Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
FIFA toernooi PS3quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OP Chickquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Ik invite je nu nog wel een keer, Roy is inmiddels een tournament in gegaanquote:
ja sorry toen je zij dat je ging rebooten heb ik er een gestart. zeg ff als je klaar bent danquote:Op zondag 27 mei 2012 16:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik invite je nu nog wel een keer, Roy is inmiddels een tournament in gegaan
quote:
voeg mij toe wieisboos: roydewit is de psnquote:Op zondag 27 mei 2012 16:08 schreef wieisboos het volgende:
GJE kom ff een potje tegen mij dan ik maak je in.
Heb je al invited.quote:Op zondag 27 mei 2012 16:08 schreef Roypsv het volgende:
[..]
voeg mij toe wieisboos: roydewit is de psn
En jij bent zeker Chelsea?quote:Op zondag 27 mei 2012 16:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Verrassend, ik moet tegen Real Madrid
Of barca.quote:Op zondag 27 mei 2012 16:11 schreef Roypsv het volgende:
[..]
chelsea was baas in fifa 11 maar nu acmilan/real
Wat een slecht verkoop praatje. Je moet zeggen, iemand mijn Pique kopen? Ik vind hem veel te snel, te snel voor mij dus misschien dat iemand anders zijn immense pace kan handelen.quote:Op zondag 27 mei 2012 16:09 schreef Roypsv het volgende:
Iemand mijn PIQUE KOPEN word GEK van die sloomheid
Ik wacht..quote:Op zondag 27 mei 2012 16:11 schreef Roypsv het volgende:
[..]
chelsea was baas in fifa 11 maar nu acmilan/real
haha jaja, weetje een goed alternatief? voor piquequote:Op zondag 27 mei 2012 16:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wat een slecht verkoop praatje. Je moet zeggen, iemand mijn Pique kopen? Ik vind hem veel te snel, te snel voor mij dus misschien dat iemand anders zijn immense pace kan handelen.
Pereaquote:Op zondag 27 mei 2012 16:12 schreef Roypsv het volgende:
[..]
haha jaja, weetje een goed alternatief? voor pique
Wats je team en in de BBVA zijn de CB's niet echt bijzonder qua pacequote:Op zondag 27 mei 2012 16:12 schreef Roypsv het volgende:
[..]
haha jaja, weetje een goed alternatief? voor pique
Goeie verkoopstrategiequote:Op zondag 27 mei 2012 16:09 schreef Roypsv het volgende:
Iemand mijn PIQUE KOPEN word GEK van die sloomheid
Oh lolquote:Op zondag 27 mei 2012 16:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wat een slecht verkoop praatje. Je moet zeggen, iemand mijn Pique kopen? Ik vind hem veel te snel, te snel voor mij dus misschien dat iemand anders zijn immense pace kan handelen.
neequote:
weer verloren?quote:Op zondag 27 mei 2012 16:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
H2H is kut man
Kom maar terug als je een FUT team heb
Sta 2-0 achter nu.quote:
h4t3rquote:Op zondag 27 mei 2012 16:22 schreef vandermar het volgende:
Ik ga Sissoko vervangen door Mavuba TOTY. Ik schat Mavuba een stuk hoger in qua verdedigen en ik schiet vrijwel alleen maar met Gourcuff en Belhanda van de CM's
Dat ben je niet gewend he.quote:Op zondag 27 mei 2012 16:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Heel erg leuke pot, vooral het gedeelte waar al jouw spelers sneller waren dan de mijne
quote:Op zondag 27 mei 2012 16:17 schreef Kamikazie het volgende:
GJE hij zegt dat berkelium.dll er niet is
Het is toch zo?quote:
Hypocriet lulletjequote:Op zondag 27 mei 2012 16:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Heel erg leuke pot, vooral het gedeelte waar al jouw spelers sneller waren dan de mijne
Sissoko vervangen?! Alleen Yaya T. komt in de buurt van deze manquote:Op zondag 27 mei 2012 16:22 schreef vandermar het volgende:
Ik ga Sissoko vervangen door Mavuba TOTY. Ik schat Mavuba een stuk hoger in qua verdedigen en ik schiet vrijwel alleen maar met Gourcuff en Belhanda van de CM's
Outpaced.quote:Op zondag 27 mei 2012 16:27 schreef HophopHolla het volgende:
Je zit te zwammen, ik speelde amper lange balletjes, je was gewoon zwaar outclassed... Jezus..
Real Madridquote:
Kom maar een potje op FUT als je een team hebquote:Op zondag 27 mei 2012 16:29 schreef HophopHolla het volgende:
Ik wil best nog een keer tegen je, dan wisselen we de teams om?
fix je FUT team eerstquote:Op zondag 27 mei 2012 16:29 schreef HophopHolla het volgende:
Ik wil best nog een keer tegen je, dan wisselen we de teams om?
Mavuba is een dwerg vergeleken met Sissokoquote:Op zondag 27 mei 2012 16:29 schreef vandermar het volgende:
Ik ga sissoko lekker vervangen want 77 rating
Nananananananaaaaaaa
SIF Falcao tegen Velthuizenquote:
Ik heb UP M'Vilaquote:Op zondag 27 mei 2012 16:31 schreef laucas het volgende:
[..]
Mavuba is een dwerg vergeleken met Sissoko
Neequote:
Tuurlijkquote:
Jawel 90 heading waar je niks aan hebt. Schot buiten de 16 valt tegen en 75 strength. De 90k niet waard.quote:
helaas net me zilveren team verkochtquote:Op zondag 27 mei 2012 16:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Heb je geen gelijkwaardiger team Roy?
Je speelt goed verder, maar mijn keepertje kan niks inbrengen tegen jouw voorhoede
Goed gespeeld.quote:Op zondag 27 mei 2012 16:42 schreef Roypsv het volgende:
[..]
helaas net me zilveren team verkochtben er wel een aan het maken met eredivisie
haha ja, ik denk als ik een zilver team heb dat het een leuke match kan worden.quote:Op zondag 27 mei 2012 16:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Goed gespeeld.
Ik stop er maar weer mee, zelfs Casta schoot 10 meter naast
ik ga nu voor TOTY Belhanda en Sissoko als CDM'squote:Op zondag 27 mei 2012 16:47 schreef DutchSL het volgende:
Ik had Sissoko en UP M'Vila, nu SIssoko en TOTY Cabaye.
Sissoko gaat er echt niet uit hoor, held dat het is. En verdedigend echt niet minder dan alle alternatieven met zijn pace en work rates en anti-handicap rating.
Weet jij of er vandaag Happy hour is?quote:Op zondag 27 mei 2012 16:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Goed gespeeld.
Ik stop er maar weer mee, zelfs Casta schoot 10 meter naast
Moet je even Twitter kijken, ik heb geen ideequote:
wat was dietwitter ook alweer?quote:Op zondag 27 mei 2012 16:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Moet je even Twitter kijken, ik heb geen idee
Kan niet uit een friendly hoorquote:
Uit een vorig potje waarschijnlijkquote:
Je bent gewoon slechtquote:Op zondag 27 mei 2012 17:17 schreef Pino0 het volgende:
speel tegen een of andere kanker idioot die zo erg serieus speelt. niks weggeven, alles terug passen, 5min wachten op een uittrap etc
en nee ik ben niet slecht zit in divisie 3
Ik heb SIF Cabaye gehaald en TOTY Mavuba komt nog naast hemquote:Op zondag 27 mei 2012 16:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ik ga nu voor TOTY Belhanda en Sissoko als CDM's
vind je dat echt een fijne formatie?quote:Op zondag 27 mei 2012 17:19 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik heb SIF Cabaye gehaald en TOTY Mavuba komt nog naast hemBTW UP M'Vila en SIF Cabaye spelen nu ook al perfect
[ afbeelding ]
Je hebt wel een neger op doel..levensgevaarlijk..quote:Op zondag 27 mei 2012 17:19 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik heb SIF Cabaye gehaald en TOTY Mavuba komt nog naast hemBTW UP M'Vila en SIF Cabaye spelen nu ook al perfect
[ afbeelding ]
TOTY keeper is een held !!!!Hij pakt echt alles en sweaty scoren gaat ook met moeite binnen de 16 meter
Ja, met snelle CB's en sterke CDM's komt iemand moeilijk erdoor heen. Heb 2 lopers op de flanken en de spitsen voorin aanspelen gaat altijd zonder moeite met Nasriquote:
Ja, weet ik. IF Mananda kon ik nooit temmen maar met hem lukt het wel. Doet geen gekke dingenquote:Op zondag 27 mei 2012 17:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je hebt wel een neger op doel..levensgevaarlijk..
Mooi teamquote:Op zondag 27 mei 2012 17:19 schreef BDIL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
TOTY keeper is een held !!!!Hij pakt echt alles en sweaty scoren gaat ook met moeite binnen de 16 meter
Waarom begin een zilver team ipv goud?quote:Op zondag 27 mei 2012 17:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Bod gedaan op El Kabir, ben echt benieuwd hoe die vent speelt
Ben weer met fut begonnen zie ik? Wat voor team heb je?quote:Op zondag 27 mei 2012 17:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Bod gedaan op El Kabir, ben echt benieuwd hoe die vent speelt
Vind silvers veel leuker om mee te spelen.quote:
Thnxquote:
Ja dat klopt ,maar bij fut draait eigenlijk alles om pace. vooral de LB,RB en voorhoedequote:Op zondag 27 mei 2012 17:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Vind silvers veel leuker om mee te spelen.
Met een gouden team kom ik altijd tegen BPL pace squads enzo
tevreden over Balo?quote:Op zondag 27 mei 2012 17:25 schreef BDIL het volgende:
[..]
ThnxAls Aguero en IF Balotelli nietmeer bevallen kan ik altijd nog TOTY Giroud en Gomis zetten
http://futhead.com/12/squad/720374quote:Op zondag 27 mei 2012 17:25 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Ben weer met fut begonnen zie ik? Wat voor team heb je?
Op een of ander manier welquote:
mooiquote:Op zondag 27 mei 2012 17:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
http://futhead.com/12/squad/720374
Krul > Velthuizen imo en Luijckx..tja..quote:Op zondag 27 mei 2012 17:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
vind je Anita ook zo goed?quote:Op zondag 27 mei 2012 17:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Der spelen er 4 niet in de eredivisiequote:Op zondag 27 mei 2012 17:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Toen ik boos was had ik heel FUT verwijderd, toen was ik weer begonnen met een nieuw team.quote:
Dan is het niet meer helemaal silver.quote:
Vind het echt een koningquote:
Ja klopt, maar squadnaam maakt me weinig uitquote:
Krul is silver..zijn UP is goudquote:Op zondag 27 mei 2012 17:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Toen ik boos was had ik heel FUT verwijderd, toen was ik weer begonnen met een nieuw team.
Toen had ik een random silver voor 300c gekocht die blijkbaar 15k was
[..]
Dan is het niet meer helemaal silver.
Voor Luijckx komt IF Zwaanswijk
[..]
Vind het echt een koning
Zie ik nu ook ja..quote:
Traag en kan niet koppen..dat schot heb je verder weinig aan. Kan je beter Bruma nemen.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:31 schreef laucas het volgende:
Wist niet dat Luijckx een upgrade had. Volg NAC ook niet zo, maar 75 shooting...
vond ik welquote:Op zondag 27 mei 2012 17:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zie ik nu ook ja..
Maar de comments zijn er niet echt superpositief over en Velthuizen heeft fysiek betere stats.
Maakt Krul echt een verschil?
Luijckx is gewoon een brick wall voor mij hoorquote:Op zondag 27 mei 2012 17:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Traag en kan niet koppen..dat schot heb je verder weinig aan. Kan je beter Bruma nemen.
Even proberen dan als ik weer wat coins hebquote:
Je krijgt vanavond nog die 5k terug, zal even m'n best doenquote:
heb het niet zo snel nodig. heb nog auctions lopen maar ik krijg mijn Toprak niet verkocht gvdquote:Op zondag 27 mei 2012 17:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je krijgt vanavond nog die 5k terug, zal even m'n best doen
Die was de eerste die zich had ingeschreven ook dacht ikquote:Op zondag 27 mei 2012 17:35 schreef BDIL het volgende:
Ik zie dat Omnirocket naar het Erasmus FIFA toernooi gaat
MLS natuurlijkquote:Op zondag 27 mei 2012 17:41 schreef HophopHolla het volgende:
Uit welk land/league kan ik redelijk goede, goedkope bronzes halen?
Deutschlandquote:Op zondag 27 mei 2012 17:41 schreef HophopHolla het volgende:
Uit welk land/league kan ik redelijk goede, goedkope bronzes halen?
sowiesoquote:
Je heb al hele goeie squads voor weinigquote:
teamnaamquote:Op zondag 27 mei 2012 17:43 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
sowieso![]()
Iemand zilveren ps3 team kopen? http://futhead.com/12/squad/444030 ik speel er toch nooit meer mee, team nu rond de 110k coins waard ofzo, iets meer I guess, dus 100k coins of 10¤ oid want scheelt mij weer moeite om ze te verkopen.
Ik bied 5 Euro..quote:Op zondag 27 mei 2012 17:43 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
sowieso![]()
Iemand zilveren ps3 team kopen? http://futhead.com/12/squad/444030 ik speel er toch nooit meer mee, team nu rond de 110k coins waard ofzo, iets meer I guess, dus 100k coins of 10¤ oid want scheelt mij weer moeite om ze te verkopen.
Hij geeft je al harde kortingquote:
Er is geen HH vanavond.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:47 schreef Roypsv het volgende:
Dat kut easports reageert niet of er nou een happy hour vanavond is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |