Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
FIFA toernooi PS3quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OP Chickquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Ik invite je nu nog wel een keer, Roy is inmiddels een tournament in gegaanquote:
ja sorry toen je zij dat je ging rebooten heb ik er een gestart. zeg ff als je klaar bent danquote:Op zondag 27 mei 2012 16:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik invite je nu nog wel een keer, Roy is inmiddels een tournament in gegaan
quote:
voeg mij toe wieisboos: roydewit is de psnquote:Op zondag 27 mei 2012 16:08 schreef wieisboos het volgende:
GJE kom ff een potje tegen mij dan ik maak je in.
Heb je al invited.quote:Op zondag 27 mei 2012 16:08 schreef Roypsv het volgende:
[..]
voeg mij toe wieisboos: roydewit is de psn
En jij bent zeker Chelsea?quote:Op zondag 27 mei 2012 16:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Verrassend, ik moet tegen Real Madrid
Of barca.quote:Op zondag 27 mei 2012 16:11 schreef Roypsv het volgende:
[..]
chelsea was baas in fifa 11 maar nu acmilan/real
Wat een slecht verkoop praatje. Je moet zeggen, iemand mijn Pique kopen? Ik vind hem veel te snel, te snel voor mij dus misschien dat iemand anders zijn immense pace kan handelen.quote:Op zondag 27 mei 2012 16:09 schreef Roypsv het volgende:
Iemand mijn PIQUE KOPEN word GEK van die sloomheid
Ik wacht..quote:Op zondag 27 mei 2012 16:11 schreef Roypsv het volgende:
[..]
chelsea was baas in fifa 11 maar nu acmilan/real
haha jaja, weetje een goed alternatief? voor piquequote:Op zondag 27 mei 2012 16:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wat een slecht verkoop praatje. Je moet zeggen, iemand mijn Pique kopen? Ik vind hem veel te snel, te snel voor mij dus misschien dat iemand anders zijn immense pace kan handelen.
Pereaquote:Op zondag 27 mei 2012 16:12 schreef Roypsv het volgende:
[..]
haha jaja, weetje een goed alternatief? voor pique
Wats je team en in de BBVA zijn de CB's niet echt bijzonder qua pacequote:Op zondag 27 mei 2012 16:12 schreef Roypsv het volgende:
[..]
haha jaja, weetje een goed alternatief? voor pique
Goeie verkoopstrategiequote:Op zondag 27 mei 2012 16:09 schreef Roypsv het volgende:
Iemand mijn PIQUE KOPEN word GEK van die sloomheid
Oh lolquote:Op zondag 27 mei 2012 16:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wat een slecht verkoop praatje. Je moet zeggen, iemand mijn Pique kopen? Ik vind hem veel te snel, te snel voor mij dus misschien dat iemand anders zijn immense pace kan handelen.
neequote:
weer verloren?quote:Op zondag 27 mei 2012 16:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
H2H is kut man
Kom maar terug als je een FUT team heb
Sta 2-0 achter nu.quote:
h4t3rquote:Op zondag 27 mei 2012 16:22 schreef vandermar het volgende:
Ik ga Sissoko vervangen door Mavuba TOTY. Ik schat Mavuba een stuk hoger in qua verdedigen en ik schiet vrijwel alleen maar met Gourcuff en Belhanda van de CM's
Dat ben je niet gewend he.quote:Op zondag 27 mei 2012 16:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Heel erg leuke pot, vooral het gedeelte waar al jouw spelers sneller waren dan de mijne
quote:Op zondag 27 mei 2012 16:17 schreef Kamikazie het volgende:
GJE hij zegt dat berkelium.dll er niet is
Het is toch zo?quote:
Hypocriet lulletjequote:Op zondag 27 mei 2012 16:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Heel erg leuke pot, vooral het gedeelte waar al jouw spelers sneller waren dan de mijne
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |