quote:Op zondag 27 mei 2012 16:39 schreef blomke het volgende:
Kraan schroef je pas in de muurplaat, nadat je het soldeerwerk heb afgerond. Anders mol je de afdichting.
De TS was zelf al zo bij-de-hand....quote:
dat ziet er zeker niet uitquote:Op maandag 28 mei 2012 17:28 schreef DikkeTrina het volgende:
Je kunt natuurlijk ook je tafel hoger zetten door de poten te verlengen, zodat tafelblad boven de kraan (en stopcontact) komt.
quote:Op maandag 28 mei 2012 17:28 schreef DikkeTrina het volgende:
Je kunt natuurlijk ook je tafel hoger zetten door de poten te verlengen, zodat tafelblad boven de kraan (en stopcontact) komt.
Nog eenvoudiger: zaag een rond gat in de tafel op de plaats waar de kraan zit. Heeft ook nog als voordeel dat je zonder lastige toeren de kraan kunt afsluiten.quote:Op maandag 28 mei 2012 17:28 schreef DikkeTrina het volgende:
Bij de meeste mensen staat de afwasmachine in de keuken. Wat ik het vreemdst vind is dat jij je kleding blijkbaar in afwasmachine wast.quote:Op zondag 27 mei 2012 15:52 schreef Fateless het volgende:
In mijn kleine appartementje moet de afwasmachine in de keuken. Omdat ik het zelf maar raar vind dat je kleding wast naast de koelkast heb ik een mooie werkbank gekocht die ik zag bij een demo in IKEA met bedoeling dat er .......
De waterleidingbuis een beetje inkorten is een relatief simpele klus. IJzerzaagje, schuurpapier om de bramen weg te halen, een knelkoppeling en een (beter nog, twee) waterpomptangen en het is zo gepiept.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef quo_ het volgende:
[..]
Nog eenvoudiger: zaag een rond gat in de tafel op de plaats waar de kraan zit. Heeft ook nog als voordeel dat je zonder lastige toeren de kraan kunt afsluiten.
Idd. bij knellen alleen de bramen er af halen, dat kan met een vijl. En als je een pijpensnijder hebt hoeft dat niet. Maar misschien heb je niet veel ruimte daar voor een snijder tenzij je zo'n miniatuur pijpensnijder hebt.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:15 schreef densmee het volgende:
ik zie hier allemaal de combinatie van schuren en knelkoppelingen? ik heb altijd geleerd dat dit niet moet.
een pijpensnijder heb je overigens ook voor 5 euro bij een bouwmarkt en die zijn meer dan voldoende voor een koperen pijpje
die zijn ook maar een tientje denk die kleine snijdersquote:Op maandag 28 mei 2012 23:25 schreef De_Melkboer het volgende:
[..]
Idd. bij knellen alleen de bramen er af halen, dat kan met een vijl. En als je een pijpensnijder hebt hoeft dat niet. Maar misschien heb je niet veel ruimte daar voor een snijder tenzij je zo'n miniatuur pijpensnijder hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |