Nee hoor, ook voor de inhaalmomenten en gevechten tegen elkaar (wat op monaco heel lastig is) . Maar 20 auto's die netjes achter elkaar blijven rijden voor 70 rondjes is gewoon niet zo leuk. En ik houd zeker wel van de sport.quote:Op zondag 27 mei 2012 15:26 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet eens.
Gewoon iemand die kijkt voor de crashes.
Dan zou je moeten weten dat dat in Monaco vrijwel onmogelijk is.quote:Op zondag 27 mei 2012 15:27 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Nee hoor, ook voor de inhaalmomenten.
Kun je Monaco maar beter van je lijstje schrappen. Het is juist spannend omdat het bijna alleen maar ingehaald kan worden middels pitstops en op een paar andere plekken. Dat is al eeuwen zo.quote:Op zondag 27 mei 2012 15:27 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Nee hoor, ook voor de inhaalmomenten. Maar 20 auto's die netjes achter elkaar blijven rijden voor 70 rondjes is gewoon niet zo leuk. En ik houd zeker wel van de sport.
Weet ik, daarom kijk ik monaco ook met de hoop op wat actie. Maar ik heb liever geen stratencircuit.quote:Op zondag 27 mei 2012 15:28 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dan zou je moeten weten dat dat in Monaco vrijwel onmogelijk is.
Een echte F1 zeurt aldoor om inhaalacties met kunstgrepen die weinig voorstellen, maar vindt wel Monaco waar je niet kunt inhalen een leuke race?quote:
Niet in de tunnel in ieder geval.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |