quote:Op zondag 27 mei 2012 15:19 schreef AldoTheApache het volgende:
zouden we weer zo'n momentje krijgen?
Hebben we hem ook weer.quote:Op zondag 27 mei 2012 15:22 schreef Eenskijken het volgende:
Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Wat een saaie KUTRACE
het is toch zo.. alleen de eerste paar rondes waren spektakel.. er gebeurt nu gewoon niets. Ik viel net bijna in slaapquote:
Kijk dan niet!quote:Op zondag 27 mei 2012 15:22 schreef Eenskijken het volgende:
Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Wat een saaie KUTRACE
sweet dreams dan maarquote:Op zondag 27 mei 2012 15:23 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
het is toch zo.. alleen de eerste paar rondes waren spektakel.. er gebeurt nu gewoon niets. Ik viel net bijna in slaap
Ik ben net ook maar even de tuin in geweest.quote:Op zondag 27 mei 2012 15:23 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
het is toch zo.. alleen de eerste paar rondes waren spektakel.. er gebeurt nu gewoon niets. Ik viel net bijna in slaap
Niets? Je let dus gewoon niet op.quote:Op zondag 27 mei 2012 15:23 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Hij sliep stiekem al johquote:
Geen echte F1 fan dusquote:Op zondag 27 mei 2012 15:23 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet eens.quote:
Waarom kijk je geen BBC?quote:Op zondag 27 mei 2012 15:26 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Rtl7 voor de derde keer een fout met het beeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |