haha, wat een fuckers!!quote:Op zondag 27 mei 2012 15:12 schreef Geo4kant het volgende:
Wat een bullshit, WilliamHill betaald mij maar 50% van SOTN voor Struveomdat kut Dana weer moest delen. Wat een achterlijke schijt regel, ik ga klagen.
Hier ook ja, ben benieuwd wat ze met fight of the night gedaan hebben (die niet uigereikt is), die zullen ze wel allemaal als loss gerekend hebben ipv gevoidquote:Op zondag 27 mei 2012 15:12 schreef Geo4kant het volgende:
Wat een bullshit, WilliamHill betaald mij maar 50% van SOTN voor Struveomdat kut Dana weer moest delen. Wat een achterlijke schijt regel, ik ga klagen.
Die is bij mij gevoid, dat dan weer wel : ')quote:Op zondag 27 mei 2012 15:26 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Hier ook ja, ben benieuwd wat ze met fight of the night gedaan hebben (die niet uigereikt is), die zullen ze wel allemaal als loss gerekend hebben ipv gevoid
Mijn argumenten dat beide een FULL bonus kregen en niet door een tie genaaid zijn (met als resultaat dat ze dan maar 50% van de bonus ontvingen) mochten niet baten. Zijn gewoon weer van die mooie regeltjes die in hun voordeel werken.quote:In a DEAD HEAT the stake money on a selection is divided by the number of runners or competiters involved in a dead heat. The full odds are then paid to the divided stake, with the remainder of the stake money being lost.
twitter:GeoTwit twitterde op zondag 27-05-2012 om 18:16:07@Danawhite fuckyou you baldheaded asshole you cost me 50% of my bet you donkey, why did you have2give 2 bonusses.. fuuuuuu. reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus ik heb de main card niet gezien. Ik heb zo te zien een hele vette card gemist, en had 4/5 goed. Jammer van Mir, maar zoals het nu gelopen is, was de meest waarschijnlijke uitkomst. JDS is gewoon te snel en te goed voor hem. Vanavond misschien maar even checken.
gecondoleerd man. sterktequote:Op zondag 27 mei 2012 16:45 schreef Splackavellie02 het volgende:
BedanktHet zat er al een tijdje aan te komen, maar sinds gisteravond ging het echt opeens in sneltreinvaart de verkeerde kant op. Na de Barboza/Varner-fight ging ik naar beneden en een klein half uurtje later was het voorbij.
Dit!quote:
Mayhem trashed his trainingsroomquote:Op zondag 27 mei 2012 14:48 schreef ChesterPerry het volgende:
Wat is er nou precies gebeurd achter de schermen waardoor Dana zo pissed is?
quote:Op zondag 27 mei 2012 16:23 schreef Splackavellie02 het volgende:
Gecondoleerd dudeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus ik heb de main card niet gezien. Ik heb zo te zien een hele vette card gemist, en had 4/5 goed. Jammer van Mir, maar zoals het nu gelopen is, was de meest waarschijnlijke uitkomst. JDS is gewoon te snel en te goed voor hem. Vanavond misschien maar even checken.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |