Was juist super heerlijk, biefstukje was hartstikke mals, heerlijke aardappelpuree. Porseleinen schaaltje ook, metalen bestek. Cheesecake daarachter te zien.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:19 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ziet er nieteens zo rampzalig uit voor vliegtuigvoer
Tja, hou het weer goed in de gaten en pak zoveel mogelijke lichte dingen inquote:
Jamaar het gaat mij vooral om mijn tent, slaapzak en slaapmatje. Soms vraag ik me af waar ik een hele post voor schrijf..quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Tja, hou het weer goed in de gaten en pak zoveel mogelijke lichte dingen in
Ow en afritsbroekenHoe lelijk die ook altijd zijn
zo'n kleine wegwerptent (die zichzelf opzet) en een automatisch opblaasbaarmatje (die zijn heel klein en wegen vaak niks) En als slaapzak is vaak zo'n dun hoeslakenzakje voldoende, maar dit ligt dus aan het weerquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:08 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jamaar het gaat mij vooral om mijn tent, slaapzak en slaapmatje. Soms vraag ik me af waar ik een hele post voor schrijf..
Janeeee, ik heb alles al. Koepeltentje, normale slaapzak en zelfopblazend matje, maar het ging mij erom hoe ik dat handig in kan pakken. In mijn tas, aan mijn tas? Links, rechts, omder, boven?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
zo'n kleine wegwerptent (die zichzelf opzet) en een automatisch opblaasbaarmatje (die zijn heel klein en wegen vaak niks) En als slaapzak is vaak zo'n dun hoeslakenzakje voldoende, maar dit ligt dus aan het weer
Ik zou zeggen loop even de perrysport binnen en vraag het daar, of kijk gewoon eens rond
Hoe vol zit je tasquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:18 schreef arachide. het volgende:
[..]
Janeeee, ik heb alles al. Koepeltentje, normale slaapzak en zelfopblazend matje, maar het ging mij erom hoe ik dat handig in kan pakken. In mijn tas, aan mijn tas? Links, rechts, omder, boven?
Ja ik zat zelf ook al te kijken naar de wat kleinere steden, maar dat is natuurlijk zoeken naar een speld in een hooibergquote:Op maandag 20 augustus 2012 17:31 schreef Farenji het volgende:
Ik zou als ik jou was wat grote steden weglaten, of inkorten. Delhi, Chennai en Bangalore vond ik niet zo veel aan. Die grote steden ben je misschien ook snel zat, te druk en chaotisch. Ik zou dan wat langer in Goa blijven, of wat andere plekken (kleinere steden) aandoen. Wat ik zelf leuk vond was Hampi; erg mooi, indrukwekkende mysterieuze sfeer, en Ooty is een bijzonder bergstadje, waar je tof kan wandelen, lijkt wel Schotland daar. Neem naar Ooty wel een trui mee want het wordt er 's nachts *koud*.
Calcutta vond ik trouwens een erg fijne stad. Goede sfeer, leuk om een paar dagen rond te dwalen.
vetquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:22 schreef Mr.West het volgende:
Oeh ik ga hier ook meelezen. Ik ben van plan om in november/december 1.5 maand naar Azië te gaan. Het wordt mn eerste keer dus heb nog veel uit te zoeken en te leren:).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |