abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 mei 2012 @ 00:25:04 #1
296894 Xblister
Simply the best..
pi_112074264
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!

[ Bericht 4% gewijzigd door Ml-etje op 27-05-2012 09:49:52 ]
Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness
pi_112074630
Dag Xblister :W als jij en Drumstick normaal kunnen posten van harte welkom!
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  zondag 27 mei 2012 @ 00:33:54 #3
296894 Xblister
Simply the best..
pi_112074731
quote:
14s.gif Op zondag 27 mei 2012 00:31 schreef Ml-etje het volgende:
Dag Xblister :W als jij en Drumstick normaal kunnen posten van harte welkom!
Sorrie misschien iets te ver gegaan, leek ons leuk om hem aan te passen.

Maar er gerust iets normaals van als je wil.
Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness
pi_112074814
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 00:33 schreef Xblister het volgende:

[..]

Sorrie misschien iets te ver gegaan, leek ons leuk om hem aan te passen.

Maar er gerust iets normaals van als je wil.
Reeds gedaan ;)
pi_112076587
De OP is ook verkloot.
Ja doei.
pi_112076765
exit xblister, arme jongen. Hij heeft al zo zwaar. ;(
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  Vis een optie? zondag 27 mei 2012 @ 01:55:57 #7
70532 loveli
N
pi_112078332
quote:
13s.gif Op zondag 27 mei 2012 01:13 schreef motorbloempje het volgende:
De OP is ook verkloot.
Een goede troll had er meer werk van gemaakt :+

Bedtijd, duf konijn hier reed m'n straat bijna voorbij.
crap in = crap out
  Vis een optie? zondag 27 mei 2012 @ 01:58:06 #8
70532 loveli
N
pi_112078395
En voor de trollz: wat zijn jullie stats, wat is jullie doel, hoe denken jullie dat te bereiken en lusten jullie broccoli?
Snelle PiHi-check: minecraft, Diablo, BB. Weet ik ook weer in welk hokje ik ze kan stoppen.
crap in = crap out
pi_112078671
Stats zal wel niet BP enzo zijn hier dus; 1.89m en 88,5kg, ik probeer op een lager bf% te komen voor de zomervakantie. en jij?
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  Vis een optie? zondag 27 mei 2012 @ 02:11:32 #10
70532 loveli
N
pi_112078773
1.78 en 65. Kilo, niet leeftijd.
crap in = crap out
pi_112079411
BP mag ook wel :) maar dan ook DL en SQ graag.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_112080541
Gooddmorningggg! Ik weet het zeker: Ik ben lactose intolerant.... Al tijden heb ik enorme buikklachten waarvan ik dacht dat ik die gewoon heb opgelopen door mijn eetstoornis.... Nu kreeg ik de laatste tijd weer enorm veel last van puistjes en het zou wel eens door mijn whey shakes kunnen komen...Nu kreeg ik altijd al wel een opgeblazen gevoel van dat spul sowieso.....maargoed, wanneer heb ik geen last van mijn buik?? Nu ben ik door het puistjes verhaal gestopt met de whey voor vijf dagen, en ook met yoghurt en kwark en voelde me beduidend beter, mijn huid trekt ook weer bij. Nu wilde ik gisteren weer beginnen met yoghurt want daar had ik nooit echt last van naar mijn idee, at het tenslotte zowat twee a drie keer per dag......Pijn in mijn pens!!!!! Net weer yoghurt met muesli gegeten en lassssttt.... Nu merk ik dus het verschil..... wat een ellende. Dat word aan de ellendig dure soja producten gaan......;( Aangezien ik echt niet zonder zuivel kan....bah.

En ik maar denken dat ik met die ellendige buik moest leren leven en ik het mezelf had aangedaan... Ik merk het nu zelfs ook met philadelphia spread enzo!! Instant opgeblazen borrelbuik....
  zondag 27 mei 2012 @ 08:00:26 #13
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112080554
Heftig Siral! Gelukkig ben je er nu wel achter :Y.

Ik vond het gisteravond een leuk plan om met gordijnen open te slapen. Nu not so much :')
Niet meer actief op Fok!
pi_112080579
Goedemorgen!
Lijstje van gister
O: 1 zachtgekookt eitje, dubbele boterham hagelslag
L: salade met groenten, ei en 2 plakjes bacon
T: ranja
D: bbq: 2 merguezworstjes, kipspiesje, groentespiesje, speklap, nog een worstje, brood, salade, tzatziki, turkse yoghurt met aardbei en paar biertjes

Vandaag wel jillian en minder eten.
pi_112080899
Dag slankies! Een goedemorgen vanuit Stourbridge, UK. Begin wakker te worden na een lange dag. Gister foto's gemaakt en we zijn al een eind op weg voor het album. Daarna aan de bier en indiaas eten ( om half twaalf) :') vandaag nog wat andere locaties bekijken. Rond 6 uur lokale tijd weer richting huis! Alles goed hier? Ik lees wel weer bij als ik thuis ben. ;)
pi_112080946
Morning!

Balen Siral. Ik heb t zelf met koemelk. Je hebt wel veel vervangers en bij AH zelfs lactosevrije melk. Alleen voor kwark moet je ff goed alternatief verzinnen.
Pas wel op met teveel sojaproducten, want een overdaad aan soja is ook niet goed. Krijg ik ook weer klachten van bijvoorbeeld.
Be someone that makes you happy
pi_112080953
Goedemorgen! Wat vervelend Siral!
pi_112080968
Planning:
S: hardlopen 11-11-11 (met nieuwe korte broek *), loopt heerlijk!)
O: Yoghurt met appel, 2 muesli-crackers met hütenkäse/fricandeau (en komkommer)
L: 2 geroosterde volkoren boterhammen met hütenkäse/gerookte kip, 2 kleine roggebrood met fricandeau, 1 muesli-cracker met hütenkäse (en komkommer)
T: Salade van veldsla, komkommer, zongedroogde tomaten, zachte geitenkaas en olijven
D: Spinazie, opgebakken aardappeltjes, varkenshaas (voor het eerst dat ik varkenshaas eet, ben benieuwd :P).
T: Bak optimel kwark met diepvrieszomerfruit
  Vis een optie? zondag 27 mei 2012 @ 09:20:14 #19
70532 loveli
N
pi_112080989
Siral, zeker weten dat het lactose is? Lactose-intolerantie betekent (volgens mij) dat je geen/minder lactose kunt afbreken. Sommige mensen hebben last van melkeiwit (caseine) en niet van lactose. Yoghurt wordt gemaakt door bacterien aan melk toe te voegen, die lactose omzetten. Daarom zijn zure zuivelproducten voor sommigen beter te verdragen dan niet-zure zuivel. Omdat het op een gegeven moment te zuur wordt voor de bacterien, woedt niet alle lactose omgezet. Per persoon is het verschillend hoeveel lactose hij kan verwerken.

Tarwe is vrij agressief voor darmen en geeft vergelijkbare klachten als voor caseine (als je het een niet goed verdraagt, heb je vaak ook last van het ander). Het zou zomaar kunnen dat het niet de Philadelphia was, maar de tarwe uit het brood waarmee je het spul at.

Als de caseine uit melk de boosdoener is, dan kun je geitemelk wel (/beter) verdragen. Daar zit wel lactose in, als dat de boosdoener is, merk je het ook. Of je laat het testen ipv zelf uitproberen. Weet niet hoe het caseinegehalte in whey is.

[ Bericht 5% gewijzigd door loveli op 27-05-2012 09:28:34 ]
crap in = crap out
pi_112081036
G'morgen! Lijstje!
Gisteren:
O: bruin bolletje met 30+ kaas
L: 1 twee ]volkoren boterhammen met filet americain sla en ui en eentje met een gekookt eitje
T: volle kwark met diepvriesaardbeitjes
T: 2 cracottes met kiri kaas (soort roomkaas) en paprika

S: klein rondje hardlopen 5,5 km.
T: wodka/katjang glas mandarijnsap
D: iets met de aubergine en courgette die ik nog heb liggen. Maar ik moet werken, dus ik denk dat ik de lasagne te veel werk vind om te maken. mihoen met chinese wokgroenten in oester/vissaus en 2 gebakken eieren
T: verse ananas stroopwafel

Vandaag:
O: bruin bolletje met kaas
L: 2x volkoren brood met filet A., sla en lente ui
T: volle kwark met diepvriesaardbeitjes
T: verse ananas
T: wodka, katjang
D: kiprollade, gegrilde aubergine/courgette met parmezaanse kaas, groene sla met ui, tomaat en dressing
S: hele nacht dansen
pi_112081250
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 09:10 schreef An24 het volgende:
Dag slankies! Een goedemorgen vanuit Stourbridge, UK. Begin wakker te worden na een lange dag. Gister foto's gemaakt en we zijn al een eind op weg voor het album. Daarna aan de bier en indiaas eten ( om half twaalf) :') vandaag nog wat andere locaties bekijken. Rond 6 uur lokale tijd weer richting huis! Alles goed hier? Ik lees wel weer bij als ik thuis ben. ;)
Mogge!! *O* zonnnn!

Heerlijk An! Geniet!

quote:
13s.gif Op zondag 27 mei 2012 01:13 schreef motorbloempje het volgende:
De OP is ook verkloot.
Dan pas je hem toch aan?

@ Siral, een zelfdiagnose dus?
pi_112081353
Zat/zit mobiel, zal straks even doen.
Ja doei.
pi_112081371
quote:
1s.gif Op zondag 27 mei 2012 09:55 schreef motorbloempje het volgende:
Zat/zit mobiel, zal straks even doen.
Al gedaan ;)
pi_112081384
Mogge! Vandaag geen werk, dus eindelijk zon. *O*
  zondag 27 mei 2012 @ 09:59:14 #25
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112081402
Net ingesmeerd, dus ga zo naar buiten :9. Heb voor het eerst een spray gebruikt ipv zonnemelk, omdat die minder plakkerig zou zijn. Lijkt te kloppen. Nadeel is alleen dat het zo snel intrekt dat ik niet meer weet wat ik wel en niet heb ingesmeerd :'). Ben benieuwd hoe het straks in de zon aanvoelt. Zoek nml nog een goeie zonnebrand voor tijdens het hardlopen. Niet echt fijn als alles naar beneden loopt zodra je gaat zweten. Heb wel al iets gevonden, Vision, maar weet niet of je dat bij de gewone drogist kunt kopen.

Oh, verbrandt dat randje onder de haargrens ook altijd bij jullie? }:| Heb echt zo'n rode streep daar.

[ Bericht 6% gewijzigd door Viking84 op 27-05-2012 10:04:42 (dt-fout :o) ]
Niet meer actief op Fok!
pi_112081554
Waar ga je dansen co? En veel water drinken denk ik!
pi_112081599
Zo, uit bed, aan de studie!

Gisteren véél te veel carbs, dus vandaag even minder, op de pizza van vanavond na dan :@
De zon schijnt alweer lekker, dus zo 'even' mijn voorbereiding voor het tentamen van morgen afmaken in de tuin O+ De achterkant van m'n benen wil niet zo bruin worden, dus poging 3 vandaag!

:z
Ja doei.
pi_112081621
Morning!

Werd net wakker en dacht, kom, laat ik eens even meten. Nuchtere maag en zulks.
Taille: 75
Bovenbeen: 57
Kuit: 38

Scheelt toch zeker 2 cm met 'savonds :')
pi_112081687
quote:
5s.gif Op zondag 27 mei 2012 10:11 schreef Laureline het volgende:
Waar ga je dansen co? En veel water drinken denk ik!
Paradiso, het Oud Hollandsch Acid Feest. Da's het feest waar ik al 10 jaar (? misschien wel meer?) mijn delftsblauw schortjurkje aan heb. Zo handig, dan hoef ik niet te bedenken wat ik aan moet. :P

En ja, veel waterdrinken, dat ga ik zeker wel doen!
pi_112081725
rood + zweten bij jillian :s) verry charming
pi_112081745
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 10:17 schreef Perruche het volgende:
Morning!

Werd net wakker en dacht, kom, laat ik eens even meten. Nuchtere maag en zulks.
Taille: 75
Bovenbeen: 57
Kuit: 38

Scheelt toch zeker 2 cm met 'savonds :')
Bij mij is er ook zo'n verschil tussen ochtend en avond :P. Vooral m'n taille/buik nadat ik gegeten heb oO<.

Co in het delftsblauwe jurkje O+. Staat je erg leuk! :Y
  zondag 27 mei 2012 @ 11:14:44 #32
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112082637
G'meuning!

Broodjes rookvlees en smoothie spinazie, komkommer, kiwi's, banaan en aardbei :9 De rest van de smoothie gaat mee naar het klushuisje vandaag! Nog spierpijn van gisteren, joy :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_112082894
Ola! Heb al een mini rondje gerend (lesje 10) en het huis is bijna aan kant *D

An, veel plezier!

Phaid, mag ik dat recept van de couscous

ML, wil je mij die foto's ajb pm'en?

Vandaag luieren, lezen en tukkies doen op mijn balkonnetje O+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  zondag 27 mei 2012 @ 11:30:54 #34
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112082957
quote:
1s.gif Op zondag 27 mei 2012 11:27 schreef _aurum_ het volgende:

An, veel plezier!

Klikt naais! O+
En goed bezig!

Ik verwacht vandaag ook geen sportmomentje, eerst zo klussen tot een uur of 17:00, dan opfrissen en richting los cleanparents (har) voor barbecue om 18:00! Al zie ik het als mijn persoonlijke uitdaging om voet bij stuk te houden als schoonzusje me vol wil proppen onder motto 'het moet op!' :')

Oh en ik denk dat ik morgen zo'n dag ga hebben als jij vandaag hebt! O+
  zondag 27 mei 2012 @ 11:36:55 #35
211002 Goodbye
Awesome!
pi_112083071
:W

Lijstje van gisteren

O: 2 boterhammen met een gebakken ei
T: glas rosé (dat was wel al in de middag :+ )
L: appel + banaan (geen honger, wilde toch wat eten)
T: handje ongezouten cashewnootjes
D: kom tomatensoep met groente en balletjes, bordje salade (veldsla, avocado, tomaat, appel, gerookte kip), paar stukjes stokbrood
T: een raketje en een festini aardbeienijsje

Planning voor vandaag

O: 2 kaiserbroodjes, 1x achterham + 1x frambozenjam
L: leftovers van gisteren (kom tomatensoep en salade)
T: fruit en waarschijnlijk wel een ijsje
D: bbq + alcohol :+

Raar eetpatroon met die vrije dagen en dit weer, maar ik vind het zalig O+
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  Vis een optie? zondag 27 mei 2012 @ 11:47:07 #36
70532 loveli
N
pi_112083306
quote:
Vandaag luieren,
Quoi?
crap in = crap out
pi_112083447
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 11:47 schreef loveli het volgende:

[..]

Quoi?
O-)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_112083718
Pfff net gerend, wat een hitte al!

Vik, je kan Vision bij etos halen!

Ik raad het niet aan hoor, vorig jaar gekocht voor vakantie in portugal ivm hele dag werking en ik ben daar na 2 uur strand met vision voor het eerst in mijn leven verbrand (ik verbrand niet door donkere huid). De vellen hingen er dezelfde avond bij en heb 24 uur lang koorts gehad, kon geen kleren aan, niks.
Was ook knalrood :')
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_112083782
Verbrand je altijd snel of juist niet novem? Zou ook wel een langwerkend zonnebrandmiddel willen, maar in de praktijk moet ik altijd gewoon vaak smeren en niet de hele dag in de zon.
pi_112083882
Novem: Dat soort zonnebrand moet je meestal een uur of soms zelfs langer van te voren opsmeren. Heb je de instructies gevolgd?

Eetlust, waar ben je gebleven? ;( Rustweekje qua training en deze temperaturen zijn echt dramatisch. :')
pi_112083895
Juist niet, nog nooit verbrand, heb een donkere huid dus dat biedt natuurlijke bescherming. Maar ik dacht, laat ik eens hele goede zonnebrandcreme kopen ipv etos huismerk ofzo en toen verbrandde ik levend :P
pi_112083915
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 12:09 schreef ElDinosaur het volgende:
Novem: Dat soort zonnebrand moet je meestal een uur of soms zelfs langer van te voren opsmeren. Heb je de instructies gevolgd?

Eetlust, waar ben je gebleven? ;( Rustweekje qua training en deze temperaturen zijn echt dramatisch. :')
Jazeker!
pi_112084197
quote:

An, veel plezier!

Nou vooruit dan :) al heb je die op mijn FB al gezien toch?
pi_112084217
Ik doe met Aurum mee, maar ik smelt zowat weg op t balkon :')
Volle zon en geen wind... Af en toe even een schaduwpauze.
Straks lekker stuk fietsen!
pi_112084258
quote:

An, veel plezier!

Sure! Het is echt supersimpel en daarom geschikt voor dagen dat je niet zoveel tijd hebt. Wel een beetje gebrek aan groente, maar dat boeit me niet als het maar eens in de maand is. En een (groene) salade is anders zo bijgemaakt :).

Couscous maken (voor 2 pers. 150 gr couscous, sap van 1 sinaasappel (ca. 100 ml) met kokend water aanvullen tot totaal 250 ml), eventueel een handje rozijnen meewellen.

Amandelen branden (indien nodig) en grof hakken. Feta in blokjes snijden, gedroogde (of verse in t seizoen) abrikozen in reepjes, koriander en munt fijnsnijden. Alles door elkaar mikken, klaar :9.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_112084379
Klinkt lekker Phaidra!

Is het een beetje te doen met le belly en de hitte?

Nallie, succes met het fietsen, zal klaarstaan met ijscompressen :P
pi_112084395
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 12:22 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Nou vooruit dan :) al heb je die op mijn FB al gezien toch?
Ja, toen dacht ik dat je maar 1 been had :P

Thanks Phaid!
pi_112084471
quote:
1s.gif Op zondag 27 mei 2012 12:28 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Ja, toen dacht ik dat je maar 1 been had :P

Thanks Phaid!
_O-
pi_112084812
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 12:28 schreef Novem het volgende:
Klinkt lekker Phaidra!

Zolang ik zorg dat ik 's ochtends dingen doe en daarna met de voetjes omhoog in de schaduw ga zitten wel. Gister werd ik aan het eind van de dag een beetje naar / misselijk (toch te veel gedaan denk ik). Verder heb ik een dagtaak aan voldoende water drinken _O-.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_112085255
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 12:28 schreef Novem het volgende:
Klinkt lekker Phaidra!

Haha thanks! Ik ga gewoon rustig aan doen :)
  zondag 27 mei 2012 @ 12:59:16 #51
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112085369
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 12:02 schreef Novem het volgende:
Pfff net gerend, wat een hitte al!

Vik, je kan Vision bij etos halen!

Ik raad het niet aan hoor, vorig jaar gekocht voor vakantie in portugal ivm hele dag werking en ik ben daar na 2 uur strand met vision voor het eerst in mijn leven verbrand (ik verbrand niet door donkere huid). De vellen hingen er dezelfde avond bij en heb 24 uur lang koorts gehad, kon geen kleren aan, niks.
Was ook knalrood :')
Ai!

Het gaat mij er voornamelijk om dat ik iets heb dat niet van m'n hoofd, armen, benen loopt tijdens het sporten. Maar ja, desnoods smeer ik m'n voorhoofd wel niet in en draag ik wel een petje hoor. Met plakkerige armen en benen kan ik wel even leven :).
Niet meer actief op Fok!
pi_112085492
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 12:59 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ai!

Het gaat mij er voornamelijk om dat ik iets heb dat niet van m'n hoofd, armen, benen loopt tijdens het sporten. Maar ja, desnoods smeer ik m'n voorhoofd wel niet in en draag ik wel een petje hoor. Met plakkerige armen en benen kan ik wel even leven :).
Duikbril opzetten :Y
pi_112086585
Net bij Zooplus allemaal dingetjes voor ons nieuwe katje besteld O+. Een feliway stekker, twee kattenbakken (na een jaar of 10 mogen de oude wel eens plaatsmaken voor frisse nieuwe), krabpaal voor vervanging van eentje waar de touwen half afgekrabt zijn en een aantal speeltjes. Nog twee weekjes ongeveer voor hij komt *O*

Venus in pocketformaat
© loveli
pi_112088773
Awww! O+ Lief!
pi_112090658
Warm he? We gaan vannacht op pad richting zuid Frankrijk.

Zojuist geboekt:

November, Noorwegen *)
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Vis een optie? zondag 27 mei 2012 @ 15:44:58 #56
70532 loveli
N
pi_112090720
Ik zit hier van *damn, wow, awesome!*
crap in = crap out
pi_112090864
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 15:44 schreef loveli het volgende:
Ik: damn, wow, awesome, maar blij dat ik niet hoef want koud. :+
pi_112090966
En donker! Donker en koud.
E-book mee en voor de houtkachel zitten.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_112091216
O+ houtkachel O+ Gaaf sigme!
Ja doei.
pi_112091283
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 15:44 schreef loveli het volgende:
^^
Venus in pocketformaat
© loveli
  zondag 27 mei 2012 @ 16:08:15 #61
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_112091394
Hoi, ben al drie uur wakker en al drie biertjrs verdrr...
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_112091405
_O-
Ja doei.
  Vis een optie? zondag 27 mei 2012 @ 16:13:39 #63
70532 loveli
N
pi_112091520
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 16:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Op je 'nuchtere' maag?
crap in = crap out
pi_112091558
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 16:08 schreef uniekhoorn het volgende:
:D.
pi_112091613
Ik heb m'n billen gebrand :') (te lang op m'n buik in de zon gelegen) :') auw.
Ja doei.
pi_112091627
Inb4 'op de blaren zitten' *)
Ja doei.
pi_112091686
Wow, voor 't eerst deze week dit jaar hoor ik de buren en hun kinderen lachen en plezier hebben, tot aan vamiddag was 't alleen maar gegil, geschreeuw en gescheld van beide kanten. Ben benieuwd wanneer het weer omslaat... :')
Ja doei.
  zondag 27 mei 2012 @ 16:29:15 #68
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_112091957
Mooi Sigme!

Omelet met twee eieren en hele hoop chineze groente, boterham, beschuit kaas en bier. Live bandje en zon, heerlijk!
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_112092301
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 16:20 schreef motorbloempje het volgende:
Wow, voor 't eerst deze week dit jaar hoor ik de buren en hun kinderen lachen en plezier hebben, tot aan vamiddag was 't alleen maar gegil, geschreeuw en gescheld van beide kanten. Ben benieuwd wanneer het weer omslaat... :')
Het waren 19 mooie minuten.
Ja doei.
pi_112092395
Ohai!

O: croissant kaas, 200 ml magere yoghurt met diepvriesfruit
T: plakje ham, 125 gr druiven
L: dubbele bth ham/roomkaas
T: grote hand macadamia noten
S: ongeveer 35 km fietsen
T: mini-magnum
D: couscous met komkommer, tomaat, feta, munt en peterselie
T: paar wijntjes
pi_112093102
Hey!
Wat triest is dat eigenlijk, Mo.. Is het iets om te melden bij meldpunt kindermishandeling of is het niet zó erg?

Heb al een tijdje niet gepost dus even korte samenvatting/update:
Vrijdagavond na de bbq kwam ik enquetemeisje nog tegen. Heb open kaart gespeeld en gezegd dat ik met vakantiemeisje bezig was en dat ze niets moest verwachten. Blijkbaar begreep ze iets niet, want ze bleef maar doorgaan.. Maar goed, hoop dat het uiteindelijk wel wat wordt met vakantiemeisje, want dit is al de tweede die ik voor haar aan de kant zet...
Gister naar het strand geweest, echt een topdag gehad! Beetje voetballen, zwemmen, rugbyen en lekker in de zon liggen op het strand. Ik ben al niet al te bruin en een paar van mijn vrienden zijn halfbloed (braziliaans, indo), dus daarbij vergeleken leek ik nog een stuk witter.. En blijkbaar heb ik een stuk op mijn armen blijkbaar niet goed ingesmeerd, want ik heb een plek die redelijk verbrand is :+
Na het strand nog naar pizzeria gegaan en daarna nog wezen stappen ( en vrijdagavond dus ook al...) Het resultaat: geweldig mooi weekend, maar wel 82 kg.. Heb het gevoel dat ik veel vocht vasthou ofzo als het warmer wordt. Kan dat?
pi_112093244
Het is vooral heel ongezellig. Kinderen janken, dreinen en zeuren veel en de manier waarop de ouders met de kinderen communiceren is ook niet echt liefdevol/gezellig. Niet 'mishandelend' heb ik 't idee, maar gewoon echt héél ongezellig en nou ja.. ik weet 't niet. Voor zover ik weet geen fysiek geweld en zulks. Maar 't huis staat te koop, dus ze zullen óf gaan scheiden (ze hebben ook regelmatig ruzie met elkaar -O- ) of naar een groter huis gaan. Want met twee kleine kinderen in een huis vergelijkbaar met dat van ons: moet er niet aan denken :@
Ja doei.
pi_112093888
quote:
6s.gif Op zondag 27 mei 2012 15:53 schreef sigme het volgende:
En donker! Donker en koud.
E-book mee en voor de houtkachel zitten.
O+
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 15:43 schreef sigme het volgende:
Warm he? We gaan vannacht op pad richting zuid Frankrijk.

Zojuist geboekt:
[ afbeelding ]
November, Noorwegen *)
O+ O+

Themc85, wat ben je toch een player ;)
  zondag 27 mei 2012 @ 18:15:25 #74
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_112094928
Dus:

O/L: omelet met 2 eieren met veel champignons en chineze groente , boterham, beschuit kaas, beker melk
B : 1.15 uur wandelen
T's: appel, peer, 6 bier
D: broccoli, varkenshaas, spinazie, champignons, paprika, ui, pasta met veel kaas
T: kwark en vla
T: Veel bier ofzo?
pi_112095971
Ik ben gewoon verbrand met 50+ zonnebrand creme :\

O: yoghurt met muesli, banaan
S: uur bootcamp in de bossen
L: blikje tonijn/sla/komkommer/tomaat/chilisaus, appel
T: appel, twee krentenkoekjes, raketje
D: twee boterhammen zuivelspread/gerookte zalm/zongedroogde tomaatjes/komkommer/lavendel, kom tomatensoep
T: hand gemengde noten, glas sojamelk

[ Bericht 1% gewijzigd door Siral op 27-05-2012 19:59:26 ]
  zondag 27 mei 2012 @ 19:00:30 #76
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_112096278
Lijstje
.S jillian
O. yoghurt met frambozen en aardbeien
T. appel
l. Harzer kaasje + 3 selleriestengel + 4 olijfjes + 2 tomaatjes
T. zak wortels + 100 gram ham + 3 chipjes + half pak o%-yoghurtdrank
.S 6 km fietsen
T. snackajack
d. Kip tandoori met sperziebonen
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_112096551
Wat rot Siral! Ik vind dat je lijstje goede voedingsstoffen bevat, maar het is denk ik wat weinig voor jou?

Ik vind het een goed lijstje Tink. Wel een wat kleine lunch, maar daarna heb je weer een wat grotere T. Je zou eventueel vanavond nog een T kunnen nemen?
pi_112096644
En Perruche mooi lijstje! Ik zou zelf die mini-magnum 'jammer' vinden, maar na je fietstocht kan het best :+.
pi_112096661
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 19:09 schreef Vlierbloesem het volgende:
Wat rot Siral! Ik vind dat je lijstje goede voedingsstoffen bevat, maar het is denk ik wat weinig voor jou?

Ik vind het een goed lijstje Tink. Wel een wat kleine lunch, maar daarna heb je weer een wat grotere T. Je zou eventueel vanavond nog een T kunnen nemen?
Ook echt aan een kant omdat de zon van rechts kwam, ziet er mooi uit.... :')..

Ja mag nog wat bij.... maar ik weet nog niet wat. Normaal zou ik het nog wat omhoog butsen met kwark en een whey shake, maar lijk lactose intolerant te zijn en ik krijg last van puisten erdoor. Misschien dat ik nog wat noten pak en een glas sojamelk :) Zit nu maar op 1700 ong.. al lijkt het alsof ik veeell meer gegeten heb :o Maar verder ook de HELE dag lam in het gras gelegen hoor..
pi_112096673
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 19:12 schreef Vlierbloesem het volgende:
En Perruche mooi lijstje! Ik zou zelf die mini-magnum 'jammer' vinden, maar na je fietstocht kan het best :+.
Thanks!

Ja, issie ook, maar zomer!!! Hij was wel echt heerlijk. En ze zijn maar ets van 163 kcal, dat is nog te overzien :P
pi_112096699
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 17:37 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

O+

[..]

O+ O+

Themc85, wat ben je toch een player ;)
Nee man, juist niet haha! Ik val zelf op meisjes die of al een relatie hebben of die mij niet zien zitten en vice versa.. #storyofmylife

De winkels zijn dicht en ik had niks in huis.. Ben naar de mcdonalds gegaan.. :(
Maar heb een salade met gegrilde kip gegeten. Met zonder dressing..
pi_112096729
quote:
1s.gif Op zondag 27 mei 2012 19:14 schreef the85mc het volgende:

[..]

Nee man, juist niet haha! Ik val zelf op meisjes die of al een relatie hebben of die mij niet zien zitten en vice versa.. #storyofmylife

De winkels zijn dicht en ik had niks in huis.. Ben naar de mcdonalds gegaan.. :(
Maar heb een salade met gegrilde kip gegeten. Met zonder dressing..
Jaja, dat zeggen ze allemaal! :P

En "met zonder" O+. Ik ga eens couscous maken!
pi_112096842
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 19:13 schreef Siral het volgende:

[..]

Ook echt aan een kant omdat de zon van recht kwam, ziet er mooi uit.... :')..

Ja mag nog wat bij.... maar ik weet nog niet wat. Normaal zou ik het nog wat omhoog butsen met kwark en een whey shake, maar lijk lactose intolerant te zijn en ik krijg last van puisten erdoor. Misschien dat ik nog wat noten pak en een glas sojamelk :) Zit nu maar op 1700 ong.. al lijkt het alsof ik veeell meer gegeten heb :o
Balen! Misschien wordt het bruin ;).

Het verbaast me niets dat je op 1700 kcal zit (had het zelfs lager ingeschat :P). Wat noten en/of sojamelk lijkt me een prima plan!
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 19:13 schreef Perruche het volgende:

[..]

Thanks!

Ja, issie ook, maar zomer!!! Hij was wel echt heerlijk. En ze zijn maar ets van 163 kcal, dat is nog te overzien :P
Gelukkig wel van genoten! :9 En qua kcal valt het inderdaad mee!
pi_112097036
Lijstje is niet al te best hier, maar in ieder geval geen heel verkeerder dingen, 'gewoon' te weinig en een perencider :')

O: 1 sneedje roggebrood met hummus
L: omelet van twee eieren met wat groente, creme fraiche en geraspte cheddar
T: glas aanmaaklimo
T: perencider (pint)
D: barbecue (hamburger zonder broodje, 2 stokjes saté en een drumstick) met wat pastasalade en een halve maiskolf
T: handje walnoten
Ja doei.
pi_112097148
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 19:24 schreef motorbloempje het volgende:
Lijstje is niet al te best hier, maar in ieder geval geen heel verkeerder dingen, 'gewoon' te weinig en een perencider :')

O: 1 sneedje roggebrood met hummus
L: omelet van twee eieren met wat groente, creme fraiche en geraspte cheddar
T: glas aanmaaklimo
T: perencider (pint)
D: barbecue (hamburger zonder broodje, 2 stokjes saté en een drumstick) met wat pastasalade en een halve maiskolf
Je zegt het zelf al, te weinig, maar wel (grotendeels) goede voedingsstoffen :Y.
Was de perencider lekker? :P
pi_112097297
Hij is nog steeds erg lekker :) doe er al een uur mee ofzo :')
Ja doei.
pi_112097557
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 19:32 schreef motorbloempje het volgende:
Hij is nog steeds erg lekker :) doe er al een uur mee ofzo :')
Heb ineens zin in een sappige peer :'). Overmorgen misschien weer eens kopen! :P Lang niet gehad.
pi_112098488
Lijstje:

O: 2 zuurdesemboterhammen (dik want zelf gesneden zonder elektrisch mes) met rabarberjam :9
S: 2 uur de tuin in en onkruid wieden (warmmm!!)
L: half zuurdesemstokbrood met kipsaté salade en honing-mosterd-selderij (zelfgemaakt)
S: 30 km fietsen op zware opoefiets met een fijne windvangende bak met Bo voorop, redelijk frustrerend als je normaal 25 km minimaal per uur fietst :D
T: een uiteindelijk smerige slushpuppy, gatver wat zijn die dingen toch chemisch en zoet
T: bakje chips (uit de olijfolie erg lekker :9 ) en 3 blokjes choco (80%)
D: Noodle salade van Karin (komkommer,lenteui, cashew, sausje en rode peper)
T: ijs (citroen en amarenen)
S: gras maaien en een stuk onderlangs de dijk door het hoge gras banjeren.
  zondag 27 mei 2012 @ 20:18:07 #89
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_112099088
Zo aangemeten oordoppen mee..
Muziek in de tent zstaat echt loeihard, gisteren heb ik maar wc papier in mijn oren gestopt :')

Lekkere lijstjes..
En Mo, de dag is lang nog niet om he? Dus als je het te weinig vind dan kan er nog genoeg vandaag.

Zelf ga ik geen kritiek geven dit weekend hoor :D
  zondag 27 mei 2012 @ 20:21:52 #90
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_112099304
Dit weer he??
Heb het eindelijk een beetje aangenaam O+
pi_112099757
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 20:18 schreef uniekhoorn het volgende:
Zo aangemeten oordoppen mee..
Muziek in de tent zstaat echt loeihard, gisteren heb ik maar wc papier in mijn oren gestopt :')

Lekkere lijstjes..
En Mo, de dag is lang nog niet om he? Dus als je het te weinig vind dan kan er nog genoeg vandaag.

Zelf ga ik geen kritiek geven dit weekend hoor :D
_O-
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 20:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Dit weer he??
Heb het eindelijk een beetje aangenaam O+
Herkenbaar! Ik vind het héérlijk! O+
pi_112099947
Uniek O+

Net mn nieuwe pizzasteen geprobeerd. Echt een aanwinst!
Voor de rest, zon, balkon, zon, fietsen, zon, terrasje, zon :D
pi_112100610
Heerlijk Nallie! O+

Perruche, ik heb voor de grap eens het verschil gemeten tussen 's ochtends en 's avonds na het eten :+ :'):

Taille: 63 - 66
Bovenbeen: 52 - 52.5 (maar dat is denk ik eerder een meetfout dan zwelling :+)
Kuit: 34 - 35

Had het al voorspeld vanmorgen :+.
  zondag 27 mei 2012 @ 20:48:47 #94
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_112100624
Kan het zo?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_112100692
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 20:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Kan het zo?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Absoluut niet :P
pi_112100794
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 20:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Kan het zo?
SPOILER
Ja! :Y
  zondag 27 mei 2012 @ 20:55:25 #97
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_112100957
Mooi, heb het haar helemaal zelluf geknipt :D
pi_112100985
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 20:55 schreef uniekhoorn het volgende:
Mooi, heb het haar helemaal zelluf geknipt :D
Oh ik dacht dat je uit ging en je hoofd wilde checken ofzo.

Siet gut aus!
  zondag 27 mei 2012 @ 20:56:46 #99
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_112101017
Mijn lijstje van vandaag, tis nog niet echt je van het, maar vergeleken de afgelopen week is het het beste/mooiste lijstje..

O: 4x eieren, 1x bosui, 4 cherry tomaatjes, 2x toast, 220 ml chocomelk, 220ml sap met glutamine
T: bammetje
T: paar slokken chocomelk
T: 125 ml cola
T: whiskey 7-up (220ml totaal)
D: 100 - 130 gram (gekookte) rijst, 300-325 gram kip, 1 wortel, 1 stengel (bleek)selderij, 1/2 bosui, paprika, wat safraan, pot kippenbouillon

Denk dat ik er straks nog wat fruit ingooi en dan vinnik het wel best.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_112101148
Leuk hoofd Uniek! En je haar zit prima ;)
  zondag 27 mei 2012 @ 21:02:35 #101
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112101213
Ik zie eem vraagteken bij uniek ;(.
Niet meer actief op Fok!
pi_112101864
Lijstje:

O: halve mango, kiwi, speltflakes, yoghurt
T: koffie verkeerd
L: pistoletje geitenkaas, bak erwtjes met wat feta
T: wat rauwe groenten, olijven, wijnbladeren met rijst, beetje brood
D: kleine zelfgemaakte pizza met aubergine, courgette, paprika, pecorino
T: stukje raw brownie
B: 15 km fietsen en wat buikspieroefeningen
pi_112101924

[ Bericht 100% gewijzigd door motorbloempje op 27-05-2012 21:56:26 ]
Ja doei.
pi_112102554
Eindstand:
S: hardlopen 11-11-11
L: 2 geroosterde volkoren boterhammen met hütenkäse/gerookte kip, 2 kleine roggebrood met fricandeau, 1 muesli-cracker met hütenkäse (en komkommer)
T: Salade van veldsla, komkommer, zongedroogde tomaten, zachte geitenkaas en olijven
D: Spinazie, opgebakken aardappeltjes, varkenshaas .
pi_112102563
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:20 schreef Nallie het volgende:
Lijstje:

O: halve mango, kiwi, speltflakes, yoghurt
T: koffie verkeerd
L: pistoletje geitenkaas, bak erwtjes met wat feta
T: wat rauwe groenten, olijven, wijnbladeren met rijst, beetje brood
D: kleine zelfgemaakte pizza met aubergine, courgette, paprika, pecorino
T: stukje raw brownie
B: 15 km fietsen en wat buikspieroefeningen
_O_
pi_112102576
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:33 schreef Vlierbloesem het volgende:
Eindstand:
S: hardlopen 11-11-11
D: Spinazie, opgebakken aardappeltjes, varkenshaas .
^O^
pi_112102827
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:33 schreef Perruche het volgende:

[..]

_O_
:) had er zelf niet een heel goed gevoel over. Maar zoals hij er niet staat is t niet slecht op zich.
Had geborreld met Novem! Was leuk :Y
pi_112102940
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:34 schreef Perruche het volgende:

[..]

^O^
Dankje!

Ik vind hem ook mooi Nallie :Y.
pi_112103406
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 20:05 schreef Ml-etje het volgende:
Lijstje:

O: 2 zuurdesemboterhammen (dik want zelf gesneden zonder elektrisch mes) met rabarberjam :9
L: half zuurdesemstokbrood met kipsaté salade en honing-mosterd-selderij (zelfgemaakt)
S: 30 km fietsen op zware opoefiets met een fijne windvangende bak met Bo voorop, redelijk frustrerend als je normaal 25 km minimaal per uur fietst :D
T: een uiteindelijk smerige slushpuppy, gatver wat zijn die dingen toch chemisch en zoet
Plus T: yoghurt met blauwe bessen zo meteen :9
pi_112103997
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:21 schreef motorbloempje het volgende:

Waarom heb je t weggehaald? Tof initiatief ^O^
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_112104084
Het was wat offtopic tussen al die lijstjes :)
Ja doei.
pi_112104131
Lekkere lijstjes! Hier een fijn dagje gehad. Vanmiddag op de fiets een ijsje gehaald en 's avonds na het bbq'en naar het strand gereden voor een wandeling door de branding O+. Toch nog zo'n 40 min gelopen, nu wel MOE.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_112104230
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 21:38 schreef Nallie het volgende:

[..]

:) had er zelf niet een heel goed gevoel over. Maar zoals hij er niet staat is t niet slecht op zich.
Had geborreld met Novem! Was leuk :Y
Yup :Y

Mijn lijstje:

O - griekse yoghurt met havermout, mango en kokos
S - 5 km hardlopen
L - 2 vk knackebrod, 2 gekookte eieren, 1 avocado, plakje kaas, kool/wortelsalade
B - half uurtje rustig fietsen
T -rauwe groenten, olijfjes, 2 mini dolmas, beetje tomaat en mozzerella, 2 stukjes brood
D - bord minestronesoep, 2 rijstwafels boter en kaas
T - koffie verkeerd, 2 blokjes pure choco, 2 vk knackebrod filet a

Lijkt heel veel :P maar volgens mij valt het wel mee met de kcals
pi_112104294
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 22:07 schreef motorbloempje het volgende:
Het was wat offtopic tussen al die lijstjes :)
Ik dacht dat er iets mis mee was, begon al te zoeken ;).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_112104397
Zat wel bomvol van de barbecue trouwens. Was lekker en heerlijk in 't zonnetje nog! Zo nog maar 's een pot thee wegwerken :9
Ja doei.
  zondag 27 mei 2012 @ 22:22:56 #116
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112104788
Ik ook thuis van BieBieKjoe! Vooral spiesjes en een paar stokbroodjes met saus, schoonouders doen nooit aan groenten dus blij dat ik een fles groene smoothie meegenomen had voor tijdens het klussen :+

Nu even Diablo 3, daarna denk ik nog LoL :Y
pi_112104856

Ongeveer 't zelfde als vandeweek dus, maar dit keer met pastasalade en zelfgemaakte pindasaus :+
Ja doei.
pi_112105283
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 22:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ook thuis van BieBieKjoe! Vooral spiesjes en een paar stokbroodjes met saus, schoonouders doen nooit aan groenten dus blij dat ik een fles groene smoothie meegenomen had voor tijdens het klussen :+

Nu even Diablo 3, daarna denk ik nog LoL :Y
*O* ik doe nog even een potje. 30 minuten max ;)
Wat is Diablo nu weer?
pi_112105332
Spelletje :+
Ja doei.
pi_112105354
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 22:33 schreef motorbloempje het volgende:
Spelletje :+
No kidding :D
pi_112105469
Just sayin'
Ja doei.
pi_112106144
Stelletje ubernerds :P
  zondag 27 mei 2012 @ 22:51:45 #123
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112106350
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 22:47 schreef _aurum_ het volgende:
Stelletje ubernerds :P
Coming from the one with the O+ Super Mario Cake O+ , pff! :P
pi_112106431
:D Mariaaa ready!! *O*
pi_112108890
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 20:05 schreef Ml-etje het volgende:
Lijstje:

Plus T: yoghurt met blauwe bessen zo meteen :9

Boterham (zo'n extralekkere) met home made kruidenboter. O+
En nu heb ik weer trek in taart en andere dingen :')
  maandag 28 mei 2012 @ 02:52:25 #126
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_112115243
*O*

Bier O+

En Mo, volgens mij ga je weer te weinig eten... Heb een beetje onderbuik gevoel.
Correct me when i'm wrong :)
  Vis een optie? maandag 28 mei 2012 @ 06:39:12 #127
70532 loveli
N
pi_112115724
:s)
crap in = crap out
  maandag 28 mei 2012 @ 07:06:34 #129
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112115763
Mogguh! Ik heb wallen onder mn ogen! :o Kan me niet herinneren die ooit eerder te hebben gehad. Wat fugly _O- .
Even banaantje eten en dan weer voorzichtig een stukkie lopen. Vooral benieuwd hoe mn knie zich houdt want had de vorige keer na het lopen geen last van scheen maar wel een stijve knie }:|.

Pff Pippa is vreselijk actief. Vliegt steeds over mn bed heen, de vensterbank in, er weer uit. Overal beweegt wat dus ze is overal :').
Niet meer actief op Fok!
  maandag 28 mei 2012 @ 08:05:57 #130
171890 Chicolate
Chemicals
pi_112115918
En toen lag ik verbrand en wel klaarwakker te wezen tussen 4 en nu. Met pijnlijke ogen, vergeten lenzen uit te doen. En strand is leuk, maar nu ben ik rood en heb ik bijna niet gegeten wegens geen honger. Best slecht.

Genieten jullie ook zo van de zon? :)
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_112115925
Ook vroeg wakker met m'n rode kont en rug :')

@uniek: maak je geen zorgen hoor, was gewoon een niet zo briljante dag, vandaag weer beter :z

En vandaag m'n eerste tentamen *ril* ;(
Ja doei.
  maandag 28 mei 2012 @ 08:35:03 #132
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112116039
Heerlijk lijstje had ML zeg! :9.

Net weer hardgelopen. Was de eerste 3 km niet vooruit te branden, maar daarna liep ik als een zonnetje. Wel harder dan de bedoeling was :@, dus hoop niet dat ik nu afgestraft word. We'll see. Zo maar even douchen en eten en straks naar IKEA Delft en boodschappen doen :). Oh, en even een hardloopsinglet halen bij Perry. Als ze degene die ik wil hebben tenminste.
Niet meer actief op Fok!
pi_112116142
Volgende week is 't hier weer 10 graden :')

Wel goed voor 't hardlopen though... ;( :')
Ja doei.
pi_112116246
Chico was je eerder ook niet zo erg verbrand? Das niet goed hoor.
  maandag 28 mei 2012 @ 09:36:38 #135
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112116484
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2012 09:08 schreef MevrouwPuff het volgende:
^^. Goed insmeren, chico! Factor 50?
Niet meer actief op Fok!
  maandag 28 mei 2012 @ 09:40:57 #136
171890 Chicolate
Chemicals
pi_112116519
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2012 09:08 schreef MevrouwPuff het volgende:
Nee ik was veeeel erger verbrand. Dit keer heb ik braaf gesmeerd met factor 28 (en een doek over mn hoofd gelegd zodat mn gezicht niet rood kon worden) en valt het op zich mee, het is niet roodgloeiend of dik geworden :). Ik had meer last van de lenzen en het is gewoon een beetje warm nu.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_112117071
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 09:40 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Nee ik was veeeel erger verbrand. Dit keer heb ik braaf gesmeerd met factor 28 (en een doek over mn hoofd gelegd zodat mn gezicht niet rood kon worden) en valt het op zich mee, het is niet roodgloeiend of dik geworden :). Ik had meer last van de lenzen en het is gewoon een beetje warm nu.
nah, dan vandaag goed smeren met aftersun als je binnen blijft...anders gewoon weer zonnebrand. En zorgen dat je vandaag goed eet :)

Heb je nog last van je Pfeiffer?
pi_112117523
Morning!

Jeetje, jullie moeten wel uitkijken hoor met die zon! *afkloppen*, ik ben echt al jaren niet meer verbrand. Vind het verschrikkelijk!

Tot nu toe:
T: banaan
S: Evy 25 (13-13-8 met 2x2 min lopen tussendoor)
O: 200 gr magere yoghurt met 4 el muesli en diepvriesfruit
L: denk beetje tomaten/paprikasoep en een tosti en klein beetjekomkommersalade
D: Pindasoep! Met paksoi, mme jeanette en kip :9. Aangepast van dit recept van Delicious.

Zo nog even de stad in denk ik. En het huis opruimen. En mijn winterkleding naar beneden verbannen en de zomerkleding hierboven halen.
pi_112117570
Nallie, Novem en Vlierbloesem: mooie lijstjes gister!

MC: je bent wel een beetje aan het stoeien met de meiden he! ;)

Siral: wat vervelend dat je mogelijk een lactoseintolerantie hebt. Maar volgens mij kan jij je makkelijk aanpassen!

En ik vergeet vast wat mensen :@

Ik ben dus weer terug. Het was super tof en topfotos gemaakt die in het album van de cd van de zanger komen. Maar heb heel slecht gegeten. Als ik veel moet fotograferen krijg ik echt weinig door mijn keel. Vrienden probeerden me vol te stoppen, maar zonder resultaat :')

Maar goed, start van mijn lijstje:

Een volkorenboterham met brie en komkommer en eentje met boter en jam. Een gekookt ei en thee met melk. Eens kijken hoe vandaag verder loopt!
pi_112118123
:W mogge, ben druk aan het werk.

Wegwerken van dingen en dan fris beginnen morgen O+

Geen idee of ik verbrand ben, kan het niet zien. Wel gesmeerd :Y
pi_112118167
Dankje An! En leuk zo'n werkgerelateerd tripje!

Mooi lijstje weer Perruche, misschien nog een extra T?

Mijn planning:
L: 2 geroosterde volkoren boterhammen met hütenkäse/fricandeau, 2 kleine roggebrood met gerookte kip, 1 muesli-cracker met hütenkäse (en komkommer)
T: Salade van veldsla, komkommer, zongedroogde tomaten, zachte geitenkaas
D: Zalmfilet, broccoli, opgebakken aardappels
T: Bak optimel kwark met diepvries bosbessen/frambozen

Moet mezelf vandaag even heel sterk tegen houden om niet weer te gaan hardlopen! Wie had dat ooit gedacht :').
pi_112118343
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 10:40 schreef An24 het volgende:
Nallie, Novem en Vlierbloesem: mooie lijstjes gister!

MC: je bent wel een beetje aan het stoeien met de meiden he! ;)

Siral: wat vervelend dat je mogelijk een lactoseintolerantie hebt. Maar volgens mij kan jij je makkelijk aanpassen!

En ik vergeet vast wat mensen :@

Ik ben dus weer terug. Het was super tof en topfotos gemaakt die in het album van de cd van de zanger komen. Maar heb heel slecht gegeten. Als ik veel moet fotograferen krijg ik echt weinig door mijn keel. Vrienden probeerden me vol te stoppen, maar zonder resultaat :')

Maar goed, start van mijn lijstje:

Een volkorenboterham met brie en komkommer en eentje met boter en jam. Een gekookt ei en thee met melk. Eens kijken hoe vandaag verder loopt!
je bent nu weer lekker thuis en je hebt het naar je zin gehad ^O^

Ik ben ook niet verbrand, maar na twee dagen bijkleuren op balkonia ga ik vandaag met een vriendin naar een watertje hier in de buurt. Ik verbrand niet zo snel gelukkig :P
pi_112118470
Haha VB, de extra T zal er vast nog wel komen mezelf kennende :D. En lekker gevoel he, van dat hardlopen! Ik "mag" nu pas donderdag weer, oh noeees! Morgen Balance en woensdag Pump...
pi_112118645
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:19 schreef Perruche het volgende:
Haha VB, de extra T zal er vast nog wel komen mezelf kennende :D. En lekker gevoel he, van dat hardlopen! Ik "mag" nu pas donderdag weer, oh noeees! Morgen Balance en woensdag Pump...
Mooi zo! :+
Heerlijk gevoel! O+ Maar Balance en Pump geven vast ook een fijn gevoel! :Y Goed bezig!

Ik las iets geks:
quote:
Is de middelomtrek bij mannen kleiner dan 79 cm, dan is sprake van ondergewicht. Bij vrouwen is dat het geval bij een middelomtrek kleiner dan 68 cm. Deze waarden corresponderen met een BMI van <18,5.
Klopt mij bij in ieder geval niet, maar volgens mij bij bij wel meer mensen hier niet?
pi_112118682
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:25 schreef Vlierbloesem het volgende:

[..]

Heerlijk gevoel! O+ Maar Balance en Pump geven vast ook een fijn gevoel! :Y Goed bezig!

Ik las iets geks:

[..]

Klopt mij bij in ieder geval niet, maar volgens mij bij bij wel meer mensen hier niet?
Waarom klopt het niet?

Ik zit dan op de grens, mijn taille is 68 cm.
pi_112118793
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:26 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Waarom klopt het niet?

Ik zit dan op de grens, mijn taille is 68 cm.
Dat een tailleomvang van <68 zou corresponderen met een BMI <18.5.
Klopt het bij jou wel? Dus een BMI van ongeveer 18.5? Mijn taille is 63 en mijn BMI ongeveer 20.

Kortom: ik zal wel een peer zijn oO<.
pi_112118877
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:30 schreef Vlierbloesem het volgende:

[..]

Dat een tailleomvang van <68 zou corresponderen met een BMI <18.5.
Klopt het bij jou wel? Dus een BMI van ongeveer 18.5? Mijn taille is 63 en mijn BMI ongeveer 20.

Kortom: ik zal wel een peer zijn oO<.
BMI is 20 wanneer ik 57 kilo weeg (zit meestal tussen 57-58 atm) bij 1.70.
pi_112118964
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:32 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

BMI is 20 wanneer ik 57 kilo weeg (zit meestal tussen 57-58 atm) bij 1.70.
Dus bij jou klopt het ook niet wat ze zeggen. Niet dat dat erg is, maar vond het wat vreemd :P.
  Vis een optie? maandag 28 mei 2012 @ 11:36:57 #149
70532 loveli
N
pi_112119033
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:25 schreef Vlierbloesem het volgende:

[..]

Ik las iets geks:

[..]

Volgens mij onzin. Onder de 68 is juist netjes.
crap in = crap out
pi_112119122
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:34 schreef Vlierbloesem het volgende:

[..]

Dus bij jou klopt het ook niet wat ze zeggen. Niet dat dat erg is, maar vond het wat vreemd :P.
Onder de 68 hé ;)
Ik zit precies op 68 :D
pi_112119176
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:36 schreef loveli het volgende:

[..]

Volgens mij onzin. Onder de 68 is juist netjes.
Leek mij ook inderdaad!
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:39 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Onder de 68 hé ;)
Ik zit precies op 68 :D
Oké oké :+. Maar dan nog klopt het bij mij niet :6 oO<.
pi_112119203
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:41 schreef Vlierbloesem het volgende:

[..]

Leek mij ook inderdaad!

[..]

Oké oké :+. Maar dan nog klopt het bij mij niet :6 oO<.
Heb geen idee, wat weeg je en hoe lang ben je?
  maandag 28 mei 2012 @ 11:42:22 #153
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112119230
Meh, zal wel net zoiets zijn als BMI: afhankelijk van bouw, lengte, etcetera. :Y
pi_112119270
Kom ik aan met m'n 75 :')

Ik ga even de kleding kast uitspitten, zodat ik straks de stad in kan gaan en veel nieuwe dingen kan kopen!
pi_112119358
BMI is echt te globaal.. Bij een BMI van 18,5 zou ik 62,5 kg wegen. En bij een BMI van 20 67,7 kg. Dat kan met mijn bouw nooit gezond zijn..
  maandag 28 mei 2012 @ 11:47:45 #156
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112119382
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:43 schreef Perruche het volgende:

Ik ga even de kleding kast uitspitten, zodat ik straks de stad in kan gaan en veel nieuwe dingen kan kopen!
Ach, minder dan ik hoor :D

Leuk, nieuwe dingetjes! *O* Zijn de winkels open vandaag dan? :o
pi_112119392
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:41 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Heb geen idee, wat weeg je en hoe lang ben je?
1.74m en vanmorgen 60.5kg (zit meestal rond de 61kg).
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
Meh, zal wel net zoiets zijn als BMI: afhankelijk van bouw, lengte, etcetera. :Y
Ja dat denk ik ook inderdaad :Y.
pi_112119448
Nieuwe dingen *O*

Och zolang je maar lekker in je vel zit en gezond bent ^O^
pi_112119488
quote:

Shoppen! *O* We verwachten foto's, dan weet je dat vast ;).

Precies MI! Dat is het belangrijkste.
pi_112119833
Middag!

Sinds vandaag heb ik een gezond BMI van 25 :D Eindelijk! Leuk om een keer in het groen te zitten! Ik weet dat BMI niet alles zegt, maar toch leuk :)

Nog 8.5 kilo te gaan 8-)

Zo even roggeplatbrood en tortilla's bakken :9

Planning:

O - Griekse yoghurt met noten en honing
L - paar stukken roggebrood met boter en cheddar, grote salade van kool/wortel, tomaat, tuinkers, pijnboompitjes
T - een peer
S - half uur krachtoefeningen
D - roergebakken kipfilet, groenten, rijstnoodles
T - 2 koffie verkeerd, 2 blokjes extra pure choco
  maandag 28 mei 2012 @ 12:04:07 #161
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112119871
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:02 schreef Novem het volgende:
Middag!

Sinds vandaag heb ik een gezond BMI van 25 :D Eindelijk! Leuk om een keer in het groen te zitten! Ik weet dat BMI niet alles zegt, maar toch leuk :)

Nog 8.5 kilo te gaan 8-)

Zo even roggeplatbrood en tortilla's bakken :9

Planning:

O - Griekse yoghurt met noten en honing
L - paar stukken roggebrood met boter en cheddar, grote salade van kool/wortel, tomaat, tuinkers, pijnboompitjes
T - een peer
S - half uur krachtoefeningen
D - roergebakken kipfilet, groenten, rijstnoodles
T - 2 koffie verkeerd, 2 blokjes extra pure choco
*O* voor de groene zone en *O* voor het lijstje :9
pi_112119886
Wat goed Novem! *O* Fijn gevoel! *O*

Heb je een recept van het roggeplatbrood? :9
pi_112119912
Thanks voor de *O*

http://www.carina-forum.com/ricette/bread/piadine/0000022_en.php

Dit is em! Heb het alleen nog niet geprobeerd, dus ik zal zo laten weten of het goed smaakt :D
pi_112119945
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:05 schreef Novem het volgende:
http://www.carina-forum.com/ricette/bread/piadine/0000022_en.php

Dit is em! Heb het alleen nog niet geprobeerd, dus ik zal zo laten weten of het goed smaakt :D
Dankje! Laat maar weten inderdaad :D.
  maandag 28 mei 2012 @ 12:09:44 #165
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112120065
Ik heb appel-kersenstroop :D Zag het staan in de supermarkt en vond het intrigerend, smaakt niet verkeerd :P
pi_112120120
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb appel-kersenstroop :D Zag het staan in de supermarkt en vond het intrigerend, smaakt niet verkeerd :P
Klinkt lekker!

En ja, amsterdam he, Bijenkorf is sowieso open... :')
  Vis een optie? maandag 28 mei 2012 @ 13:05:10 #167
70532 loveli
N
pi_112122177
IKEA ook :')
crap in = crap out
pi_112123146
Hier zijn bijna alle supers open.. Toch wel handig, want op alleen boterhammen met smeerkaas raak je ook uitgekeken..
  maandag 28 mei 2012 @ 13:55:00 #169
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_112124217
quote:

Ik ook. Vind het prima.
pi_112124495
Oh haaai!

Daarnet de IKEA getrotseerd! :7

En in de categorie "wtf kinderspeelgoed?!" --> de zgn, horrorknijpbal _O- (verkrijgbaar bij Blokker)
SPOILER
Disclaimer: niet geschikt voor kinderen onder de 4 jaar :')

On a sidenote: mijn duim is echt HUGE op die foto :D
pi_112124526
wtf :P wat moeten het voorstellen?
pi_112124582
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 14:02 schreef Novem het volgende:
wtf :P wat moeten het voorstellen?
Een knijpbal gevuld met nepbloed en babyratjes. Althans, miniratjes. En als je erin knijpt dan komt dat naar buiten geblobd :D Leuk voor je kleine neefje, bijvoorbeeld :')
  maandag 28 mei 2012 @ 14:07:00 #173
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_112124734
Mijn zoontje zou dat echt ultiem tof vinden
pi_112124766
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 14:07 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn zoontje zou dat echt ultiem tof vinden
Ik zelf stiekem ook :D :@

Maar mijn kleine neefje zou er nachtmerries aan overhouden :+
pi_112124842
Whehehe tof ding!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_112125051
Zeemist. ;( Het is gewoon koud hier als je niet uit de wind zit. }:|
  maandag 28 mei 2012 @ 14:24:41 #177
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_112125475
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 14:15 schreef ElDinosaur het volgende:
Zeemist. ;( Het is gewoon koud hier als je niet uit de wind zit. }:|
HierO ook. Koud.

Lijstje
O. boterham 30 + kaas, boterham sandwichspread
t. kaki
s. 25 minuten hardlopen + 30 minuten zwemmen
l. Kroket en patat :(
T. selderij + wortels + radijs (200 gram ofzo)
d. Straks wok: veel groente vooral
pi_112125768
Heerlijk dagje zo! Lekker in de schaduw vanalles opzoeken over de vakantie :)
  maandag 28 mei 2012 @ 15:03:17 #179
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112126892
Heerlijk dagje! Hier is het wel fris, vooral in de schaduw. We zijn net naar Delft gefietst en vanavond komen ze m'n nieuwe bank bezorgen *O*.

Deze btw:

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S59894031/#/S99894034

Als ik de bekleding zat ben, koop ik weer een andere hoes :P. Handig!

[ Bericht 24% gewijzigd door Viking84 op 28-05-2012 15:09:53 ]
Niet meer actief op Fok!
pi_112126993
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2012 13:55 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik ook. Vind het prima.
Ja, jij hebt kroost!! Dan is het echt superduper. Maar mijn echte probleem is die Heupen. Alhoewel mijn taille eerst 80 was, er is al heel wat vanaf!
  maandag 28 mei 2012 @ 15:08:46 #181
211002 Goodbye
Awesome!
pi_112127079
Hier is het nog heerlijk warm! O+

O: 2 volkoren knackebrod frambozenjam, glaasje mangosap
T: kommetje tomatengroentensoep, appel
L: 2 allinson volk. boterhammen met zelfgemaakte tonijnsalade (tonijn+mayo+kappertjes+rode ui), gekookt eitje, waterijsje
T: bakje magere perzikyoghurt
D: sperziebonen, salade en kip (of misschien een afhaal wok maaltijd ofzo)
S: hardlopen
T: bakje kwark met banaan
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_112127083
Update en de stad in:
S: Evy 25 *O* ging lekker!
O: 200 gr magere yoghurt met 4 el muesli en veel diepvriesfruit
L: omelet 2 eieren met ham en champignons, erbij salade met romaine sla, komkommer, tomaat, dressing
T: mini magnum (130 kcals maar!)
D: pindasoep, ben benieuwd hoe lekker 'ie wordt! Met een dikke kippebout erin en groene banaan
T: denk een appel, of 2. Geschild en in partjes.
  maandag 28 mei 2012 @ 15:11:59 #183
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112127190
Ja, mijn lijstje:

S: 6 km hardlopen
T: twee geroosterde bth met wat boter
L: panini Spaans bij Bakker Bart :9
T: klein handje gemengde noten
T: blikje cola vanilla
T: appel
D: frittata met champignons en groene paprika
Niet meer actief op Fok!
pi_112127386
Hier ook lekker warm. De zon is bijna van het balkon, dus het is niet heet meer. Zojuist alle visite er uit gegooid, vanaf nu doe ik niets meer, behalve een rondje yoga misschien O+

Ik zie overigens heerlijke lijstjes verschijnen!
pi_112127853
Hier is het ook nog heel lekker! Lekker in de zon en met wind op het terras :) nog even wat vit d aanmaken, nu het nog kan :P

De roggebroodjes waren lekker trw!
pi_112128159
Mijn lijstje is nogal eenzijdig door de dichte winkels van gister..
O: 4 bth smeerkaas, beker melk
L: 2 bth smeerkaas, 280 gram tonijn op water. Ondanks op water, is dat nog best droog qua smaak..
D: ik denk iets van een salade, of misschien wel een goed stuk vlees met aardappeltjes en groenten. Daar heb ik eigenlijk ook wel zin in.
T: denk 1 of 2 biertjes, heb vanavond met een vriendin afgesproken in de stad.
  maandag 28 mei 2012 @ 16:40:24 #187
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_112130259
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 15:41 schreef the85mc het volgende:
Mijn lijstje is nogal eenzijdig door de dichte winkels van gister..
O: 4 bth smeerkaas, beker melk
L: 2 bth smeerkaas, 280 gram tonijn op water. Ondanks op water, is dat nog best droog qua smaak..
D: ik denk iets van een salade, of misschien wel een goed stuk vlees met aardappeltjes en groenten. Daar heb ik eigenlijk ook wel zin in.
T: denk 1 of 2 biertjes, heb vanavond met een vriendin afgesproken in de stad.
Je doet geen boodschappen voor x dagen?
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_112130334
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 16:40 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Je doet geen boodschappen voor x dagen?
Neuh, meestal maar voor 2 dagen ofzo. Vaak varieren mn plannen van dag tot dag en ik vind het zonde om eten weg te moeten gooien. En ik hou van vers, als groente 3 of 4 dagen in de koelkast ligt vind ik het echt minder lekker.
  maandag 28 mei 2012 @ 16:43:31 #189
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_112130371
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 16:42 schreef the85mc het volgende:

[..]

Neuh, meestal maar voor 2 dagen ofzo. Vaak varieren mn plannen van dag tot dag en ik vind het zonde om eten weg te moeten gooien. En ik hou van vers, als groente 3 of 4 dagen in de koelkast ligt vind ik het echt minder lekker.
Nouja, enigsinds vooruitdenken ivm feestdagen kan geen kwaad. Ik haal wel voor een week aan boodschappen. Heb een hekel om elke dag een supermarkt te moeten opzoeken. Plus goede koelkast hebben helpt ;)
  maandag 28 mei 2012 @ 16:45:40 #190
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112130444
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 16:43 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Nouja, enigsinds vooruitdenken ivm feestdagen kan geen kwaad. Ik haal wel voor een week aan boodschappen. Heb een hekel om elke dag een supermarkt te moeten opzoeken. Plus goede koelkast hebben helpt ;)
Dito.
Niet meer actief op Fok!
pi_112130500
Ik eet niet iedere dag thuis en soms eet ik alleen en soms met mn huisgenoot. Dus daar kan ik niet echt op plannen. En eigenlijk leef ik te onregelmatig om voor een week boodschappen te halen. Kans is groot dat ik dan dingen moet weggooien. En als ik naar stage of uni fiets dan kom ik langs een paar supermarkten, dus het is normaal niet om voor mij.
pi_112130773
Zo :) Ik ben met een stuk gezonder eten, wat meer fietsen (en nu ook hardlopen) een kleine 10 kilo afgevallen (BMI van 26 naar 22-23).

De laatste stukjes vet, met name mijn buik, raak ik echter niet kwijt. Heeft iemand daar nog de gouden tip voor? Ik denk dat ik dat wat gerichter om moet gaan zetten in spier, maar kan ik ook nog wat aan mijn voeding door? Of gerichte oefeningen?

Ik ga niet minder eten, ik ben juist weer iets meer (gezonder) gaan eten om aan al mijn voedingsstoffen te komen, maar zit nog wel op iets minder dan 2000 kcal per dag. Daar kan het dus niet aan liggen :)
pi_112130895
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 16:54 schreef vincm het volgende:
Zo :) Ik ben met een stuk gezonder eten, wat meer fietsen (en nu ook hardlopen) een kleine 10 kilo afgevallen (BMI van 26 naar 22-23).

De laatste stukjes vet, met name mijn buik, raak ik echter niet kwijt. Heeft iemand daar nog de gouden tip voor? Ik denk dat ik dat wat gerichter om moet gaan zetten in spier, maar kan ik ook nog wat aan mijn voeding door? Of gerichte oefeningen?

Ik ga niet minder eten, ik ben juist weer iets meer (gezonder) gaan eten om aan al mijn voedingsstoffen te komen, maar zit nog wel op iets minder dan 2000 kcal per dag. Daar kan het dus niet aan liggen :)
Vet omzetten in spier kan niet. Hoeveel koolhydraten en vooral suikers eet je precies? En minder dan 2000 kcal is weinig. Ik eet dat ook, maar ik val daarmee een halve kilo per week af..
pi_112131066
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 16:57 schreef the85mc het volgende:

[..]

Vet omzetten in spier kan niet. Hoeveel koolhydraten en vooral suikers eet je precies? En minder dan 2000 kcal is weinig. Ik eet dat ook, maar ik val daarmee een halve kilo per week af..
Laat ik dan 'vervangen' gebruiken in plaats van omzetten :P

Ik ben afgevallen door vooral te korten op koolhydraten. Ontbijt is +-75 gram cruesli met magere yoghurt, lunch is 1 goed-belegd bruin broodje (elke dag anders, bedrijfskantine). 's Avonds vooral salades met afwisselend gerookte kip, zalm, tonijn of gekookt ei'tje.

Nu weer iets meer koolhydraten, gisteren 2 broodjes zelfgemaakte hamburgers en voor vanavond staan (meergranen) wraps op het menu.

Op 1-2 stuks fruit per dag na eet ik verder geen suikers ;)
pi_112131272
En cruesli dus, en 75 gram is best veel, dus bezuinigen op koolhydraten noem ik dat niet.

Je eet ook veel te weinig, dus zou die cruesli schrappen, meer eten, meer verbranden met een combi van kracht en cardio.
pi_112131290
Hel, wel gehaald denk ik, maar hel. Wat een hél. En gelukkig was ik niet de enige die er zo over dacht :') *O*

En nu door met de volgende hel.. :z
Ja doei.
pi_112131603
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:02 schreef vincm het volgende:

[..]

Laat ik dan 'vervangen' gebruiken in plaats van omzetten :P

Ik ben afgevallen door vooral te korten op koolhydraten. Ontbijt is +-75 gram cruesli met magere yoghurt, lunch is 1 goed-belegd bruin broodje (elke dag anders, bedrijfskantine). 's Avonds vooral salades met afwisselend gerookte kip, zalm, tonijn of gekookt ei'tje.

Nu weer iets meer koolhydraten, gisteren 2 broodjes zelfgemaakte hamburgers en voor vanavond staan (meergranen) wraps op het menu.

Op 1-2 stuks fruit per dag na eet ik verder geen suikers ;)
Lijkt mij weinig, want je bent een man toch?
Cruesli zou ik zelf niet doen, neem dan brinta of iets in die richting. Of een volkoren boterham met kip. Je eet best weinig eiwit naar mijn idee, je voornaamste bron van eiwit is je yoghurt en de vlees/vis in de salade. Aan wat voor hoeveelheden moet ik dan denken in die salade? 100 gram?
Ik denk dat het moeilijk wordt het laatste vet weg te krijgen. Weet je wat voor vetpercentage je ongeveer hebt? Je kunt een ruwe schatting hier doen door je maten in te vullen : http://www.dietenlijst.nl/vetpercentage/. Onder de 15% worden je spieren zichtbaarder, onder de 10% worden je buikspieren pas zichtbaar.
pi_112133019
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:17 schreef the85mc het volgende:

[..]

Lijkt mij weinig, want je bent een man toch?
Cruesli zou ik zelf niet doen, neem dan brinta of iets in die richting. Of een volkoren boterham met kip. Je eet best weinig eiwit naar mijn idee, je voornaamste bron van eiwit is je yoghurt en de vlees/vis in de salade. Aan wat voor hoeveelheden moet ik dan denken in die salade? 100 gram?
Ik denk dat het moeilijk wordt het laatste vet weg te krijgen. Weet je wat voor vetpercentage je ongeveer hebt? Je kunt een ruwe schatting hier doen door je maten in te vullen : http://www.dietenlijst.nl/vetpercentage/. Onder de 15% worden je spieren zichtbaarder, onder de 10% worden je buikspieren pas zichtbaar.
Ik ben man, ja. En ik at inderdaad weinig, nu al iets meer, in de vorm van koolhydraten. De hoeveelheden in de salades wisselden van 100 tot 200 gram, groente in salade zelf (sla, mais, kerstomaatjes, van alles) natuurlijk meer.

Ik heb even wat opgemeten en ingevuld, volgens de site zit ik op ong. 15% lichaamsvet (10.7 kg vet, 61.3 kg vetvrije massa). Ik gok dat ik wat meer eiwit moet eten en meer moet cardio'en, dus dat wordt vaker/langer hardlopen?!

Vind het alleen lastig om eiwitrijker te gaan eten zonder veel meer koolhydraten erbij te betrekken, bij veel gerechten hoort dat er wel een beetje bij
pi_112133480
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:58 schreef vincm het volgende:

[..]

Ik ben man, ja. En ik at inderdaad weinig, nu al iets meer, in de vorm van koolhydraten. De hoeveelheden in de salades wisselden van 100 tot 200 gram, groente in salade zelf (sla, mais, kerstomaatjes, van alles) natuurlijk meer.

Ik heb even wat opgemeten en ingevuld, volgens de site zit ik op ong. 15% lichaamsvet (10.7 kg vet, 61.3 kg vetvrije massa). Ik gok dat ik wat meer eiwit moet eten en meer moet cardio'en, dus dat wordt vaker/langer hardlopen?!

Vind het alleen lastig om eiwitrijker te gaan eten zonder veel meer koolhydraten erbij te betrekken, bij veel gerechten hoort dat er wel een beetje bij
Mwah koolhydraten verhogen hoeft niet per se. Als je een boterham eet kun je er een keer zoveel kip opgooien bijvoorbeeld. En als nagerecht kun je kwark eten. Dat zijn makkelijke manieren om je eiwitinname te verhogen.
En ik bedoelde eigenlijk de hoeveelheid vlees/vis in de salade. Als je bijvoorbeeld 100 gram tonijn eet, dan krijg je iets van 25 gram eiwit binnen. Dus als je meer vlees/vis/kip door je salade gooit gaat ook je eiwit omhoog.
pi_112133744
Ohai!

Roze chino (haters kom maar) gekocht, in maat 38 :7, bam. En een paars bloesje, en een grijs rokje voor bij mijn pak. En een blauw hardloophemdje. En anti-cellulite cream. En ja, ik weet dat het niet werkt, maar soit. :D
pi_112133938
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:20 schreef Perruche het volgende:
Ohai!

Roze chino (haters kom maar) gekocht, in maat 38 :7, bam. En een paars bloesje, en een grijs rokje voor bij mijn pak. En een blauw hardloophemdje. En anti-cellulite cream. En ja, ik weet dat het niet werkt, maar soit. :D
Ja en de foto's :+

Als hij je staat doe ik een ovatie ;) dan heb je zeker weten een goed lijf.
pi_112134002
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:26 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Ja en de foto's :+

Als hij je staat doe ik een ovatie ;) dan heb je zeker weten een goed lijf.
Hij staat goed, anders had ik hem niet gekocht! Die dikke billen kunnen door niets worden verhuld.

En ik plak niet op foto's, dus sorry ;)
pi_112134010
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:20 schreef Perruche het volgende:
Ohai!

quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:51 schreef Vlierbloesem het volgende:

[..]

Shoppen! *O* We verwachten foto's, dan weet je dat vast ;).
pi_112134029
Hai!

Ja Perr, foto!
pi_112134196
Sorry :P
pi_112134259
Meuh :P
pi_112134319
Pffff iedere keer als ik mijn zalando bestelling wil retourneren kan ik het retourformulier niet vinden :')
  maandag 28 mei 2012 @ 18:40:24 #208
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_112134388
:W weer in Berlijn. Terug van een weekend op Usedom, met erg mooi weer. Gezwommen in een erg koude zee, en veel krap en tohc te weinig gegeten denk ik. Nu lekker nog 4 dagen met de duutser in Berlijn. We hebben een top appartement! Zometeen eens douchen en dan ergens wat te ten vinden.

Ik ga denk ik niet bijlezen, heeft iemand een samenvatting voor me?
pi_112135995
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:28 schreef Perruche het volgende:

[..]

Hij staat goed, anders had ik hem niet gekocht! Die dikke billen kunnen door niets worden verhuld.

En ik plak niet op foto's, dus sorry ;)
_O- ik hak ook altijd mijn hoofd eraf ;) dan plak ik wel :P
pi_112136045
Lekker genieten van het laatste beetje goede zon op het balkonnetje. Mn eerste dienst viel best mee.
Daglijstje
O: dubbele boterham pindakaas
L: kop tomatenuiensoep, krentenbol met kaas, dubbele boterham rookvlees, appel
D: pastasalade met makreel (zo'n hele, nu ik werk eten we dat toch niet meer uit blik), glaasje rosé
T: peerijsje
B: jillian
  maandag 28 mei 2012 @ 19:24:39 #211
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112136064
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:38 schreef Perruche het volgende:
Pffff iedere keer als ik mijn zalando bestelling wil retourneren kan ik het retourformulier niet vinden :')
Kun je in je account downloaden tegenwoordig, ze sturen hem niet meer mee!
pi_112136105
Puff, hoe is het met je?
Met je werk? En je nieuwe huis? En met jou? :)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_112136357
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:25 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Puff, hoe is het met je?
Met je werk? En je nieuwe huis? En met jou? :)
Werk redelijk, huis tof lief tof mij meer dan redelijk :), dank u.
Mn taille is echter obees. Maar ja, we doen ons best.
pi_112136375
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:30 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Kan het werk nog wel leuker worden?
Opstarten is nooit leuk.
pi_112136528
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:30 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Dat klinkt bovengemiddeld goed. :)
Die taille daar kun je wat aan doen. :) Vergt alleen wat discipline. Precies ook mijn zwakke punt. Maar zag weer een uiterst onflatteuze foto van afgelopen donderdag (verkeerde hoek, ik leek wel zwanger en had echt superdikke bovenarmen en dat terwijl ik de hele tijd aan iedereen mijn spierballen laat zien! :D), dus ben wel weer gemotiveerd om er ook gezellig wat aan te doen. :)
Owja, en mn spijkerbroeken zijn bijna allemaal te strak. :o
Doe wat je niet durft.
pi_112136674
Lijstje:

O: zuurdesemboterham met rabarberjam (10:30)
L: zuurdesemboterhammen (2) met livar, kruidenboter, selderijsalade.
T: stukje choco
S: 15 km fietsen
D: 3 glazen cola :'), biefstuksalade-nasi zeevruchten-kipzoetzuur met groente-ossenhaas-dimsum
S: half uurtje door het hoge gras banjeren met Bo
S: met gieters slepen en onkruid wieden zo meteen.
T: meloen of mango

Niet echt geweldig wel nog veel water op.
Straks ook even eieren bakken en salade maken voor morgen.
  maandag 28 mei 2012 @ 19:47:48 #217
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_112137134
Ook maar een lijstje...
Het is gebeurd met de pret..

O: beschuit kaas
S: 10.5 km hardlopen
L: 2 boterhammen met gekookt ei/ham/tomaat, beschuit kaas, beker melk, cappuccino
T's: 8 bier, paar dropjes, wat zoute sticks, appel
D: bloemkool, wortels, gebakken aardappelen, kabeljauwfilet
T kwark en vla
  maandag 28 mei 2012 @ 19:51:54 #218
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112137353
Geüpdate lijstje :+

S: 6 km hardlopen
T: twee geroosterde bth met wat boter
B/S: 25 km fietsen
L: panini Spaans bij Bakker Bart :9
T: klein handje gemengde noten
T: blikje cola vanilla
D: frittata met champignons en groene paprika
T: blikje cola vanilla (nu zijn ze op, dus nu is het klaar :+)
Niet meer actief op Fok!
pi_112137497
Vik, weinig groente en veel cola!! :P
  maandag 28 mei 2012 @ 19:58:10 #220
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_112137727
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 17:58 schreef vincm het volgende:

eieren? whey? vis? vlees? zuivel?

Als je 4 eieren klutst en eet heb je praktisch geen kh gegeten....
  maandag 28 mei 2012 @ 20:13:26 #221
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112138492
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:54 schreef Perruche het volgende:
Vik, weinig groente en veel cola!! :P
Het is weekeeeeeeend! :P.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 28 mei 2012 @ 20:13:58 #222
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112138522
Merk dat ik te kort bij m'n ouders ben geweest. Nu al zin om weer te gaan, terwijl ik daar normaal pas na een maand of twee weer zin in heb :'). Eerst maar weer even een duurloop kunnen doen, dan kan ik daar weer genieten O+.
Niet meer actief op Fok!
pi_112139983
Weekend en dit weer is echt slecht! BBQ en frituur is de resultaat van de afgelopen 2 dagen :') morgen maar weer normaal eten. En langzaam voortaan zorgen dat áls de winkels dicht zijn, je wel gezond voedsel in huis hebt!
pi_112139984
Hai :W

Heerlijk dagje gehad op de boot. Het was superzonnig en warm O+

Lijstje:

O: overnight oats met banaan
S: half uur op de stepper en buikspieroefeningen
L: klein pistoletje met krabsalade, paar toastjes humus, handje nootjes op de boot
D: quinoasalade met feta en spinazie, klein stukje brood
T: stukje raw brownie met wat yoghurt denk ik (nog maar 2 stukjes in de vriezer -O- )

Oh en ik sluit me aan bij de rest Perr: FOTO! Als je in een roze chino over straat durft dan moet een foto geen probleem zijn ;)
  maandag 28 mei 2012 @ 20:46:55 #225
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112140332
Br: 2 minicroissantjes en 4 minibroodjes (2 met rookvlees en 2 met appelkersenstroop)
B: wandeling met vriendje!
T: bolletje butterscotch-pecan-ijs :9
T: twee rijstwafels met jam, glas limonade
D: Chinese tomatensoep met veel soepgroente en taugé en een paar soepstengels

Nogal zondags lijstje :') :+
pi_112140349
O: bruin bolletje met kaas/ham
L: klein bakje chips
T: 5 kleine ronde melbatoastjes met filet A.
D: 4 thaise wantanhapjes met chilisaus
T: bijna een liter sinaasappelsap.

Hoezo katervoer? :')
pi_112140491
Wat lees is allemaal over Perruche die foto's gaat plaatsen? :9

Mijn lijstje is niet bijzonder. Ik merk dat ik met dit warme weer echt moeite heb met voldoende eten. Eetlust verdwijnt ervan. Vandaag in ieder geval met mijn schoonzusje gaan eten bij de Ikea :+ Frietjes met kipsaté :s)
  maandag 28 mei 2012 @ 20:53:10 #228
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_112140646
1. het is niet warm, boven de 35 is warm
2. eetlust is enorm
3. bierlust helemaal
4. Perr gaat zo nog even foto's posten inderdaad :Y
5. Coco heb je wel 2 stuks fruit en een kg groente op?
6. 4.45 uur opstaan is niet tof
pi_112140736
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 20:53 schreef uniekhoorn het volgende:
1. het is niet warm, boven de 35 is warm

5. Coco heb je wel 2 stuks fruit en een kg groente op?

6. 4.45 uur opstaan is niet tof
1. Ik ben een witte melkfles :') Voor mij is het nu al vies warm, haha :+

5. Dat red ik net niet, haha. Maar de dagen hiervoor heb ik wel steeds belachelijk veel fruit (en iets minder belachelijk veel groente) gegeten :)

6. Dayum! Dat denk ik :D :+
pi_112141029
Betere dag hier qua hoeveelheid :)

O: Griekse yoghurt met banaan en honing
T: 2 plakjes Fries roggebrood
B: op de racefiets naar de uni (en terug)
L: bakje pastasalade (over van gisteren)
T: 2 plakken roggebrood, 1 met hummus, 1 met boter
T: biertje
D: 2 goed gevulde volkorenfajiiiiitas met kip, paprika, boontjes, sla en yoghurt
T: biertje
Hersensport: tentamen leren voor morgen. Maar val half in slaap :@ :')
Ja doei.
  maandag 28 mei 2012 @ 21:08:33 #231
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112141445
M'n bank is er O+. Maar Mark moet nu eerst van alles verplaatsen op zijn kamer, zodat zijn bank daar kan staan :'). Terwijl 'ie de hele middag al weet dat die bank zou komen _O-. Mannen :P.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 28 mei 2012 @ 21:09:43 #232
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112141514
Gadver :r. Een tongende Sterretje :r.
Niet meer actief op Fok!
pi_112142969
Hier ook zeker gen fantastisch lijstje. Maar wel posten dan maar :@

O: volkorenboterham met brie en komkommer en eentje met boter en jam. Een gekookt ei en thee met melk.
B: uurtje staan, make-up uitproberen bij vriendinnetje
L: tosti ham kaas, een beetje ketchup en limo
T: custardvla
D: salade van bietjes, spinazie, rode ui en appel. Dressing van mayo, water en mosterd.
T: rabarbercrumble
B: 36 minuten Yoga
pi_112143302
Eindstand
L: 2 geroosterde volkoren boterhammen met hütenkäse/fricandeau, 2 kleine roggebrood met gerookte kip, 1 muesli-cracker met hütenkäse (en komkommer)
T: Salade van veldsla, komkommer, zongedroogde tomaten, zachte geitenkaas
D: Zalmfilet, broccoli spruiten, opgebakken aardappels
T: Bak optimel kwark met diepvries blauwe bessen/frambozen
pi_112143449
B zit er hier ook weer op. Weer rood enzo, maar het is minder erg dan eerder. Oefeningen gaan ook makkelijkker :)
Kyteman op tv, wel tof hoor.
pi_112143751
langzaamste topic in tijden dit!
Ja doei.
  maandag 28 mei 2012 @ 21:59:49 #237
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112144262
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2012 21:51 schreef motorbloempje het volgende:
langzaamste topic in tijden dit!
Zou het iets met het weer te maken hebben? :P

Iig, de bank staat en ik ga pitten. Morgen 'uitslapen' tot 7 uur, moet naar A'dam ipv naar het werk.
Niet meer actief op Fok!
pi_112144319
O: smoothie+ nootjes
T: rijstwafels met hummus
L: 1 speltboterham met kipfilet en mierikswortel
T: paar patatjes met mayo
T: doritos chippies
D: chili con carne
T: kwark en ananas

En ik ben net niet verbrand bij het randje van mijn broekje. Wel rood, niet gevoelig :o
pi_112144360
Uitgeslapen tot 11 uur vandaag :$

L= 2 broodjes met kaas
T= 300 gram worteltjes + saus
A= schnitzel, snijbonen 500gram! + magere spekjes :$ en een paar gebakken aardappelen.
T= banaan + 2 glazen magere melk.

Lijkt echt niet veel. maar met die saus van de worteltjes, en dubbele portie vlees al snel 2000 kcal :)
pi_112145846
Dan ben ik benieuwd naar wat er allemaal in die saus zat, xliefs.

An, hoe kom je erbij om 36 minuten yoga te doen. Doe er dan 30, of 40. NIET 36, 32 of 34! Aaargh de autist in mij kan er niet tegen :').
pi_112145886
Oh en kindertjes die vragen worden overgeslagen :P jullie komen maar lekker een wijntje drinken en mij bewonderen in mijn roze chino. Als jullie lief zijn doe ik er wel een geel t-shirt boven en mogen jullie mij de hele dag zuurstok noemen!
  maandag 28 mei 2012 @ 22:29:13 #242
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_112145928
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 22:01 schreef xliefs. het volgende:
Uitgeslapen tot 11 uur vandaag :$

L= 2 broodjes met kaas
T= 300 gram worteltjes + saus
A= schnitzel, snijbonen 500gram! + magere spekjes :$ en een paar gebakken aardappelen.
T= banaan + 2 glazen magere melk.

Lijkt echt niet veel. maar met die saus van de worteltjes, en dubbele portie vlees al snel 2000 kcal :)
Echt? Ik kom uit op iets van 1700 ofzo. Max. Was het een reuzenschnitzel en een heel schaaltjes roomsaus?
pi_112145991
Ruim 1,5 uur rijden voor een zuurstok, nehh duur ding!
pi_112146017
Verder gingen echt veel dingen mis. Sojamelk schudden zonder de dop erop, dan te lang in de magnetron en de boel explodeerde, toen wilde ik het restant in een ander schaaltje doen om het originele schaaltje schoon te maken, laat ik alles uit m'n handen vallen. Vriendje lachen :') ik gefrustreerd. Nu maar een kopje thee achter de computer. Ik hoop dat dit goed gaat :D
  maandag 28 mei 2012 @ 22:32:30 #245
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_112146173
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 22:28 schreef Perruche het volgende:
Oh en kindertjes die vragen worden overgeslagen :P jullie komen maar lekker een wijntje drinken en mij bewonderen in mijn roze chino. Als jullie lief zijn doe ik er wel een geel t-shirt boven en mogen jullie mij de hele dag zuurstok noemen!
Ik heb vorige week ook een roze chino gepast. Met strikjes aan de onderkant. De broek zat heerlijk, maar stond mij totaal niet. Het zag er uit als een pyama. Met wat meer heup zou de broek heel leuk geweest zijn :Y
Daarvoor heb ik een grijsbruine chino gekocht bij de WE voor ¤ 15,00. Mijn kont ziet er beter uit in rechte broeken, maar voor een chino stond ie best aardig.
Nu nog op zoek naar een paar mooie rechte pantalons van niet al te soepele stof (blauw en een soort cremevanille), want die zijn onvindbaar op het moment }:|
pi_112146299
En de eindstand *O*
S: Evy 25 (ging lekker! Aan het eind nog even 4 minuten flink versneld, Kapot zeg ik je)
O: 200 gr magere yoghurt met 4 el muesli en veel diepvriesfruit
T: handje macadamia's
L: omelet 2 eieren met ham en champignons, erbij salade met romaine sla, komkommer, tomaat, dressing van magere yoghurt enzo
B: 2,5 uur door de stad zwoegen en allemaal dingen passen enzo
T: mini magnum (130 kcals maar!)
D: pindasoep, ben benieuwd hoe lekker 'ie wordtSUPERlekker!! Met een dikke kippebout beetje kip, magare soepkip van de bouillon :'), paksoi erin en groene banaan
T: denk een appel, of 2. Geschild en in partjes 125 gr aardbeitjes met een beetje suiker & citroensap, + 2 blokjes pure chocolade

Ik ben tevreden!

Voor de liefhebbers: deze soep maar dan met zelfgemaakte bouillon van kip, steranijs, laurier, peper en madame jeanette. Zonder cashewnoten.
pi_112146424
Zeg, heeft iemand hier tips over hoe ik de plank kan doen en tegelijkertijd kan ademhalen?
Moet van Aurum meer aan mn core stability doen (en van mezelf ook wel hoor), dus ik heb net even wat dingen liggen doen, maar ademhalen tijdens het goed uitvoeren van de plank is behoorlijk moeilijk! :o
Doe wat je niet durft.
  maandag 28 mei 2012 @ 22:36:41 #248
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_112146429
Mijn D was iets van
zalm, satestokje met satesaus, satestokje zonder satesaus, bord wokgroente, nog een bord wokgroente, bord gegrilde groente, 4 stukjes sushi, glaasje garnalencocktail, bord kleine hapjes, bord vol toetjes...
En thuis nog een grote hand m&m's.
pi_112146475
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 22:27 schreef Perruche het volgende:
Dan ben ik benieuwd naar wat er allemaal in die saus zat, xliefs.

100 gram fritessaus, en ong 50 gram curry aangemaakt met water :$, beetje veel, dat wel!
  maandag 28 mei 2012 @ 22:37:35 #250
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_112146484
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 22:36 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Zeg, heeft iemand hier tips over hoe ik de plank kan doen en tegelijkertijd kan ademhalen?
Moet van Aurum meer aan mn core stability doen (en van mezelf ook wel hoor), dus ik heb net even wat dingen liggen doen, maar ademhalen tijdens het goed uitvoeren van de plank is behoorlijk moeilijk! :o
Ook andere oefeningen doen waardoor je meer spieren ontwikkelt. En dan pas weer planken :P
pi_112146523
quote:
Probeer eens van de gewone plank te draaien en op 1 arm (sideplank), dan je bovenste been op liften, dat 15 sec. volhouden, dan weer in de gewone plank. Dat 3x iedere kant. Ademhalen hoeft niet :')
pi_112146545
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 22:37 schreef xliefs. het volgende:

[..]

100 gram fritessaus, en ong 50 gram curry aangemaakt met water :$, beetje veel, dat wel!
Wil je echt afvallen?
pi_112146571
Echt, dan denk je eindelijk echt over je ex heen te zijn en spreek je af om gewoon eens bij te praten. Het klikt nog steeds zo goed. ;(

Gevoelens, wat doen jullie. }:|

*R&p modus uit*

Vandaag voor het eerst in een week weer wezen trainen en eetlust is ook weer helemaal terug. *O*
pi_112146677
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 22:38 schreef Perruche het volgende:

[..]

Wil je echt afvallen?
Op dit moment niet meer, eventueel 2 kilo eraf, zou niet erg zijn, maar dan niet voor vast, meer om te schommelen.. :)
pi_112146716
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 22:40 schreef xliefs. het volgende:

[..]

Op dit moment niet meer, eventueel 2 kilo eraf, zou niet erg zijn, maar dan niet voor vast, meer om te schommelen.. :)
Ah, ok.
pi_112146882
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 22:38 schreef Perruche het volgende:

[..]

Probeer eens van de gewone plank te draaien en op 1 arm (sideplank), dan je bovenste been op liften, dat 15 sec. volhouden, dan weer in de gewone plank. Dat 3x iedere kant. Ademhalen hoeft niet :')
Dat is een nog grotere hel. :D
De grap is wel dat je best wel kunt smokkelen bij de meeste oefeningen, maar ik wil het juist goed doen. En dat doet pijn. B-)
Doe wat je niet durft.
  maandag 28 mei 2012 @ 22:45:37 #257
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_112146906
Leuk, roze Chino!! O+

Lijstje:
O: mag yoghurt muesli
T/lunch: rb croissant
T: handje chips, handje borrelnootjes, 2 blokjes kaas, 1 zo'n wrap in mini stukje gesneden, stuk appelplaattaart. (bday schoonzus)
D: beetje nasi met saté saus en 2 augurken.
S: 50 gewone en 60 schuine buikspier oefening

Had een verjaardag van m'n schoonzusje, dus ook veel gelopen van tuin naar keuken en weer terug en weer heen en weer terug..

Soms baal ik echt van mijn 'behulpzaamheid' m'n schoonzus voert geen pokke uit, en laat haar ouders echt alles doen.. Dus ga ik maar weer helpen omdat ik t soort van lullig vind.. :') Pfff maar weer lekker vroeg weggegaan!
~ Bonito La Risa ~
  maandag 28 mei 2012 @ 22:47:30 #258
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_112147009
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 22:28 schreef Perruche het volgende:
* Kijkt in agenda.

* Verheugt zich op bovenstaand schouwspel.

*)
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_112147025
quote:
Wat ik deed, was halve pushups dus die met gebogen knieeen. Doen tot je 3 setjes van 10 makkelijk kan doen.

Dan pas over naar normale pushups :) beginnen met 1, 1 wordt 2 etc.

Span je je buikspieren ook goed aan?
pi_112147099
quote:
6s.gif Op maandag 28 mei 2012 22:47 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

* Kijkt in agenda.

* Verheugt zich op bovenstaand schouwspel.

*)
Ik dacht dat jij andere dingen doen was ;(
  maandag 28 mei 2012 @ 22:49:33 #261
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_112147145
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 22:48 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ik dacht dat jij andere dingen doen was ;(
Hoe bedoel je? Nu? Volgens mij hebben we een date staan voor de 8e heur. Al eeuwen!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_112147238
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2012 22:47 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Wat ik deed, was halve pushups dus die met gebogen knieeen. Doen tot je 3 setjes van 10 makkelijk kan doen.

Dan pas over naar normale pushups :) beginnen met 1, 1 wordt 2 etc.

Span je je buikspieren ook goed aan?
Daar ga ik morgen eens op letten! Nu ga ik lekker mn bed opzoeken. O+
Doe wat je niet durft.
pi_112148516
quote:
Ik heb bij pilates geleerd om m'n buikspieren vast te zetten. Je spant ze aan en zet ze dan vast door lucht tussen je tanden door te blazen (tong vooraan tegen je gehemelte, tss-geluid). Klinkt vaag, maar als je het doet voel je wel wat ik bedoel. Dan kun je weer beter ademhalen.
pi_112150813
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 22:38 schreef ElDinosaur het volgende:
Echt, dan denk je eindelijk echt over je ex heen te zijn en spreek je af om gewoon eens bij te praten. Het klikt nog steeds zo goed. ;(

*R&p modus uit*

Vandaag voor het eerst in een week weer wezen trainen en eetlust is ook weer helemaal terug. *O*
/Dat feel }:| :X
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_112151151
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 22:38 schreef ElDinosaur het volgende:

*R&p modus uit*

Waarom ging het uit?
pi_112151248
Ademhaling is qua elke vorm van intensieve beweging trouwens een kernfactor. Toen ik ging leren hoe je ademhaling toepast bij krachttraining zag ik een gigantische toename in kracht.
Ben in ~6mnd. van 160kg naar 215 gegaan...
pi_112151692
Nou nou :N

S: rondje lopen
T: 2 koffie
L: 6 boterhammen, gekookt ei, 2 bekers melk, 2 pindakaas, 2 hagelslag, paar aardbeien
T: 4 bier
D: broodje döner
T: 3 bier, koffie

Goed bezig

Pinksterdag dit dat enzo natuurlijk maar goed, dag nr. 5 op rij wat weer een fijn sociaal feest met een aantal drankjes is. Nu valt 7 wel mee maar misschien is het wel erg dat het meevalt.

[ Bericht 23% gewijzigd door uw_koninklijke_sneuheid op 29-05-2012 00:02:32 ]
Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
  dinsdag 29 mei 2012 @ 00:09:22 #268
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_112152189
Lijstje en dan zzzz

T: glas sap met glutamine/creatine
O: 4 eieren, 3x kipfilet, 2x toast, chocomelk
S: 14km hardlopen (1.30 uur), 500ml aquarius/500ml water
T: wheyshake met glutamine/creatine/dextrose
L: muesli (ongezoet, verschillende varianten vd zonnatura) in melk, met banaan/bessen
T: peer
T: cola/appeltaart (was bij m'n ouders..)
D: aardappel/wortel/braadworst
T: tonijn (60 gram volgens mij), 4x cherry tomaat, half theelepen mayo, peper.
T: water met glutamine
  Vis een optie? dinsdag 29 mei 2012 @ 00:34:08 #269
70532 loveli
N
pi_112153138
BBQ vandaag was lekker :9
Sla met goodies* + iets met avocado, paddo's met gesmolten kruidenboter, zelfgemarineerde kipspiesjes, zalm en een kilo knofsaus, dayum!

*goodies = gerookte kalkoenreepjes, geitekaas, tomaatjes, zelfgemaakte honing-balsamicodressing
crap in = crap out
  dinsdag 29 mei 2012 @ 00:42:46 #270
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_112153361
}:| Kan niet slapen. Nu maar domme werkklusjes aan het doen. Kan ik morgen wat langer slapen.
pi_112155336
Spontaan trek Li!
Het is koud buiten :D

Iemand nog die excel korting? Pm even!
pi_112155632
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 23:46 schreef conleche het volgende:

[..]

Waarom ging het uit?
Opstapeling van gebeurtenissen en redenen gecombineerd met te weinig communicatie. Kut geslapen vannacht maar ik zie het allemaal weer wat helderder nu. :')
pi_112155660
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2012 23:08 schreef LieLie het volgende:

[..]

Ik heb bij pilates geleerd om m'n buikspieren vast te zetten. Je spant ze aan en zet ze dan vast door lucht tussen je tanden door te blazen (tong vooraan tegen je gehemelte, tss-geluid). Klinkt vaag, maar als je het doet voel je wel wat ik bedoel. Dan kun je weer beter ademhalen.
Ik ga het vanavond eens proberen. :)
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 23:47 schreef V1z0R het volgende:
Ademhaling is qua elke vorm van intensieve beweging trouwens een kernfactor. Toen ik ging leren hoe je ademhaling toepast bij krachttraining zag ik een gigantische toename in kracht.
Ben in ~6mnd. van 160kg naar 215 gegaan...
Maar komt dat ook niet voor een groot deel door gewenning? Ik merk nu dar de oefeningen nog moeilijk gaan doordat ze ook gewoon nieuw voor me zijn en mijn lichaam ze niet gewend is. :)
Doe wat je niet durft.
pi_112155759
Lijstje:
O koffie verkeerd, yoghurt met rabarber en muesli
T: dubbele boterham gebraden gehakt
L couscous salade mat gegrilde courgette en kikkererwten
T dubbele boterham hummus
D salade met gerookte kip en restjes uit de koelkast en ik denk wat gebakken krieltjes ofzo erbij.
S 3,5 km hardlopen, pushups, core stability oefeningen en krachttraining
T bak kwark!

Ik denk trouwens dat er nog wel wat bij komt. :)
Doe wat je niet durft.
pi_112155774
Goedemorgen!
Weer beginnen vandaag en ik nam de trap B-) O yeah!
pi_112155776
Mooi lijstje Henk! (mits 'restjes uit de koelkast' voornamelijk groente is :Y ).
pi_112155811
Planning:
L: 2 geroosterde volkoren boterhammen met zelfgemaakte tonijnsalade/fricandeau, 2 kleine roggebrood met gerookte kip, 1 muesli-cracker met hütenkäse (en komkommer)
T: Salade van veldsla, komkommer, zachte geitenkaas en frambozen
D: Paprika's gevuld met rijst, vega-gehakt, champignons en sjalotjes
S: Als ik ergens tijd kan vinden tussendoor ga ik hardlopen
pi_112155823
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 07:54 schreef MevrouwPuff het volgende:
Goedemorgen!
Goed bezig!
Ga ik zo ook doen!
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 07:54 schreef Vlierbloesem het volgende:
Mooi lijstje Henk! (mits 'restjes uit de koelkast' voornamelijk groente is :Y ).
Ik heb iig nog tomaten liggen. En er zou ook nog wel eens spinazie kunnen liggen!
Doe wat je niet durft.
pi_112155825
Lijstje:

O: geen trek in ei dus een speltzuurdesemboterham met rabarberjam
T: nog 2 van die boterhammen met painde provence en geitenkaas
T: nootjes (geen idee wat)
L: Bak salade met 4 of 5 bladeren stevige sla, 1 rode paprika, halve komkommer, 2 augurken en een avocado. 2,5 gebakken ei. Vermoed dat dat dooreten wordt.
T: stuk meloen of wanneer op tijd naar huis daar een peer of appel en een stukje chocola
D: Nog geen idee. heb wel trek in groentelasagne :9
T: groene thee en wellicht nog wat te knabbelen
pi_112155856
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 07:59 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Goed bezig!
Ga ik zo ook doen!

[..]

Ik heb iig nog tomaten liggen. En er zou ook nog wel eens spinazie kunnen liggen!
Helemaal goed!

MI ook een mooie planning!

Krijg trek van alle lijstjes, dus ga maar even snel douchen en eten :Y).
pi_112155860
Goedemorgen!

Vroeg! :o

Over 2,5 uur tentamen ;(, over 4,5 uur NOOIT meer tentamens *O*

Lijstje wordt iets als:

O: 2 roggebroodsneden met boter en hummus
B: naar uni fietsen en terug
T: 2 gekookte eitjes
L: omelet met spinazie en kaas
T: snee roggebrood
S: Jillian
D: pastasalade en een glas witte wijn ofzo

Maar nu eerst: koffie en nog wat last-minute stampen :z

[ Bericht 2% gewijzigd door motorbloempje op 29-05-2012 08:21:49 ]
Ja doei.
pi_112155936
Veel succes alvast Mo!
  dinsdag 29 mei 2012 @ 08:17:32 #283
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112155971
Good luck, Mo! Ik ben op weg naar Amsterdam, training vandaag.
Niet meer actief op Fok!
pi_112155995
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 07:54 schreef MevrouwPuff het volgende:
Goedemorgen!
^O^

Voor de lange vliegers, wat dragen jullie normaal? Ik heb nog nooit zolang gevlogen, in de auto is het meestal lekker zittende broek en hemdje en capuchontrui.
pi_112156015
Goedemorgen!

Succes Mo!

Als ik lang vlieg dan doe ik meestal gewoon lekker zittende broek, t-shirt en vest. Laagjes :)
En lekkere sokken want heb altijd koude voeten met die airco :P
  dinsdag 29 mei 2012 @ 08:25:48 #286
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_112156043
Suc6 Mo!!
~ Bonito La Risa ~
pi_112156055
Thanks all O+
Ja doei.
pi_112156066
Bij lange vluchten was ik blij dat ik goede warme schoenen (wandelschoenen) aanhad, want ik krijg altijd koude pootjes. Verder gewoon lekker zittende broek en trui met eronder shirtje :)
Ja doei.
pi_112156069
Aurum: een shirtje met korte mouwen en vestje, zodat je makkelijk iets uit of aan kan trekken. Verder een comfortabele broek die ik zonder riem aan kan ivm controle.

Edit: en sokken ja! Heb ook snel koude voeten.

Mo: veel succes!!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_112156105
Bij singapore airlines krijg je dikke 'pantoffelsokken' met antislipzooltjes. Ideaal voor in het vliegtuig. :)
pi_112156150
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 08:20 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

^O^

Voor de lange vliegers, wat dragen jullie normaal? Ik heb nog nooit zolang gevlogen, in de auto is het meestal lekker zittende broek en hemdje en capuchontrui.
Idem voor een vliegreis.
pi_112156266
Zorg idd voor laagjes, ik heb ook wel eens in een vliegtuig gezeten waar het gruwelijk warm was.
Warme sokken zijn idd ook erg fijn. Ik heb het liefste namelijk geen schoenen aan tijdens de vlucht. :)
Doe wat je niet durft.
pi_112156288
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 07:42 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ik ga het vanavond eens proberen. :)

[..]

Maar komt dat ook niet voor een groot deel door gewenning? Ik merk nu dar de oefeningen nog moeilijk gaan doordat ze ook gewoon nieuw voor me zijn en mijn lichaam ze niet gewend is. :)
Nee, was in dit geval groot stuk techniek. Benen beter neer zetten, rug in goede positie houden en dus de ademhaling. Deed daarvoor al poosje deadlift maar m'n techniek was dus bagger :{
En 160 is niet echt een startgewicht :P :@

}:| Weet nu al dat ik rond 12u helemaal flauw ben van m'n sokken... ;(
pi_112156294
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 08:49 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Nee, was in dit geval groot stuk techniek. Benen beter neer zetten, rug in goede positie houden en dus de ademhaling. Deed daarvoor al poosje deadlift maar m'n techniek was dus bagger :{

Waarom heb je met dit weer sokken aan dan?
pi_112156315
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 08:50 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Waarom heb je met dit weer sokken aan dan?
Sommige mensen die werken, Ml :)
pi_112156341
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 08:52 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Sommige mensen die werken, Ml :)
Ehh ja? Ik ook :D

-edit-

SPOILER
pi_112156383
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 08:49 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ik probeer alles zo goed mogelijk te doen en word nog regelmatig gecorrigeerd door de mannetjes van de sportschool, maar zal eens vragen om tips bij het planken en ademhalen. :P

Hier ook sokken trouwens. En een legging onder mn rok. En een t-shirt en vest en ook nog een spijkerjack.
Het was best fris vanochtend.

Wanneer is het hooikoorts seizoen weer voorbij trouwens? Ik word er een beetje moe van. :{
Doe wat je niet durft.
pi_112156413
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 08:53 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

-edit-

SPOILER
Viz op open schoentjes naar zn werk! :')
pi_112156419
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 08:53 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

-edit-

SPOILER
:{w
pi_112156465
Morning! Ml wat een... uh... zilveren schoenen :P

Mooie lijstjes allemaal!

Dino voel je je weer beter??
pi_112156471
Dicht dan maar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')