Sorrie misschien iets te ver gegaan, leek ons leuk om hem aan te passen.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:31 schreef Ml-etje het volgende:
Dag Xblisterals jij en Drumstick normaal kunnen posten van harte welkom!
Reeds gedaanquote:Op zondag 27 mei 2012 00:33 schreef Xblister het volgende:
[..]
Sorrie misschien iets te ver gegaan, leek ons leuk om hem aan te passen.
Maar er gerust iets normaals van als je wil.
Een goede troll had er meer werk van gemaaktquote:
Mogge!!quote:Op zondag 27 mei 2012 09:10 schreef An24 het volgende:
Dag slankies! Een goedemorgen vanuit Stourbridge, UK. Begin wakker te worden na een lange dag. Gister foto's gemaakt en we zijn al een eind op weg voor het album. Daarna aan de bier en indiaas eten ( om half twaalf)vandaag nog wat andere locaties bekijken. Rond 6 uur lokale tijd weer richting huis! Alles goed hier? Ik lees wel weer bij als ik thuis ben.
Dan pas je hem toch aan?quote:
Al gedaanquote:Op zondag 27 mei 2012 09:55 schreef motorbloempje het volgende:
Zat/zit mobiel, zal straks even doen.
Paradiso, het Oud Hollandsch Acid Feest. Da's het feest waar ik al 10 jaar (? misschien wel meer?) mijn delftsblauw schortjurkje aan heb. Zo handig, dan hoef ik niet te bedenken wat ik aan moet.quote:Op zondag 27 mei 2012 10:11 schreef Laureline het volgende:
Waar ga je dansen co? En veel water drinken denk ik!
Bij mij is er ook zo'n verschil tussen ochtend en avondquote:Op zondag 27 mei 2012 10:17 schreef Perruche het volgende:
Morning!
Werd net wakker en dacht, kom, laat ik eens even meten. Nuchtere maag en zulks.
Taille: 75
Bovenbeen: 57
Kuit: 38
Scheelt toch zeker 2 cm met 'savonds
Klikt naais!quote:Op zondag 27 mei 2012 11:27 schreef _aurum_ het volgende:
Ola! Heb al een mini rondje gerend (lesje 10) en het huis is bijna aan kant
An, veel plezier!
Phaid, mag ik dat recept van de couscous
ML, wil je mij die foto's ajb pm'en?
Vandaag luieren, lezen en tukkies doen op mijn balkonnetje
Jazeker!quote:Op zondag 27 mei 2012 12:09 schreef ElDinosaur het volgende:
Novem: Dat soort zonnebrand moet je meestal een uur of soms zelfs langer van te voren opsmeren. Heb je de instructies gevolgd?
Eetlust, waar ben je gebleven?Rustweekje qua training en deze temperaturen zijn echt dramatisch.
Nou vooruit danquote:Op zondag 27 mei 2012 11:27 schreef _aurum_ het volgende:
An, veel plezier!
Sure! Het is echt supersimpel en daarom geschikt voor dagen dat je niet zoveel tijd hebt. Wel een beetje gebrek aan groente, maar dat boeit me niet als het maar eens in de maand is. En een (groene) salade is anders zo bijgemaaktquote:Op zondag 27 mei 2012 11:27 schreef _aurum_ het volgende:
An, veel plezier!
Ja, toen dacht ik dat je maar 1 been hadquote:Op zondag 27 mei 2012 12:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nou vooruit danal heb je die op mijn FB al gezien toch?
quote:Op zondag 27 mei 2012 12:28 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Ja, toen dacht ik dat je maar 1 been had
Thanks Phaid!
Zolang ik zorg dat ik 's ochtends dingen doe en daarna met de voetjes omhoog in de schaduw ga zitten wel. Gister werd ik aan het eind van de dag een beetje naar / misselijk (toch te veel gedaan denk ik). Verder heb ik een dagtaak aan voldoende water drinkenquote:Op zondag 27 mei 2012 12:28 schreef Novem het volgende:
Klinkt lekker Phaidra!
Is het een beetje te doen met le belly en de hitte?
Nallie, succes met het fietsen, zal klaarstaan met ijscompressen
Haha thanks! Ik ga gewoon rustig aan doenquote:Op zondag 27 mei 2012 12:28 schreef Novem het volgende:
Klinkt lekker Phaidra!
Is het een beetje te doen met le belly en de hitte?
Nallie, succes met het fietsen, zal klaarstaan met ijscompressen
Ai!quote:Op zondag 27 mei 2012 12:02 schreef Novem het volgende:
Pfff net gerend, wat een hitte al!
Vik, je kan Vision bij etos halen!
Ik raad het niet aan hoor, vorig jaar gekocht voor vakantie in portugal ivm hele dag werking en ik ben daar na 2 uur strand met vision voor het eerst in mijn leven verbrand (ik verbrand niet door donkere huid). De vellen hingen er dezelfde avond bij en heb 24 uur lang koorts gehad, kon geen kleren aan, niks.
Was ook knalrood
Duikbril opzettenquote:Op zondag 27 mei 2012 12:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ai!
Het gaat mij er voornamelijk om dat ik iets heb dat niet van m'n hoofd, armen, benen loopt tijdens het sporten. Maar ja, desnoods smeer ik m'n voorhoofd wel niet in en draag ik wel een petje hoor. Met plakkerige armen en benen kan ik wel even leven.
Op je 'nuchtere' maag?quote:Op zondag 27 mei 2012 16:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoi, ben al drie uur wakker en al drie biertjrs verdrr...
quote:Op zondag 27 mei 2012 16:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoi, ben al drie uur wakker en al drie biertjrs verdrr...
Het waren 19 mooie minuten.quote:Op zondag 27 mei 2012 16:20 schreef motorbloempje het volgende:
Wow, voor 't eerst deze week dit jaar hoor ik de buren en hun kinderen lachen en plezier hebben, tot aan vamiddag was 't alleen maar gegil, geschreeuw en gescheld van beide kanten. Ben benieuwd wanneer het weer omslaat...
quote:Op zondag 27 mei 2012 15:53 schreef sigme het volgende:
En donker! Donker en koud.
E-book mee en voor de houtkachel zitten.
quote:Op zondag 27 mei 2012 15:43 schreef sigme het volgende:
Warm he? We gaan vannacht op pad richting zuid Frankrijk.
Zojuist geboekt:
[ afbeelding ]
November, Noorwegen
Ook echt aan een kant omdat de zon van rechts kwam, ziet er mooi uit....quote:Op zondag 27 mei 2012 19:09 schreef Vlierbloesem het volgende:
Wat rot Siral! Ik vind dat je lijstje goede voedingsstoffen bevat, maar het is denk ik wat weinig voor jou?
Ik vind het een goed lijstje Tink. Wel een wat kleine lunch, maar daarna heb je weer een wat grotere T. Je zou eventueel vanavond nog een T kunnen nemen?
Thanks!quote:Op zondag 27 mei 2012 19:12 schreef Vlierbloesem het volgende:
En Perruche mooi lijstje! Ik zou zelf die mini-magnum 'jammer' vinden, maar na je fietstocht kan het best.
Nee man, juist niet haha! Ik val zelf op meisjes die of al een relatie hebben of die mij niet zien zitten en vice versa.. #storyofmylifequote:Op zondag 27 mei 2012 17:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[..]![]()
Themc85, wat ben je toch een player
Jaja, dat zeggen ze allemaal!quote:Op zondag 27 mei 2012 19:14 schreef the85mc het volgende:
[..]
Nee man, juist niet haha! Ik val zelf op meisjes die of al een relatie hebben of die mij niet zien zitten en vice versa.. #storyofmylife
De winkels zijn dicht en ik had niks in huis.. Ben naar de mcdonalds gegaan..
Maar heb een salade met gegrilde kip gegeten. Met zonder dressing..
Balen! Misschien wordt het bruinquote:Op zondag 27 mei 2012 19:13 schreef Siral het volgende:
[..]
Ook echt aan een kant omdat de zon van recht kwam, ziet er mooi uit......
Ja mag nog wat bij.... maar ik weet nog niet wat. Normaal zou ik het nog wat omhoog butsen met kwark en een whey shake, maar lijk lactose intolerant te zijn en ik krijg last van puisten erdoor. Misschien dat ik nog wat noten pak en een glas sojamelkZit nu maar op 1700 ong.. al lijkt het alsof ik veeell meer gegeten heb
Gelukkig wel van genoten!quote:Op zondag 27 mei 2012 19:13 schreef Perruche het volgende:
[..]
Thanks!
Ja, issie ook, maar zomer!!! Hij was wel echt heerlijk. En ze zijn maar ets van 163 kcal, dat is nog te overzien
Je zegt het zelf al, te weinig, maar wel (grotendeels) goede voedingsstoffenquote:Op zondag 27 mei 2012 19:24 schreef motorbloempje het volgende:
Lijstje is niet al te best hier, maar in ieder geval geen heel verkeerder dingen, 'gewoon' te weinig en een perencider
O: 1 sneedje roggebrood met hummus
L: omelet van twee eieren met wat groente, creme fraiche en geraspte cheddar
T: glas aanmaaklimo
T: perencider (pint)
D: barbecue (hamburger zonder broodje, 2 stokjes saté en een drumstick) met wat pastasalade en een halve maiskolf
T: handje walnoten
Heb ineens zin in een sappige peerquote:Op zondag 27 mei 2012 19:32 schreef motorbloempje het volgende:
Hij is nog steeds erg lekkerdoe er al een uur mee ofzo
quote:Op zondag 27 mei 2012 20:18 schreef uniekhoorn het volgende:
Zo aangemeten oordoppen mee..
Muziek in de tent zstaat echt loeihard, gisteren heb ik maar wc papier in mijn oren gestopt
Lekkere lijstjes..
En Mo, de dag is lang nog niet om he? Dus als je het te weinig vind dan kan er nog genoeg vandaag.
Zelf ga ik geen kritiek geven dit weekend hoor
Herkenbaar! Ik vind het héérlijk!quote:Op zondag 27 mei 2012 20:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Dit weer he??
Heb het eindelijk een beetje aangenaam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
quote:Op zondag 27 mei 2012 20:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Kan het zo?Absoluut nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 27 mei 2012 20:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Kan het zo?Ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh ik dacht dat je uit ging en je hoofd wilde checken ofzo.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:55 schreef uniekhoorn het volgende:
Mooi, heb het haar helemaal zelluf geknipt
quote:Op zondag 27 mei 2012 21:20 schreef Nallie het volgende:
Lijstje:
O: halve mango, kiwi, speltflakes, yoghurt
T: koffie verkeerd
L: pistoletje geitenkaas, bak erwtjes met wat feta
T: wat rauwe groenten, olijven, wijnbladeren met rijst, beetje brood
D: kleine zelfgemaakte pizza met aubergine, courgette, paprika, pecorino
T: stukje raw brownie
B: 15 km fietsen en wat buikspieroefeningen
quote:Op zondag 27 mei 2012 21:33 schreef Vlierbloesem het volgende:
Eindstand:
S: hardlopen 11-11-11
O: Yoghurt met appel, 2 muesli-crackers met hütenkäse/fricandeau (en komkommer)
L: 2 geroosterde volkoren boterhammen met hütenkäse/gerookte kip, 2 kleine roggebrood met fricandeau, 1 muesli-cracker met hütenkäse (en komkommer)
T: Salade van veldsla, komkommer, zongedroogde tomaten, zachte geitenkaas en olijven
D: Spinazie, opgebakken aardappeltjes, varkenshaas .
T: Bak optimel kwark met diepvrieszomerfruit
quote:
Plus T: yoghurt met blauwe bessen zo meteenquote:Op zondag 27 mei 2012 20:05 schreef Ml-etje het volgende:
Lijstje:
O: 2 zuurdesemboterhammen (dik want zelf gesneden zonder elektrisch mes) met rabarberjam
S: 2 uur de tuin in en onkruid wieden (warmmm!!)
L: half zuurdesemstokbrood met kipsaté salade en honing-mosterd-selderij (zelfgemaakt)
S: 30 km fietsen op zware opoefiets met een fijne windvangende bak met Bo voorop, redelijk frustrerend als je normaal 25 km minimaal per uur fietst
T: een uiteindelijk smerige slushpuppy, gatver wat zijn die dingen toch chemisch en zoet
T: bakje chips (uit de olijfolie erg lekker) en 3 blokjes choco (80%)
D: Noodle salade van Karin (komkommer,lenteui, cashew, sausje en rode peper)
T: ijs (citroen en amarenen)
S: gras maaien en een stuk onderlangs de dijk door het hoge gras banjeren.
Yupquote:Op zondag 27 mei 2012 21:38 schreef Nallie het volgende:
[..]had er zelf niet een heel goed gevoel over. Maar zoals hij er niet staat is t niet slecht op zich.
Had geborreld met Novem! Was leuk
Ik dacht dat er iets mis mee was, begon al te zoekenquote:Op zondag 27 mei 2012 22:07 schreef motorbloempje het volgende:
Het was wat offtopic tussen al die lijstjes
quote:Op zondag 27 mei 2012 22:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ook thuis van BieBieKjoe! Vooral spiesjes en een paar stokbroodjes met saus, schoonouders doen nooit aan groenten dus blij dat ik een fles groene smoothie meegenomen had voor tijdens het klussen
Nu even Diablo 3, daarna denk ik nog LoL![]()
No kiddingquote:
Plus T: yoghurt met blauwe bessen zo meteenquote:Op zondag 27 mei 2012 20:05 schreef Ml-etje het volgende:
Lijstje:
O: 2 zuurdesemboterhammen (dik want zelf gesneden zonder elektrisch mes) met rabarberjam
S: 2 uur de tuin in en onkruid wieden (warmmm!!)
L: half zuurdesemstokbrood met kipsaté salade en honing-mosterd-selderij (zelfgemaakt)
S: 30 km fietsen op zware opoefiets met een fijne windvangende bak met Bo voorop, redelijk frustrerend als je normaal 25 km minimaal per uur fietst
T: een uiteindelijk smerige slushpuppy, gatver wat zijn die dingen toch chemisch en zoet
T: bakje chips (uit de olijfolie erg lekker) en 3 blokjes choco (80%)
D: Noodle salade van Karin (komkommer,lenteui, cashew, sausje en rode peper)
T: ijs (citroen en amarenen)
S: gras maaien en een stuk onderlangs de dijk door het hoge gras banjeren.
^^. Goed insmeren, chico! Factor 50?quote:Op maandag 28 mei 2012 09:08 schreef MevrouwPuff het volgende:
Chico was je eerder ook niet zo erg verbrand? Das niet goed hoor.
Nee ik was veeeel erger verbrand. Dit keer heb ik braaf gesmeerd met factor 28 (en een doek over mn hoofd gelegd zodat mn gezicht niet rood kon worden) en valt het op zich mee, het is niet roodgloeiend of dik gewordenquote:Op maandag 28 mei 2012 09:08 schreef MevrouwPuff het volgende:
Chico was je eerder ook niet zo erg verbrand? Das niet goed hoor.
nah, dan vandaag goed smeren met aftersun als je binnen blijft...anders gewoon weer zonnebrand. En zorgen dat je vandaag goed eetquote:Op maandag 28 mei 2012 09:40 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nee ik was veeeel erger verbrand. Dit keer heb ik braaf gesmeerd met factor 28 (en een doek over mn hoofd gelegd zodat mn gezicht niet rood kon worden) en valt het op zich mee, het is niet roodgloeiend of dik geworden. Ik had meer last van de lenzen en het is gewoon een beetje warm nu.
je bent nu weer lekker thuis en je hebt het naar je zin gehadquote:Op maandag 28 mei 2012 10:40 schreef An24 het volgende:
Nallie, Novem en Vlierbloesem: mooie lijstjes gister!
MC: je bent wel een beetje aan het stoeien met de meiden he!![]()
Siral: wat vervelend dat je mogelijk een lactoseintolerantie hebt. Maar volgens mij kan jij je makkelijk aanpassen!
En ik vergeet vast wat mensen![]()
Ik ben dus weer terug. Het was super tof en topfotos gemaakt die in het album van de cd van de zanger komen. Maar heb heel slecht gegeten. Als ik veel moet fotograferen krijg ik echt weinig door mijn keel. Vrienden probeerden me vol te stoppen, maar zonder resultaat![]()
Maar goed, start van mijn lijstje:
Een volkorenboterham met brie en komkommer en eentje met boter en jam. Een gekookt ei en thee met melk. Eens kijken hoe vandaag verder loopt!
Mooi zo!quote:Op maandag 28 mei 2012 11:19 schreef Perruche het volgende:
Haha VB, de extra T zal er vast nog wel komen mezelf kennende. En lekker gevoel he, van dat hardlopen! Ik "mag" nu pas donderdag weer, oh noeees! Morgen Balance en woensdag Pump...
Klopt mij bij in ieder geval niet, maar volgens mij bij bij wel meer mensen hier niet?quote:Is de middelomtrek bij mannen kleiner dan 79 cm, dan is sprake van ondergewicht. Bij vrouwen is dat het geval bij een middelomtrek kleiner dan 68 cm. Deze waarden corresponderen met een BMI van <18,5.
Waarom klopt het niet?quote:Op maandag 28 mei 2012 11:25 schreef Vlierbloesem het volgende:
[..]
Mooi zo!![]()
Heerlijk gevoel!Maar Balance en Pump geven vast ook een fijn gevoel!
Goed bezig!
Ik las iets geks:
[..]
Klopt mij bij in ieder geval niet, maar volgens mij bij bij wel meer mensen hier niet?
Dat een tailleomvang van <68 zou corresponderen met een BMI <18.5.quote:Op maandag 28 mei 2012 11:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Waarom klopt het niet?
Ik zit dan op de grens, mijn taille is 68 cm.
BMI is 20 wanneer ik 57 kilo weeg (zit meestal tussen 57-58 atm) bij 1.70.quote:Op maandag 28 mei 2012 11:30 schreef Vlierbloesem het volgende:
[..]
Dat een tailleomvang van <68 zou corresponderen met een BMI <18.5.
Klopt het bij jou wel? Dus een BMI van ongeveer 18.5? Mijn taille is 63 en mijn BMI ongeveer 20.
Kortom: ik zal wel een peer zijn.
Dus bij jou klopt het ook niet wat ze zeggen. Niet dat dat erg is, maar vond het wat vreemdquote:Op maandag 28 mei 2012 11:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
BMI is 20 wanneer ik 57 kilo weeg (zit meestal tussen 57-58 atm) bij 1.70.
Volgens mij onzin. Onder de 68 is juist netjes.quote:Op maandag 28 mei 2012 11:25 schreef Vlierbloesem het volgende:
[..]
Mooi zo!![]()
Heerlijk gevoel!Maar Balance en Pump geven vast ook een fijn gevoel!
Goed bezig!
Ik las iets geks:
[..]
Klopt mij bij in ieder geval niet, maar volgens mij bij bij wel meer mensen hier niet?
Onder de 68 héquote:Op maandag 28 mei 2012 11:34 schreef Vlierbloesem het volgende:
[..]
Dus bij jou klopt het ook niet wat ze zeggen. Niet dat dat erg is, maar vond het wat vreemd.
Leek mij ook inderdaad!quote:Op maandag 28 mei 2012 11:36 schreef loveli het volgende:
[..]
Volgens mij onzin. Onder de 68 is juist netjes.
Oké okéquote:
Heb geen idee, wat weeg je en hoe lang ben je?quote:Op maandag 28 mei 2012 11:41 schreef Vlierbloesem het volgende:
[..]
Leek mij ook inderdaad!
[..]
Oké oké. Maar dan nog klopt het bij mij niet
![]()
.
Ach, minder dan ik hoorquote:Op maandag 28 mei 2012 11:43 schreef Perruche het volgende:
Kom ik aan met m'n 75
Ik ga even de kleding kast uitspitten, zodat ik straks de stad in kan gaan en veel nieuwe dingen kan kopen!
1.74m en vanmorgen 60.5kg (zit meestal rond de 61kg).quote:Op maandag 28 mei 2012 11:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb geen idee, wat weeg je en hoe lang ben je?
Ja dat denk ik ook inderdaadquote:Op maandag 28 mei 2012 11:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
Meh, zal wel net zoiets zijn als BMI: afhankelijk van bouw, lengte, etcetera.
Shoppen!quote:Op maandag 28 mei 2012 11:43 schreef Perruche het volgende:
Kom ik aan met m'n 75
Ik ga even de kleding kast uitspitten, zodat ik straks de stad in kan gaan en veel nieuwe dingen kan kopen!
quote:Op maandag 28 mei 2012 12:02 schreef Novem het volgende:
Middag!
Sinds vandaag heb ik een gezond BMI van 25Eindelijk! Leuk om een keer in het groen te zitten! Ik weet dat BMI niet alles zegt, maar toch leuk
Nog 8.5 kilo te gaan![]()
Zo even roggeplatbrood en tortilla's bakken
Planning:
O - Griekse yoghurt met noten en honing
L - paar stukken roggebrood met boter en cheddar, grote salade van kool/wortel, tomaat, tuinkers, pijnboompitjes
T - een peer
S - half uur krachtoefeningen
D - roergebakken kipfilet, groenten, rijstnoodles
T - 2 koffie verkeerd, 2 blokjes extra pure choco
Dankje! Laat maar weten inderdaadquote:Op maandag 28 mei 2012 12:05 schreef Novem het volgende:
http://www.carina-forum.com/ricette/bread/piadine/0000022_en.php
Dit is em! Heb het alleen nog niet geprobeerd, dus ik zal zo laten weten of het goed smaakt
Klinkt lekker!quote:Op maandag 28 mei 2012 12:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb appel-kersenstroopZag het staan in de supermarkt en vond het intrigerend, smaakt niet verkeerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Disclaimer: niet geschikt voor kinderen onder de 4 jaar
On a sidenote: mijn duim is echt HUGE op die foto![]()
Een knijpbal gevuld met nepbloed en babyratjes. Althans, miniratjes. En als je erin knijpt dan komt dat naar buiten geblobdquote:
Ik zelf stiekem ookquote:Op maandag 28 mei 2012 14:07 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn zoontje zou dat echt ultiem tof vinden
HierO ook. Koud.quote:Op maandag 28 mei 2012 14:15 schreef ElDinosaur het volgende:
Zeemist.Het is gewoon koud hier als je niet uit de wind zit.
Ja, jij hebt kroost!! Dan is het echt superduper. Maar mijn echte probleem is die Heupen. Alhoewel mijn taille eerst 80 was, er is al heel wat vanaf!quote:
Je doet geen boodschappen voor x dagen?quote:Op maandag 28 mei 2012 15:41 schreef the85mc het volgende:
Mijn lijstje is nogal eenzijdig door de dichte winkels van gister..
O: 4 bth smeerkaas, beker melk
T: appel
L: 2 bth smeerkaas, 280 gram tonijn op water. Ondanks op water, is dat nog best droog qua smaak..
D: ik denk iets van een salade, of misschien wel een goed stuk vlees met aardappeltjes en groenten. Daar heb ik eigenlijk ook wel zin in.
T: denk 1 of 2 biertjes, heb vanavond met een vriendin afgesproken in de stad.
Neuh, meestal maar voor 2 dagen ofzo. Vaak varieren mn plannen van dag tot dag en ik vind het zonde om eten weg te moeten gooien. En ik hou van vers, als groente 3 of 4 dagen in de koelkast ligt vind ik het echt minder lekker.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:40 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Je doet geen boodschappen voor x dagen?
Nouja, enigsinds vooruitdenken ivm feestdagen kan geen kwaad. Ik haal wel voor een week aan boodschappen. Heb een hekel om elke dag een supermarkt te moeten opzoeken. Plus goede koelkast hebben helptquote:Op maandag 28 mei 2012 16:42 schreef the85mc het volgende:
[..]
Neuh, meestal maar voor 2 dagen ofzo. Vaak varieren mn plannen van dag tot dag en ik vind het zonde om eten weg te moeten gooien. En ik hou van vers, als groente 3 of 4 dagen in de koelkast ligt vind ik het echt minder lekker.
Dito.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:43 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Nouja, enigsinds vooruitdenken ivm feestdagen kan geen kwaad. Ik haal wel voor een week aan boodschappen. Heb een hekel om elke dag een supermarkt te moeten opzoeken. Plus goede koelkast hebben helpt
Vet omzetten in spier kan niet. Hoeveel koolhydraten en vooral suikers eet je precies? En minder dan 2000 kcal is weinig. Ik eet dat ook, maar ik val daarmee een halve kilo per week af..quote:Op maandag 28 mei 2012 16:54 schreef vincm het volgende:
ZoIk ben met een stuk gezonder eten, wat meer fietsen (en nu ook hardlopen) een kleine 10 kilo afgevallen (BMI van 26 naar 22-23).
De laatste stukjes vet, met name mijn buik, raak ik echter niet kwijt. Heeft iemand daar nog de gouden tip voor? Ik denk dat ik dat wat gerichter om moet gaan zetten in spier, maar kan ik ook nog wat aan mijn voeding door? Of gerichte oefeningen?
Ik ga niet minder eten, ik ben juist weer iets meer (gezonder) gaan eten om aan al mijn voedingsstoffen te komen, maar zit nog wel op iets minder dan 2000 kcal per dag. Daar kan het dus niet aan liggen
Laat ik dan 'vervangen' gebruiken in plaats van omzettenquote:Op maandag 28 mei 2012 16:57 schreef the85mc het volgende:
[..]
Vet omzetten in spier kan niet. Hoeveel koolhydraten en vooral suikers eet je precies? En minder dan 2000 kcal is weinig. Ik eet dat ook, maar ik val daarmee een halve kilo per week af..
Lijkt mij weinig, want je bent een man toch?quote:Op maandag 28 mei 2012 17:02 schreef vincm het volgende:
[..]
Laat ik dan 'vervangen' gebruiken in plaats van omzetten
Ik ben afgevallen door vooral te korten op koolhydraten. Ontbijt is +-75 gram cruesli met magere yoghurt, lunch is 1 goed-belegd bruin broodje (elke dag anders, bedrijfskantine). 's Avonds vooral salades met afwisselend gerookte kip, zalm, tonijn of gekookt ei'tje.
Nu weer iets meer koolhydraten, gisteren 2 broodjes zelfgemaakte hamburgers en voor vanavond staan (meergranen) wraps op het menu.
Op 1-2 stuks fruit per dag na eet ik verder geen suikers
Ik ben man, ja. En ik at inderdaad weinig, nu al iets meer, in de vorm van koolhydraten. De hoeveelheden in de salades wisselden van 100 tot 200 gram, groente in salade zelf (sla, mais, kerstomaatjes, van alles) natuurlijk meer.quote:Op maandag 28 mei 2012 17:17 schreef the85mc het volgende:
[..]
Lijkt mij weinig, want je bent een man toch?
Cruesli zou ik zelf niet doen, neem dan brinta of iets in die richting. Of een volkoren boterham met kip. Je eet best weinig eiwit naar mijn idee, je voornaamste bron van eiwit is je yoghurt en de vlees/vis in de salade. Aan wat voor hoeveelheden moet ik dan denken in die salade? 100 gram?
Ik denk dat het moeilijk wordt het laatste vet weg te krijgen. Weet je wat voor vetpercentage je ongeveer hebt? Je kunt een ruwe schatting hier doen door je maten in te vullen : http://www.dietenlijst.nl/vetpercentage/. Onder de 15% worden je spieren zichtbaarder, onder de 10% worden je buikspieren pas zichtbaar.
Mwah koolhydraten verhogen hoeft niet per se. Als je een boterham eet kun je er een keer zoveel kip opgooien bijvoorbeeld. En als nagerecht kun je kwark eten. Dat zijn makkelijke manieren om je eiwitinname te verhogen.quote:Op maandag 28 mei 2012 17:58 schreef vincm het volgende:
[..]
Ik ben man, ja. En ik at inderdaad weinig, nu al iets meer, in de vorm van koolhydraten. De hoeveelheden in de salades wisselden van 100 tot 200 gram, groente in salade zelf (sla, mais, kerstomaatjes, van alles) natuurlijk meer.
Ik heb even wat opgemeten en ingevuld, volgens de site zit ik op ong. 15% lichaamsvet (10.7 kg vet, 61.3 kg vetvrije massa). Ik gok dat ik wat meer eiwit moet eten en meer moet cardio'en, dus dat wordt vaker/langer hardlopen?!
Vind het alleen lastig om eiwitrijker te gaan eten zonder veel meer koolhydraten erbij te betrekken, bij veel gerechten hoort dat er wel een beetje bij
Ja en de foto'squote:Op maandag 28 mei 2012 18:20 schreef Perruche het volgende:
Ohai!
Roze chino (haters kom maar) gekocht, in maat 38, bam. En een paars bloesje, en een grijs rokje voor bij mijn pak. En een blauw hardloophemdje. En anti-cellulite cream. En ja, ik weet dat het niet werkt, maar soit.
Hij staat goed, anders had ik hem niet gekocht! Die dikke billen kunnen door niets worden verhuld.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja en de foto's
Als hij je staat doe ik een ovatiedan heb je zeker weten een goed lijf.
quote:Op maandag 28 mei 2012 18:20 schreef Perruche het volgende:
Ohai!
Roze chino (haters kom maar) gekocht, in maat 38, bam. En een paars bloesje, en een grijs rokje voor bij mijn pak. En een blauw hardloophemdje. En anti-cellulite cream. En ja, ik weet dat het niet werkt, maar soit.
quote:Op maandag 28 mei 2012 11:51 schreef Vlierbloesem het volgende:
[..]
Shoppen!We verwachten foto's, dan weet je dat vast
.
quote:Op maandag 28 mei 2012 18:28 schreef Perruche het volgende:
[..]
Hij staat goed, anders had ik hem niet gekocht! Die dikke billen kunnen door niets worden verhuld.
En ik plak niet op foto's, dus sorry
Kun je in je account downloaden tegenwoordig, ze sturen hem niet meer mee!quote:Op maandag 28 mei 2012 18:38 schreef Perruche het volgende:
Pffff iedere keer als ik mijn zalando bestelling wil retourneren kan ik het retourformulier niet vinden
Werk redelijk, huis tof lief tof mij meer dan redelijkquote:Op maandag 28 mei 2012 19:25 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Puff, hoe is het met je?
Met je werk? En je nieuwe huis? En met jou?
Kan het werk nog wel leuker worden?quote:Op maandag 28 mei 2012 19:30 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Werk redelijk, huis tof lief tof mij meer dan redelijk, dank u.
Mn taille is echter obees. Maar ja, we doen ons best.
Dat klinkt bovengemiddeld goed.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:30 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Werk redelijk, huis tof lief tof mij meer dan redelijk, dank u.
Mn taille is echter obees. Maar ja, we doen ons best.
eieren? whey? vis? vlees? zuivel?quote:Op maandag 28 mei 2012 17:58 schreef vincm het volgende:
Vind het alleen lastig om eiwitrijker te gaan eten zonder veel meer koolhydraten erbij te betrekken, bij veel gerechten hoort dat er wel een beetje bij
1. Ik ben een witte melkflesquote:Op maandag 28 mei 2012 20:53 schreef uniekhoorn het volgende:
1. het is niet warm, boven de 35 is warm
5. Coco heb je wel 2 stuks fruit en een kg groente op?
6. 4.45 uur opstaan is niet tof
Zou het iets met het weer te maken hebben?quote:
Echt? Ik kom uit op iets van 1700 ofzo. Max. Was het een reuzenschnitzel en een heel schaaltjes roomsaus?quote:Op maandag 28 mei 2012 22:01 schreef xliefs. het volgende:
Uitgeslapen tot 11 uur vandaag :$
L= 2 broodjes met kaas
T= 300 gram worteltjes + saus
A= schnitzel, snijbonen 500gram! + magere spekjes :$ en een paar gebakken aardappelen.
T= banaan + 2 glazen magere melk.
Lijkt echt niet veel. maar met die saus van de worteltjes, en dubbele portie vlees al snel 2000 kcal
Ik heb vorige week ook een roze chino gepast. Met strikjes aan de onderkant. De broek zat heerlijk, maar stond mij totaal niet. Het zag er uit als een pyama. Met wat meer heup zou de broek heel leuk geweest zijnquote:Op maandag 28 mei 2012 22:28 schreef Perruche het volgende:
Oh en kindertjes die vragen worden overgeslagenjullie komen maar lekker een wijntje drinken en mij bewonderen in mijn roze chino. Als jullie lief zijn doe ik er wel een geel t-shirt boven en mogen jullie mij de hele dag zuurstok noemen!
100 gram fritessaus, en ong 50 gram curry aangemaakt met water :$, beetje veel, dat wel!quote:Op maandag 28 mei 2012 22:27 schreef Perruche het volgende:
Dan ben ik benieuwd naar wat er allemaal in die saus zat, xliefs.
Ook andere oefeningen doen waardoor je meer spieren ontwikkelt. En dan pas weer plankenquote:Op maandag 28 mei 2012 22:36 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Zeg, heeft iemand hier tips over hoe ik de plank kan doen en tegelijkertijd kan ademhalen?
Moet van Aurum meer aan mn core stability doen (en van mezelf ook wel hoor), dus ik heb net even wat dingen liggen doen, maar ademhalen tijdens het goed uitvoeren van de plank is behoorlijk moeilijk!
Probeer eens van de gewone plank te draaien en op 1 arm (sideplank), dan je bovenste been op liften, dat 15 sec. volhouden, dan weer in de gewone plank. Dat 3x iedere kant. Ademhalen hoeft nietquote:Op maandag 28 mei 2012 22:36 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Zeg, heeft iemand hier tips over hoe ik de plank kan doen en tegelijkertijd kan ademhalen?
Moet van Aurum meer aan mn core stability doen (en van mezelf ook wel hoor), dus ik heb net even wat dingen liggen doen, maar ademhalen tijdens het goed uitvoeren van de plank is behoorlijk moeilijk!
Wil je echt afvallen?quote:Op maandag 28 mei 2012 22:37 schreef xliefs. het volgende:
[..]
100 gram fritessaus, en ong 50 gram curry aangemaakt met water :$, beetje veel, dat wel!
Op dit moment niet meer, eventueel 2 kilo eraf, zou niet erg zijn, maar dan niet voor vast, meer om te schommelen..quote:
Ah, ok.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:40 schreef xliefs. het volgende:
[..]
Op dit moment niet meer, eventueel 2 kilo eraf, zou niet erg zijn, maar dan niet voor vast, meer om te schommelen..
Dat is een nog grotere hel.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:38 schreef Perruche het volgende:
[..]
Probeer eens van de gewone plank te draaien en op 1 arm (sideplank), dan je bovenste been op liften, dat 15 sec. volhouden, dan weer in de gewone plank. Dat 3x iedere kant. Ademhalen hoeft niet
* Kijkt in agenda.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:28 schreef Perruche het volgende:
Oh en kindertjes die vragen worden overgeslagenjullie komen maar lekker een wijntje drinken en mij bewonderen in mijn roze chino. Als jullie lief zijn doe ik er wel een geel t-shirt boven en mogen jullie mij de hele dag zuurstok noemen!
Wat ik deed, was halve pushups dus die met gebogen knieeen. Doen tot je 3 setjes van 10 makkelijk kan doen.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:36 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik dacht dat jij andere dingen doen wasquote:Op maandag 28 mei 2012 22:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
* Kijkt in agenda.
* Verheugt zich op bovenstaand schouwspel.
Hoe bedoel je? Nu? Volgens mij hebben we een date staan voor de 8e heur. Al eeuwen!quote:Op maandag 28 mei 2012 22:48 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij andere dingen doen was
Daar ga ik morgen eens op letten! Nu ga ik lekker mn bed opzoeken.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:47 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Wat ik deed, was halve pushups dus die met gebogen knieeen. Doen tot je 3 setjes van 10 makkelijk kan doen.
Dan pas over naar normale pushupsbeginnen met 1, 1 wordt 2 etc.
Span je je buikspieren ook goed aan?
Ik heb bij pilates geleerd om m'n buikspieren vast te zetten. Je spant ze aan en zet ze dan vast door lucht tussen je tanden door te blazen (tong vooraan tegen je gehemelte, tss-geluid). Klinkt vaag, maar als je het doet voel je wel wat ik bedoel. Dan kun je weer beter ademhalen.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:36 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
/Dat feelquote:Op maandag 28 mei 2012 22:38 schreef ElDinosaur het volgende:
Echt, dan denk je eindelijk echt over je ex heen te zijn en spreek je af om gewoon eens bij te praten. Het klikt nog steeds zo goed.
Gevoelens, wat doen jullie.
*R&p modus uit*
Vandaag voor het eerst in een week weer wezen trainen en eetlust is ook weer helemaal terug.
Waarom ging het uit?quote:Op maandag 28 mei 2012 22:38 schreef ElDinosaur het volgende:
Echt, dan denk je eindelijk echt over je ex heen te zijn en spreek je af om gewoon eens bij te praten. Het klikt nog steeds zo goed.
Gevoelens, wat doen jullie.
*R&p modus uit*
Vandaag voor het eerst in een week weer wezen trainen en eetlust is ook weer helemaal terug.
Opstapeling van gebeurtenissen en redenen gecombineerd met te weinig communicatie. Kut geslapen vannacht maar ik zie het allemaal weer wat helderder nu.quote:
Ik ga het vanavond eens proberen.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:08 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik heb bij pilates geleerd om m'n buikspieren vast te zetten. Je spant ze aan en zet ze dan vast door lucht tussen je tanden door te blazen (tong vooraan tegen je gehemelte, tss-geluid). Klinkt vaag, maar als je het doet voel je wel wat ik bedoel. Dan kun je weer beter ademhalen.
Maar komt dat ook niet voor een groot deel door gewenning? Ik merk nu dar de oefeningen nog moeilijk gaan doordat ze ook gewoon nieuw voor me zijn en mijn lichaam ze niet gewend is.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:47 schreef V1z0R het volgende:
Ademhaling is qua elke vorm van intensieve beweging trouwens een kernfactor. Toen ik ging leren hoe je ademhaling toepast bij krachttraining zag ik een gigantische toename in kracht.
Ben in ~6mnd. van 160kg naar 215 gegaan...
Goed bezig!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 07:54 schreef MevrouwPuff het volgende:
Goedemorgen!
Weer beginnen vandaag en ik nam de trapO yeah!
Ik heb iig nog tomaten liggen. En er zou ook nog wel eens spinazie kunnen liggen!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 07:54 schreef Vlierbloesem het volgende:
Mooi lijstje Henk! (mits 'restjes uit de koelkast' voornamelijk groente is).
Helemaal goed!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 07:59 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Goed bezig!
Ga ik zo ook doen!
[..]
Ik heb iig nog tomaten liggen. En er zou ook nog wel eens spinazie kunnen liggen!
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 07:54 schreef MevrouwPuff het volgende:
Goedemorgen!
Weer beginnen vandaag en ik nam de trapO yeah!
Idem voor een vliegreis.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 08:20 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Voor de lange vliegers, wat dragen jullie normaal? Ik heb nog nooit zolang gevlogen, in de auto is het meestal lekker zittende broek en hemdje en capuchontrui.
Nee, was in dit geval groot stuk techniek. Benen beter neer zetten, rug in goede positie houden en dus de ademhaling. Deed daarvoor al poosje deadlift maar m'n techniek was dus baggerquote:Op dinsdag 29 mei 2012 07:42 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik ga het vanavond eens proberen.
[..]
Maar komt dat ook niet voor een groot deel door gewenning? Ik merk nu dar de oefeningen nog moeilijk gaan doordat ze ook gewoon nieuw voor me zijn en mijn lichaam ze niet gewend is.
Waarom heb je met dit weer sokken aan dan?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 08:49 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Nee, was in dit geval groot stuk techniek. Benen beter neer zetten, rug in goede positie houden en dus de ademhaling. Deed daarvoor al poosje deadlift maar m'n techniek was dus bagger
En 160 is niet echt een startgewicht![]()
Weet nu al dat ik rond 12u helemaal flauw ben van m'n sokken...
Sommige mensen die werken, Mlquote:Op dinsdag 29 mei 2012 08:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Waarom heb je met dit weer sokken aan dan?
Ehh ja? Ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Ik probeer alles zo goed mogelijk te doen en word nog regelmatig gecorrigeerd door de mannetjes van de sportschool, maar zal eens vragen om tips bij het planken en ademhalen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 08:49 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Nee, was in dit geval groot stuk techniek. Benen beter neer zetten, rug in goede positie houden en dus de ademhaling. Deed daarvoor al poosje deadlift maar m'n techniek was dus bagger
En 160 is niet echt een startgewicht![]()
Weet nu al dat ik rond 12u helemaal flauw ben van m'n sokken...
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 08:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ehh ja? Ik ook
-edit-Viz op open schoentjes naar zn werk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 08:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ehh ja? Ik ook
-edit-SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |