abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 mei 2012 @ 00:25:04 #1
296894 Xblister
Simply the best..
pi_112074264
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!

[ Bericht 4% gewijzigd door Ml-etje op 27-05-2012 09:49:52 ]
Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness
pi_112074630
Dag Xblister :W als jij en Drumstick normaal kunnen posten van harte welkom!
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  zondag 27 mei 2012 @ 00:33:54 #3
296894 Xblister
Simply the best..
pi_112074731
quote:
14s.gif Op zondag 27 mei 2012 00:31 schreef Ml-etje het volgende:
Dag Xblister :W als jij en Drumstick normaal kunnen posten van harte welkom!
Sorrie misschien iets te ver gegaan, leek ons leuk om hem aan te passen.

Maar er gerust iets normaals van als je wil.
Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness
pi_112074814
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 00:33 schreef Xblister het volgende:

[..]

Sorrie misschien iets te ver gegaan, leek ons leuk om hem aan te passen.

Maar er gerust iets normaals van als je wil.
Reeds gedaan ;)
pi_112076587
De OP is ook verkloot.
Ja doei.
pi_112076765
exit xblister, arme jongen. Hij heeft al zo zwaar. ;(
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  Vis een optie? zondag 27 mei 2012 @ 01:55:57 #7
70532 loveli
N
pi_112078332
quote:
13s.gif Op zondag 27 mei 2012 01:13 schreef motorbloempje het volgende:
De OP is ook verkloot.
Een goede troll had er meer werk van gemaakt :+

Bedtijd, duf konijn hier reed m'n straat bijna voorbij.
crap in = crap out
  Vis een optie? zondag 27 mei 2012 @ 01:58:06 #8
70532 loveli
N
pi_112078395
En voor de trollz: wat zijn jullie stats, wat is jullie doel, hoe denken jullie dat te bereiken en lusten jullie broccoli?
Snelle PiHi-check: minecraft, Diablo, BB. Weet ik ook weer in welk hokje ik ze kan stoppen.
crap in = crap out
pi_112078671
Stats zal wel niet BP enzo zijn hier dus; 1.89m en 88,5kg, ik probeer op een lager bf% te komen voor de zomervakantie. en jij?
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  Vis een optie? zondag 27 mei 2012 @ 02:11:32 #10
70532 loveli
N
pi_112078773
1.78 en 65. Kilo, niet leeftijd.
crap in = crap out
pi_112079411
BP mag ook wel :) maar dan ook DL en SQ graag.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_112080541
Gooddmorningggg! Ik weet het zeker: Ik ben lactose intolerant.... Al tijden heb ik enorme buikklachten waarvan ik dacht dat ik die gewoon heb opgelopen door mijn eetstoornis.... Nu kreeg ik de laatste tijd weer enorm veel last van puistjes en het zou wel eens door mijn whey shakes kunnen komen...Nu kreeg ik altijd al wel een opgeblazen gevoel van dat spul sowieso.....maargoed, wanneer heb ik geen last van mijn buik?? Nu ben ik door het puistjes verhaal gestopt met de whey voor vijf dagen, en ook met yoghurt en kwark en voelde me beduidend beter, mijn huid trekt ook weer bij. Nu wilde ik gisteren weer beginnen met yoghurt want daar had ik nooit echt last van naar mijn idee, at het tenslotte zowat twee a drie keer per dag......Pijn in mijn pens!!!!! Net weer yoghurt met muesli gegeten en lassssttt.... Nu merk ik dus het verschil..... wat een ellende. Dat word aan de ellendig dure soja producten gaan......;( Aangezien ik echt niet zonder zuivel kan....bah.

En ik maar denken dat ik met die ellendige buik moest leren leven en ik het mezelf had aangedaan... Ik merk het nu zelfs ook met philadelphia spread enzo!! Instant opgeblazen borrelbuik....
  zondag 27 mei 2012 @ 08:00:26 #13
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112080554
Heftig Siral! Gelukkig ben je er nu wel achter :Y.

Ik vond het gisteravond een leuk plan om met gordijnen open te slapen. Nu not so much :')
Niet meer actief op Fok!
pi_112080579
Goedemorgen!
Lijstje van gister
O: 1 zachtgekookt eitje, dubbele boterham hagelslag
L: salade met groenten, ei en 2 plakjes bacon
T: ranja
D: bbq: 2 merguezworstjes, kipspiesje, groentespiesje, speklap, nog een worstje, brood, salade, tzatziki, turkse yoghurt met aardbei en paar biertjes

Vandaag wel jillian en minder eten.
pi_112080899
Dag slankies! Een goedemorgen vanuit Stourbridge, UK. Begin wakker te worden na een lange dag. Gister foto's gemaakt en we zijn al een eind op weg voor het album. Daarna aan de bier en indiaas eten ( om half twaalf) :') vandaag nog wat andere locaties bekijken. Rond 6 uur lokale tijd weer richting huis! Alles goed hier? Ik lees wel weer bij als ik thuis ben. ;)
pi_112080946
Morning!

Balen Siral. Ik heb t zelf met koemelk. Je hebt wel veel vervangers en bij AH zelfs lactosevrije melk. Alleen voor kwark moet je ff goed alternatief verzinnen.
Pas wel op met teveel sojaproducten, want een overdaad aan soja is ook niet goed. Krijg ik ook weer klachten van bijvoorbeeld.
Be someone that makes you happy
pi_112080953
Goedemorgen! Wat vervelend Siral!
pi_112080968
Planning:
S: hardlopen 11-11-11 (met nieuwe korte broek *), loopt heerlijk!)
O: Yoghurt met appel, 2 muesli-crackers met hütenkäse/fricandeau (en komkommer)
L: 2 geroosterde volkoren boterhammen met hütenkäse/gerookte kip, 2 kleine roggebrood met fricandeau, 1 muesli-cracker met hütenkäse (en komkommer)
T: Salade van veldsla, komkommer, zongedroogde tomaten, zachte geitenkaas en olijven
D: Spinazie, opgebakken aardappeltjes, varkenshaas (voor het eerst dat ik varkenshaas eet, ben benieuwd :P).
T: Bak optimel kwark met diepvrieszomerfruit
  Vis een optie? zondag 27 mei 2012 @ 09:20:14 #19
70532 loveli
N
pi_112080989
Siral, zeker weten dat het lactose is? Lactose-intolerantie betekent (volgens mij) dat je geen/minder lactose kunt afbreken. Sommige mensen hebben last van melkeiwit (caseine) en niet van lactose. Yoghurt wordt gemaakt door bacterien aan melk toe te voegen, die lactose omzetten. Daarom zijn zure zuivelproducten voor sommigen beter te verdragen dan niet-zure zuivel. Omdat het op een gegeven moment te zuur wordt voor de bacterien, woedt niet alle lactose omgezet. Per persoon is het verschillend hoeveel lactose hij kan verwerken.

Tarwe is vrij agressief voor darmen en geeft vergelijkbare klachten als voor caseine (als je het een niet goed verdraagt, heb je vaak ook last van het ander). Het zou zomaar kunnen dat het niet de Philadelphia was, maar de tarwe uit het brood waarmee je het spul at.

Als de caseine uit melk de boosdoener is, dan kun je geitemelk wel (/beter) verdragen. Daar zit wel lactose in, als dat de boosdoener is, merk je het ook. Of je laat het testen ipv zelf uitproberen. Weet niet hoe het caseinegehalte in whey is.

[ Bericht 5% gewijzigd door loveli op 27-05-2012 09:28:34 ]
crap in = crap out
pi_112081036
G'morgen! Lijstje!
Gisteren:
O: bruin bolletje met 30+ kaas
L: 1 twee ]volkoren boterhammen met filet americain sla en ui en eentje met een gekookt eitje
T: volle kwark met diepvriesaardbeitjes
T: 2 cracottes met kiri kaas (soort roomkaas) en paprika

S: klein rondje hardlopen 5,5 km.
T: wodka/katjang glas mandarijnsap
D: iets met de aubergine en courgette die ik nog heb liggen. Maar ik moet werken, dus ik denk dat ik de lasagne te veel werk vind om te maken. mihoen met chinese wokgroenten in oester/vissaus en 2 gebakken eieren
T: verse ananas stroopwafel

Vandaag:
O: bruin bolletje met kaas
L: 2x volkoren brood met filet A., sla en lente ui
T: volle kwark met diepvriesaardbeitjes
T: verse ananas
T: wodka, katjang
D: kiprollade, gegrilde aubergine/courgette met parmezaanse kaas, groene sla met ui, tomaat en dressing
S: hele nacht dansen
pi_112081250
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 09:10 schreef An24 het volgende:
Dag slankies! Een goedemorgen vanuit Stourbridge, UK. Begin wakker te worden na een lange dag. Gister foto's gemaakt en we zijn al een eind op weg voor het album. Daarna aan de bier en indiaas eten ( om half twaalf) :') vandaag nog wat andere locaties bekijken. Rond 6 uur lokale tijd weer richting huis! Alles goed hier? Ik lees wel weer bij als ik thuis ben. ;)
Mogge!! *O* zonnnn!

Heerlijk An! Geniet!

quote:
13s.gif Op zondag 27 mei 2012 01:13 schreef motorbloempje het volgende:
De OP is ook verkloot.
Dan pas je hem toch aan?

@ Siral, een zelfdiagnose dus?
pi_112081353
Zat/zit mobiel, zal straks even doen.
Ja doei.
pi_112081371
quote:
1s.gif Op zondag 27 mei 2012 09:55 schreef motorbloempje het volgende:
Zat/zit mobiel, zal straks even doen.
Al gedaan ;)
pi_112081384
Mogge! Vandaag geen werk, dus eindelijk zon. *O*
  zondag 27 mei 2012 @ 09:59:14 #25
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112081402
Net ingesmeerd, dus ga zo naar buiten :9. Heb voor het eerst een spray gebruikt ipv zonnemelk, omdat die minder plakkerig zou zijn. Lijkt te kloppen. Nadeel is alleen dat het zo snel intrekt dat ik niet meer weet wat ik wel en niet heb ingesmeerd :'). Ben benieuwd hoe het straks in de zon aanvoelt. Zoek nml nog een goeie zonnebrand voor tijdens het hardlopen. Niet echt fijn als alles naar beneden loopt zodra je gaat zweten. Heb wel al iets gevonden, Vision, maar weet niet of je dat bij de gewone drogist kunt kopen.

Oh, verbrandt dat randje onder de haargrens ook altijd bij jullie? }:| Heb echt zo'n rode streep daar.

[ Bericht 6% gewijzigd door Viking84 op 27-05-2012 10:04:42 (dt-fout :o) ]
Niet meer actief op Fok!
pi_112081554
Waar ga je dansen co? En veel water drinken denk ik!
pi_112081599
Zo, uit bed, aan de studie!

Gisteren véél te veel carbs, dus vandaag even minder, op de pizza van vanavond na dan :@
De zon schijnt alweer lekker, dus zo 'even' mijn voorbereiding voor het tentamen van morgen afmaken in de tuin O+ De achterkant van m'n benen wil niet zo bruin worden, dus poging 3 vandaag!

:z
Ja doei.
pi_112081621
Morning!

Werd net wakker en dacht, kom, laat ik eens even meten. Nuchtere maag en zulks.
Taille: 75
Bovenbeen: 57
Kuit: 38

Scheelt toch zeker 2 cm met 'savonds :')
pi_112081687
quote:
5s.gif Op zondag 27 mei 2012 10:11 schreef Laureline het volgende:
Waar ga je dansen co? En veel water drinken denk ik!
Paradiso, het Oud Hollandsch Acid Feest. Da's het feest waar ik al 10 jaar (? misschien wel meer?) mijn delftsblauw schortjurkje aan heb. Zo handig, dan hoef ik niet te bedenken wat ik aan moet. :P

En ja, veel waterdrinken, dat ga ik zeker wel doen!
pi_112081725
rood + zweten bij jillian :s) verry charming
pi_112081745
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 10:17 schreef Perruche het volgende:
Morning!

Werd net wakker en dacht, kom, laat ik eens even meten. Nuchtere maag en zulks.
Taille: 75
Bovenbeen: 57
Kuit: 38

Scheelt toch zeker 2 cm met 'savonds :')
Bij mij is er ook zo'n verschil tussen ochtend en avond :P. Vooral m'n taille/buik nadat ik gegeten heb oO<.

Co in het delftsblauwe jurkje O+. Staat je erg leuk! :Y
  zondag 27 mei 2012 @ 11:14:44 #32
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112082637
G'meuning!

Broodjes rookvlees en smoothie spinazie, komkommer, kiwi's, banaan en aardbei :9 De rest van de smoothie gaat mee naar het klushuisje vandaag! Nog spierpijn van gisteren, joy :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_112082894
Ola! Heb al een mini rondje gerend (lesje 10) en het huis is bijna aan kant *D

An, veel plezier!

Phaid, mag ik dat recept van de couscous

ML, wil je mij die foto's ajb pm'en?

Vandaag luieren, lezen en tukkies doen op mijn balkonnetje O+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  zondag 27 mei 2012 @ 11:30:54 #34
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112082957
quote:
1s.gif Op zondag 27 mei 2012 11:27 schreef _aurum_ het volgende:

An, veel plezier!

Klikt naais! O+
En goed bezig!

Ik verwacht vandaag ook geen sportmomentje, eerst zo klussen tot een uur of 17:00, dan opfrissen en richting los cleanparents (har) voor barbecue om 18:00! Al zie ik het als mijn persoonlijke uitdaging om voet bij stuk te houden als schoonzusje me vol wil proppen onder motto 'het moet op!' :')

Oh en ik denk dat ik morgen zo'n dag ga hebben als jij vandaag hebt! O+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zondag 27 mei 2012 @ 11:36:55 #35
211002 Goodbye
Awesome!
pi_112083071
:W

Lijstje van gisteren

O: 2 boterhammen met een gebakken ei
T: glas rosé (dat was wel al in de middag :+ )
L: appel + banaan (geen honger, wilde toch wat eten)
T: handje ongezouten cashewnootjes
D: kom tomatensoep met groente en balletjes, bordje salade (veldsla, avocado, tomaat, appel, gerookte kip), paar stukjes stokbrood
T: een raketje en een festini aardbeienijsje

Planning voor vandaag

O: 2 kaiserbroodjes, 1x achterham + 1x frambozenjam
L: leftovers van gisteren (kom tomatensoep en salade)
T: fruit en waarschijnlijk wel een ijsje
D: bbq + alcohol :+

Raar eetpatroon met die vrije dagen en dit weer, maar ik vind het zalig O+
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  Vis een optie? zondag 27 mei 2012 @ 11:47:07 #36
70532 loveli
N
pi_112083306
quote:
Vandaag luieren,
Quoi?
crap in = crap out
pi_112083447
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 11:47 schreef loveli het volgende:

[..]

Quoi?
O-)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_112083718
Pfff net gerend, wat een hitte al!

Vik, je kan Vision bij etos halen!

Ik raad het niet aan hoor, vorig jaar gekocht voor vakantie in portugal ivm hele dag werking en ik ben daar na 2 uur strand met vision voor het eerst in mijn leven verbrand (ik verbrand niet door donkere huid). De vellen hingen er dezelfde avond bij en heb 24 uur lang koorts gehad, kon geen kleren aan, niks.
Was ook knalrood :')
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_112083782
Verbrand je altijd snel of juist niet novem? Zou ook wel een langwerkend zonnebrandmiddel willen, maar in de praktijk moet ik altijd gewoon vaak smeren en niet de hele dag in de zon.
pi_112083882
Novem: Dat soort zonnebrand moet je meestal een uur of soms zelfs langer van te voren opsmeren. Heb je de instructies gevolgd?

Eetlust, waar ben je gebleven? ;( Rustweekje qua training en deze temperaturen zijn echt dramatisch. :')
pi_112083895
Juist niet, nog nooit verbrand, heb een donkere huid dus dat biedt natuurlijke bescherming. Maar ik dacht, laat ik eens hele goede zonnebrandcreme kopen ipv etos huismerk ofzo en toen verbrandde ik levend :P
pi_112083915
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 12:09 schreef ElDinosaur het volgende:
Novem: Dat soort zonnebrand moet je meestal een uur of soms zelfs langer van te voren opsmeren. Heb je de instructies gevolgd?

Eetlust, waar ben je gebleven? ;( Rustweekje qua training en deze temperaturen zijn echt dramatisch. :')
Jazeker!
pi_112084197
quote:

An, veel plezier!

Nou vooruit dan :) al heb je die op mijn FB al gezien toch?
pi_112084217
Ik doe met Aurum mee, maar ik smelt zowat weg op t balkon :')
Volle zon en geen wind... Af en toe even een schaduwpauze.
Straks lekker stuk fietsen!
pi_112084258
quote:

An, veel plezier!

Sure! Het is echt supersimpel en daarom geschikt voor dagen dat je niet zoveel tijd hebt. Wel een beetje gebrek aan groente, maar dat boeit me niet als het maar eens in de maand is. En een (groene) salade is anders zo bijgemaakt :).

Couscous maken (voor 2 pers. 150 gr couscous, sap van 1 sinaasappel (ca. 100 ml) met kokend water aanvullen tot totaal 250 ml), eventueel een handje rozijnen meewellen.

Amandelen branden (indien nodig) en grof hakken. Feta in blokjes snijden, gedroogde (of verse in t seizoen) abrikozen in reepjes, koriander en munt fijnsnijden. Alles door elkaar mikken, klaar :9.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_112084379
Klinkt lekker Phaidra!

Is het een beetje te doen met le belly en de hitte?

Nallie, succes met het fietsen, zal klaarstaan met ijscompressen :P
pi_112084395
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 12:22 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Nou vooruit dan :) al heb je die op mijn FB al gezien toch?
Ja, toen dacht ik dat je maar 1 been had :P

Thanks Phaid!
pi_112084471
quote:
1s.gif Op zondag 27 mei 2012 12:28 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Ja, toen dacht ik dat je maar 1 been had :P

Thanks Phaid!
_O-
pi_112084812
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 12:28 schreef Novem het volgende:
Klinkt lekker Phaidra!

Zolang ik zorg dat ik 's ochtends dingen doe en daarna met de voetjes omhoog in de schaduw ga zitten wel. Gister werd ik aan het eind van de dag een beetje naar / misselijk (toch te veel gedaan denk ik). Verder heb ik een dagtaak aan voldoende water drinken _O-.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_112085255
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 12:28 schreef Novem het volgende:
Klinkt lekker Phaidra!

Haha thanks! Ik ga gewoon rustig aan doen :)
  zondag 27 mei 2012 @ 12:59:16 #51
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112085369
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 12:02 schreef Novem het volgende:
Pfff net gerend, wat een hitte al!

Vik, je kan Vision bij etos halen!

Ik raad het niet aan hoor, vorig jaar gekocht voor vakantie in portugal ivm hele dag werking en ik ben daar na 2 uur strand met vision voor het eerst in mijn leven verbrand (ik verbrand niet door donkere huid). De vellen hingen er dezelfde avond bij en heb 24 uur lang koorts gehad, kon geen kleren aan, niks.
Was ook knalrood :')
Ai!

Het gaat mij er voornamelijk om dat ik iets heb dat niet van m'n hoofd, armen, benen loopt tijdens het sporten. Maar ja, desnoods smeer ik m'n voorhoofd wel niet in en draag ik wel een petje hoor. Met plakkerige armen en benen kan ik wel even leven :).
Niet meer actief op Fok!
pi_112085492
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 12:59 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ai!

Het gaat mij er voornamelijk om dat ik iets heb dat niet van m'n hoofd, armen, benen loopt tijdens het sporten. Maar ja, desnoods smeer ik m'n voorhoofd wel niet in en draag ik wel een petje hoor. Met plakkerige armen en benen kan ik wel even leven :).
Duikbril opzetten :Y
pi_112086585
Net bij Zooplus allemaal dingetjes voor ons nieuwe katje besteld O+. Een feliway stekker, twee kattenbakken (na een jaar of 10 mogen de oude wel eens plaatsmaken voor frisse nieuwe), krabpaal voor vervanging van eentje waar de touwen half afgekrabt zijn en een aantal speeltjes. Nog twee weekjes ongeveer voor hij komt *O*

Venus in pocketformaat
© loveli
pi_112088773
Awww! O+ Lief!
pi_112090658
Warm he? We gaan vannacht op pad richting zuid Frankrijk.

Zojuist geboekt:

November, Noorwegen *)
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Vis een optie? zondag 27 mei 2012 @ 15:44:58 #56
70532 loveli
N
pi_112090720
Ik zit hier van *damn, wow, awesome!*
crap in = crap out
pi_112090864
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 15:44 schreef loveli het volgende:
Ik: damn, wow, awesome, maar blij dat ik niet hoef want koud. :+
pi_112090966
En donker! Donker en koud.
E-book mee en voor de houtkachel zitten.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_112091216
O+ houtkachel O+ Gaaf sigme!
Ja doei.
pi_112091283
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 15:44 schreef loveli het volgende:
^^
Venus in pocketformaat
© loveli
  zondag 27 mei 2012 @ 16:08:15 #61
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_112091394
Hoi, ben al drie uur wakker en al drie biertjrs verdrr...
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_112091405
_O-
Ja doei.
  Vis een optie? zondag 27 mei 2012 @ 16:13:39 #63
70532 loveli
N
pi_112091520
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 16:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Op je 'nuchtere' maag?
crap in = crap out
pi_112091558
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 16:08 schreef uniekhoorn het volgende:
:D.
pi_112091613
Ik heb m'n billen gebrand :') (te lang op m'n buik in de zon gelegen) :') auw.
Ja doei.
pi_112091627
Inb4 'op de blaren zitten' *)
Ja doei.
pi_112091686
Wow, voor 't eerst deze week dit jaar hoor ik de buren en hun kinderen lachen en plezier hebben, tot aan vamiddag was 't alleen maar gegil, geschreeuw en gescheld van beide kanten. Ben benieuwd wanneer het weer omslaat... :')
Ja doei.
  zondag 27 mei 2012 @ 16:29:15 #68
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_112091957
Mooi Sigme!

Omelet met twee eieren en hele hoop chineze groente, boterham, beschuit kaas en bier. Live bandje en zon, heerlijk!
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_112092301
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 16:20 schreef motorbloempje het volgende:
Wow, voor 't eerst deze week dit jaar hoor ik de buren en hun kinderen lachen en plezier hebben, tot aan vamiddag was 't alleen maar gegil, geschreeuw en gescheld van beide kanten. Ben benieuwd wanneer het weer omslaat... :')
Het waren 19 mooie minuten.
Ja doei.
pi_112092395
Ohai!

O: croissant kaas, 200 ml magere yoghurt met diepvriesfruit
T: plakje ham, 125 gr druiven
L: dubbele bth ham/roomkaas
T: grote hand macadamia noten
S: ongeveer 35 km fietsen
T: mini-magnum
D: couscous met komkommer, tomaat, feta, munt en peterselie
T: paar wijntjes
pi_112093102
Hey!
Wat triest is dat eigenlijk, Mo.. Is het iets om te melden bij meldpunt kindermishandeling of is het niet zó erg?

Heb al een tijdje niet gepost dus even korte samenvatting/update:
Vrijdagavond na de bbq kwam ik enquetemeisje nog tegen. Heb open kaart gespeeld en gezegd dat ik met vakantiemeisje bezig was en dat ze niets moest verwachten. Blijkbaar begreep ze iets niet, want ze bleef maar doorgaan.. Maar goed, hoop dat het uiteindelijk wel wat wordt met vakantiemeisje, want dit is al de tweede die ik voor haar aan de kant zet...
Gister naar het strand geweest, echt een topdag gehad! Beetje voetballen, zwemmen, rugbyen en lekker in de zon liggen op het strand. Ik ben al niet al te bruin en een paar van mijn vrienden zijn halfbloed (braziliaans, indo), dus daarbij vergeleken leek ik nog een stuk witter.. En blijkbaar heb ik een stuk op mijn armen blijkbaar niet goed ingesmeerd, want ik heb een plek die redelijk verbrand is :+
Na het strand nog naar pizzeria gegaan en daarna nog wezen stappen ( en vrijdagavond dus ook al...) Het resultaat: geweldig mooi weekend, maar wel 82 kg.. Heb het gevoel dat ik veel vocht vasthou ofzo als het warmer wordt. Kan dat?
pi_112093244
Het is vooral heel ongezellig. Kinderen janken, dreinen en zeuren veel en de manier waarop de ouders met de kinderen communiceren is ook niet echt liefdevol/gezellig. Niet 'mishandelend' heb ik 't idee, maar gewoon echt héél ongezellig en nou ja.. ik weet 't niet. Voor zover ik weet geen fysiek geweld en zulks. Maar 't huis staat te koop, dus ze zullen óf gaan scheiden (ze hebben ook regelmatig ruzie met elkaar -O- ) of naar een groter huis gaan. Want met twee kleine kinderen in een huis vergelijkbaar met dat van ons: moet er niet aan denken :@
Ja doei.
pi_112093888
quote:
6s.gif Op zondag 27 mei 2012 15:53 schreef sigme het volgende:
En donker! Donker en koud.
E-book mee en voor de houtkachel zitten.
O+
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 15:43 schreef sigme het volgende:
Warm he? We gaan vannacht op pad richting zuid Frankrijk.

Zojuist geboekt:
[ afbeelding ]
November, Noorwegen *)
O+ O+

Themc85, wat ben je toch een player ;)
  zondag 27 mei 2012 @ 18:15:25 #74
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_112094928
Dus:

O/L: omelet met 2 eieren met veel champignons en chineze groente , boterham, beschuit kaas, beker melk
B : 1.15 uur wandelen
T's: appel, peer, 6 bier
D: broccoli, varkenshaas, spinazie, champignons, paprika, ui, pasta met veel kaas
T: kwark en vla
T: Veel bier ofzo?
pi_112095971
Ik ben gewoon verbrand met 50+ zonnebrand creme :\

O: yoghurt met muesli, banaan
S: uur bootcamp in de bossen
L: blikje tonijn/sla/komkommer/tomaat/chilisaus, appel
T: appel, twee krentenkoekjes, raketje
D: twee boterhammen zuivelspread/gerookte zalm/zongedroogde tomaatjes/komkommer/lavendel, kom tomatensoep
T: hand gemengde noten, glas sojamelk

[ Bericht 1% gewijzigd door Siral op 27-05-2012 19:59:26 ]
  zondag 27 mei 2012 @ 19:00:30 #76
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_112096278
Lijstje
.S jillian
O. yoghurt met frambozen en aardbeien
T. appel
l. Harzer kaasje + 3 selleriestengel + 4 olijfjes + 2 tomaatjes
T. zak wortels + 100 gram ham + 3 chipjes + half pak o%-yoghurtdrank
.S 6 km fietsen
T. snackajack
d. Kip tandoori met sperziebonen
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_112096551
Wat rot Siral! Ik vind dat je lijstje goede voedingsstoffen bevat, maar het is denk ik wat weinig voor jou?

Ik vind het een goed lijstje Tink. Wel een wat kleine lunch, maar daarna heb je weer een wat grotere T. Je zou eventueel vanavond nog een T kunnen nemen?
pi_112096644
En Perruche mooi lijstje! Ik zou zelf die mini-magnum 'jammer' vinden, maar na je fietstocht kan het best :+.
pi_112096661
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 19:09 schreef Vlierbloesem het volgende:
Wat rot Siral! Ik vind dat je lijstje goede voedingsstoffen bevat, maar het is denk ik wat weinig voor jou?

Ik vind het een goed lijstje Tink. Wel een wat kleine lunch, maar daarna heb je weer een wat grotere T. Je zou eventueel vanavond nog een T kunnen nemen?
Ook echt aan een kant omdat de zon van rechts kwam, ziet er mooi uit.... :')..

Ja mag nog wat bij.... maar ik weet nog niet wat. Normaal zou ik het nog wat omhoog butsen met kwark en een whey shake, maar lijk lactose intolerant te zijn en ik krijg last van puisten erdoor. Misschien dat ik nog wat noten pak en een glas sojamelk :) Zit nu maar op 1700 ong.. al lijkt het alsof ik veeell meer gegeten heb :o Maar verder ook de HELE dag lam in het gras gelegen hoor..
pi_112096673
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 19:12 schreef Vlierbloesem het volgende:
En Perruche mooi lijstje! Ik zou zelf die mini-magnum 'jammer' vinden, maar na je fietstocht kan het best :+.
Thanks!

Ja, issie ook, maar zomer!!! Hij was wel echt heerlijk. En ze zijn maar ets van 163 kcal, dat is nog te overzien :P
pi_112096699
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 17:37 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

O+

[..]

O+ O+

Themc85, wat ben je toch een player ;)
Nee man, juist niet haha! Ik val zelf op meisjes die of al een relatie hebben of die mij niet zien zitten en vice versa.. #storyofmylife

De winkels zijn dicht en ik had niks in huis.. Ben naar de mcdonalds gegaan.. :(
Maar heb een salade met gegrilde kip gegeten. Met zonder dressing..
pi_112096729
quote:
1s.gif Op zondag 27 mei 2012 19:14 schreef the85mc het volgende:

[..]

Nee man, juist niet haha! Ik val zelf op meisjes die of al een relatie hebben of die mij niet zien zitten en vice versa.. #storyofmylife

De winkels zijn dicht en ik had niks in huis.. Ben naar de mcdonalds gegaan.. :(
Maar heb een salade met gegrilde kip gegeten. Met zonder dressing..
Jaja, dat zeggen ze allemaal! :P

En "met zonder" O+. Ik ga eens couscous maken!
pi_112096842
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 19:13 schreef Siral het volgende:

[..]

Ook echt aan een kant omdat de zon van recht kwam, ziet er mooi uit.... :')..

Ja mag nog wat bij.... maar ik weet nog niet wat. Normaal zou ik het nog wat omhoog butsen met kwark en een whey shake, maar lijk lactose intolerant te zijn en ik krijg last van puisten erdoor. Misschien dat ik nog wat noten pak en een glas sojamelk :) Zit nu maar op 1700 ong.. al lijkt het alsof ik veeell meer gegeten heb :o
Balen! Misschien wordt het bruin ;).

Het verbaast me niets dat je op 1700 kcal zit (had het zelfs lager ingeschat :P). Wat noten en/of sojamelk lijkt me een prima plan!
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 19:13 schreef Perruche het volgende:

[..]

Thanks!

Ja, issie ook, maar zomer!!! Hij was wel echt heerlijk. En ze zijn maar ets van 163 kcal, dat is nog te overzien :P
Gelukkig wel van genoten! :9 En qua kcal valt het inderdaad mee!
pi_112097036
Lijstje is niet al te best hier, maar in ieder geval geen heel verkeerder dingen, 'gewoon' te weinig en een perencider :')

O: 1 sneedje roggebrood met hummus
L: omelet van twee eieren met wat groente, creme fraiche en geraspte cheddar
T: glas aanmaaklimo
T: perencider (pint)
D: barbecue (hamburger zonder broodje, 2 stokjes saté en een drumstick) met wat pastasalade en een halve maiskolf
T: handje walnoten
Ja doei.
pi_112097148
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 19:24 schreef motorbloempje het volgende:
Lijstje is niet al te best hier, maar in ieder geval geen heel verkeerder dingen, 'gewoon' te weinig en een perencider :')

O: 1 sneedje roggebrood met hummus
L: omelet van twee eieren met wat groente, creme fraiche en geraspte cheddar
T: glas aanmaaklimo
T: perencider (pint)
D: barbecue (hamburger zonder broodje, 2 stokjes saté en een drumstick) met wat pastasalade en een halve maiskolf
T: handje walnoten
Je zegt het zelf al, te weinig, maar wel (grotendeels) goede voedingsstoffen :Y.
Was de perencider lekker? :P
pi_112097297
Hij is nog steeds erg lekker :) doe er al een uur mee ofzo :')
Ja doei.
pi_112097557
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 19:32 schreef motorbloempje het volgende:
Hij is nog steeds erg lekker :) doe er al een uur mee ofzo :')
Heb ineens zin in een sappige peer :'). Overmorgen misschien weer eens kopen! :P Lang niet gehad.
pi_112098488
Lijstje:

O: 2 zuurdesemboterhammen (dik want zelf gesneden zonder elektrisch mes) met rabarberjam :9
S: 2 uur de tuin in en onkruid wieden (warmmm!!)
L: half zuurdesemstokbrood met kipsaté salade en honing-mosterd-selderij (zelfgemaakt)
S: 30 km fietsen op zware opoefiets met een fijne windvangende bak met Bo voorop, redelijk frustrerend als je normaal 25 km minimaal per uur fietst :D
T: een uiteindelijk smerige slushpuppy, gatver wat zijn die dingen toch chemisch en zoet
T: bakje chips (uit de olijfolie erg lekker :9 ) en 3 blokjes choco (80%)
D: Noodle salade van Karin (komkommer,lenteui, cashew, sausje en rode peper)
T: ijs (citroen en amarenen)
S: gras maaien en een stuk onderlangs de dijk door het hoge gras banjeren.
  zondag 27 mei 2012 @ 20:18:07 #89
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_112099088
Zo aangemeten oordoppen mee..
Muziek in de tent zstaat echt loeihard, gisteren heb ik maar wc papier in mijn oren gestopt :')

Lekkere lijstjes..
En Mo, de dag is lang nog niet om he? Dus als je het te weinig vind dan kan er nog genoeg vandaag.

Zelf ga ik geen kritiek geven dit weekend hoor :D
  zondag 27 mei 2012 @ 20:21:52 #90
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_112099304
Dit weer he??
Heb het eindelijk een beetje aangenaam O+
pi_112099757
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 20:18 schreef uniekhoorn het volgende:
Zo aangemeten oordoppen mee..
Muziek in de tent zstaat echt loeihard, gisteren heb ik maar wc papier in mijn oren gestopt :')

Lekkere lijstjes..
En Mo, de dag is lang nog niet om he? Dus als je het te weinig vind dan kan er nog genoeg vandaag.

Zelf ga ik geen kritiek geven dit weekend hoor :D
_O-
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 20:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Dit weer he??
Heb het eindelijk een beetje aangenaam O+
Herkenbaar! Ik vind het héérlijk! O+
pi_112099947
Uniek O+

Net mn nieuwe pizzasteen geprobeerd. Echt een aanwinst!
Voor de rest, zon, balkon, zon, fietsen, zon, terrasje, zon :D
pi_112100610
Heerlijk Nallie! O+

Perruche, ik heb voor de grap eens het verschil gemeten tussen 's ochtends en 's avonds na het eten :+ :'):

Taille: 63 - 66
Bovenbeen: 52 - 52.5 (maar dat is denk ik eerder een meetfout dan zwelling :+)
Kuit: 34 - 35

Had het al voorspeld vanmorgen :+.
  zondag 27 mei 2012 @ 20:48:47 #94
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_112100624
Kan het zo?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_112100692
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 20:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Kan het zo?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Absoluut niet :P
pi_112100794
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 20:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Kan het zo?
SPOILER
Ja! :Y
  zondag 27 mei 2012 @ 20:55:25 #97
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_112100957
Mooi, heb het haar helemaal zelluf geknipt :D
pi_112100985
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 20:55 schreef uniekhoorn het volgende:
Mooi, heb het haar helemaal zelluf geknipt :D
Oh ik dacht dat je uit ging en je hoofd wilde checken ofzo.

Siet gut aus!
  zondag 27 mei 2012 @ 20:56:46 #99
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_112101017
Mijn lijstje van vandaag, tis nog niet echt je van het, maar vergeleken de afgelopen week is het het beste/mooiste lijstje..

O: 4x eieren, 1x bosui, 4 cherry tomaatjes, 2x toast, 220 ml chocomelk, 220ml sap met glutamine
T: bammetje
T: paar slokken chocomelk
T: 125 ml cola
T: whiskey 7-up (220ml totaal)
D: 100 - 130 gram (gekookte) rijst, 300-325 gram kip, 1 wortel, 1 stengel (bleek)selderij, 1/2 bosui, paprika, wat safraan, pot kippenbouillon

Denk dat ik er straks nog wat fruit ingooi en dan vinnik het wel best.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_112101148
Leuk hoofd Uniek! En je haar zit prima ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')