Sorrie misschien iets te ver gegaan, leek ons leuk om hem aan te passen.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:31 schreef Ml-etje het volgende:
Dag Xblisterals jij en Drumstick normaal kunnen posten van harte welkom!
Reeds gedaanquote:Op zondag 27 mei 2012 00:33 schreef Xblister het volgende:
[..]
Sorrie misschien iets te ver gegaan, leek ons leuk om hem aan te passen.
Maar er gerust iets normaals van als je wil.
Een goede troll had er meer werk van gemaaktquote:
Mogge!!quote:Op zondag 27 mei 2012 09:10 schreef An24 het volgende:
Dag slankies! Een goedemorgen vanuit Stourbridge, UK. Begin wakker te worden na een lange dag. Gister foto's gemaakt en we zijn al een eind op weg voor het album. Daarna aan de bier en indiaas eten ( om half twaalf)vandaag nog wat andere locaties bekijken. Rond 6 uur lokale tijd weer richting huis! Alles goed hier? Ik lees wel weer bij als ik thuis ben.
Dan pas je hem toch aan?quote:
Al gedaanquote:Op zondag 27 mei 2012 09:55 schreef motorbloempje het volgende:
Zat/zit mobiel, zal straks even doen.
Paradiso, het Oud Hollandsch Acid Feest. Da's het feest waar ik al 10 jaar (? misschien wel meer?) mijn delftsblauw schortjurkje aan heb. Zo handig, dan hoef ik niet te bedenken wat ik aan moet.quote:Op zondag 27 mei 2012 10:11 schreef Laureline het volgende:
Waar ga je dansen co? En veel water drinken denk ik!
Bij mij is er ook zo'n verschil tussen ochtend en avondquote:Op zondag 27 mei 2012 10:17 schreef Perruche het volgende:
Morning!
Werd net wakker en dacht, kom, laat ik eens even meten. Nuchtere maag en zulks.
Taille: 75
Bovenbeen: 57
Kuit: 38
Scheelt toch zeker 2 cm met 'savonds
Klikt naais!quote:Op zondag 27 mei 2012 11:27 schreef _aurum_ het volgende:
Ola! Heb al een mini rondje gerend (lesje 10) en het huis is bijna aan kant
An, veel plezier!
Phaid, mag ik dat recept van de couscous
ML, wil je mij die foto's ajb pm'en?
Vandaag luieren, lezen en tukkies doen op mijn balkonnetje
Jazeker!quote:Op zondag 27 mei 2012 12:09 schreef ElDinosaur het volgende:
Novem: Dat soort zonnebrand moet je meestal een uur of soms zelfs langer van te voren opsmeren. Heb je de instructies gevolgd?
Eetlust, waar ben je gebleven?Rustweekje qua training en deze temperaturen zijn echt dramatisch.
Nou vooruit danquote:Op zondag 27 mei 2012 11:27 schreef _aurum_ het volgende:
An, veel plezier!
Sure! Het is echt supersimpel en daarom geschikt voor dagen dat je niet zoveel tijd hebt. Wel een beetje gebrek aan groente, maar dat boeit me niet als het maar eens in de maand is. En een (groene) salade is anders zo bijgemaaktquote:Op zondag 27 mei 2012 11:27 schreef _aurum_ het volgende:
An, veel plezier!
Ja, toen dacht ik dat je maar 1 been hadquote:Op zondag 27 mei 2012 12:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nou vooruit danal heb je die op mijn FB al gezien toch?
quote:Op zondag 27 mei 2012 12:28 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Ja, toen dacht ik dat je maar 1 been had
Thanks Phaid!
Zolang ik zorg dat ik 's ochtends dingen doe en daarna met de voetjes omhoog in de schaduw ga zitten wel. Gister werd ik aan het eind van de dag een beetje naar / misselijk (toch te veel gedaan denk ik). Verder heb ik een dagtaak aan voldoende water drinkenquote:Op zondag 27 mei 2012 12:28 schreef Novem het volgende:
Klinkt lekker Phaidra!
Is het een beetje te doen met le belly en de hitte?
Nallie, succes met het fietsen, zal klaarstaan met ijscompressen
Haha thanks! Ik ga gewoon rustig aan doenquote:Op zondag 27 mei 2012 12:28 schreef Novem het volgende:
Klinkt lekker Phaidra!
Is het een beetje te doen met le belly en de hitte?
Nallie, succes met het fietsen, zal klaarstaan met ijscompressen
Ai!quote:Op zondag 27 mei 2012 12:02 schreef Novem het volgende:
Pfff net gerend, wat een hitte al!
Vik, je kan Vision bij etos halen!
Ik raad het niet aan hoor, vorig jaar gekocht voor vakantie in portugal ivm hele dag werking en ik ben daar na 2 uur strand met vision voor het eerst in mijn leven verbrand (ik verbrand niet door donkere huid). De vellen hingen er dezelfde avond bij en heb 24 uur lang koorts gehad, kon geen kleren aan, niks.
Was ook knalrood
Duikbril opzettenquote:Op zondag 27 mei 2012 12:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ai!
Het gaat mij er voornamelijk om dat ik iets heb dat niet van m'n hoofd, armen, benen loopt tijdens het sporten. Maar ja, desnoods smeer ik m'n voorhoofd wel niet in en draag ik wel een petje hoor. Met plakkerige armen en benen kan ik wel even leven.
Op je 'nuchtere' maag?quote:Op zondag 27 mei 2012 16:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoi, ben al drie uur wakker en al drie biertjrs verdrr...
quote:Op zondag 27 mei 2012 16:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoi, ben al drie uur wakker en al drie biertjrs verdrr...
Het waren 19 mooie minuten.quote:Op zondag 27 mei 2012 16:20 schreef motorbloempje het volgende:
Wow, voor 't eerst deze week dit jaar hoor ik de buren en hun kinderen lachen en plezier hebben, tot aan vamiddag was 't alleen maar gegil, geschreeuw en gescheld van beide kanten. Ben benieuwd wanneer het weer omslaat...
quote:Op zondag 27 mei 2012 15:53 schreef sigme het volgende:
En donker! Donker en koud.
E-book mee en voor de houtkachel zitten.
quote:Op zondag 27 mei 2012 15:43 schreef sigme het volgende:
Warm he? We gaan vannacht op pad richting zuid Frankrijk.
Zojuist geboekt:
[ afbeelding ]
November, Noorwegen
Ook echt aan een kant omdat de zon van rechts kwam, ziet er mooi uit....quote:Op zondag 27 mei 2012 19:09 schreef Vlierbloesem het volgende:
Wat rot Siral! Ik vind dat je lijstje goede voedingsstoffen bevat, maar het is denk ik wat weinig voor jou?
Ik vind het een goed lijstje Tink. Wel een wat kleine lunch, maar daarna heb je weer een wat grotere T. Je zou eventueel vanavond nog een T kunnen nemen?
Thanks!quote:Op zondag 27 mei 2012 19:12 schreef Vlierbloesem het volgende:
En Perruche mooi lijstje! Ik zou zelf die mini-magnum 'jammer' vinden, maar na je fietstocht kan het best.
Nee man, juist niet haha! Ik val zelf op meisjes die of al een relatie hebben of die mij niet zien zitten en vice versa.. #storyofmylifequote:Op zondag 27 mei 2012 17:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[..]![]()
Themc85, wat ben je toch een player
Jaja, dat zeggen ze allemaal!quote:Op zondag 27 mei 2012 19:14 schreef the85mc het volgende:
[..]
Nee man, juist niet haha! Ik val zelf op meisjes die of al een relatie hebben of die mij niet zien zitten en vice versa.. #storyofmylife
De winkels zijn dicht en ik had niks in huis.. Ben naar de mcdonalds gegaan..
Maar heb een salade met gegrilde kip gegeten. Met zonder dressing..
Balen! Misschien wordt het bruinquote:Op zondag 27 mei 2012 19:13 schreef Siral het volgende:
[..]
Ook echt aan een kant omdat de zon van recht kwam, ziet er mooi uit......
Ja mag nog wat bij.... maar ik weet nog niet wat. Normaal zou ik het nog wat omhoog butsen met kwark en een whey shake, maar lijk lactose intolerant te zijn en ik krijg last van puisten erdoor. Misschien dat ik nog wat noten pak en een glas sojamelkZit nu maar op 1700 ong.. al lijkt het alsof ik veeell meer gegeten heb
Gelukkig wel van genoten!quote:Op zondag 27 mei 2012 19:13 schreef Perruche het volgende:
[..]
Thanks!
Ja, issie ook, maar zomer!!! Hij was wel echt heerlijk. En ze zijn maar ets van 163 kcal, dat is nog te overzien
Je zegt het zelf al, te weinig, maar wel (grotendeels) goede voedingsstoffenquote:Op zondag 27 mei 2012 19:24 schreef motorbloempje het volgende:
Lijstje is niet al te best hier, maar in ieder geval geen heel verkeerder dingen, 'gewoon' te weinig en een perencider
O: 1 sneedje roggebrood met hummus
L: omelet van twee eieren met wat groente, creme fraiche en geraspte cheddar
T: glas aanmaaklimo
T: perencider (pint)
D: barbecue (hamburger zonder broodje, 2 stokjes saté en een drumstick) met wat pastasalade en een halve maiskolf
T: handje walnoten
Heb ineens zin in een sappige peerquote:Op zondag 27 mei 2012 19:32 schreef motorbloempje het volgende:
Hij is nog steeds erg lekkerdoe er al een uur mee ofzo
quote:Op zondag 27 mei 2012 20:18 schreef uniekhoorn het volgende:
Zo aangemeten oordoppen mee..
Muziek in de tent zstaat echt loeihard, gisteren heb ik maar wc papier in mijn oren gestopt
Lekkere lijstjes..
En Mo, de dag is lang nog niet om he? Dus als je het te weinig vind dan kan er nog genoeg vandaag.
Zelf ga ik geen kritiek geven dit weekend hoor
Herkenbaar! Ik vind het héérlijk!quote:Op zondag 27 mei 2012 20:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Dit weer he??
Heb het eindelijk een beetje aangenaam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
quote:Op zondag 27 mei 2012 20:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Kan het zo?Absoluut nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 27 mei 2012 20:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Kan het zo?Ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh ik dacht dat je uit ging en je hoofd wilde checken ofzo.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:55 schreef uniekhoorn het volgende:
Mooi, heb het haar helemaal zelluf geknipt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |