Terug van de DA!
Gewapend met filmpjes, argumenten en speelstokje toog ik de behandelkamer in. Ik zou ze wel eens laten zien dat Betty echt wel kan zien.
DA werpt één blik op het ronde en spartelende kittenkind en vraagt me waarom ik kom.
Verhaaltje over oogje en zien en bladibla.
Hij werpt een blik op het linkeroog: onderontwikkeld. Dat was bekend.
Hij schijnt met zijn lampje in het rechteroog: 'duidelijke pupilreflex'. Klah. En wat was nu je vraag eigk?
Waarop ik aangeef dat ik al eerder was geweest en dat zijn collega het toen had over eventuele euthanasie etc. en dat ik daar geen enkele reden voor zag.
DA:

Waarom zou je zo'n gezond en vrolijk kitten euthanaseren?

Zei mijn collega dat? Kan toch prima meekomen zeg je? En ook blinde kittens doen het vaak heel goed hoor.
Nee joh, erop letten dat ze in een veilige omgeving gaat wonen en dan gaat dat helemaal goed.
Dus

en

naar die andere DA!
Toen was Blutz aan de beurt met een traanoogje: oogzalfje gekregen voor de vorm keek hij onder het kontje.
'Ah, een poesje'. Whut?

Meteen maar op de site laten aanpassen.
Daarna was Fiyero aan de beurt:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vervolgens Barney/Mac/Strak Pak
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En meer had ik er niet bij me dus toen zijn we beladen met voer en grit maar weer naar huis gegaan.
Nu gauw verhaaltje schrijven en foto maken van Betty!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Yeeh, Betty!
En Mac blijft Mac maar dan eerder Meg ofzo?
En Bink blijft gewoon Bink.
Peace; it does not mean to be in a place where there is no noise or trouble. It means to be in the midst of those things and still be calm in your heart.
quote:
Ik hoor wel wat het wordt.
quote:
En Bink blijft gewoon Bink.
Mits Bink een kerel blijft.

De kontjescheck chez moi lijkt erop te duiden, maar na de faal van het asiel twijfel ik aan alles. Op 25 juni weet je het definitief.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Telefoon voor Blutz!
Ze weten dat het een meisje is, ze wonen ver weg en weten dat ik ver weg woon en gaan voorlopig niet op vakantie. Woensdagavond komen ze langs. Zou toch goed moeten gaan lijkt me?