Gezin1 reageerde op Brinta, daarna belde gezin2 voor Brinta (dacht ik). Maar dat was dus een ander lid van gezin 1.quote:Op zondag 3 juni 2012 22:03 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik snap m niet als er toch 1 gezin gereageerd had op Brinta, waar zijn die nu dan? Of bedoel je dat dat dezelfde waren als die op Blutz hadden gereageerd?
Maar het gezin dat kwam kijken kwam toch voor Blutz?quote:Op zondag 3 juni 2012 22:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gezin1 reageerde op Brinta, daarna belde gezin2 voor Brinta (dacht ik). Maar dat was dus een ander lid van gezin 1.
Maar eerst bleek dus zoonlief te hebben gebeld (voicemail ingesproken) en daarna belde vader zelf.
Maar zoon had de 06 van moeder doorgeven dus de nummers matchten voor mij niet.
En toen ik vroeg of zij al eerder hadden gebeld was het antwoord nee. Vanavond nog een keer de moeder gebeld (want die reageerde weer niet op mijn belletje nav de voicemail van zoonlief) en toen kwam ik erachter dat het dezelfde mensen waren. Die dus al waren komen kijken maar op een verkeerd tijdstip op vakantie gingen.
En om de verwarring compleet te maken: nadat vanavond kittens op hun rug gingen liggen kroelen zijn de spontane geslachtsverwisselingen begonnen! Ik denk dat Fiyero een meisje is en Barney volgens mij ook. Niet meer naar gekeken nadat het asiel zei dat het kereltjes waren.
Ja dit maakt het niet duidelijkerquote:Op zondag 3 juni 2012 22:16 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Maar het gezin dat kwam kijken kwam toch voor Blutz?
Of Fiyeraquote:Oh en handig, met die geslachtsverwarringen wil diegene die Fiyero en Boq wilde hebben wel een meisje dan? Dan wordt het vast Elphie/Elphaba of Glinda
Gelukkig ben ik niet de enige die het niet snaptquote:Op zondag 3 juni 2012 22:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja dit maakt het niet duidelijker
[..]
Of Fiyera
'Gezin2' meldde zich voor Brinta maar werd door mij uitgenodigd voor Blutz omdat ik Brinta al gereserveerd had voor gezin 1. Maar gezin 1 en 2 waren dezelfden! Dus als het was doorgegaan hadden ze alsnog voor Brinta kunnen kiezen.quote:Op zondag 3 juni 2012 22:16 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Maar het gezin dat kwam kijken kwam toch voor Blutz?
Oh en handig, met die geslachtsverwarringen wil diegene die Fiyero en Boq wilde hebben wel een meisje dan? Dan wordt het vast Elphie/Elphaba of Glinda
Nou snap ik m thanksquote:Op zondag 3 juni 2012 22:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
'Gezin2' meldde zich voor Brinta maar werd door mij uitgenodigd voor Blutz omdat ik Brinta al gereserveerd had voor gezin 1. Maar gezin 1 en 2 waren dezelfden! Dus als het was doorgegaan hadden ze alsnog voor Brinta kunnen kiezen.
En Elphie was al een optie voor mijn vriendin dus wie weet gaat het het nu alsnog worden. (Glinda: NEVAH! ) Eerst maar eens de enting afwachten, mag de DA zeggen wie wat is.
quote:Op zondag 3 juni 2012 22:38 schreef PaarsBeestje het volgende:
Barney en Fiyero waren toch alle twee al adopteerde of niet? Jammer dat het een dubbele beller was, maar ze zijn zo leuk dat het vast niet lang gaat duren
3 nestjes via een opvang-organisatie? Dat lijkt me veel werk!quote:Op zondag 3 juni 2012 22:56 schreef Miriampje het volgende:
In Den Bosch een wachtlijst? Bij wie moet je daarvoor zijn? Mijn tante heeft namelijk 3!!! nestjes nog thuis, misschien kan zij iets betekenen voor de lijst. Wij zitten omgeving Den Bosch.
Nee geen opvang-organisatie. Ik heb het over slecht persoonlijk katten managementquote:Op zondag 3 juni 2012 22:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
3 nestjes via een opvang-organisatie? Dat lijkt me veel werk!
Oh, in dat geval: ipvquote:Op zondag 3 juni 2012 23:02 schreef Miriampje het volgende:
[..]
Nee geen opvang-organisatie. Ik heb het over slecht persoonlijk katten management
Maar misschien kan zij op deze manier sneller haar ukkies kwijt.
Jammer dat het mismanagement was.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:02 schreef Miriampje het volgende:
[..]
Nee geen opvang-organisatie. Ik heb het over slecht persoonlijk katten management
Maar misschien kan zij op deze manier sneller haar ukkies kwijt.
Wij werken samen met het asiel en het accent ligt inderdaad op zwervers. Maar ook katten die door de dierenbescherming bij de baasjes zijn weggehaald of katten die zijn afgestaan door baasjes agv overbevolking. En onder die laatste categorie zou je tante dan weer passen. Maar dat is wel de uiterste optie, het asiel is geen opvangbak voor alle katten waarin de baasjes effe geen zin/geld/tijd hebben.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:19 schreef Miriampje het volgende:
Inmiddels gecontact met tante. Er is al een oplossing gelukkig.
We hadden al gewaarschuwd, maar helaas toch mismanagement (onder excuus geld gebrek )
Jullie gastopvang vangt zeker alleen zwervers op?
Derde optie; het asiel krijgt alleen binnen wat gebracht wordt door bv de dierenambulance, en die rijden er vaak om onbegrijpelijke redenen niet voor. Dat is tenminste hier het probleem, het asiel heeft ook een wachtlijst terwijl onze stichting omkomt in de kittens, inclusief tamme kittens die we van straat zijn gaan rapen nadat de DB geweigerd heeft ze op te halen. Wilde kittens genoeg ook, maar die moet je wel gaan vangen met de vangkooi en dat is geen 9 tot 5 werk.quote:Op zondag 3 juni 2012 22:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Barney gaat bij Beeertjeee en vriend wonen (en die wil nog steeds ) en Fiyero gaat naar een vriendin van me. Ik verwacht dat die ook nog steeds zal willen.
Hopelijk bellen ze snel voor Blutz en Brinta, inmiddels is er een stuk meer kitten concurrentie.
Maar ik hoorde ook dat er Den Bosch een wachtlijst is voor kitten adoptanten, zo weinig aanbod is er! En dan vraag ik me af: zijn er zoveel baasjes, wordne er zo weinig kittens geboren of *slik* redden zo weinig kittens het tot ze door iemand gevonden worden?
Go Bettyquote:Op maandag 4 juni 2012 22:21 schreef Cat22 het volgende:
De kittens kunnen rennen!
Fiyero kan traplopen!
En Betty.... die slalomde net in sneltreinvaart Boq achterna.... tussen de eetkamerstoelen door en zonder botsen! Ik begin nu echt te twijfelen aan de eerste diagnose van de DA: volgens mij ziet ze hartstikke veel met haar ene goede oogje.
Stukken ervan zie ik wel. Onverstoorbaar in vreemde situaties, luid miewend me begroeten en kopjes geven, maar nu in de woonkamer komt ze niet echt bij me liggen (wel uitgebreid op de grond voor me).quote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:40 schreef BlueEyes het volgende:
Voor Brinta en hopelijk ook Blutz!
En voor Radja komt het ook vast wel, mooie dame met haar blauwe kijkers.
Merk je dat ze ook dat siamezenkarakter heeft?
Ik zat gister of eergister op de site te kijken van het asiel, en zag bij de foto van Blutz 'gereserveerd' staan. Misschien dacht hij dat daarom?quote:Op zondag 10 juni 2012 21:09 schreef Cat22 het volgende:
Helaas geen baasje voor Blutz. Potentiële eigenaar dacht om een of andere reden dat hij al gereserveerd was door iemand anders en had dus maar een ander kitten gezocht.
En morgen D-day voor Betty. Al heb ik er wel vertrouwen in dat ze gezellig weer mee naar huis komt. Op de meeneemlijst staat de camera met bewijsmateriaal dat het een blij poesje is wat prima meekan en echt wel dingen ziet. Vandaag nog aanvullend materiaal erop gezet: mevrouw kan traplopen!
Qua gewicht gaat het ook allemaal prima, het zijn nog steeds lichtgewichtjes (vind ik, na al die zware nesten). Maar alles zit (ruim) boven de 600 gram zonder bijvoeren dus ik heb er wel vertrouwen in dat ze over 2 weken de vereiste 750 gram hebben gehaald.
Alleen Blutz houdt het spannend, die weegt nu zo'n 530 gram. Komt prima mee maar moet een grotere achterstand overbruggen. Maar mijn vriendin weet dat hij en Fyero wellicht wat later zullen moeten verhuizen.
Dat was het dus. Totaal verkeerde gedachtensprong. En op zich is dat niet gek, maar ik vind het bizar dat je niet even terugbelt als ik diezelfde avond hun voicemail inspreek (zij hadden mijn voicemail ingesproken dus het ging mooi naast elkaar heen) met daarin de boodschap of ze mij even willen bellen zodat we de zaken verder kunnen doorspreken en een kijkafspraak kunnen maken.quote:Op zondag 10 juni 2012 21:20 schreef Beeertjee het volgende:
[..]
Ik zat gister of eergister op de site te kijken van het asiel, en zag bij de foto van Blutz 'gereserveerd' staan. Misschien dacht hij dat daarom?
Ben benieuwd naar het geslacht en natuurlijk Betty
Inderdaad, wat is de moeite om het even te vragen.. Maar het staat er nog, dus ik weet niet of er nou mensen zijn die denken dat hij dus al echt gereserveerd is?quote:Op zondag 10 juni 2012 21:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat was het dus. Totaal verkeerde gedachtensprong. En op zich is dat niet gek, maar ik vind het bizar dat je niet even terugbelt als ik diezelfde avond hun voicemail inspreek (zij hadden mijn voicemail ingesproken dus het ging mooi naast elkaar heen) met daarin de boodschap of ze mij even willen bellen zodat we de zaken verder kunnen doorspreken en een kijkafspraak kunnen maken.
Het getuigt van weinig vertrouwen in de werkwijze van het asiel als je er dan evengoed vanuit gaat dat het kitten naar een ander gaat en mij niet eens belt om te checken.
En ja, geslachtjes!
Bink gaat niet mee, daarvan weet ik 95% zeker dat het een boy is en dan ga ik hem de rit niet aandoen (wordt bij de enting sowieso gecontroleerd). Maar Strak Pak wordt misschien Galajurkje.
Ja, dat is dus het rottige eraan. Ik kan het pas morgen laten aanpassen (want vanmorgen bleek dat ze niet kwam en dan is het asiel dicht). En daar baal ik nog het meest van.quote:Op zondag 10 juni 2012 21:45 schreef Beeertjee het volgende:
[..]
Inderdaad, wat is de moeite om het even te vragen.. Maar het staat er nog, dus ik weet niet of er nou mensen zijn die denken dat hij dus al echt gereserveerd is?
En galajurkje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vervolgens Barney/Mac/Strak PakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En meer had ik er niet bij me dus toen zijn we beladen met voer en grit maar weer naar huis gegaan.
Nu gauw verhaaltje schrijven en foto maken van Betty!Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik hoor wel wat het wordt.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:26 schreef Beeertjee het volgende:
Yeeh, Betty!
En Mac blijft Mac maar dan eerder Meg ofzo?
Mits Bink een kerel blijft. De kontjescheck chez moi lijkt erop te duiden, maar na de faal van het asiel twijfel ik aan alles. Op 25 juni weet je het definitief.quote:En Bink blijft gewoon Bink.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |