Nice.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:13 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ik blaas je luchtbed voor in het water op
Ik maak elke dag ontbijt op bed voor jequote:Op zondag 27 mei 2012 01:13 schreef monkyyy het volgende:
Ik wil de hele dag zwemmen en chillen, niemand gaat terror doen
We gaan je slaan op je vet met platte hand, dan krijg je rooie afdrukkenquote:Op zondag 27 mei 2012 01:14 schreef wietparkiet het volgende:
als ik in het zwembad spring is het water weg
is hij nu kapot?quote:Op zondag 27 mei 2012 01:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
Er stort hier net een spiegel van een meter van de muur in de gangmijn hart zit in mn keel kan ik je wel vertellen.
"Het was weer een mooie dag in de FOK!villa, eens kijken hoe onze FOK!kers het er vanaf brengen"quote:
wat is dat?quote:
Spoken in je huis?quote:Op zondag 27 mei 2012 01:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
Er stort hier net een spiegel van een meter van de muur in de gangmijn hart zit in mn keel kan ik je wel vertellen.
Nee wonderbaarlijk genoeg nietquote:
Zou je met mij 14 dagen in een huis willen zitten? Ik zou helemaal gestoord worden denk ik.quote:
"Pimmetje was weer druk bezig met zijn luchtbuks"quote:Op zondag 27 mei 2012 01:20 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
"Het was weer een mooie dag in de FOK!villa, eens kijken hoe onze FOK!kers het er vanaf brengen"
Ik ben zo blij dat ik nog niet lag te slapen hequote:
Ik zou niet veel last van je hebben denk ikquote:Op zondag 27 mei 2012 01:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zou je met mij 14 dagen in een huis willen zitten? Ik zou helemaal gestoord worden denk ik.
quote:Op zondag 27 mei 2012 01:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zou je met mij 14 dagen in een huis willen zitten? Ik zou helemaal gestoord worden denk ik.
[..]
"Pimmetje was weer druk bezig met zijn luchtbuks"
Ja onbeskoftquote:Op zondag 27 mei 2012 01:21 schreef monkyyy het volgende:
Hebben jullie er problemen mee als ik topless ga zonnen in het zwembad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |