Jaquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:14 schreef Flippiee het volgende:
Wel lekker gegeten Tchock?![]()
met dit warme weer is leren wel naar.
Zulke TT's pak ik toch nooit debiel.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:14 schreef napoleonfour het volgende:
had een tt van jou kunnen zijn troll
ik snap je zin niet. sorryquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:16 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Zulke TT's pak ik toch nooit debiel.
wie wa is daquote:
Hey Monks, lang niet meer gezienquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:16 schreef monkyyy het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Road House - Patrick Swayze & Kelly Lynch
Deze scene
Blijf hier dan.quote:
dit is ook the place to bequote:
quote:
Werken, slaaf van het systeem.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:17 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Hey Monks, lang niet meer gezien
Waar was je al die tijd
Ik had gisteren bbq dus vandaag balansdag. En vandaag gewinkeld en nog wat nuttige dingen gedaan zoals bruin worden.quote:
Doe ikquote:
Hey jij, ik ben Tchockquote:
Moet jij niet eens een meisje zoekenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop