ik wist niet dat flips lapo had gquote:Op zondag 27 mei 2012 00:13 schreef napoleonfour het volgende:
lapo stelen van flipsjij bent zo stoer.
Ja precies, als zij een mes of pistool bij hebben kan je het vergeten. Dat risico moet je bij sommige types echt niet nemen.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben normaal ook niet bang, vroeger schold ik elke mocro kapot als hij tegen me zei "wat kijk je". maar sinds kort dragen zij ook wapens in adam
ben je g niet, zeg dat maar tegen je klasgenoten.quote:
Die kick die je krijgt he, adrenaline shotquote:Op zondag 27 mei 2012 00:14 schreef pimmetje2010 het volgende:
Mja, was wel bruut achteraf om zoiets mee te maken
Ja man, maar ik was wel even goed geschrokken, ik had dit niet verwacht. Hij zag er eerst niet zo gevaarlijk uit maar toen hij boos werd ging hij echt om niets helemaal over de rooiequote:Op zondag 27 mei 2012 00:14 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Die kick die je krijgt he, adrenaline shot
Ik raakte er bijna een aan een keerquote:Op zondag 27 mei 2012 00:15 schreef Dientje12 het volgende:
Ik zei een keer hoi tegen een mooi meisje, zo die adrenaline voelde je wel man, was gelijk verslaafd
Hij zelf was echt lelijk maar zijn vriendin was echt knap bohhhhquote:Op zondag 27 mei 2012 00:15 schreef Dientje12 het volgende:
Ik zei een keer hoi tegen een mooi meisje, zo die adrenaline voelde je wel man, was gelijk verslaafd
Tegen zulke mensen moet je gewoon niet praten, en als die doorgaat dan moet je gewoon oprecht zijn en vragen waar die nou een probleem van maakt, maarja ze luisteren toch nooit dus kan je ze beter maar laten praten en vergetenquote:Op zondag 27 mei 2012 00:15 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ja man, maar ik was wel even goed geschrokken, ik had dit niet verwacht. Hij zag er eerst niet zo gevaarlijk uit maar toen hij boos werd ging hij echt om niets helemaal over de rooie
Zei ze hoi terug?quote:Op zondag 27 mei 2012 00:15 schreef Dientje12 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |