quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
deze man heeft het vast over draculaquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:24 schreef napoleonfour het volgende:
turkey heeft een best leuk nummer of niet flips
quote:hou je niet bezig met dat voetbal gebeuren,concentreer je op het echte leven,bvb je vriendin ♥
kmis je nieki
'savonds vliegen er vleermuizen over en voor mijn balkon. durf niet meer met raam open te gaan slapen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
deze man heeft het vast over dracula
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:25 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]Wat is het probleem?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a time of cumming and going.
ging over meisjes in een of andere turks plaatsje.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
deze man heeft het vast over dracula
hommoquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:29 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Status update van de gast waarvan iedereen vermoedt dat hij homo is.
Mijn bovenburen hebben een mega-installatie en voorliefde voor Adele. "rowyalalbertfokkingholll! - juich!!"quote:
ik vond die Belgische zo leuk, is die door?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ja maar ik vond die Roemeense leuker.
Oh dat is wel wat minder.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:29 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Mijn bovenburen hebben een mega-installatie en voorliefde voor Adele. "rowyalalbertfokkingholll! - juich!!"
"windowsroyalawlbertfokkingfirewolll!! - juich!!!"quote:
Durf ik je niet te zeggen, dacht het niet.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik vond die Belgische zo leuk, is die door?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |