Yes! Oh wist niet dat zo'n schakelaar uit zichzelf naar beneden kon. Alles doet t weer behalve de keuken. Maar die lamp knalde echt zowat en was ff aan en bzzzzde toen uit dus die zal wel stuk zijn.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:06 schreef Felagund het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zit er maar ééntje de verkeerde kant op.
En dan van tevoren nog bang zijn niet genoeg te hebbenquote:Op zondag 27 mei 2012 01:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja dat is vaak dat je teveel hebt bij de BBQ
Morgenavond vrees ik hier met onze BBQ hetzelfde.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:27 schreef FutureFairytale het volgende:
Onze ogen zijn gewoon veeel groter dan onze magen. En dan heb ik nog wel spleetogen!
Voor hoeveel pers?quote:Op zondag 27 mei 2012 01:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Morgenavond vrees ik hier met onze BBQ hetzelfde.
Ingeslagen: lamskarbonades, chipolataworstjes, ribeyes, kipsaté (zelf gemaakt), salades, ananas.
Oh ja, dat hadden we ook nog.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:57 schreef Bluezz het volgende:
Oh hahaha we hebben ook nog gemarineerde gamba's op een stokkie en tonijnsteak met sesam gekocht toen we langs de visjuwelier liepen
Hoe is het met de kleine?quote:Op zondag 27 mei 2012 08:10 schreef freecell het volgende:
Bbq
Veel plezier!
En die van fft klonk ook goed!
En de mama?quote:
Ook dat jaquote:
Thnx! Jullie nogmaals beterschap en dat jullie maar gauw ontspannen van de zon mogen genieten.quote:Op zondag 27 mei 2012 08:10 schreef freecell het volgende:
Bbq
Veel plezier!
En die van fft klonk ook goed!
Dat klinkt bemoedigendquote:Op zondag 27 mei 2012 10:08 schreef freecell het volgende:
Hij is zowaar aan het eten en drinken, afwachten of het erin blijft, iig vooruitgang! En nu wordt hij veeleisend, haha.
Vannacht heb ik zowaar geslapen, dus stukje fitter nu.
Jammer van de pinksterdienst, maar ik blijf lekker hier, ga nergens heen zonder uk.
een slechtequote:
quote:Op zondag 27 mei 2012 11:38 schreef borisz het volgende:
Overigens verklaar ik met de start van Roland Garros de sportzomer voor geopend.
Ok.quote:Op zondag 27 mei 2012 11:55 schreef freecell het volgende:
bij opname was hij 11.9 kg. twee dagen daarvoor nog 13. en 13 is al veel te lcht
Nee hoor, ze hebben allemaal geluid. Of hebben anderen ook daar last vanquote:Op zondag 27 mei 2012 11:37 schreef AnneX het volgende:
Alle Woodstock filmpjes bekeken.
Eén had alleen geluid ?!
Leuk hoor : publiek gaat los op het podium en luchtgitaar spelen![]()
Wij hadden er zo maar tussen kunnen staan.
En het wouldbe koppel dat voorbij slentert... was dat echt of hoorde bij
de rekwisieten? Hij stikte zowat in zn stickie.
martini. Mwa, er hobbelt af en toe iemand binnen en ik heb internet en wat te lezen en zit toch ook wel heel veel te troosten en te knuffelen.quote:Op zondag 27 mei 2012 12:19 schreef Isabeau het volgende:
Vermaak je je wel een beetje in het ziekenhuis, FC? En ligt hij in het martini of umcg?
Je komt de tijd dus wel door? Is toch wat langer geworden dan 1 nachtje, arm ventjequote:Op zondag 27 mei 2012 12:39 schreef freecell het volgende:
martini. Mwa, er hobbelt af en toe iemand binnen en ik heb internet en wat te lezen en zit toch ook wel heel veel te troosten en te knuffelen.
Dat is het belangrijkste.. sterkte! Bedenk wel dat kinderen veel kunnen hebbenquote:Op zondag 27 mei 2012 12:39 schreef freecell het volgende:
[..]
martini. Mwa, er hobbelt af en toe iemand binnen en ik heb internet en wat te lezen en zit toch ook wel heel veel te troosten en te knuffelen.
ahhh beterschappies voor ukquote:Op zondag 27 mei 2012 12:39 schreef freecell het volgende:
[..]
Definitief. Alleen hockeyteams op de Spelen.quote:Op zondag 27 mei 2012 13:49 schreef borisz het volgende:
De Spaanse handbaldames laten het lopen.. Geen handbalteam op de OS.
Kroatië krijgt het cadeau.
Leuk, mijn vrienden zijn daar nu aan het dansen.quote:Op zondag 27 mei 2012 14:29 schreef MaximusTG het volgende:
Pff, net een uurtje terug van het ETDS (European Tournament for Dancing Students) in Enschede, waar vriendin in de commissie van zit. Handen nog een vrijwilliger nodig voor 's ochtends. 600 man, NLers, DEers, NOers etc. lang weekend met feest en danswedstrijden (stijldans, latin + ballroom).
Moest 'floormanagen'. In een minuutje tijd (het nummer van de vorige groep) de nummers checken van de volgende groep. +- 14 paar elke keer. Als er dan missen doorgeven zodat dat omgeroepen kan worden. Niet handig als mensen op het laatst pas aan komen rennen of dat er mensen voorin de rij ertussen gaan staan..
Maar het was vooral nogal warm binnen :p.
Leuke vrouwen in Latin kleding en hakjes?quote:Op zondag 27 mei 2012 14:49 schreef MaximusTG het volgende:
4 happy feet he. Zonder hoofdletters (ja, zo staat het zelfs in de statuten...) . Kleine wereld. Wat een hitte daarbinnen
.
Die zijn idd 2 cm hoogquote:Op zondag 27 mei 2012 14:53 schreef MaximusTG het volgende:
Genoeg ja :p. Maar ook veel mannen. Met latin kleding en hakjes. Ik gok dat het percentage homo's daarbinnen wel boven het landelijke gemiddelde ligt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |