Maakt verder niet uit of ze een beetje kinderen kan opvoeden, ende zoquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:51 schreef Isabeau het volgende:
Dat was ook wel heel erg om voor die belangrijke levensdoelen dood te gaanNu nog een bevruchtbaar vrouwtje, Steer
Die zijn makkelijk te vindenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maakt verder niet uit of ze een beetje kinderen kan opvoeden, ende zo
O ja, de kindjes zijn uiteraard de volgende stapquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:53 schreef Stereotomy het volgende:
Maakt verder niet uit of ze een beetje kinderen kan opvoeden, ende zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Stereotomy op 26-05-2012 22:06:00 ]Confidence through competence
Ja duhhh Isa je trouwt toch niet omdat je van iemand houdt, maar omdat je kinderen voor je ouders moet producerenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
O ja, de kindjes zijn uiteraard de volgende stapGoed denkwerk, Steer!
Ik moet bekennen: alles was wél vers. Maar dat moest ook wel als er 500 man tegelijk je bufetten aan het leegschrapen waren...quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:00 schreef Isabeau het volgende:
Die pizza![]()
Was het ook lèkker? De rest dus, niet de pizza. Of had je pizza?
Hier bij de WokVreetschuur heb je ook frikandellen, en andere hapjes voor de lastige etersquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:00 schreef Isabeau het volgende:
Die pizza![]()
wat zou jij eten? dat wat je thuis elke dag eet, of een keer pizza?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:00 schreef Isabeau het volgende:
Die pizza![]()
ach, al die mensen die hun bord zo vol scheppen alsof ze de derde wereldoorlog verwachten, wat een ergernis! En dan durf ik te wedden dat ze driekwart niet opetenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:01 schreef Anthraxx het volgende:
Wij zijn laatst wezen wokken in Hoofddorp. Die adverteerde overigens op exact dezelfde manier als deze wok valt mij net op.
Het eten is over het algemeen wel okay, alleen veel mensen eten er alsof je 6 dagen niet gegeten hebt. En die kokosdrilpudding is goddelijk
Ja hier ook bitterballen, friet, aardappelschijfjes, gehaktballenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:01 schreef borisz het volgende:
[..]
Hier bij de WokVreetschuur heb je ook frikandellen, en andere hapjes voor de lastige eters
kokos dril pudding ook eens maken. lijkt me niet al te moeilijk.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:01 schreef Anthraxx het volgende:
Wij zijn laatst wezen wokken in Hoofddorp. Die adverteerde overigens op exact dezelfde manier als deze wok valt mij net op.
Het eten is over het algemeen wel okay, alleen veel mensen eten er alsof je 6 dagen niet gegeten hebt. En die kokosdrilpudding is goddelijk
Dat komt hier bekend voorquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:01 schreef Anthraxx het volgende:
Maizena, suiker en Kokosmelk geloof ik. Dat is alles.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:03 schreef z80 het volgende:
[..]
kokos dril pudding ook eens maken. lijkt me niet al te moeilijk.
Kokossoepquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:04 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vond de kokosdrilpudding ook lekker.En de kokossoep ook
Ziet er zo uit:quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:05 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Kokossoep
Dat heb ik nooit op, klink ok
Super simpel! Heb ik begin dit jaar een keer gemaak.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:03 schreef z80 het volgende:
kokos dril pudding ook eens maken. lijkt me niet al te moeilijk.
Het ziet er niet uitnodigend uit om eerlijk te zijn.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ziet er zo uit:
[ afbeelding ]
Je doet er kleine puddingballetjes van tapioca in.
oh jammer, die balletjes vind ik altijd zo onsmakelijkquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ziet er zo uit:
[ afbeelding ]
Je doet er kleine puddingballetjes van tapioca in.
maak je de soep toch als de Thai.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:09 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh jammer, die balletjes vind ik altijd zo onsmakelijk
Ik bestel het wel een keer ergens als ik het ziequote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:13 schreef z80 het volgende:
[..]
maak je de soep toch als de Thai.
met curry (rood of groen) en kip.
indien bij een Thai vraag dan op de klassieke manier klaar gemaakt.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:14 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik bestel het wel een keer ergens als ik het zie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ze had m'n presentatie doorgebladerd
[ Bericht 15% gewijzigd door Stereotomy op 26-05-2012 22:28:58 ]Confidence through competence
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:19 schreef Stereotomy het volgende:
En afstudeercadeau van zus:GaafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Oh en vanochtend uitgebreid gebrunched met L., fijn om die weer een keer te zien.
Toch leuk, vrienden maken af en toe...
En afstudeercadeau van zus:ik vond het ook een leukeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
in de presentatie.
zij die niet weten wie dexter is zien er niets in, de andere weten meteen waar het om gaat.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
Oh en vanochtend uitgebreid gebrunched met L., fijn om die weer een keer te zien.
Toch leuk, vrienden maken af en toe...
En afstudeercadeau van zus:niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Obja, ik ben daar ook wel eens geweest, prachtige locatie inderdaad!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:43 schreef Bluezz het volgende:
Wat een leuk verslag SteerEn je pa, agossie
![]()
Wokken met pizzaEn het boek van je zus is goed!!
Leuke avond gehad, heerlijk meegezongen en geswongen![]()
Het was echt een flower power, hardstikke leuke avondWat is het toch een heerlijke plek zo midden in het bos... en toen het donker werd vlogen de vleermuisjes gewoon voor het podium langs
Oh joyquote:
quote:Op zondag 27 mei 2012 00:38 schreef Stereotomy het volgende:
Ook prima lekker weer gehad voor een openlucht theater, B
Ach ja, voor de kinderen belangrijk.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja hier ook bitterballen, friet, aardappelschijfjes, gehaktballen
En die vreselijke boot-act van Turkije kreeg veel puntenquote:
Yes maar veeeeeeeels te veel voor 3 personen. Heb een groot bak salade terug, vlees, knoflookboter, aioli en brie.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:52 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben bang dat er een stop is gesprongen?
Was het een suc6 de BBQ?
Even in de meterkast de schakelaar weer omzetten is in een moderne woning meestal voldoende, tenzij je echt nog een ouwe stoppenkast hebt.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:56 schreef FutureFairytale het volgende:
Moet ik iets doen nu er een stop is gesprongen?
Wat heb je toen gezien Mir?quote:Op zondag 27 mei 2012 00:01 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Obja, ik ben daar ook wel eens geweest, prachtige locatie inderdaad!
Waarschijnlijk zit er maar ééntje de verkeerde kant op.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:04 schreef FutureFairytale het volgende:
O god ik ga kijken. Ik schakel vast het verkeerde om van de 5 knoppen.
Ja dat is vaak dat je teveel hebt bij de BBQquote:Op zondag 27 mei 2012 00:56 schreef FutureFairytale het volgende:
Yes maar veeeeeeeels te veel voor 3 personen. Heb een groot bak salade terug, vlees, knoflookboter, aioli en brie.
En zij hebben nog 3 pakketten met vlees over en fruitbowl. Wel heerlijk aan het water gezeten (hun achtertuin) met de zon. En was een elektrische bbq dus binnen 5 min warm.
Yes! Oh wist niet dat zo'n schakelaar uit zichzelf naar beneden kon. Alles doet t weer behalve de keuken. Maar die lamp knalde echt zowat en was ff aan en bzzzzde toen uit dus die zal wel stuk zijn.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:06 schreef Felagund het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zit er maar ééntje de verkeerde kant op.
En dan van tevoren nog bang zijn niet genoeg te hebbenquote:Op zondag 27 mei 2012 01:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja dat is vaak dat je teveel hebt bij de BBQ
Morgenavond vrees ik hier met onze BBQ hetzelfde.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:27 schreef FutureFairytale het volgende:
Onze ogen zijn gewoon veeel groter dan onze magen. En dan heb ik nog wel spleetogen!
Voor hoeveel pers?quote:Op zondag 27 mei 2012 01:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Morgenavond vrees ik hier met onze BBQ hetzelfde.
Ingeslagen: lamskarbonades, chipolataworstjes, ribeyes, kipsaté (zelf gemaakt), salades, ananas.
Oh ja, dat hadden we ook nog.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:57 schreef Bluezz het volgende:
Oh hahaha we hebben ook nog gemarineerde gamba's op een stokkie en tonijnsteak met sesam gekocht toen we langs de visjuwelier liepen
Hoe is het met de kleine?quote:Op zondag 27 mei 2012 08:10 schreef freecell het volgende:
Bbq
Veel plezier!
En die van fft klonk ook goed!
En de mama?quote:
Ook dat jaquote:
Thnx! Jullie nogmaals beterschap en dat jullie maar gauw ontspannen van de zon mogen genieten.quote:Op zondag 27 mei 2012 08:10 schreef freecell het volgende:
Bbq
Veel plezier!
En die van fft klonk ook goed!
Dat klinkt bemoedigendquote:Op zondag 27 mei 2012 10:08 schreef freecell het volgende:
Hij is zowaar aan het eten en drinken, afwachten of het erin blijft, iig vooruitgang! En nu wordt hij veeleisend, haha.
Vannacht heb ik zowaar geslapen, dus stukje fitter nu.
Jammer van de pinksterdienst, maar ik blijf lekker hier, ga nergens heen zonder uk.
een slechtequote:
quote:Op zondag 27 mei 2012 11:38 schreef borisz het volgende:
Overigens verklaar ik met de start van Roland Garros de sportzomer voor geopend.
Ok.quote:Op zondag 27 mei 2012 11:55 schreef freecell het volgende:
bij opname was hij 11.9 kg. twee dagen daarvoor nog 13. en 13 is al veel te lcht
Nee hoor, ze hebben allemaal geluid. Of hebben anderen ook daar last vanquote:Op zondag 27 mei 2012 11:37 schreef AnneX het volgende:
Alle Woodstock filmpjes bekeken.
Eén had alleen geluid ?!
Leuk hoor : publiek gaat los op het podium en luchtgitaar spelen![]()
Wij hadden er zo maar tussen kunnen staan.
En het wouldbe koppel dat voorbij slentert... was dat echt of hoorde bij
de rekwisieten? Hij stikte zowat in zn stickie.
martini. Mwa, er hobbelt af en toe iemand binnen en ik heb internet en wat te lezen en zit toch ook wel heel veel te troosten en te knuffelen.quote:Op zondag 27 mei 2012 12:19 schreef Isabeau het volgende:
Vermaak je je wel een beetje in het ziekenhuis, FC? En ligt hij in het martini of umcg?
Je komt de tijd dus wel door? Is toch wat langer geworden dan 1 nachtje, arm ventjequote:Op zondag 27 mei 2012 12:39 schreef freecell het volgende:
martini. Mwa, er hobbelt af en toe iemand binnen en ik heb internet en wat te lezen en zit toch ook wel heel veel te troosten en te knuffelen.
Dat is het belangrijkste.. sterkte! Bedenk wel dat kinderen veel kunnen hebbenquote:Op zondag 27 mei 2012 12:39 schreef freecell het volgende:
[..]
martini. Mwa, er hobbelt af en toe iemand binnen en ik heb internet en wat te lezen en zit toch ook wel heel veel te troosten en te knuffelen.
ahhh beterschappies voor ukquote:Op zondag 27 mei 2012 12:39 schreef freecell het volgende:
[..]
Definitief. Alleen hockeyteams op de Spelen.quote:Op zondag 27 mei 2012 13:49 schreef borisz het volgende:
De Spaanse handbaldames laten het lopen.. Geen handbalteam op de OS.
Kroatië krijgt het cadeau.
Leuk, mijn vrienden zijn daar nu aan het dansen.quote:Op zondag 27 mei 2012 14:29 schreef MaximusTG het volgende:
Pff, net een uurtje terug van het ETDS (European Tournament for Dancing Students) in Enschede, waar vriendin in de commissie van zit. Handen nog een vrijwilliger nodig voor 's ochtends. 600 man, NLers, DEers, NOers etc. lang weekend met feest en danswedstrijden (stijldans, latin + ballroom).
Moest 'floormanagen'. In een minuutje tijd (het nummer van de vorige groep) de nummers checken van de volgende groep. +- 14 paar elke keer. Als er dan missen doorgeven zodat dat omgeroepen kan worden. Niet handig als mensen op het laatst pas aan komen rennen of dat er mensen voorin de rij ertussen gaan staan..
Maar het was vooral nogal warm binnen :p.
Leuke vrouwen in Latin kleding en hakjes?quote:Op zondag 27 mei 2012 14:49 schreef MaximusTG het volgende:
4 happy feet he. Zonder hoofdletters (ja, zo staat het zelfs in de statuten...) . Kleine wereld. Wat een hitte daarbinnen
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |