Ik ga woensdag al. Kom zaterdagavond terug. Donderdag en vrijdag op Roland Garros rondhobbelen en zaterdag een dagje Parijs zelf.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ga je vrijdag naar Paris? Leuk! een heel weekend?
Wij wilden (ik ben jarig vrijdag) met de kinderen naar Duinrell... maar de weersverwachting is niet best.
Alternatief is bijv. het Omniversum (en dan babi J. gewoon naar de opvang)
Woensdag beslissen we.
Boogschieten met pijltjes.quote:
Ik denk dat mensen zonder allergie ook al last krijgen dan hoorquote:Op maandag 28 mei 2012 16:16 schreef MaximusTG het volgende:
Oe, ja, heb die dingen wel eens gesnoeid. Dan moet je gewoon een mondkapje op.
Ja Duinrell zit al een tijdje in ons hoofd vanwege kortingskaartjes, dat is ook leuk voor J.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik ga woensdag al. Kom zaterdagavond terug. Donderdag en vrijdag op Roland Garros rondhobbelen en zaterdag een dagje Parijs zelf.
Jammer dat het weer weer omslaat he? Maar het omniversum is ook leuk (en goedkoper).
Staat nog wel op het lijstjequote:
In het duits of engels? Ik hou van dat soort boeken alleen wel in het NLquote:Op maandag 28 mei 2012 16:31 schreef Stereotomy het volgende:
Zo uitgelezen.
http://en.wikipedia.org/wiki/Man's_Search_for_Meaning
'…trotzdem Ja zum Leben sagen: Ein Psychologe erlebt das Konzentrationslager'
Zeer interessant boek, aangrijpend verhaal over het leven in concentratiekampen. Victor Fritzl heeft na Freud en Adler een 'derde' stroming van Weense psychotherapiescholen gesticht, genaamd 'logotherapie'.
Freud: gedreven door plezier
Adler: gedreven door macht
Fritzl: gedreven door betekenis
Idee is dat veel van de problemen ontstaan als je als mens niet weet wat je doel in het leven is, of dat je denkt dat je verleden geen nut heeft gehad.
Wel indrukwekkend boek.
Hij bestaatquote:Op maandag 28 mei 2012 16:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
In het duits of engels? Ik hou van dat soort boeken alleen wel in het NL
Ah tnx ga ik hem bestellen bij de bieb!quote:Op maandag 28 mei 2012 16:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hij bestaat
http://www.bol.com/nl/p/de-zin-van-het-bestaan/666771565/
Big Tastyquote:Op maandag 28 mei 2012 17:51 schreef golfer het volgende:
In het kader van 1x per jaar:
we zijn net even naar de McDrive gereden voor onze avondmaaltijd.
Inderdaad een big tasty voor mij een een kipding voor B.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:12 schreef FutureFairytale het volgende:
Big Tasty![]()
Ik heb ook trek in zoiets maar eet gezond en vega bij een vriendin straks. Vast lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |