Maakt verder niet uit of ze een beetje kinderen kan opvoeden, ende zoquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:51 schreef Isabeau het volgende:
Dat was ook wel heel erg om voor die belangrijke levensdoelen dood te gaanNu nog een bevruchtbaar vrouwtje, Steer
Die zijn makkelijk te vindenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maakt verder niet uit of ze een beetje kinderen kan opvoeden, ende zo
O ja, de kindjes zijn uiteraard de volgende stapquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:53 schreef Stereotomy het volgende:
Maakt verder niet uit of ze een beetje kinderen kan opvoeden, ende zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Stereotomy op 26-05-2012 22:06:00 ]Confidence through competence
Ja duhhh Isa je trouwt toch niet omdat je van iemand houdt, maar omdat je kinderen voor je ouders moet producerenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
O ja, de kindjes zijn uiteraard de volgende stapGoed denkwerk, Steer!
Ik moet bekennen: alles was wél vers. Maar dat moest ook wel als er 500 man tegelijk je bufetten aan het leegschrapen waren...quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:00 schreef Isabeau het volgende:
Die pizza![]()
Was het ook lèkker? De rest dus, niet de pizza. Of had je pizza?
Hier bij de WokVreetschuur heb je ook frikandellen, en andere hapjes voor de lastige etersquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:00 schreef Isabeau het volgende:
Die pizza![]()
wat zou jij eten? dat wat je thuis elke dag eet, of een keer pizza?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:00 schreef Isabeau het volgende:
Die pizza![]()
ach, al die mensen die hun bord zo vol scheppen alsof ze de derde wereldoorlog verwachten, wat een ergernis! En dan durf ik te wedden dat ze driekwart niet opetenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:01 schreef Anthraxx het volgende:
Wij zijn laatst wezen wokken in Hoofddorp. Die adverteerde overigens op exact dezelfde manier als deze wok valt mij net op.
Het eten is over het algemeen wel okay, alleen veel mensen eten er alsof je 6 dagen niet gegeten hebt. En die kokosdrilpudding is goddelijk
Ja hier ook bitterballen, friet, aardappelschijfjes, gehaktballenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:01 schreef borisz het volgende:
[..]
Hier bij de WokVreetschuur heb je ook frikandellen, en andere hapjes voor de lastige eters
kokos dril pudding ook eens maken. lijkt me niet al te moeilijk.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:01 schreef Anthraxx het volgende:
Wij zijn laatst wezen wokken in Hoofddorp. Die adverteerde overigens op exact dezelfde manier als deze wok valt mij net op.
Het eten is over het algemeen wel okay, alleen veel mensen eten er alsof je 6 dagen niet gegeten hebt. En die kokosdrilpudding is goddelijk
Dat komt hier bekend voorquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:01 schreef Anthraxx het volgende:
Maizena, suiker en Kokosmelk geloof ik. Dat is alles.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:03 schreef z80 het volgende:
[..]
kokos dril pudding ook eens maken. lijkt me niet al te moeilijk.
Kokossoepquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:04 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vond de kokosdrilpudding ook lekker.En de kokossoep ook
Ziet er zo uit:quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:05 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Kokossoep
Dat heb ik nooit op, klink ok
Super simpel! Heb ik begin dit jaar een keer gemaak.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:03 schreef z80 het volgende:
kokos dril pudding ook eens maken. lijkt me niet al te moeilijk.
Het ziet er niet uitnodigend uit om eerlijk te zijn.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ziet er zo uit:
[ afbeelding ]
Je doet er kleine puddingballetjes van tapioca in.
oh jammer, die balletjes vind ik altijd zo onsmakelijkquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ziet er zo uit:
[ afbeelding ]
Je doet er kleine puddingballetjes van tapioca in.
maak je de soep toch als de Thai.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:09 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh jammer, die balletjes vind ik altijd zo onsmakelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |