Doctor Who is onzeker, maar ik gok met een beetje context op november. De nieuwe companion verschijnt volgens de berichtgeving in de kerstaflevering en bovendien is dat aflevering zes. Zes weken voor kerst = november.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:57 schreef BrandX het volgende:
IK heb zooooo'n zin in beide series weer. Waarom duurt het zo laaaang
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:27 schreef Breuls het volgende:
[..]
Da's 18/19 juni, zo te zien. Duurt nog effe.
quote:
Het liefste alleen BBC, vond dat TW vanaf seizoen 3 alleen maar bergafwaarts is gegaan.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:26 schreef Breuls het volgende:
[..]
Doctor Who is onzeker, maar ik gok met een beetje context op november. De nieuwe companion verschijnt volgens de berichtgeving in de kerstaflevering en bovendien is dat aflevering zes. Zes weken voor kerst = november.
Starz en/of BBC hebben nog niets geroepen over een vijfde Torchwood, dus voorlopig komt die er dus niet. Dit zal mede afhankelijk zijn van RTD, die eind 2011 terugging naar de UK omdat zijn partner kanker heeft/had.
We zullen het zien.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:38 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Het liefste alleen BBC, vond dat TW vanaf seizoen 3 alleen maar bergafwaarts is gegaan.
Nou, hopen dat die de pijp uit is dan kan Torchwood tenminste ook weer van start gaan, al mag de kwaliteit wel wat hoger dan met Ep. 4, daar zaten best wat plotholes in.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:26 schreef Breuls het volgende:
[..]
Starz en/of BBC hebben nog niets geroepen over een vijfde Torchwood, dus voorlopig komt die er dus niet. Dit zal mede afhankelijk zijn van RTD, die eind 2011 terugging naar de UK omdat zijn partner kanker heeft/had.
quote:Op zondag 27 mei 2012 09:42 schreef Breuls het volgende:
Ik heb liever dat iemand blijft leven dan dat ik een seizoen van een serie kan kijken hoor.
Zelfs als het 'sarcasme' is.. -->quote:Op zondag 27 mei 2012 02:36 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Nou, hopen dat die de pijp uit is dan kan Torchwood tenminste ook weer van start gaan, al mag de kwaliteit wel wat hoger dan met Ep. 4, daar zaten best wat plotholes in.
Ik vond 5 en 6 zo ingewikkeld dat ik die de afgelopen maanden nogmaals heb gekeken, op dvd. Vandaag maar eens besloten om de andere 4 seizoenen ook maar te kijken, voor de leuk. Ik mis Rose en Doctor 10 een beetjequote:Op zondag 27 mei 2012 11:33 schreef Breuls het volgende:
Ja, wie weet.
Ik begin aan het einde van de zomer weer met DW1. Beetje leuk timen zodat ik DW6 uit heb voordat DW7 begint.
En misschien voor die tijd een Torchwood recap doen. Die eerste seizoenen, hoe onevenwichtig ook qua verhalen en kwaliteit, waren toch best leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:44 schreef Bakakame het volgende:
Ik vond 'n paar dagen geleden een hele interessante theorie..
Zal de link in spoilers zetten voor degenen die er niks mee van doen willen hebben, maar wat zijn jullie gedachten erover?Ik zou dat echt geniaal vinden! Ik ga over een paar maanden ook alles vanaf River Song nog eens kijken met dit in het achterhoofd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh hoi, Whovian hiero. Bedankt voor jullie leuke topics, ik heb meegelezen tijdens het kijken van alle eps van Doctor Who en Torchwood het afgelopen half jaar. Inclusief alle specials, proms, etc. Topic 8 mist trouwens in de reeks
Spoilers!
Zal de link in spoilers zetten voor degenen die er niks mee van doen willen hebben, maar wat zijn jullie gedachten erover?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als dat waar is ontploft mijn hoofd. Veel te ingewikkeld!
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
Zal de link in spoilers zetten voor degenen die er niks mee van doen willen hebben, maar wat zijn jullie gedachten erover?Zeer plausibel inderdaad, ben het op alle punten eignelijk wel eens met de schrijver.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal de link in spoilers zetten voor degenen die er niks mee van doen willen hebben, maar wat zijn jullie gedachten erover?Zou dit dan toch ineens relevant zijn? Moff zei dat het een foutje was, maar de Moff liegt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
Fouten kan ie later alsnog omzetten in keyplots..quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:38 schreef Breuls het volgende:
[..]
Zou dit dan toch ineens relevant zijn? Moff zei dat het een foutje was, maar de Moff liegt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is precies de fout?quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:38 schreef Breuls het volgende:
[..]
Zou dit dan toch ineens relevant zijn? Moff zei dat het een foutje was, maar de Moff liegt.
Kaart issued in 1990, toen was Rory echt nog niet oud genoeg om al in dienst van het ziekenhuis te zijn.quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:58 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Fouten kan ie later alsnog omzetten in keyplots..
Ik dacht alleen...Misschien kan zijn versie van timelord wel ouder worden qua uiterlijk. Melody kan dat tenslotte ook. Maar als hij het echt zo heeft uitgekozen en gepland dan ... euh wacht. Brainfreeze! Ik had een idee maar nu niet meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh wat leuk om eindelijk ook met jullie mee te kunnen conspiracyen!Spoilers!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Where's my cow? Is that my cow?
It goes, 'Hruuuugh!' It is a hippopotamus!
That's not my cow!
De reden dat ik 't in spoilers zette was omdat ik niet zeker wist of mensen überhaupt erin geïnteresseerd waren, dus voor degenen die liever gewoon alleen de afleveringen kijken en niet speculerenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Waarom praten jullie in spoilers? Het gaat toch gewoon om een theorie in dit geval?
Die jaquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:15 schreef Breuls het volgende:
[ afbeelding ]
Die dus.
Hier een review: http://www.comicbookresources.com/?page=user_review&id=4804
Die heb ik al!!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:15 schreef Breuls het volgende:
[ afbeelding ]
Die dus.
Noob!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:57 schreef Breuls het volgende:
Ik ben overigens niet te spreken over de kwaliteit (zowel qua verhaal als tekeningen) van Doctor Who comics, dus ik heb niet echt interesse om deze te gaan lezen, mede omdat ik helemaal niks met Star Trek heb.
Dude...niet zo trollen. Smaken verschillen nou eenmaal.quote:
Overigens, met dit in het achterhoofd, lijkt me die theorie die ik eerder postte niet werkbaar.. Helaasquote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:09 schreef Breuls het volgende:
Het is raar om je te beseffen dat Arthur Darvill en Karen Gillan hun laatste scènes voor Doctor Who reeds hebben opgenomen, en wij nog een half jaar moeten wachten voordat we het kunnen zien.
Tenzij ze bedoelenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:30 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Overigens, met dit in het achterhoofd, lijkt me die theorie die ik eerder postte niet werkbaar.. Helaas
Je weet toch niet wát ze hebben opgenomen?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:30 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Overigens, met dit in het achterhoofd, lijkt me die theorie die ik eerder postte niet werkbaar.. Helaas
Nee oké, maar 1. zie de post erna en 2. het lijkt me nogal stom alsquote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:35 schreef Breuls het volgende:
[..]
Je weet toch niet wát ze hebben opgenomen?
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:40 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Nee oké, maar 1. zie de post erna en 2. het lijkt me nogal stom alsDat kan nog steeds.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar we zullen het wel zien. Het is een beetje tasten in het duister zo.
Wat wel opvallend is: de kerstaflevering is waarin de nieuwe companion verschijnt, maar die moet nog (af)geschreven worden. Dat betekent dus dat Amy en Rory er vóór kerst al uit zijn. We krijgen dus nog maar maximaal vijf afleveringen met ze.
Overigens waren Murray Gold en Ben Foster van de week bezig met muziekopnames voor aflevering 2 en 3. Gold is dus weer van de partij.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
Waar kun je die comic bestellen?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:15 schreef Breuls het volgende:
[ afbeelding ]
Die dus.
Ik heb je een DM gestuurd!quote:Op zondag 3 juni 2012 01:02 schreef Quincy5 het volgende:
[..]
Waar kun je die comic bestellen?
* Quincy5 is ook Star Trek fan.
Ik heb m bij www.archonia.com voorbesteld. Ik weet alleen niet of die toko m nu ook nog los verkoopt. Dit soort comics, soort van special interest, kopen ze volgens bij vooral op voorbestelling in.quote:Op zondag 3 juni 2012 01:02 schreef Quincy5 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk geen fatsoenlijke comic die je kan vasthouden enzo. Quincy5 heeft het over bestellen, en dat doe je met een papieren comic.quote:
Lucky bastardquote:Op zondag 3 juni 2012 09:27 schreef Mr. Orange het volgende:
Een paar weken nog en ik ontmoet Kingston en Smith
Mark Sheppard al eens ontmoet.
De ze de groeten van onsquote:Op zondag 3 juni 2012 09:27 schreef Mr. Orange het volgende:
In de comic shop/stripwinkel. Maar digitaal, mocht je dat prima vinden, kun je 'm ook krijgen: http://www.comixology.com(...)ital-comic/MAR120316quote:Op zondag 3 juni 2012 01:02 schreef Quincy5 het volgende:
[..]
Op welk event is dat?quote:Op zondag 3 juni 2012 09:27 schreef Mr. Orange het volgende:
In de link de link die ik je een tijdje terug had gestuurd. 11th hour van star fury events. Mij gf werkt voor de oprichter. Op de vorige event was ze PA voor felicia day. Op deze voor Alex Kingston.quote:
Cool.quote:Op zondag 3 juni 2012 12:20 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
In de link de link die ik je een tijdje terug had gestuurd. 11th hour van star fury events. Mij gf werkt voor de oprichter. Op de vorige event was ze PA voor felicia day. Op deze voor Alex Kingston.
2x zelfs!quote:Op donderdag 7 juni 2012 07:05 schreef Breuls het volgende:
Dan hebben de Whovians het fout. McGann is de achtste Doctor, zoals bevestigd in de serie zelf:
quote:Here’s the first look at Matt Smith and Jenna-Louise Coleman on location. Geronimo! Jenna takes over as the Doctor’s companion from this year’s Christmas special after current companions Karen Gillan and Arthur Darvill (aka the Ponds) will leave the show in a heartbreaking storyline in episode 5 of the new series which is set to return this autumn. Get your tissues at the ready…
Misschien (deel van) de quote in spoilers zetten, niet iedereen wil weten in welke aflevering we afscheid nemenquote:
Hij zit er veel beter uitquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:38 schreef Sprouts het volgende:
Wat ziet de Doctor er classy uit in z'n nieuwe kostuum!
Waistcoats are cool!quote:
Ben zelf ook begonnen in 2005, werkt prima. Raad het ook iedereen aan die ik DW probeer te laten kijken, zou er zelf niet aan moeten denken om alle afleveringen vanaf 1963 terug te moeten kijkenquote:Op donderdag 14 juni 2012 16:58 schreef takkfyrir het volgende:
Hoi Doctor Who fans!Nadat deze serie me door zoveel verschillende personen is aangeraden, wil ik deze zomer ook maar eens beginnen om er wat te van kijken. Nu begreep ik dat het een hele oude serie is, maar dat er sinds 2005 een ´nieuwe´ serie is. Kan ik als ´Doctor Who newbie´ het beste beginnen bij de afleveringen van 2005 of begrijp ik er dan niets van?
The Moff bezoord iedereen trauma'squote:Op donderdag 14 juni 2012 20:07 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ben zelf ook begonnen in 2005, werkt prima. Raad het ook iedereen aan die ik DW probeer te laten kijken, zou er zelf niet aan moeten denken om alle afleveringen vanaf 1963 terug te moeten kijken
On a side note: het lijkt erop dat Moffat weer een eng monster voor ons bedacht heeft!
http://www.radiotimes.com(...)nster-will-scare-you
Je kunt beginnen in 2005 of in 2010. Beide zijn goede startpunten. Voor de meeste lol is beginnen bij 2005 aan te raden. Je zult de serie dan ook in kwaliteit zien groeien.quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:58 schreef takkfyrir het volgende:
Hoi Doctor Who fans!Nadat deze serie me door zoveel verschillende personen is aangeraden, wil ik deze zomer ook maar eens beginnen om er wat te van kijken. Nu begreep ik dat het een hele oude serie is, maar dat er sinds 2005 een ´nieuwe´ serie is. Kan ik als ´Doctor Who newbie´ het beste beginnen bij de afleveringen van 2005 of begrijp ik er dan niets van?
Ah, ja die zijn ook leukquote:Op vrijdag 15 juni 2012 07:57 schreef BGTes het volgende:
Ik vond die jesters in The Girl in the Fireplace het engstHeb daar nog wel wat nachtmerries van gehad, dat ze onder mijn bed lagen enzo
De Moff episodes van toen de Moff nog Moff was, en niet ook nog eens RTD, blijven toch de beste. Blink, The Girl in the Fireplace, the Empty Child.... 10 punten voor miniatuur vertelling, 11 punten voor scary monsters terwijl ze eigenlijk helemaal niet zo eng zijn.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 07:57 schreef BGTes het volgende:
Ik vond die jesters in The Girl in the Fireplace het engstHeb daar nog wel wat nachtmerries van gehad, dat ze onder mijn bed lagen enzo
PICS?quote:Op zondag 17 juni 2012 19:19 schreef Mr. Orange het volgende:
Oh dear...
Matt Smith is irl net zo klungelig als in de series. Hij struikelde 4-5 keer tijdens het rondlopen
Die vond ik niet zozeer eng, was wel heel zielig.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:13 schreef WheeleE het volgende:
Oh en wat denken jullie vam de gasmaskers? "Mommy? Are you my mommy?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |