eerste hit via google:quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:03 schreef Maartel het volgende:
Uhm, ja maar er verschijnen 10 posts per pagina, dus ik vermoed dat wat lengte betreft aan het post gedeelte niet veel te doen is!
sorryquote:Op maandag 28 mei 2012 10:22 schreef Scorpie het volgende:
Wat werkt niet, wat heb je zelf geprobeerd, waar is je code voorbeeld en waar denk je dat het aan kan liggen.
1 2 3 4 5 6 | $('.slide-out-div').tabSlideOut({ tabHandle: '.handle', //class of the element that will be your tab -doesnt have to be an anchor pathToTabImage: 'images/contact_tab.gif', //relative path to the image for the tab imageHeight: '133px', //height of tab image imageWidth: '44px', //width of tab image }); |
ik was de bloglijst aan het doorspitten..quote:Op maandag 28 mei 2012 10:38 schreef Scorpie het volgende:
De plugin hecht zichzelf aan een element, dus dat werkt idd niet. Zal straks die plugin eens doorspitten.
1 2 3 4 5 | $(”.handle”).click(); Actually, since I’m extending this class, I did this: obj.find(”.handle”).click(); |
Zodra je clicked op de andere div vuur je een event af die de klik op de andere div nabootst.quote:Op maandag 28 mei 2012 10:41 schreef MrNiles het volgende:
[..]
ik was de bloglijst aan het doorspitten..
kwam daar iets tegen van
[ code verwijderd ]
maar hoe ik dat dan zou moeten inpassen
1 2 3 | $('divClassOfId').on('click', function() { $('.slide-out-div').click(); }); |
klinkt goed...lees ook iets vergelijkbaars in de blogquote:Op maandag 28 mei 2012 10:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zodra je clicked op de andere div vuur je een event af die de klik op de andere div nabootst.
Dus:
[ code verwijderd ]
1 2 3 | <script> $(’.slidediv’).click(function(){$(’.handle’).click();}); </script> |
Dat klopt, faux columns werkt door een achtergrond plaatje in de omvattende container te zetten en die verticaal te herhalen zodat de illusie ontstaat dat de kortste van de kolommen net zo lang is.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:34 schreef Maartel het volgende:
Bedankt! Weer een gevalletje van op totaal verkeerde formuleringen Googlen dus
(al krijg ik de indruk dat dit met name om een achtergrondkleur/afbeelding gaat en dat heb ik al wel)
1 | Cufon.replace('.stone-help .title', { fontFamily: 'AlternateGothic2 BT' }); |
-fixed-quote:Op maandag 28 mei 2012 12:07 schreef Scorpie het volgende:
Is .handle de naam van de div waar de plugin mee is geinitaliseerd?
anders grouperen, als je zoveel tabs hebt dan doe je iets niet goedquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
ik heb een horizontaal menu opgemaakt als tabbladen, maar meer tabbladen dan horizontale ruimte, waardoor de tabbladen 2 regels innemen. De tabs op de bovenste regel zijn daardoor niet echt tabs meer:
[ link | afbeelding ]
Weten jullie een (makkelijke) manier om dat elegant op te lossen?
Mee eens hoor, maar dat neemt het probleem niet weg. Als het er 5 zouden zijn kunnen ze bij elkaar nog steeds breder zijn dan iemands beeldscherm.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:28 schreef Catch22- het volgende:
[..]
anders grouperen, als je zoveel tabs hebt dan doe je iets niet goed
...Dat kan, maar dan gaat het nog een halve dag uitzoekwerk worden... hoopte eigenlijk op een easy fix...quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:24 schreef Mirel het volgende:
Een rij van tabs boven en een rij van tabs beneden, als je op een rij klikt, schuift die naar voren?
Netzoals windows doet of deed bij optievensters met teveel tabbladen.
Bij options:
[ afbeelding ]
als je het er mee eens ben waarom deel je het dan niet anders / slimmer in dat je maar 1 rij hebt?quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:04 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Mee eens hoor, maar dat neemt het probleem niet weg. Als het er 5 zouden zijn kunnen ze bij elkaar nog steeds breder zijn dan iemands beeldscherm.
[..]
...Dat kan, maar dan gaat het nog een halve dag uitzoekwerk worden... hoopte eigenlijk op een easy fix...
Misschien klus ik wel wat firefox-achtigs dat je met pijltjes naar links en rechts kunt schuiven...
dit is juist een usability nightmare. Iedereen vind die vensters in Windows kut en dat is juist door die tabs die steeds van plek veranderen en vaag zijn over wat ze inhoudenquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:24 schreef Mirel het volgende:
Een rij van tabs boven en een rij van tabs beneden, als je op een rij klikt, schuift die naar voren?
Netzoals windows doet of deed bij optievensters met teveel tabbladen.
Bij options:
[ afbeelding ]
Klopt, ik snapte ze vroeger nooitquote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:10 schreef n8n het volgende:
[..]
dit is juist een usability nightmare. Iedereen vind die vensters in Windows kut en dat is juist door die tabs die steeds van plek veranderen en vaag zijn over wat ze inhouden
Dan is het mooi en onbruikbaar. Hoe helpt dat iets?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:13 schreef Mirel het volgende:
[..]
Klopt, ik snapte ze vroeger nooit, maar op een website kan je ze kleurtjes geven, schaduweffecten en whatever. Het kan wel mooi worden denk ik
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | <div data-role="header"> <div class="ui-btn-left"> <a href="/index-new.html" data-role="button" data-icon="home" data-iconpos="notext" data-inline="true">B1</a> </div> <h1><?=$title;?></h1> <div class="ui-btn-right"> <a href="/" data-role="button" data-icon="gear" data-iconpos="notext" data-inline="true">B2</a> <a href="/" data-role="button" data-icon="search" data-iconpos="notext" data-inline="true">B3</a> <a href="/" data-role="button" data-icon="delete" data-iconpos="notext" data-inline="true">B3</a> <a href="/" data-role="button" data-icon="grid" data-iconpos="notext" data-inline="true">B3</a> </div> </div> |
Gewoon die icons iets omlaag positioneren dan.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:09 schreef Chandler het volgende:
Iemand beetje ervaring met meerdere icons/buttons in de header te zetten? Het bleek niet 'standaard' mogelijk te zijn maar via een omweg wel, alleen loop ik tegen een klein probleempje aan.
Via : http://stackoverflow.com/(...)uttons-in-the-header
Heb ik de volgende code gemaakt
[ code verwijderd ]
dit levert een bijna goed plaatje aan, zie voorbeeld hieronder.
[ afbeelding ]
maar als je goed kijkt zie je dat de icons er op een of andere manier niet goed uitkomen.... iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
1 2 3 4 5 6 | <a href="http://buildinternet.com/project/mightyicons/" target="_blank" class="mosaic-overlay"> <div class="details"> <h4>Mighty Social Icons</h4> <p>By Build Internet</p> </div> </a> |
joh..dat is de vraag.quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:47 schreef Catch22- het volgende:
als die plugin zo werkt moet je hem zo gebruiken. En anders moet je hem ombouwen/herbouwen
Wow, gaaf webshop is dat!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:31 schreef Tijn het volgende:
Zoiets als dit bijvoorbeeld: http://www.attika-shop.ch
hey, hoe moeilijk kan het zijnquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:59 schreef Scorpie het volgende:
Je manager zei zeker dat het 'wel eventjes naar mobiel kon worden gemaakt'.
Dat zegt mijn opdrachtgever ook altijdquote:
Werkt dat alleen voor IE 8? Heb er nu al wel een hack voor IE 7 inzitten. dezelfde regels zouden ook wel bij IE 8 en lager kunnen komen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:11 schreef Catch22- het volgende:
#div {
height: 300px\0/;
}
?
je kan ook geen javascript toevoegen of <!--[if gte IE 8]>
<style>
(your style here)
</style>
<![endif]--> gebruiken?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | if($.browser.msie && parseInt($.browser.version) == 8) { $("body").addClass("ie8"); } if($.browser.msie && parseInt($.browser.version) == 7) { $("body").addClass("ie7"); } if($.browser.msie && parseInt($.browser.version) == 6) { $("body").addClass("ie6"); } |
1 2 3 4 | if($.browser.msie) { $("body").addClass("ie" + parseInt($.browser.version)); } |
Hoop dat die het pakt, een JQuery menu werd vanmiddag al genegeerd door het systeem. Maar ze hebben er een paar duizend euro voor betaald dus het moet per se daarin. Als het niet lukt zorg ik er wel voor dat er een grote download knop voor IE 9 in beeld verschijntquote:
Nee voor het CMS.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:22 schreef Catch22- het volgende:
een paar duizend euro voor een jquery menu? Sterk werk van de uitvoerende partij
quote:Op woensdag 13 juni 2012 09:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Sterk werk van de uitvoerende partij.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 09:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Sterk werk van de uitvoerende partij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |