eerste hit via google:quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:03 schreef Maartel het volgende:
Uhm, ja maar er verschijnen 10 posts per pagina, dus ik vermoed dat wat lengte betreft aan het post gedeelte niet veel te doen is!
sorryquote:Op maandag 28 mei 2012 10:22 schreef Scorpie het volgende:
Wat werkt niet, wat heb je zelf geprobeerd, waar is je code voorbeeld en waar denk je dat het aan kan liggen.
1 2 3 4 5 6 | $('.slide-out-div').tabSlideOut({ tabHandle: '.handle', //class of the element that will be your tab -doesnt have to be an anchor pathToTabImage: 'images/contact_tab.gif', //relative path to the image for the tab imageHeight: '133px', //height of tab image imageWidth: '44px', //width of tab image }); |
ik was de bloglijst aan het doorspitten..quote:Op maandag 28 mei 2012 10:38 schreef Scorpie het volgende:
De plugin hecht zichzelf aan een element, dus dat werkt idd niet. Zal straks die plugin eens doorspitten.
1 2 3 4 5 | $(”.handle”).click(); Actually, since I’m extending this class, I did this: obj.find(”.handle”).click(); |
Zodra je clicked op de andere div vuur je een event af die de klik op de andere div nabootst.quote:Op maandag 28 mei 2012 10:41 schreef MrNiles het volgende:
[..]
ik was de bloglijst aan het doorspitten..
kwam daar iets tegen van
[ code verwijderd ]
maar hoe ik dat dan zou moeten inpassen
1 2 3 | $('divClassOfId').on('click', function() { $('.slide-out-div').click(); }); |
klinkt goed...lees ook iets vergelijkbaars in de blogquote:Op maandag 28 mei 2012 10:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zodra je clicked op de andere div vuur je een event af die de klik op de andere div nabootst.
Dus:
[ code verwijderd ]
1 2 3 | <script> $(’.slidediv’).click(function(){$(’.handle’).click();}); </script> |
Dat klopt, faux columns werkt door een achtergrond plaatje in de omvattende container te zetten en die verticaal te herhalen zodat de illusie ontstaat dat de kortste van de kolommen net zo lang is.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:34 schreef Maartel het volgende:
Bedankt! Weer een gevalletje van op totaal verkeerde formuleringen Googlen dus
(al krijg ik de indruk dat dit met name om een achtergrondkleur/afbeelding gaat en dat heb ik al wel)
1 | Cufon.replace('.stone-help .title', { fontFamily: 'AlternateGothic2 BT' }); |
-fixed-quote:Op maandag 28 mei 2012 12:07 schreef Scorpie het volgende:
Is .handle de naam van de div waar de plugin mee is geinitaliseerd?
anders grouperen, als je zoveel tabs hebt dan doe je iets niet goedquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
ik heb een horizontaal menu opgemaakt als tabbladen, maar meer tabbladen dan horizontale ruimte, waardoor de tabbladen 2 regels innemen. De tabs op de bovenste regel zijn daardoor niet echt tabs meer:
[ link | afbeelding ]
Weten jullie een (makkelijke) manier om dat elegant op te lossen?
Mee eens hoor, maar dat neemt het probleem niet weg. Als het er 5 zouden zijn kunnen ze bij elkaar nog steeds breder zijn dan iemands beeldscherm.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:28 schreef Catch22- het volgende:
[..]
anders grouperen, als je zoveel tabs hebt dan doe je iets niet goed
...Dat kan, maar dan gaat het nog een halve dag uitzoekwerk worden... hoopte eigenlijk op een easy fix...quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:24 schreef Mirel het volgende:
Een rij van tabs boven en een rij van tabs beneden, als je op een rij klikt, schuift die naar voren?
Netzoals windows doet of deed bij optievensters met teveel tabbladen.
Bij options:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |