die tieten zijn ook altijd groter in de zomerquote:Op maandag 28 mei 2012 19:02 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Echt he, wtf de zon schijnt en ineens overal mooie vrouwen
quote:Op maandag 28 mei 2012 19:09 schreef tliciouz het volgende:
Dries is trots op je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat is wit aan de bovenkant en zwart aan de onderkantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat is zwart aan de boven kant wit aan de onderkantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haha, geweldig, sommige mensen zijn ook zo kk dom!quote:Op maandag 28 mei 2012 21:19 schreef Bozz187 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ilatie_mei_2012.html![]()
![]()
Die wheelie van Bozz ook op 00.55.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:32 schreef Pixell het volgende:
[..]
Haha, geweldig, sommige mensen zijn ook zo kk dom!na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘![]()
In POL, in NWS, op de frontpage, overal. Mag toch niet hopen dat Roemer over een half jaar naast Obama staatquote:![]()
![]()
Oh,dacht dat je langs een parel van een topic was gekomen vol met PVVersquote:Op maandag 28 mei 2012 22:03 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
In POL, in NWS, op de frontpage, overal. Mag toch niet hopen dat Roemer over een half jaar naast Obama staat
Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Kijk maar in een willekeurig topic over Griekenland of Spanje. Lekker met z'n allen vitten op Europa, of de EUSSR zoals ze het noemen. Ik kan zo niet tegen dat soort mensen.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:04 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oh,dacht dat je langs een parel van een topic was gekomen vol met PVVers![]()
Even zoeken en lezen danquote:Op maandag 28 mei 2012 22:11 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Kijk maar in een willekeurig topic over Griekenland of Spanje. Lekker met z'n allen vitten op Europa, of de EUSSR zoals ze het noemen. Ik kan zo niet tegen dat soort mensen.
quote:Las manos arriba cintura sola
Da media vuelta danza kuduro
No te canses ahora que esto solo empieza
Mueve la cabeza danza kudurona regen, ben ik er.
Is het trouwens normaal dat de UvT lekker schijt heeft aan deadlines en drie dagen van tevoren nog naar niemand een tentamenoproep heeft gestuurd? Mooi is dat.quote:![]()
Thanks, maar geen S of Mquote:Op maandag 28 mei 2012 22:48 schreef Michhas het volgende:
Freek;
http://www.pullandbear.co(...)23063/BASIC%20JACKET
Dit wat je zocht? De groene?
[ afbeelding ]![]()
Ja. Goede webshop trouwens man, vreemd dat ik die nog niet eerder ben tegengekomenquote:Op maandag 28 mei 2012 22:55 schreef Michhas het volgende:
[..]
Niet gezien, sorry.
Was de kleur wel goed?![]()
Shit is epic. Zal niets spoilen danquote:Op maandag 28 mei 2012 23:04 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nog niet gezien. Download net aangezet![]()
Was het wat?![]()
![]()
De een slaat de ander neer of nie?quote:Op maandag 28 mei 2012 23:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Shit is epic. Zal niets spoilen danna regen, ben ik er.
Ik krijg al tijden lang geen oproepen meerquote:Op maandag 28 mei 2012 22:35 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Is het trouwens normaal dat de UvT lekker schijt heeft aan deadlines en drie dagen van tevoren nog naar niemand een tentamenoproep heeft gestuurd? Mooi is dat.Gewoon in Blackboard rechtsbovenin op Exam Notification klikken
Ik hoopte zelf toch wel een beetje op Juniorquote:Op maandag 28 mei 2012 23:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Shit is epic. Zal niets spoilen danLachen gast, in The Ultimate Fighter was hij echt hilarisch als coach
Wie heeft er gewonnen?![]()
Staat dus ook niks, moet toch een week van tevoren bekend zijn?quote:Op maandag 28 mei 2012 23:06 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik krijg al tijden lang geen oproepen meerGewoon in Blackboard rechtsbovenin op Exam Notification klikken
![]()
JDS door totale dominantie. Heerlijke gast is dat ook altijd aan het lachen en dan even goed de baddest man on the planet zijnquote:Op maandag 28 mei 2012 23:07 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik hoopte zelf toch wel een beetje op JuniorLachen gast, in The Ultimate Fighter was hij echt hilarisch als coach
Wie heeft er gewonnen?![]()
O ik lees het al Stef.Heeft hij nog best snel gedaanquote:Heavyweight Brazil Junior dos Santos (c) defeated United States Frank Mir TKO (punches) 2 (3:04)![]()
![]()
Zijn Engels is alleen niet zo bestquote:Op maandag 28 mei 2012 23:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
JDS door totale dominantie. Heerlijke gast is dat ook altijd aan het lachen en dan even goed de baddest man on the planet zijn![]()
![]()
Winkel zelf zit als het goed is in tilburg.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:00 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ja. Goede webshop trouwens man, vreemd dat ik die nog niet eerder ben tegengekomenAll good things are wild and free.![]()
Ja is wel dope, alleen de maten zijn een beetje vreemd. Broeken vallen groter, shirts vallen kleiner.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:00 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ja. Goede webshop trouwens man, vreemd dat ik die nog niet eerder ben tegengekomen
Als je dat vet vind kun je ook ff www.topman.com checken, en natuurlijk ASOS (moet je wel ASOS merk hebben, anders kom je er echt niet uit op die site)
![]()
Yup hele mooie armbar hij pulde guard tegen de kooi. Johnsson scheurde volgens mij iets af in zijn elleboogquote:Op maandag 28 mei 2012 23:11 schreef Michhas het volgende:
Struve na 1 minuut gewonnen met een armbar?![]()
![]()
![]()
Lijst met uitslagen ziet er wel mooi uit, punch K.O. voor Nelson na 51 secondenquote:Op maandag 28 mei 2012 23:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Yup hele mooie armbar hij pulde guard tegen de kooi. Johnsson scheurde volgens mij iets af in zijn elleboog
Ga die shit morgen even checken, ben benieuwd.![]()
Stipe Miocic zag er ook ijzersterk uit. Nelson had een lucky maar die kerel is echt een oermanquote:Op maandag 28 mei 2012 23:16 schreef Michhas het volgende:
[..]
Lijst met uitslagen ziet er wel mooi uit, punch K.O. voor Nelson na 51 seconden
Ga die shit morgen even checken, ben benieuwd.![]()
Kan prima, ik heb vroeger ook vaak zat hout gehakt. Is echt top na een dag studeren even alles eruit beuken en nog nuttig ook.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:09 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Houthakkersbestaan,we zouden je moeten opnemen bij de OermannenStammen in 5en klieven.
You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Kijk hem zijn hengel uitgooien om die draken binnen te halen dan, wat een pimp.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:20 schreef Kutstudent het volgende:
Goed figuurtje Titty. Ik ben trots op je.![]()
Want een compliment geven aan een van de weinige slanke chicks die Nederland rijk is is een hengel uitgooien?quote:Op maandag 28 mei 2012 23:21 schreef Michhas het volgende:
[..]
Kijk hem zijn hengel uitgooien om die draken binnen te halen dan, wat een pimp.
You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Ya man.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:22 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Want een compliment geven aan een van de weinige slanke chicks die Nederland rijk is is een hengel uitgooien?![]()
Lol, dat jij dit durft te zeggen ..quote:Op maandag 28 mei 2012 23:21 schreef Michhas het volgende:
[..]
Kijk hem zijn hengel uitgooien om die draken binnen te halen dan, wat een pimp.All good things are wild and free.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: