Dan is diegene psychisch gewoon niet in orde.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:32 schreef EenKoudKonijn het volgende:
Dat kan ik me wel voorstellen. Als je gelukkig getrouwd bent met het mooiste meisje van de wereld, dan vermoord je haar en jezelf. Zo weet je zeker dat ze zich aan haar woord houdt. Voor altijd samen en nooit meer een ander...
Typische drama film.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:32 schreef EenKoudKonijn het volgende:
Dat kan ik me wel voorstellen. Als je gelukkig getrouwd bent met het mooiste meisje van de wereld, dan vermoord je haar en jezelf. Zo weet je zeker dat ze zich aan haar woord houdt. Voor altijd samen en nooit meer een ander...
Nou nou...quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dan is diegene psychisch gewoon niet in orde.
Ja ik denk dat er wel mensen zo gek zijn die op deze manier denken. Maar die hebben dan wel een psychisch probleem, denk ik.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:38 schreef Murdera het volgende:
Stoppen op het hoogtepunt.
Het kan enkel slechter worden, dus goede tijd om te eindigen.
nee hoor.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:46 schreef IMShuuul het volgende:
[..]
Ja ik denk dat er wel mensen zo gek zijn die op deze manier denken. Maar die hebben dan wel een psychisch probleem, denk ik.
Mensen van 100 zijn meestal niet meer bij machte om er een eind aan te maken.quote:
Ik hoop dat je aan het trollen bent.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
nee hoor.
[..]
Mensen van 100 zijn meestal niet meer bij machte om er een eind aan te maken.
Ook zijn ze zelden super gelukkig omdat hun lichaam het aan alle kanten begeeft, en dat zware pijnen en andere ongemakken met zich meebrengt.
Wat bedoel je?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:50 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik hoop dat je aan het trollen bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |