Waanidee.quote:Op zondag 27 mei 2012 15:16 schreef CoolCat31 het volgende:
[..]
Nee tuurlijk verkies ik dood niet boven het leven, maar mocht ik wel zo denken is er een voordeel eruit te halen en dat is; het reset knopje, waarom verder leven als je weer opnieuw geboren zou kunnen worden als mens zijnde? Achja zo zie ik hier dan een voordeel maar voor de geniet ik er nog teveel van
.
Normaal gesproken kunnen wel zien als iemand down is. De symptomen zie je snelquote:Op zondag 27 mei 2012 15:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als dat je sterk lijkt dan denk ik dat je niet al te veel weet over dit onderwerp...
Iemand kan zich bijvoorbeeld goed voelen bij z'n vrienden, maar dan thuis (alleen) in een diep depressief dal vallen keer op keer en niemand die het merkt.quote:Op zondag 27 mei 2012 15:20 schreef CoolCat31 het volgende:
[..]
Normaal gesproken kunnen wel zien als iemand down is. De symptomen zie je snel, dus de meeste mensen kijken dan dwars door dat masker heen als ze iemand zien waarmee het niet goed gaat. Doen ze onbewust trouwen, maar als iemand gezond en goed in zijn vel is dat toch anders en wie weet was hij dat ook wel nietwaar?
Ook jezelf opofferen voor een ander, het ultieme altruïsme valt daar voor mij onder.quote:Op zondag 27 mei 2012 16:24 schreef Re het volgende:
Ja het lijkt me wel mogelijk om geheel depressieloos zelfmoord te plegen, al zal het niet vaak voorkomen bij jonge mensen. Oudjes willen nog wel eens bij vol verstand er een einde aan maken en dat is echt niet omdat ze ziek in hun hoofd zijn.
Kijk is aan, goed puntquote:Op zondag 27 mei 2012 16:24 schreef Re het volgende:
Ja het lijkt me wel mogelijk om geheel depressieloos zelfmoord te plegen, al zal het niet vaak voorkomen bij jonge mensen. Oudjes willen nog wel eens bij vol verstand er een einde aan maken en dat is echt niet omdat ze ziek in hun hoofd zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |