Als hij de deur open doet, dat je BAM BAM net zijn vriendin in haar reet aan het neuken bent.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:54 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
Omdat hij denkt dat ik geen interesse heb ik meiskes (niet waar) en geen vriendin heb (Waar hij van af weet).
Huh? Was dat?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:55 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Oedipus, tuthola
ken je klassiekers, in godsnaam
Doe eens lief.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:55 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Oedipus, tuthola
http://nl.wikipedia.org/wiki/Oedipus
Zie mijn edit in de post die je quotequote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:55 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Oedipus, tuthola
Oedipus complex, zoon wil zen vader doden om zen moeder te neuken.quote:
zon zoon wil ik ook laterquote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:56 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
Oedipus complex, zoon wil zen vader doden om zen moeder te neuken.
Je snapt hem.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:59 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Dat is zijn moeder. Geweldig. Ja, gewoon doen
Ik wil je wel doen heurquote:
Dus als jij een zoon baart moeten we op latere leeftijd chroestjov missen op FOK! .quote:
De opkomst van junior chroestjov!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:00 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Dus als jij een zoon baart moeten we op latere leeftijd chroestjov missen op FOK! .
Klinkt als een misselijke vorm van de film Babylon A.D.quote:
Nee chroestjov weet dat al maar hij wil ook op 50 jarige leeftijd sterven.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:02 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Klinkt als een misselijke vorm van de film Babylon A.D.
Oh jee, das nog waar ook!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:00 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Maak haar dan niet zwanger, want je weet het vervolg van het verhaal
Je moeder was ook niet on-topic toen ze met de melkboer lag te neuken, terwijl ze al getrouwd was met je vader, waar na 9 maanden jij werd geboren, dus wat lul je nouquote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:05 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Je moeder was ook niet on-topic toen ze met de melkboer lag te neuken, terwijl ze al getrouwd was met je vader, waar na 9 maanden jij werd geboren, dus wat lul je nou
Dissss!!!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:05 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Je moeder was ook niet on-topic toen ze met de melkboer lag te neuken, terwijl ze al getrouwd was met je vader, waar na 9 maanden jij werd geboren, dus wat lul je nou
ik zie een zoon van mij daartoe wel in staat jaquote:
Gevoelige snaar geraakt frustimaagdje?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:05 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
doe jij je moeder ook al danquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:08 schreef chroestjov het volgende:
[..]
ik zie een zoon van mij daartoe wel in staat ja
Ja manquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:08 schreef kataklysm het volgende:
[..]
Gevoelige snaar geraakt frustimaagdje?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |