Ja.. leuk om er als een kip zonder kop achteraan te rennenquote:
Of de goblin. GIEV LOOT. OH SHIT 100 MOBSquote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:56 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja.. leuk om er als een kip zonder kop achteraan te rennengiev loot!
Ja precies, en altijd loop ik dan gevechten in die net wat te sterk zijn en ik ternouwernood overleef.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:56 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja.. leuk om er als een kip zonder kop achteraan te rennengiev loot!
goed bezigquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:15 schreef BurnaBoy het volgende:
Ook maar die authenticator aangezet, toch al teveel tijd in dit spel gestoken om mijn account gehackt te laten worden.
ga hardcore spelen!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:48 schreef BurnaBoy het volgende:
Zwaardje gekocht in de auction house voor 6000 gold.
Nu blaas ik overal doorheen met mijn lvl 30 barb.
Door die auction house is de uitdaging er toch wel heel hard uit nu.
Net een subboss in 10 sec doormidden gehakt voordat ie uberhaupt wat minions kon spawnen.
de android app heb ikquote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:17 schreef CamelNLD het volgende:
Wie gebruikt er allemaal die authenticator om in te loggen?
ios app heb ikquote:
Mijn barbie is ook zwaar op nuquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:48 schreef BurnaBoy het volgende:
Zwaardje gekocht in de auction house voor 6000 gold.
Nu blaas ik overal doorheen met mijn lvl 30 barb.
Door die auction house is de uitdaging er toch wel heel hard uit nu.
Net een subboss in 10 sec doormidden gehakt voordat ie uberhaupt wat minions kon spawnen.
Ik nietquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:33 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
Mijn barbie is ook zwaar op nuMaar ik bouw 'm bijna volledig defensive, hij heeft bijna net zoveel int als strength
(resistances). DPS valt een tikkeltje tegen maar hij is bijna onsterfelijk, ik kan gewoon bij een baas blijven staan en chopchopchop doen als ik gewoon m'n rotation volg. Maar goed, dat is ook nog maar begin nightmare, ik heb begrepen dat inferno voor een barbarian echt "hels" is
Verkeerde build, verkeerde gear en je zuigt.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:21 schreef So_Surreal het volgende:
Ik moet met mijn wizard op act 2 op nightmare al kiten omdat ik anders dood ga met grote groepen
Is dit normaal ?
Gebruik ik de verkeerde build, verkeerde gear of zuig ik hard?
Ja doe ik morgen evenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:25 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Verkeerde build, verkeerde gear en je zuigt.
Maar het is handig als je vertelt wat je stats en skills zijn, zodat we daar niet heen hoeven te zoeken. Dan kunnen we je misschien helpen.
Ik heb gisteren mijn eerste gevonden, gewoon op de AH gegooid en er zijn ook nog idioten die er op geboden hebben.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:41 schreef ems. het volgende:
Ik heb 2 legendary's gevonden.
Ze waren allebei kut en maximaal bruikbaar tot lvl 25
Dat had ik ookquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb gisteren mijn eerste gevonden, gewoon op de AH gegooid en er zijn ook nog idioten die er op geboden hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |