Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
FIFA toernooi PS3quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OP Chickquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:14 schreef vandermar het volgende:
Flikker op man, ik wilde BvM IS DOM doen
Vlaarquote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:17 schreef vandermar het volgende:
Boulah kan RB en centraal Vlaar kan CB Anita kan RB en LB
Bouma kan nergens
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:17 schreef vandermar het volgende:
Bouma kan nergens
2equote:
Hij gaat toch geen rechtspoot lcv zetten en aangezien Boulah en Vlaar rechts zijn toch?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:17 schreef vandermar het volgende:
Bouma kan nergens
Ik vind Vlaar ook niks, maar dan toch echt wel een stuk beter dan Bouma.quote:
?? NL gaat gewoon eerste worden, maar zonder Vlaar iig.quote:
Beide zijnquote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:19 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik vind Vlaar ook niks, maar dan toch echt wel een stuk beter dan Bouma.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Beide zijn
Vlaar kan de bal niet eens tegen houden, gaat toch door zijn benenen bouma kan niet eens rennen
Nee Vlaar is topquote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:20 schreef vandermar het volgende:
De Jong inderdaad CB, heb je 2 lilliputters daar staanwin je het wel van een Gomez, Almeida en die van Denemarken
Heeft hij neits fout gedaan of zag jij soms spokenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee Vlaar is top
Tegen Engeland zag je zijn niveau al
Brouwers, Maduro, Brumaquote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:34 schreef diedjuh het volgende:
Vlaar is gewoon slecht, Mathijsen is ook gewoon slecht, Bouma is slechter dan slecht, Heitinga is de enige cb die het niveau nog een beetje aan kan. Wie had Van Marwijk dan als 3e cb mee moeten nemen? Ooijer?
Donk, Douglas?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:34 schreef diedjuh het volgende:
Vlaar is gewoon slecht, Mathijsen is ook gewoon slecht, Bouma is slechter dan slecht, Heitinga is de enige cb die het niveau nog een beetje aan kan. Wie had Van Marwijk dan als 3e cb mee moeten nemen? Ooijer?
Zoquote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:34 schreef GekkeZuiden het volgende:
Discussiëren over vlaar.
Verder moet BvM zo gaan spelen:
------------------Steek
Vdwiel-Heitinga-Mathijsen-Willems
-------V.Bommel-Strootman
-----Robben-V.Persie-Afellay
-----------Huntelaar
Of V.d.Vaart CAM en V.Persie LCAM
Je denkt toch niet dat hij Sneijder er niet in zet hè?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:34 schreef GekkeZuiden het volgende:
Discussiëren over vlaar.
Verder moet BvM zo gaan spelen:
------------------Steek
Vdwiel-Heitinga-Mathijsen-Schaars
-------V.Bommel-De Jong
-----Robben-V.Persie-Afellay
-----------Huntelaar
Of V.d.Vaart CAM en V.Persie LCAM
Dat zeg ik niet, ik zeg dat hij zo moet gaan spelen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:36 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat hij Sneijder er niet in zet hè?
Spelers die in vorm zijn spelen, Sneijder is dat niet en RVP (niet meer zo goed als eerst) en Hunter wel. Robben speelt sowieso omdat hij als best van allen een wedstrijd kan beslissen. Verder kunnen Afellay en RVP erg goed spelen spelen (en VDV) dus zo gek is dit niet.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:36 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat hij Sneijder er niet in zet hè?
Dan hoop ik voor je dat je hem inmaaktquote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Godverdomme
Kom ik tegen een 'Road to Glory' team, heeft die teringlijer Welliton en Nilmar in een 5212
Sneijder is nog steeds gewoon een van de belangrijkste spelers, hij kan er ook niks aan doen dat hij vaak geblesseerd is en dat hij bij Inter speelt.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:36 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, ik zeg dat hij zo moet gaan spelen.
Waarschijnlijk gaan Sneijder en Kuyt gaan spelen
Was alleen nog de LB een probleem, waarschijnlijk Vermaelen/Verthongen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:38 schreef DutchSL het volgende:
Was 1830 maar niet gebeurd, dan hadden we Kompany, Vermaelen, Vertonghen, Hazard..
Heb de controller inmiddels weggelegd, zonde om me daar over op te windenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat je hem inmaakt
Tshimanga LB voor de pace.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:39 schreef Thorb het volgende:
[..]
Was alleen nog de LB een probleem, waarschijnlijk Vermaelen/Verthongen.
Steek - Wiel - Kompany - Vermaelen - Verthongen - Fellaini - Witsel/Bommel - Hazard - RVP - Robben - Huntelaar
Heb je niet geprobeerd te winnen dan?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb de controller inmiddels weggelegd, zonde om me daar over op te winden
Als sneijder speelt, komt V.persie niet uit de verf en zit Huntelaar op de bank. Verder schiet Sneijder het liefst van 30Meter dan de bal af te spelenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:39 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Sneijder is nog steeds gewoon een van de belangrijkste spelers, hij kan er ook niks aan doen dat hij vaak geblesseerd is en dat hij bij Inter speelt.
was je weer aan het verliezen?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb de controller inmiddels weggelegd, zonde om me daar over op te winden
Jawel, nadat ik 1-0 voorstond scoorde 'ie uit allemaal klutsballen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Heb je niet geprobeerd te winnen dan?
Als CDM zou van mij nog wel mogen, mits hij passt en niet schietquote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:40 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Als sneijder speelt, komt V.persie niet uit de verf en zit Huntelaar op de bank. Verder schiet Sneijder het liefst van 30Meter dan de bal af te spelen
Jup.quote:
Wie deed dat niet op het wk met die balquote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:40 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Als sneijder speelt, komt V.persie niet uit de verf en zit Huntelaar op de bank. Verder schiet Sneijder het liefst van 30Meter dan de bal af te spelen
Is dat een bronze healing dan? Ik heb de silver leg healing wel een paar keer voor 800 verkochtquote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die packlimit heeft wel wat invloed, heaing + 1 van leg bijvoorbeeld gaat voor 400 bin
Ja de bronze, silver kan je volgens mij ook nog wel voor 1000. Alleen hoofd is minder.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Is dat een bronze healing dan? Ik heb de silver leg healing wel een paar keer voor 800 verkocht
Berts kennende gaan Sneijder en Kuyt spelenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als CDM zou van mij nog wel mogen, mits hij passt en niet schietMaar dat durft Bert toch niet.
Als Kuyt speelt zetten we Bert afquote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:42 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Berts kennende gaan Sneijder en Kuyt spelen![]()
. 3e plaats in de poule is al in zicht. Doei EK
![]()
Dacht gisteren al te lezen dat hij zou spelen toch?quote:
Hij doet het ook standaard bij Inter als hij te minste speelt. Verder zou vd.Vaart dat niet hebben gedaan. Niet voor niks een TOTY gekregenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:41 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Wie deed dat niet op het wk met die bal
De gold healing kaarten voor meer wedstrijden zijn maar er zijn minder silver healing kaarten dus kopen mensen ze gewoon voor meer dan de goldsquote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja de bronze, silver kan je volgens mij ook nog wel voor 1000. Alleen hoofd is minder.
quote:
quote:
Beterquote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:44 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Dacht gisteren al te lezen dat hij zou spelen toch?
Kuyt speelt heus niet, niet als basisspeler iig, Bert is teveel fan van Ibi. Een beetje meer optomisme mag trouwens wel.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als Kuyt speelt zetten we Bert af
Ik ben optimistisch, alleen niet over Kuytquote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:44 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Kuyt speelt heus niet, niet als basisspeler iig, Bert is teveel fan van Ibi. Een beetje meer optomisme mag trouwens wel.
optomisme ja?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:44 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Kuyt speelt heus niet, niet als basisspeler iig, Bert is teveel fan van Ibi. Een beetje meer optomisme mag trouwens wel.
Bulgarijequote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:53 schreef UltimateTeam het volgende:
Moet NL vnv? en tegen wie hoelaat? en sbs6 gewoon?
Daar hebben we VD Vaart toch alquote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als CDM zou van mij nog wel mogen, mits hij passt en niet schietMaar dat durft Bert toch niet.
Ik ook..quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:45 schreef Rijst het volgende:
Jammer dat Afellay nog niet bij de selectie is.Had hem graag willen zien spelen vanavond.
Met een 352 opstelling winnen we wel eventjes van een aanvallend Duitsland of Portugal.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:53 schreef Dudeweiser het volgende:
Nederland moet 352 spelen met Heit, Mathijssen en VdW CB.
Niet met zijn TOTY, maar hebt zijn IF en die isquote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:55 schreef UltimateTeam het volgende:
Iemand al ervaring met toty giroud 99jumping en nog groot zijn ook.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:55 schreef Rijst het volgende:
Gewoon Robben op links zetten vanavond. Lekker tegenover Manolev
Daar hoef je niet perse Robben voor neer te zettenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:55 schreef Rijst het volgende:
Gewoon Robben op links zetten vanavond. Lekker tegenover Manolev
Ik had zn if ook was ook een gruwelijke held mar crossen vind ik ook altijd chill idd.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:56 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Niet met zijn TOTY, maar hebt zijn IF en die is. Je moet wel kunnen crossen en alleen op pace spelen.
Robben rechts, RvP CAM Huntelaar spits en Afellay rechtsquote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:57 schreef poker4lifee het volgende:
Robben links, Rvp rechts en Huntelaar spits.
Waarom niet Robben en RvP omdraaien? Robben speelt altijd op rechts, RvP moet toch wennen aan nieuwe positie...quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:57 schreef poker4lifee het volgende:
Robben links, Rvp rechts en Huntelaar spits.
2 man op de rechterkant, overlopen die hapquote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:58 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Robben rechts, RvP CAM Huntelaar spits en Afellay rechts
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:58 schreef StijnDa het volgende:
[..]
2 man op de rechterkant, overlopen die hap
Dat verwachten ze nooit![]()
Haha ja snap ikquote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:59 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]Slim he
![]()
Bedoelde eigenlijk Afellay op links![]()
Hebben we weer 15 gewonden op de tribune na de wedstrijd als Robben op rechts staatquote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:58 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Waarom niet Robben en RvP omdraaien? Robben speelt altijd op rechts, RvP moet toch wennen aan nieuwe positie...
Douglas beter vinden dan Vlaarquote:
Mooi ja, welw eer faal dat ie 5 plekken ofzo omlaag moet weer.quote:
Jij kijkt altijd de Belgische competitie? Jezus wat een troela's zijn jullie.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:40 schreef poker4lifee het volgende:
Donk had echt mee moeten gaan gewoonSowieso stukke beter dan Vlaar en Bouma
o fuck, even niet aan gedachtquote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:10 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Mooi ja, welw eer faal dat ie 5 plekken ofzo omlaag moet weer.
TR Gemacht!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jij kijkt altijd de Belgische competitie? Jezus wat een troela's zijn jullie.
nee ik kijk met kritische ogen naar de eredivisie. Vlaar is gewoon verschrikkelijk langzaam en verdedigend gewoon zwak, net als de rest van de verdediging.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Douglas beter vinden dan Vlaargodverdomme, kijk jij met je ogen dicht naar de eredivisie ofzo
Zo langzaam als in FIFA is hij IRL niet hoor. Nog steeds niet goed genoeg though, maar het zijn moeilijke tijden mbt verdedigersquote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee ik kijk met kritische ogen naar de eredivisie. Vlaar is gewoon verschrikkelijk langzaam en verdedigend gewoon zwak, net als de rest van de verdediging.
als ik nu bij de plaatselijke voetbalclub LB ga spelen, wat zijn dan mijn kansen om geselecteerd te worden?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zo langzaam als in FIFA is hij IRL niet hoor. Nog steeds niet goed genoeg though, maar het zijn moeilijke tijden mbt verdedigers
Jij hebt Vlaar weleens zien sprinten? Ik zie hem regelmatig iemand eruit sprinten en dan heb ik het niet over Breuer ofzo maar meer in de categorie Eriksen die er 2x werd uitgelopen dit seizoen in de kuip. Slecht in verdedigen? Ik weet niet wat jij onder verdedigen dan verstaat.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee ik kijk met kritische ogen naar de eredivisie. Vlaar is gewoon verschrikkelijk langzaam en verdedigend gewoon zwak, net als de rest van de verdediging.
2 maanden geblesseerd, 2 wedstrijden slecht, 4 wedstrijden geblesseerd, 2 wedstrijden goed, 2 wedstrijden geblesseerd. Dat waren zijn laatste maanden geloof ik. Maar hij zal er echt wel in staan straks.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:14 schreef StijnDa het volgende:
Wat is precies de reden van de meesten hier om onze topscorer van afgelopen WK, die ons tot de finale heeft geleid, op de bank te zetten? Inter draait niet zo lekker nee, maar Sneijder heeft volgens mij weer beter gespeeld afgelopen tijd.
Omdat er gewoon geen plek voor isquote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:14 schreef StijnDa het volgende:
Wat is precies de reden van de meesten hier om onze topscorer van afgelopen WK, die ons tot de finale heeft geleid, op de bank te zetten? Inter draait niet zo lekker nee, maar Sneijder heeft volgens mij weer beter gespeeld afgelopen tijd.
+ RVP en Sneijder lijken elkaar niet zo te mogen terwijl RVP+Affelay+VDV een goede klik hebben. Iedereen wil ook graag Huntelaar zien dus valt Sneijder er buiten. Als hij in vorm komt, ik zie hem wel pieken op het juiste moment, zal hij vast wel spelen. Al zegt RVP spits te willen spelen dus weet niet of hij nog op 10 wilquote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
2 maanden geblesseerd, 2 wedstrijden slecht, 4 wedstrijden geblesseerd, 2 wedstrijden goed, 2 wedstrijden geblesseerd. Dat waren zijn laatste maanden geloof ik. Maar hij zal er echt wel in staan straks.
Had best mee gekund als 3e spits inderdaad. Huntelaar daarna Van Persie spits maar die staan beiden in de basis hoop ik, dan is een goalgetter als Dost wel handig om te kunnen wisselen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:14 schreef Rijst het volgende:
Nooit in me opgekomen maar waarom is Dost niet geselecteerd?
Hmm, dat is jammer inderdaad. Gelukkig hebben we genoeg alternatief.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
2 maanden geblesseerd, 2 wedstrijden slecht, 4 wedstrijden geblesseerd, 2 wedstrijden goed, 2 wedstrijden geblesseerd. Dat waren zijn laatste maanden geloof ik. Maar hij zal er echt wel in staan straks.
Dat is ook nog maar de vraag inderdaad. Zie van Marwijk Kuyt nog wel linksbuiten zetten aangezien hij al vaker heeft aangegeven dat Huntelaar en RVP niet samen hoeven en het systeem heilig is.Krijg je straks weer Kuyt - Sneijder - Robben - RVP ...quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:18 schreef Tim86 het volgende:
Ja, maar hoe is Afellay er nou eigenlijk aan toe? Minuutje of 80 gespeeld afgelopen 7 maanden?
Dat is PSV met 2 spelers, simpel zat.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
De discussie tussen ajacieden en PSVers over wie hofleverancier is!
Ben er bang voor ja. Van Marwijk is zo conservatief met zijn opstelling steeds..Hij is wel echt fan van Afellay, maar dan moet hij wel echt indruk gaan maken tijdens de komende friendlies. Vrees ook dat hij voor het blok De Jong - Van Bommel gaat hoor...hooguit met een VdV op die plek tegen de Denen ofzo.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:20 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat is ook nog maar de vraag inderdaad. Zie van Marwijk Kuyt nog wel linksbuiten zetten aangezien hij al vaker heeft aangegeven dat Huntelaar en RVP niet samen hoeven en het systeem heilig is.Krijg je straks weer Kuyt - Sneijder - Robben - RVP ...
Discussie? Je kan toch gewoon tellen?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
De discussie tussen ajacieden en PSVers over wie hofleverancier is!
Robben op linksquote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:21 schreef poker4lifee het volgende:
Stekelenburg-----------------
Vd Wiel--Heitinga--Mathijsen--Willems/Schaars
--------v. Bommel----vd. Vaart-----------
v.Persie-------Sneijder--------Robben
---------------Huntelaar-------
Dit postte iemand op de FP.
Je kan niet tellen?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat is PSV met 2 spelers, simpel zat.
Ja ik kan wel tellenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:22 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Discussie? Je kan toch gewoon tellen?
[..]
Robben op links
Nou ok, 3 danquote:
En eigenlijk 4, van Bommelquote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nou ok, 3 danik was Strootman vergeten lol
Ajacieden zijn senieltjes met altijd domme smoesjes. Niet op reageren want dat vinden ze leuk.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja ik kan wel tellenMaar die van Ajax zijn boos omdat Ajax dat eigenlijk is omdat het er volgens hun om gaat hoeveel er uit de jeugd van de club komen ipv waar ze nu spelen
robben op rechts, v persie achter huntelaar, kuyt op linksquote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:21 schreef poker4lifee het volgende:
Stekelenburg-----------------
Vd Wiel--Heitinga--Mathijsen--Willems/Schaars
--------v. Bommel----vd. Vaart-----------
v.Persie-------Sneijder--------Robben
---------------Huntelaar-------
Dit postte iemand op de FP.
Lees ik nou serieus Kuyt? nee dat heb ik niet gelezen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:23 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
robben op rechts, v persie achter huntelaar, kuyt op links
bron: Nederlandse opstelling met de statistieken van de spelers erinquote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:24 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Lees ik nou serieus Kuyt? nee dat heb ik niet gelezen.
Ga even in de zandbak spelen jochiequote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:25 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
bron: Nederlandse opstelling met de statistieken van de spelers erin
GOEIE BRON!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:25 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
bron: Nederlandse opstelling met de statistieken van de spelers erin
Daarom Kuyt opstellen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:26 schreef StijnDa het volgende:
Kuyt is helemaal niet slecht hoorZie maar weer eens de perfecte steekbal tegen Bayern op Huntelaar, Exact op maat waardoor Hunter hem nog in de korte hoek kon krijgen, waas echt precisiewerk om die aanval te laten passen.
dankquote:
sowieso. Jammer dat NEymar en Ganso niet meedoen omdat ze een beker wedstrijd hadden gisterenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:27 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ben benieuwd of Denemarken iets aan kan richtenJe houdt ons op de hoogte?
Gisteren speelden ze met vertonghen en Alderweireld centraal. Waren allebei best wel matig. Odoi stond rechtsback en die was ook vrij brakquote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:31 schreef StijnDa het volgende:
http://www.nusport.nl/int(...)treffers-belgie.html
Belgie 2-2 tegen MontenegroHet moet toch eens ooit gaan lopen bij die Belgen zou je zeggen, zeker 2 tegendoelpunten met zo'n verdediging is niet nodig.
Kompany en vermaelen deden niet mee he.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:31 schreef StijnDa het volgende:
Belgie 2-2 tegen MontenegroHet moet toch eens ooit gaan lopen bij die Belgen zou je zeggen, zeker 2 tegendoelpunten met zo'n verdediging is niet nodig.
Speelden zonder Vermaelen en Kompany, zo bijzonder is de verdediging dan niet meerquote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:31 schreef StijnDa het volgende:
NOS heeft de rechten en zendt gewoon alles uitquote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:32 schreef poker4lifee het volgende:
Zijn alle EK wedstrijden trouwens op sport1 te zien? Lijkt mij wel toch..
Nog niets bekend, maar lijkt me wel.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:33 schreef StijnDa het volgende:
DuidelijkMaar toch, Montenegro
![]()
MOTM Pedro nog uit bekerfinale BBVA?
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:31 schreef Tim86 het volgende:
lol Schöne - Eriksen - Krohn Dehli als aanvallend middenveld..wat een jodenploeg
k thxquote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
NOS heeft de rechten en zendt gewoon alles uit
Vucinic, Jovetic, Vukcevic, allemaal prima spelersquote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:33 schreef StijnDa het volgende:
DuidelijkMaar toch, Montenegro
![]()
MOTM Pedro nog uit bekerfinale BBVA?
Jovetic was er niet bijquote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Vucinic, Jovetic, Vukcevic, allemaal prima spelers
Sowieso.quote:
duidelijke meetfout was datquote:
meting van een paar maanden geleden op een trainingquote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:46 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Waar komt dit vandaan? Lijkt me niet inderdaad
Zimling. Poulsen wel dom balverlies op eigen helft waardoor de kans ontstond.quote:
https://twitter.com/#!/Ch(...)itter.com%2FnW5mP8t0quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:46 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Waar komt dit vandaan? Lijkt me niet inderdaad
Ach ja, dr is maar 1 echte Poulsen:quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zimling. Poulsen wel dom balverlies op eigen helft waardoor de kans ontstond.
ff doormailen naar EA, hebben we volgend jaar Blind als Nederlandse Tshimangaquote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Daley fucking Blind die Lukoki eruit sprint, seems legit!![]()
Daley Blind die sneller is dan Usain Boltquote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ff doormailen naar EA, hebben we volgend jaar Blind als Nederlandse Tshimanga
Neequote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Daley Blind die sneller is dan Usain Bolt
En van Rhijn hopelijk RB (of CB) met 80+ pace.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ff doormailen naar EA, hebben we volgend jaar Blind als Nederlandse Tshimanga
Ligt er een beetje aan of die van Blind gemiddeld of topsnelheid wasquote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:51 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nee![]()
http://losseveter.nl/blog(...)snelheid-van-45-kmh/
Bolt 45 km/u
En die nieuwe CB van PSV zal ook wel chill zijnquote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En van Rhijn hopelijk RB (of CB) met 80+ pace.
Zanka? En Gouweleeuw is in h2h ook redelijk snel geloof ikquote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En die nieuwe CB van PSV zal ook wel chill zijn
jupquote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:55 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Zanka? En Gouweleeuw is in h2h ook redelijk snel geloof ik
Hij heeft nu 72 pace, 76 defending en 70 heading dus als hij dat volgend jaar ook heeft zou dat wel mooi zijn. Ik weet niet hoe hij het in het echt doet dus misschien wordt hij ook wel gold. Narsingh wordt sowieso gold volgend jaar.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En die nieuwe CB van PSV zal ook wel chill zijn
als ze Lukaku verhuren aan een EPL team dan is het makkelijk hybrids bouwen met Belgen..heb je Kompany, Tong, Hazard, Fellaini en Lukakuquote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:54 schreef Nickskuh het volgende:
BPL word chill in fifa 13, in de verdediging LB - Kompany - Vertonghen - Walker..
Hoop dat het een glimmende zilver word.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij heeft nu 72 pace, 76 defending en 70 heading dus als hij dat volgend jaar ook heeft zou dat wel mooi zijn. Ik weet niet hoe hij het in het echt doet dus misschien wordt hij ook wel gold. Narsingh wordt sowieso gold volgend jaar.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan of die van Blind gemiddeld of topsnelheid was
Top zou wel kunnen. Dit was een paar jaar terug. Wat wel opvallend is, Robin van Persie? Is die slomer geworden of geeft EA hem gewoon te weinig pacequote:Het Duitse weekblad Der Spiegel heeft onderzoek gedaan naar de snelheid van Europese voetballers. Op basis van een ingewikkelde technologische test is gebleken dat Ronaldo een snelheid haalt van 33,6 kilometer per uur. Dat is overigens nog ruim tien kilometer per uur minder dan topsprinter Usain Bolt kan halen. Zijn topsnelheid ligt op 44,7 kilometer per uur.
De tweede plaats in het onderzoek was weggelegd voor Arjen Robben, die 32,9 kilometer per uur kan aantikken. Theo Walcott (32,7), Wayne Rooney (32,6) en Robin van Persie (32,1) maken de top vijf compleet.
En Mignolet, is dat een beetje een goed keepertje?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
als ze Lukaku verhuren aan een EPL team dan is het makkelijk hybrids bouwen met Belgen..heb je Kompany, Tong, Hazard, Fellaini en Lukaku
Willems hele goede back ja pieters ook XDquote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:57 schreef Rijst het volgende:
Belgen hebben geen goede backs maar wel goede verdedigers. Bij ons is dat andersom.
oja die was ik nog vergeten te noemen. Is er goed ja en bovendien nog erg jong. Courtois is wel een veel groter talent though en die is eigendom van Chelsea, dus zou ook zomaar de EPL in kunnenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:57 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
En Mignolet, is dat een beetje een goed keepertje?
Wat?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:57 schreef Rijst het volgende:
Belgen hebben geen goede backs maar wel goede verdedigers. Bij ons is dat andersom.
Wat nog opvallender is, is dat Rooney er bij staatquote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:57 schreef StijnDa het volgende:
[..]
[..]
Top zou wel kunnen. Dit was een paar jaar terug. Wat wel opvallend is, Robin van Persie? Is die slomer geworden of geeft EA hem gewoon te weinig pace
Als hij een 74 silver met 93 pace ofzo wordt dan wordt hij wel duur want hij heeft ook nog 4* skills. Maar ik weet eigenlijk wel zeker dat hij gold wordt, waar hij ook heen gaat.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:56 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Hoop dat het een glimmende zilver word.
Van der Wiel is goed en Pieters ook.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:58 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wat?Onze backs?
Willems en VD Wiel, lol![]()
Gelukkig is Heitinga goed dit jaar.
Wiel en Pieters gaan er mee door, maar zijn echt niet zo goed. Lang niet van de kwaliteit als ons middenveld en aanval.quote:
ik denk dat de topsnelheid van Blind eerder rond de 20 km/h ligt.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:57 schreef StijnDa het volgende:
[..]
[..]
Top zou wel kunnen. Dit was een paar jaar terug. Wat wel opvallend is, Robin van Persie? Is die slomer geworden of geeft EA hem gewoon te weinig pace
Komt nog wel. Over 2 jaar als ze ij een grotere club spelen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:00 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wiel en Pieters gaan er mee door, maar zijn echt niet zo goed. Lang niet van de kwaliteit als ons middenveld en aanval.
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:02 schreef Rijst het volgende:
[..]
Komt nog wel. Over 2 jaar als ze ij een grotere club spelen.En dan hebben we als backup van Rhijn ook nog.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:02 schreef Rijst het volgende:
[..]
Komt nog wel. Over 2 jaar als ze ij een grotere club spelen.En dan hebben we als backup van Rhijn ook nog.
Omdat Bert.....quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:08 schreef GuRBuH het volgende:
Waarom mocht Buttner eigenlijk niet mee? Omdat ie playoffs moest met Vitesse?
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:21 schreef vandermar het volgende:
Zwartins Indi niet kennendan heb je ook geen kijk op voetbal als je hem niet kent.
Waarom zou ik zijn gezicht, bedekt door een wapen, moeten herkennen?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:21 schreef vandermar het volgende:
Zwartins Indi niet kennendan heb je ook geen kijk op voetbal als je hem niet kent.
quote:
Twijfel je serieus tussen Fernandez en Casta op CF?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Fernandez is echt beest.
Twijfel alleen of ik hem moet laten staan als ik El Kabir heb, dan kan ik kiezen tussen El Kabir op ST en Casta op CF of Fernandez op CF
Jazeker, Fernandez is echt een beest vind ikquote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Twijfel je serieus tussen Fernandez en Casta op CF?
nicequote:
Nee, ik klik gewoon door mits we van hetzelfde niveau zijn.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:49 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
niceontwijk je eigenlijk nog steeds 100 chem teams of niet meer?
alweer vergeten wat je reden toen was
CB's uit de eredivisie zijn echt ruk thoughquote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:51 schreef laucas het volgende:
Genoeg degelijke en snelle verdedigers dit jaar in de Eredivisie maar waarschijnlijk gaat EA weer 9/10 betere spelers er NIET instoppen.
Moisander en Marcelo. 'Nuff said.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
CB's uit de eredivisie zijn echt ruk though
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:51 schreef laucas het volgende:
Genoeg degelijke en snelle verdedigers dit jaar in de Eredivisie maar waarschijnlijk gaat EA weer 9/10 betere spelers er NIET instoppen.
Verdedigers uit de Eredivisie zijn gewoon fucking slecht IRL dus zo gek is dat niet van EAquote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
CB's uit de eredivisie zijn echt ruk though
Niets mis mee nee. Als je Donk er nog in kan bouwen voor naast Marcelo is het helemaal chill.quote:
Luijckxquote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Mijn CB's bestaan nu uit Luijckx en Donk..
Mwa, ik vind hem zeker niet slecht hoor.quote:
TOTY allemaal ? Chiellini, Buffon en Hazard blijven heel erg duur vermoed ik .quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:58 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb nog 850k en ik wilde eigenlijk dit rijtje spelers halen
Buffon
Chiellini
Marchisio
Hazard
Belhanda
Nsame
debuchy
Fanni
Gaat niet lukken met deze prijzen..zit rond de 1200k met de huidige prijzen..liggen echt veel hoger dan ik had verwacht. Hopelijk vallen ze nog flink de komende dagen
Valt wel mee. Met een beetje pace en fysiek is een verdediger in FIFA al snel te pruimen. Al die waardeloze upgrades van 1-2 puntjes ook van Uchebo, Koenders etc. zijn nergens op gebaseerd en vorig jaar kon je gewoon een heel leuk bronze team bouwen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:53 schreef BDIL het volgende:
[..]
[..]
Verdedigers uit de Eredivisie zijn gewoon fucking slecht IRL dus zo gek is dat niet van EA
Behalve een paar uitzonderingen Vertoghen, Douglas, Vlaar, Aldeirwereld en misschien nog iemand als ik die vergeten ben
Alleen Fanni is een normale IF, maar die is niet zo belangrijk. Moet maar even kijken. Wil iig Buffon, Chiellini, Marchisio en Nsame. Daarna maar even de balans opmaken. Hopen op veel HHsquote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:59 schreef BDIL het volgende:
[..]
TOTY allemaal ? Chiellini, Buffon en Hazard blijven heel erg duur vermoed ik .
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:00 schreef laucas het volgende:
[..]
Valt wel mee. Met een beetje pace en fysiek is een verdediger in FIFA al snel te pruimen. Al die waardeloze upgrades van 1-2 puntjes ook van Uchebo, Koenders etc. zijn negers op gebaseerd en vorig jaar kon je gewoon een heel leuk bronze team bouwen.
moest echt hardop lachen hierquote:
dik buitenspel ookquote:
Nkume, De Regt met 70 pace, Swinkels, Otten, Biemans en Lachman (de enige non-shiny maar wel 74 pace) Die konden allemaal wel ja.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:01 schreef Tim86 het volgende:
Vorig jaar had je echt 6 goede bronze CB's in de Eredivisie ofzo..oa Swinkels
Allemaal bazen. Lachman + Nkume was cheaten en het driehoekje Sheot - Uchebo met Messaoud op 10quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nkume, De Regt met 70 pace, Swinkels, Otten, Biemans en Lachman (de enige non-shiny maar wel 74 pace) Die konden allemaal wel ja.
Ja Debuchy moet naar de 30 k zakken , Nsame rond 50 k , Belhanda 80 - 100k , Giroud 80 k dan kan ik ook een prima squad makenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Alleen Fanni is een normale IF, maar die is niet zo belangrijk. Moet maar even kijken. Wil iig Buffon, Chiellini, Marchisio en Nsame. Daarna maar even de balans opmaken. Hopen op veel HHs
Pace was vooral beter verdeeld. gemiddelde CB had gewoon 70 pace en niet zoveel aanvallers 90+. Dat is ook gewoon realistisch. Verschillen nu zijn echt belachelijk.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
FIFA 11 was dus minder op pace gericht?
Vennegoor was vorig jaar goed en ook nog best snel..76 pace ofzoquote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb vorig jaar zelfs nog Koevermans als ST in 4-3-3 gehad. En hij was nog goed ook
Al die silver IFs heb ik niet gehad op Matavz na.
Jep, doordat zelfde spelmodus was als H2H. Vorige jaar was H2H sneller kwa spelbeeld dan dit jaar ( H2H) en niet overdreven pace gericht zoals UT spel dit jaarquote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
FIFA 11 was dus minder op pace gericht?
h2h dit jaar imo ook te veel op pace gericht.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:05 schreef BDIL het volgende:
[..]
Jep, doordat zelfde spelmodus was als H2H. Vorige jaar was H2H sneller kwa spelbeeld dan dit jaar ( H2H) en niet overdreven pace gericht zoals UT spel dit jaarDus was het een prima combinatie.
De stats van Fer van vorig jaarquote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vennegoor was vorig jaar goed en ook nog best snel..76 pace ofzo
Hell no, ik merk juist geen verschil tussen snelle spelers en trage spelers in H2Hquote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:06 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
h2h dit jaar imo ook te veel op pace gericht.
Pace abusen kan nog steeds prima, maar wel minder effectief dan in FUT.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hell no, ik merk juist geen verschil tussen snelle spelers en trage spelers in H2H
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:03 schreef Reemi het volgende:
IF Toprak of UP Boateng? (of welke andere Duitse CB?)
Mwa, Oduro is lang niet zo snel in H2H als in FUT.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Pace abusen kan nog steeds prima, maar wel minder effectief dan in FUT.
Zeker, maar je moet wel met zijn workrates leren omgaan.quote:
Maar dan kan jij niet spelen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
FIFA 13 mag dan ook wel wat minder gericht op pace zijn.
Nu is het zo dat als je snelle spelers heb dat je de winst voordat de wedstrijd begonnen is al bijna heb
Luie negertquote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:10 schreef Reemi het volgende:
[..]
Zeker, maar je moet wel met zijn workrates leren omgaan.(low/low)
No shit, de stat pace bestaat niet eensquote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mwa, Oduro is lang niet zo snel in H2H als in FUT.
Met H2H kijk ik niet zozeer naar pace ook, meer naar andere stats
Versnelling etc. danquote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
No shit, de stat pace bestaat niet eens
Als ik een xbox had, had ik je allang geslooptquote:
Vraag aan je moeder een xbox danquote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als ik een xbox had, had ik je allang gesloopt
Kost nu maar 25 kquote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:14 schreef Rijst het volgende:
Of balotelli is het niet eaard. Waardeloze upgrade.
Nee, vind het zonde om nu nog een xbox aan te schaffenquote:
haha, goede teamnaam wel.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:16 schreef WezepAFCA het volgende:
Kreeg net een berichtje op de xbox van mijn tegenstander die in de finale rage quitte na 7-0 in 60 minuten dat hij me ging aangeven omdat mijn teamnaam 'BRAZZERS' is van mijn gouden brazilianen
Puuuuuusssssyyyyquote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee, vind het zonde om nu nog een xbox aan te schaffen
Koop jij een PS3 dan?quote:
Genoeg betere spitsen dan Balo joh. En ik zou sowieso Sissoko als CDM gebruiken. Beste Franse CDM, ondanks zijn 77 rating.quote:
Niet eens Tevez naast Kun?quote:
Doe je toch nietquote:
Je mag m'n reserve ps3 in ruil voor je pvr.quote:
Hoeveel wil je?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:26 schreef Neraice het volgende:
Iemand hier die coins verkoopt? XBOX 360.
Jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |