Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
FIFA toernooi PS3quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OP Chickquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:14 schreef vandermar het volgende:
Flikker op man, ik wilde BvM IS DOM doen
Vlaarquote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:17 schreef vandermar het volgende:
Boulah kan RB en centraal Vlaar kan CB Anita kan RB en LB
Bouma kan nergens
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:17 schreef vandermar het volgende:
Bouma kan nergens
2equote:
Hij gaat toch geen rechtspoot lcv zetten en aangezien Boulah en Vlaar rechts zijn toch?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:17 schreef vandermar het volgende:
Bouma kan nergens
Ik vind Vlaar ook niks, maar dan toch echt wel een stuk beter dan Bouma.quote:
?? NL gaat gewoon eerste worden, maar zonder Vlaar iig.quote:
Beide zijnquote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:19 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik vind Vlaar ook niks, maar dan toch echt wel een stuk beter dan Bouma.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Beide zijn
Vlaar kan de bal niet eens tegen houden, gaat toch door zijn benenen bouma kan niet eens rennen
Nee Vlaar is topquote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:20 schreef vandermar het volgende:
De Jong inderdaad CB, heb je 2 lilliputters daar staanwin je het wel van een Gomez, Almeida en die van Denemarken
Heeft hij neits fout gedaan of zag jij soms spokenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee Vlaar is top
Tegen Engeland zag je zijn niveau al
Brouwers, Maduro, Brumaquote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:34 schreef diedjuh het volgende:
Vlaar is gewoon slecht, Mathijsen is ook gewoon slecht, Bouma is slechter dan slecht, Heitinga is de enige cb die het niveau nog een beetje aan kan. Wie had Van Marwijk dan als 3e cb mee moeten nemen? Ooijer?
Donk, Douglas?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:34 schreef diedjuh het volgende:
Vlaar is gewoon slecht, Mathijsen is ook gewoon slecht, Bouma is slechter dan slecht, Heitinga is de enige cb die het niveau nog een beetje aan kan. Wie had Van Marwijk dan als 3e cb mee moeten nemen? Ooijer?
Zoquote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:34 schreef GekkeZuiden het volgende:
Discussiëren over vlaar.
Verder moet BvM zo gaan spelen:
------------------Steek
Vdwiel-Heitinga-Mathijsen-Willems
-------V.Bommel-Strootman
-----Robben-V.Persie-Afellay
-----------Huntelaar
Of V.d.Vaart CAM en V.Persie LCAM
Je denkt toch niet dat hij Sneijder er niet in zet hè?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:34 schreef GekkeZuiden het volgende:
Discussiëren over vlaar.
Verder moet BvM zo gaan spelen:
------------------Steek
Vdwiel-Heitinga-Mathijsen-Schaars
-------V.Bommel-De Jong
-----Robben-V.Persie-Afellay
-----------Huntelaar
Of V.d.Vaart CAM en V.Persie LCAM
Dat zeg ik niet, ik zeg dat hij zo moet gaan spelen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:36 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat hij Sneijder er niet in zet hè?
Spelers die in vorm zijn spelen, Sneijder is dat niet en RVP (niet meer zo goed als eerst) en Hunter wel. Robben speelt sowieso omdat hij als best van allen een wedstrijd kan beslissen. Verder kunnen Afellay en RVP erg goed spelen spelen (en VDV) dus zo gek is dit niet.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:36 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat hij Sneijder er niet in zet hè?
Dan hoop ik voor je dat je hem inmaaktquote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Godverdomme
Kom ik tegen een 'Road to Glory' team, heeft die teringlijer Welliton en Nilmar in een 5212
Sneijder is nog steeds gewoon een van de belangrijkste spelers, hij kan er ook niks aan doen dat hij vaak geblesseerd is en dat hij bij Inter speelt.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:36 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, ik zeg dat hij zo moet gaan spelen.
Waarschijnlijk gaan Sneijder en Kuyt gaan spelen
Was alleen nog de LB een probleem, waarschijnlijk Vermaelen/Verthongen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:38 schreef DutchSL het volgende:
Was 1830 maar niet gebeurd, dan hadden we Kompany, Vermaelen, Vertonghen, Hazard..
Heb de controller inmiddels weggelegd, zonde om me daar over op te windenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat je hem inmaakt
Tshimanga LB voor de pace.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:39 schreef Thorb het volgende:
[..]
Was alleen nog de LB een probleem, waarschijnlijk Vermaelen/Verthongen.
Steek - Wiel - Kompany - Vermaelen - Verthongen - Fellaini - Witsel/Bommel - Hazard - RVP - Robben - Huntelaar
Heb je niet geprobeerd te winnen dan?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb de controller inmiddels weggelegd, zonde om me daar over op te winden
Als sneijder speelt, komt V.persie niet uit de verf en zit Huntelaar op de bank. Verder schiet Sneijder het liefst van 30Meter dan de bal af te spelenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:39 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Sneijder is nog steeds gewoon een van de belangrijkste spelers, hij kan er ook niks aan doen dat hij vaak geblesseerd is en dat hij bij Inter speelt.
was je weer aan het verliezen?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb de controller inmiddels weggelegd, zonde om me daar over op te winden
Jawel, nadat ik 1-0 voorstond scoorde 'ie uit allemaal klutsballen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Heb je niet geprobeerd te winnen dan?
Als CDM zou van mij nog wel mogen, mits hij passt en niet schietquote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:40 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Als sneijder speelt, komt V.persie niet uit de verf en zit Huntelaar op de bank. Verder schiet Sneijder het liefst van 30Meter dan de bal af te spelen
Jup.quote:
Wie deed dat niet op het wk met die balquote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:40 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Als sneijder speelt, komt V.persie niet uit de verf en zit Huntelaar op de bank. Verder schiet Sneijder het liefst van 30Meter dan de bal af te spelen
Is dat een bronze healing dan? Ik heb de silver leg healing wel een paar keer voor 800 verkochtquote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die packlimit heeft wel wat invloed, heaing + 1 van leg bijvoorbeeld gaat voor 400 bin
Ja de bronze, silver kan je volgens mij ook nog wel voor 1000. Alleen hoofd is minder.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Is dat een bronze healing dan? Ik heb de silver leg healing wel een paar keer voor 800 verkocht
Berts kennende gaan Sneijder en Kuyt spelenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als CDM zou van mij nog wel mogen, mits hij passt en niet schietMaar dat durft Bert toch niet.
Als Kuyt speelt zetten we Bert afquote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:42 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Berts kennende gaan Sneijder en Kuyt spelen![]()
. 3e plaats in de poule is al in zicht. Doei EK
![]()
Dacht gisteren al te lezen dat hij zou spelen toch?quote:
Hij doet het ook standaard bij Inter als hij te minste speelt. Verder zou vd.Vaart dat niet hebben gedaan. Niet voor niks een TOTY gekregenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:41 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Wie deed dat niet op het wk met die bal
De gold healing kaarten voor meer wedstrijden zijn maar er zijn minder silver healing kaarten dus kopen mensen ze gewoon voor meer dan de goldsquote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja de bronze, silver kan je volgens mij ook nog wel voor 1000. Alleen hoofd is minder.
quote:
quote:
Beterquote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:44 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Dacht gisteren al te lezen dat hij zou spelen toch?
Kuyt speelt heus niet, niet als basisspeler iig, Bert is teveel fan van Ibi. Een beetje meer optomisme mag trouwens wel.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als Kuyt speelt zetten we Bert af
Ik ben optimistisch, alleen niet over Kuytquote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:44 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Kuyt speelt heus niet, niet als basisspeler iig, Bert is teveel fan van Ibi. Een beetje meer optomisme mag trouwens wel.
optomisme ja?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:44 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Kuyt speelt heus niet, niet als basisspeler iig, Bert is teveel fan van Ibi. Een beetje meer optomisme mag trouwens wel.
Bulgarijequote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:53 schreef UltimateTeam het volgende:
Moet NL vnv? en tegen wie hoelaat? en sbs6 gewoon?
Daar hebben we VD Vaart toch alquote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als CDM zou van mij nog wel mogen, mits hij passt en niet schietMaar dat durft Bert toch niet.
Ik ook..quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:45 schreef Rijst het volgende:
Jammer dat Afellay nog niet bij de selectie is.Had hem graag willen zien spelen vanavond.
Met een 352 opstelling winnen we wel eventjes van een aanvallend Duitsland of Portugal.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:53 schreef Dudeweiser het volgende:
Nederland moet 352 spelen met Heit, Mathijssen en VdW CB.
Niet met zijn TOTY, maar hebt zijn IF en die isquote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:55 schreef UltimateTeam het volgende:
Iemand al ervaring met toty giroud 99jumping en nog groot zijn ook.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:55 schreef Rijst het volgende:
Gewoon Robben op links zetten vanavond. Lekker tegenover Manolev
Daar hoef je niet perse Robben voor neer te zettenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:55 schreef Rijst het volgende:
Gewoon Robben op links zetten vanavond. Lekker tegenover Manolev
Ik had zn if ook was ook een gruwelijke held mar crossen vind ik ook altijd chill idd.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:56 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Niet met zijn TOTY, maar hebt zijn IF en die is. Je moet wel kunnen crossen en alleen op pace spelen.
Robben rechts, RvP CAM Huntelaar spits en Afellay rechtsquote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:57 schreef poker4lifee het volgende:
Robben links, Rvp rechts en Huntelaar spits.
Waarom niet Robben en RvP omdraaien? Robben speelt altijd op rechts, RvP moet toch wennen aan nieuwe positie...quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:57 schreef poker4lifee het volgende:
Robben links, Rvp rechts en Huntelaar spits.
2 man op de rechterkant, overlopen die hapquote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:58 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Robben rechts, RvP CAM Huntelaar spits en Afellay rechts
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:58 schreef StijnDa het volgende:
[..]
2 man op de rechterkant, overlopen die hap
Dat verwachten ze nooit![]()
Haha ja snap ikquote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:59 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]Slim he
![]()
Bedoelde eigenlijk Afellay op links![]()
Hebben we weer 15 gewonden op de tribune na de wedstrijd als Robben op rechts staatquote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:58 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Waarom niet Robben en RvP omdraaien? Robben speelt altijd op rechts, RvP moet toch wennen aan nieuwe positie...
Douglas beter vinden dan Vlaarquote:
Mooi ja, welw eer faal dat ie 5 plekken ofzo omlaag moet weer.quote:
Jij kijkt altijd de Belgische competitie? Jezus wat een troela's zijn jullie.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:40 schreef poker4lifee het volgende:
Donk had echt mee moeten gaan gewoonSowieso stukke beter dan Vlaar en Bouma
o fuck, even niet aan gedachtquote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:10 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Mooi ja, welw eer faal dat ie 5 plekken ofzo omlaag moet weer.
TR Gemacht!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jij kijkt altijd de Belgische competitie? Jezus wat een troela's zijn jullie.
nee ik kijk met kritische ogen naar de eredivisie. Vlaar is gewoon verschrikkelijk langzaam en verdedigend gewoon zwak, net als de rest van de verdediging.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Douglas beter vinden dan Vlaargodverdomme, kijk jij met je ogen dicht naar de eredivisie ofzo
Zo langzaam als in FIFA is hij IRL niet hoor. Nog steeds niet goed genoeg though, maar het zijn moeilijke tijden mbt verdedigersquote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee ik kijk met kritische ogen naar de eredivisie. Vlaar is gewoon verschrikkelijk langzaam en verdedigend gewoon zwak, net als de rest van de verdediging.
als ik nu bij de plaatselijke voetbalclub LB ga spelen, wat zijn dan mijn kansen om geselecteerd te worden?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zo langzaam als in FIFA is hij IRL niet hoor. Nog steeds niet goed genoeg though, maar het zijn moeilijke tijden mbt verdedigers
Jij hebt Vlaar weleens zien sprinten? Ik zie hem regelmatig iemand eruit sprinten en dan heb ik het niet over Breuer ofzo maar meer in de categorie Eriksen die er 2x werd uitgelopen dit seizoen in de kuip. Slecht in verdedigen? Ik weet niet wat jij onder verdedigen dan verstaat.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee ik kijk met kritische ogen naar de eredivisie. Vlaar is gewoon verschrikkelijk langzaam en verdedigend gewoon zwak, net als de rest van de verdediging.
2 maanden geblesseerd, 2 wedstrijden slecht, 4 wedstrijden geblesseerd, 2 wedstrijden goed, 2 wedstrijden geblesseerd. Dat waren zijn laatste maanden geloof ik. Maar hij zal er echt wel in staan straks.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:14 schreef StijnDa het volgende:
Wat is precies de reden van de meesten hier om onze topscorer van afgelopen WK, die ons tot de finale heeft geleid, op de bank te zetten? Inter draait niet zo lekker nee, maar Sneijder heeft volgens mij weer beter gespeeld afgelopen tijd.
Omdat er gewoon geen plek voor isquote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:14 schreef StijnDa het volgende:
Wat is precies de reden van de meesten hier om onze topscorer van afgelopen WK, die ons tot de finale heeft geleid, op de bank te zetten? Inter draait niet zo lekker nee, maar Sneijder heeft volgens mij weer beter gespeeld afgelopen tijd.
+ RVP en Sneijder lijken elkaar niet zo te mogen terwijl RVP+Affelay+VDV een goede klik hebben. Iedereen wil ook graag Huntelaar zien dus valt Sneijder er buiten. Als hij in vorm komt, ik zie hem wel pieken op het juiste moment, zal hij vast wel spelen. Al zegt RVP spits te willen spelen dus weet niet of hij nog op 10 wilquote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
2 maanden geblesseerd, 2 wedstrijden slecht, 4 wedstrijden geblesseerd, 2 wedstrijden goed, 2 wedstrijden geblesseerd. Dat waren zijn laatste maanden geloof ik. Maar hij zal er echt wel in staan straks.
Had best mee gekund als 3e spits inderdaad. Huntelaar daarna Van Persie spits maar die staan beiden in de basis hoop ik, dan is een goalgetter als Dost wel handig om te kunnen wisselen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:14 schreef Rijst het volgende:
Nooit in me opgekomen maar waarom is Dost niet geselecteerd?
Hmm, dat is jammer inderdaad. Gelukkig hebben we genoeg alternatief.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
2 maanden geblesseerd, 2 wedstrijden slecht, 4 wedstrijden geblesseerd, 2 wedstrijden goed, 2 wedstrijden geblesseerd. Dat waren zijn laatste maanden geloof ik. Maar hij zal er echt wel in staan straks.
Dat is ook nog maar de vraag inderdaad. Zie van Marwijk Kuyt nog wel linksbuiten zetten aangezien hij al vaker heeft aangegeven dat Huntelaar en RVP niet samen hoeven en het systeem heilig is.Krijg je straks weer Kuyt - Sneijder - Robben - RVP ...quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:18 schreef Tim86 het volgende:
Ja, maar hoe is Afellay er nou eigenlijk aan toe? Minuutje of 80 gespeeld afgelopen 7 maanden?
Dat is PSV met 2 spelers, simpel zat.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
De discussie tussen ajacieden en PSVers over wie hofleverancier is!
Ben er bang voor ja. Van Marwijk is zo conservatief met zijn opstelling steeds..Hij is wel echt fan van Afellay, maar dan moet hij wel echt indruk gaan maken tijdens de komende friendlies. Vrees ook dat hij voor het blok De Jong - Van Bommel gaat hoor...hooguit met een VdV op die plek tegen de Denen ofzo.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:20 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat is ook nog maar de vraag inderdaad. Zie van Marwijk Kuyt nog wel linksbuiten zetten aangezien hij al vaker heeft aangegeven dat Huntelaar en RVP niet samen hoeven en het systeem heilig is.Krijg je straks weer Kuyt - Sneijder - Robben - RVP ...
Discussie? Je kan toch gewoon tellen?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
De discussie tussen ajacieden en PSVers over wie hofleverancier is!
Robben op linksquote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:21 schreef poker4lifee het volgende:
Stekelenburg-----------------
Vd Wiel--Heitinga--Mathijsen--Willems/Schaars
--------v. Bommel----vd. Vaart-----------
v.Persie-------Sneijder--------Robben
---------------Huntelaar-------
Dit postte iemand op de FP.
Je kan niet tellen?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat is PSV met 2 spelers, simpel zat.
Ja ik kan wel tellenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:22 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Discussie? Je kan toch gewoon tellen?
[..]
Robben op links
Nou ok, 3 danquote:
En eigenlijk 4, van Bommelquote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nou ok, 3 danik was Strootman vergeten lol
Ajacieden zijn senieltjes met altijd domme smoesjes. Niet op reageren want dat vinden ze leuk.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja ik kan wel tellenMaar die van Ajax zijn boos omdat Ajax dat eigenlijk is omdat het er volgens hun om gaat hoeveel er uit de jeugd van de club komen ipv waar ze nu spelen
robben op rechts, v persie achter huntelaar, kuyt op linksquote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:21 schreef poker4lifee het volgende:
Stekelenburg-----------------
Vd Wiel--Heitinga--Mathijsen--Willems/Schaars
--------v. Bommel----vd. Vaart-----------
v.Persie-------Sneijder--------Robben
---------------Huntelaar-------
Dit postte iemand op de FP.
Lees ik nou serieus Kuyt? nee dat heb ik niet gelezen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:23 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
robben op rechts, v persie achter huntelaar, kuyt op links
bron: Nederlandse opstelling met de statistieken van de spelers erinquote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:24 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Lees ik nou serieus Kuyt? nee dat heb ik niet gelezen.
Ga even in de zandbak spelen jochiequote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:25 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
bron: Nederlandse opstelling met de statistieken van de spelers erin
GOEIE BRON!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:25 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
bron: Nederlandse opstelling met de statistieken van de spelers erin
Daarom Kuyt opstellen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:26 schreef StijnDa het volgende:
Kuyt is helemaal niet slecht hoorZie maar weer eens de perfecte steekbal tegen Bayern op Huntelaar, Exact op maat waardoor Hunter hem nog in de korte hoek kon krijgen, waas echt precisiewerk om die aanval te laten passen.
dankquote:
sowieso. Jammer dat NEymar en Ganso niet meedoen omdat ze een beker wedstrijd hadden gisterenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:27 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ben benieuwd of Denemarken iets aan kan richtenJe houdt ons op de hoogte?
Gisteren speelden ze met vertonghen en Alderweireld centraal. Waren allebei best wel matig. Odoi stond rechtsback en die was ook vrij brakquote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:31 schreef StijnDa het volgende:
http://www.nusport.nl/int(...)treffers-belgie.html
Belgie 2-2 tegen MontenegroHet moet toch eens ooit gaan lopen bij die Belgen zou je zeggen, zeker 2 tegendoelpunten met zo'n verdediging is niet nodig.
Kompany en vermaelen deden niet mee he.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:31 schreef StijnDa het volgende:
Belgie 2-2 tegen MontenegroHet moet toch eens ooit gaan lopen bij die Belgen zou je zeggen, zeker 2 tegendoelpunten met zo'n verdediging is niet nodig.
Speelden zonder Vermaelen en Kompany, zo bijzonder is de verdediging dan niet meerquote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:31 schreef StijnDa het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |