Ik zou je toestel sowieso snel updaten naar 5.1.1 en dan jailbreak erover heen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:24 schreef DeMessias het volgende:
Moet je om Absynthe 2.0 te installeren eerst een update doen naar 5.1.1? Ik heb m'n iPhone eerder gejailbreakt (heb nu nog 5.0.1).
Die 5.0.1 is met jailbreak maar ik zal nu dan updaten naar 5.1.1 en dan Absynthe 2.0 installeren.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:27 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ik zou je toestel sowieso snel updaten naar 5.1.1 en dan jailbreak erover heen.
Als je op 5.0.1 wil blijven kon je al een tijd lang met redsn0w jailbreaken.
Dat zeg ik: ja. Net zoals ik gedaan heb.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:32 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Die 5.0.1 is met jailbreak maar ik zal nu dan updaten naar 5.1.1 en dan Absynthe 2.0 installeren.
Sherlockquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:37 schreef DeMessias het volgende:
FFS, na m'n update naar 5.1.1 is Cydia er af.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:39 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Sherlock![]()
Dohhhhh
Maargoed dat de jailbreak al uit is
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:37 schreef DeMessias het volgende:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:37 schreef DeMessias het volgende:
Hoop dat het nep is. Ziet er vies goedkoop uitquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:34 schreef Merkie het volgende:
http://www.bgr.com/2012/05/29/iphone-5-design-screen-dock-parts/
Hallo nieuwe iPhone.
Ik denk niet dat dit echt is. Die dock connection zullen ze vast niet kleiner maken en waarschijnlijk zal die dock ooit gewoon verdwijnen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:34 schreef Merkie het volgende:
http://www.bgr.com/2012/05/29/iphone-5-design-screen-dock-parts/
Hallo nieuwe iPhone.
Omdat elke iPhone maanden van tevoren gelekt is (op de eerste na, maar die was dan weer ver van tevoren aangekondigd) en het er echt uitziet. Chinese namaak iPhones kan je meestal van een kilometer afstand spotten. Dit is echt glas, aluminium en staal. Hoogwaardige materialen. Dat gebruik je niet in namaak-iPhones.quote:
Er staan op het internet stukken over het gecontroleerd lekken van Apple uit.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:54 schreef Merkie het volgende:
Toch zonde dat Apple nooit meer wat geheim kan houden. Dat lukte alleen met de 3GS en de 4S (ondanks dat die ook gelekt waren, maar niemand wist het omdat iedereen een ander ontwerp verwachtte).
Dat. Plus welke mongool doet nou die headphone jack aan de onderkant.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hoop dat het nep is. Ziet er vies goedkoop uit
Ik wou dat alle iPhones/telefoons dat hadden hoor. Je steekt namelijk je telefoon altijd op z'n kop in je zak.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat. Plus welke mongool doet nou die headphone jack aan de onderkant.
Ik steekt NOOIT mijn iphone op zijn kop in mijn zakquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:13 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik wou dat alle iPhones/telefoons dat hadden hoor. Je steekt namelijk je telefoon altijd op z'n kop in je zak.
* Insert geniusplaatje.
Miljoenen anderen wel. Ik ook. Dat is namelijk wel zo makkelijk.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik steekt NOOIT mijn iphone op zijn kop in mijn zak
Ik altijd, dan ligt ie namelijk meteen goed in je hand als je 'm eruit haaltquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik steekt NOOIT mijn iphone op zijn kop in mijn zak
Juust. Mannen doen dat ook met hun plasser. Gaatje altijd naar onderen zodat ie recht.. Je snapt 'm..quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik altijd, dan ligt ie namelijk meteen goed in je hand als je 'm eruit haalt
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:28 schreef mitchelll0181 het volgende:
Omdat daar de meeste ruimte intern is![]()
Ahh boeie .. Geluid staat altijd uit bij mij
Nooit gehad en ben een gebruiker sinds de eerste iPhone.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:38 schreef mitchelll0181 het volgende:
Oooo gaat daarom bij al die mensen de powerbutton verrot
Is dat onderzocht?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:30 schreef Biogarde het volgende:
Dit omdat de meeste gebruikers 'm op z'n kop in hun zak hebben.
Ligt aan hoe je 'm eruit haaltquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik altijd, dan ligt ie namelijk meteen goed in je hand als je 'm eruit haalt
Ik heb er nooit op gelet maar nu ik er aan denk klopt het idd. Ook als je hem niet in je zak hebt is het veel ergonomischer om hem aan de onderkant van de telefoon te hebben zitten. Dan staat het snoertje direct naar je toe ipv een bocht. Minder kans op een knikje in de kabel.quote:
5.1.1 op mijn bijna 3 jaar oude 3GSquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:43 schreef mitchelll0181 het volgende:
Helemaal geen last van die dingen .. Wat draai je nu dan?
Een lul van bubba in je kontje krijgen, betekent toch ook niet dat het goed is? ( omdat je er al ervaring meehebt )quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:50 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ziet er toch goed uit. En mensen die janken over de headphone Jack aan de onderkant hebben nog nooit een iPod Touch gezien blijkbaar?
Mooi design, net zoals de iPhone 4. Alleen denk ik niet dat Apple de dock zal veranderen eigenlijk. Oh en de home knop weg?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:31 schreef Guidetti het volgende:
Hier wat highres foto's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is niet weg! Plaatje 1. Ist achterzijde en plaatje 2 voorzijde.quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:04 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Mooi design, net zoals de iPhone 4. Alleen denk ik niet dat Apple de dock zal veranderen eigenlijk. Oh en de home knop weg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |