Waar is dat voor nodig dan? Jullie vrouwmenschen zitten toch alleen te wachten tot een man op je afstapt met een leuke openingszin?quote:
Waar lees je dat? Pak gewoon die meid van 18 of 20.... het hoeft niet gelijk van jou leeftijd te zijn. Dat is het doel niet.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:27 schreef freshy98 het volgende:
Humor. Een supermarkt kassiere die tussen de 16 en 60 is, en dan rond mijn leeftijd.
Je begrijpt wel dat die er niet zijn?
Heb jij toch niet nodig, met je bierbrengskillsquote:
Dude...quote:Op maandag 28 mei 2012 22:29 schreef freshy98 het volgende:
[..]
Waar is dat voor nodig dan? Jullie vrouwmenschen zitten toch alleen te wachten tot een man op je afstapt met een leuke openingszin?
Misschien in jouw dorp, maar niet hier iig.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:29 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Waar lees je dat? Pak gewoon die meid van 18 of 20.... het hoeft niet gelijk van jou leeftijd te zijn. Dat is het doel niet.
Jups... 2 bladzijden. 1 met het telefoonnummer van mijzelf en 1 met het telefoonnummer van ArTiC. Voor de vrouwen organiseren we praktijk cursussen.quote:
Ik heb het nummer van ArTiC al!quote:Op maandag 28 mei 2012 22:30 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Jups... 2 bladzijden. 1 met het telefoonnummer van mijzelf en 1 met het telefoonnummer van ArTiC. Voor de vrouwen organiseren we praktijk cursussen.
Ja, maar dan moet een man eerst een leuke openingszin verzinnenquote:Op maandag 28 mei 2012 22:29 schreef freshy98 het volgende:
[..]
Waar is dat voor nodig dan? Jullie vrouwmenschen zitten toch alleen te wachten tot een man op je afstapt met een leuke openingszin?
Euh nee.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:29 schreef freshy98 het volgende:
[..]
Of jij verzint een leuke openingszin als je op een man afstapt.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet een man eerst een leuke openingszin verzinnen
Volgens '98 zit ik erop te wachten tot een man dat doet..quote:Op maandag 28 mei 2012 22:33 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Of jij verzint een leuke openingszin als je op een man afstapt.
Verzin een openingszin, schrijf hem op een briefje en geef dat briefje aan die man?quote:Op maandag 28 mei 2012 22:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Volgens '98 zit ik erop te wachten tot een man dat doet..
Ja, maar we zijn er al achter gekomen dat hij nog wat geholpen moet worden. (en niet zoals je kater)quote:Op maandag 28 mei 2012 22:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Volgens '98 zit ik erop te wachten tot een man dat doet..
Oja! Jemie... Wat een expert ben je!!quote:Op maandag 28 mei 2012 22:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Verzin een openingszin, schrijf hem op een briefje en geef dat briefje aan die man?
Oooo, dus kan beter naar jou en ArTiC luisteren?quote:Op maandag 28 mei 2012 22:35 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ja, maar we zijn er al achter gekomen dat hij nog wat geholpen moet worden. (en niet zoals je kater)
Ik heb aardig wat van die briefjes inmiddelsquote:Op maandag 28 mei 2012 22:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oja! Jemie... Wat een expert ben je!!
Dat sowieso.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oooo, dus kan beter naar jou en ArTiC luisteren?
naar de oudere garde..![]()
Niet van mijquote:Op maandag 28 mei 2012 22:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik heb aardig wat van die briefjes inmiddels
Oké!quote:
Heel oud...zo oud dat ik mijn kunstgebit maar eens uitdoe en ga slapenquote:Op maandag 28 mei 2012 22:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oooo, dus kan beter naar jou en ArTiC luisteren?
naar de oudere garde..![]()
Je ziet waar het mis gaat toch?quote:
Hahaha, slaap lekker!!quote:Op maandag 28 mei 2012 22:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Heel oud...zo oud dat ik mijn kunstgebit maar eens uitdoe en ga slapen
Zou dat werken...? Ik betwijfel het..quote:Op maandag 28 mei 2012 22:38 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Je ziet waar het mis gaat toch?
Schrijf maar snel een briefje naar ArTiC.
Of je kan hopen dat hij 'Hahaha, slaap lekker!!quote:Op maandag 28 mei 2012 22:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zou dat werken...? Ik betwijfel het..
Hahaha. Dat ziet hij niet als een hint, want dat zeg ik al een paar jaar tegen hem!quote:Op maandag 28 mei 2012 22:40 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Of je kan hopen dat hij 'Hahaha, slaap lekker!!" als een hint ziet.
Slaap lekker ArTiC. Doe maar voorzichtig met dat kunstgebitje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |