Weer te veel gezopen?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 09:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik vanmiddag maar 1 biertje nodig heb om meteen straalbezopen te zijn![]()
Brakheid ten top hier.
Te veel is onmogelijk!!quote:
Alcoholistquote:Op zaterdag 26 mei 2012 09:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Te veel is onmogelijk!!
Heb ik nu nog last van een lichte alcoholroes? Ja, voel mij nog steeds aangeschoten!
Gaat dat mij tegenhouden om vandaag gewoon weer een biertje te nuttigen? Hell no!
Nee, weekendgenieter!quote:
Jaloers kreng!!quote:
Ach ik ga morgenmiddag/avond de schade wel inhalen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 09:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jaloers kreng!!
Jij moet gewoon de hele dag werken en kan dus geen biertje doen. Je vergeet alleen dat dat niet mijn schuld is
Mijn plan voor de zondag is slapen, heel veel slapen. En als ik wakker word ga ik gewoon omdat het kan nog meer slapen!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 09:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach ik ga morgenmiddag/avond de schade wel inhalen.
Wat saaiquote:Op zaterdag 26 mei 2012 09:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn plan voor de zondag is slapen, heel veel slapen. En als ik wakker word ga ik gewoon omdat het kan nog meer slapen!
Ik ben dan ook een hele saaie meidquote:
ja inderdaad. Echt zo'n saai en burgerlijk huisvrouwtjequote:Op zaterdag 26 mei 2012 09:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben dan ook een hele saaie meid
Jij ook alquote:
Ik moest hardop schaterlachenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 09:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
ja inderdaad. Echt zo'n saai en burgerlijk huisvrouwtje
Ik ben te brak om dat waanbeeld van je te doorbreken vandaagquote:
Ja ik weet niet wat ik gister allemaal naar binnen hebt gewerktquote:
En dan moet je vandaag nog meer zuipenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 09:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik weet niet wat ik gister allemaal naar binnen hebt gewerkt
En wat een klote stad Amsterdam! Na het stappen nog geen eens kunnen genieten van shoarma! Die tenten sluiten allemaal om 4 uur
Zo onlogisch
Welk waanbeeld?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 09:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben te brak om dat waanbeeld van je te doorbreken vandaag
Ja colaquote:Op zaterdag 26 mei 2012 10:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan moet je vandaag nog meer zuipen
Ik heb geen idee of ik kom vanavond. Ik whatsapp wel.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 10:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja cola
Ik weet niet of ik het wel red
Maar dat zie ik vanavond wel weer
Je hoeft niet elke keer te whatsappen als je komt hoorquote:Op zaterdag 26 mei 2012 10:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of ik kom vanavond. Ik whatsapp wel.
Ik zwijg nu maar evenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 10:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hoeft niet elke keer te whatsappen als je komt hoor
Ik kijk echt hoe ik me vanavond voelquote:Op zaterdag 26 mei 2012 10:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of ik kom vanavond. Ik whatsapp wel.
Mjah dat gevoel heb ik dus ook. En ik ga niet mn halve date stoppen omdat er een FOK!meet is natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 10:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kijk echt hoe ik me vanavond voel
Loop je half naakt over de gang naar de wckom je een groepje Spanjaarden tegen midden nacht
dat is echt vaag. Maar een hostel zou ik zo weer doen. Dit is zoooooo grappig
Ik ook. Maar ik ga het vannacht wel een keer leuk hebben in een dorp met ehm, 15 huizen waarschijnlijk. Des te minder mensen die kunnen klagen over de geluidsoverlast.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:14 schreef Comp_Lex het volgende:
Op dit soort momenten vind ik het zo ongelooflijk kut dat ik niet in de Randstad woon, maar in zo'n achtergesteld, onderontwikkeld boerengehucht
Waar is dat dan ergens?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:14 schreef Comp_Lex het volgende:
Op dit soort momenten vind ik het zo ongelooflijk kut dat ik niet in de Randstad woon, maar in zo'n achtergesteld, onderontwikkeld boerengehucht
Haha pleurisquote:
Wat moet ik er dan meequote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Klagen over katers
Maar goedemorgen
GOEDEMORGEN HEB JE EEN KATERquote:Op zaterdag 26 mei 2012 10:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kijk echt hoe ik me vanavond voel
Loop je half naakt over de gang naar de wckom je een groepje Spanjaarden tegen midden nacht
dat is echt vaag. Maar een hostel zou ik zo weer doen. Dit is zoooooo grappig
Nu al weer aan de drank?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
NEE MAAR WEL EEN POES! HAHAHAAHAHAHA LOL!begin al melig te worden
Je bent de weg alweer kwijt?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
NEE MAAR WEL EEN POES! HAHAHAAHAHAHA LOL!begin al melig te worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |