Maar wat jij nu zegt begrijp ik wel.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 03:27 schreef El_Matador het volgende:
dat snap ik, maar ik begrijp jou niet...
Wie is dat dan weer?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 03:30 schreef SavageMM het volgende:
[..]
Hanako, wat the fuck doe je met een vrouw? Je bent toch homo?
quote:
Oh god.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 03:39 schreef SavageMM het volgende:
[..]
Random stoned dude die de helft mist.
Goede vraag...quote:Op zaterdag 26 mei 2012 03:40 schreef SavageMM het volgende:
[..]
Wat verwacht je op dit tijdstip op Fok! dan?
Ik was om 6 uur al wakkerquote:Op zaterdag 26 mei 2012 07:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
Stelletje luie flikkers, wakker worden!
Ik was om zes uur opquote:Op zaterdag 26 mei 2012 07:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
Stelletje luie flikkers, wakker worden!
Hoe zou je het vinden als iemand dat bij jou deed?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 07:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Is het heel erg slecht om van date 1 meteen door te gaan naar date 2?
Ligt eraan hoe lang er al gedate wordt. Bij een eerste date zou ik daar niet wakker van kunnen liggen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 07:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe zou je het vinden als iemand dat bij jou deed?
Dan heb je je antwoord.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 07:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe lang er al gedate wordt. Bij een eerste date zou ik daar niet wakker van kunnen liggen.
Maar ja de date van vandaag is toch niet echt een echte date dus dan kan het wel denk ik
Thnxquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |