Hij was eerderquote:Op zondag 27 mei 2012 12:16 schreef JJdJ1984 het volgende:
Heeftie last van zijn buurvrouw?
Nu weet ik niet wie er eerder was maar als je bij een kroeg woont weet je dat je overlast (?) kan krijgen
Heb nog wel een stukje gras over voor een tentjequote:Op zondag 27 mei 2012 12:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kunnen we die buurvrouw niet laten afschepen.
Ik vond inderdaad dat de muziek juist niet hard stond. Soms zelfs een beetje te zachtquote:Op zondag 27 mei 2012 13:14 schreef Greys het volgende:
Als ik ooit naast een kroeg zou moeten wonen zou ik die kiezen.
Als er nou iemand de volumeknop netjes regelt...
Vonden jullie ook niet dat het helemaal juist NIET hard stond?
Volgens mij zitten er wel 6 panden tussenquote:Op zondag 27 mei 2012 13:29 schreef Ml-etje het volgende:
Woont ze ertegenaandan (als in eraan vast met 1 of 2 muurtjes ertussen)?
Ja dat vind ik soms dus ookquote:Op zondag 27 mei 2012 13:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik vond inderdaad dat de muziek juist niet hard stond. Soms zelfs een beetje te zacht
Ok ik deed eenquote:Op zondag 27 mei 2012 13:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Volgens mij zitten er wel 6 panden tussen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Klopt ja.quote:Op zondag 27 mei 2012 14:24 schreef Oognip het volgende:
Ze schijnt ook stewardess te zijn en dus onregelmatige diensten te hebben. Daar moet Henk zich maar aan aanpassen
I know a guy who has a brother, a cousin of a friend of this brother can...quote:Op zondag 27 mei 2012 12:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kunnen we die buurvrouw niet laten afschepen.
Zal idd best, maar aan de andere kant is hij nou niet bepaald grof, agressief of intimiderendquote:
Ze is bang om voor zijn charmes te vallenquote:Op zondag 27 mei 2012 14:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Zal idd best, maar aan de andere kant is hij nou niet bepaald grof, agressief of intimiderend
Is wel een groot risico dat dat gebeurt jaquote:Op zondag 27 mei 2012 14:55 schreef Peter het volgende:
[..]
Ze is bang om voor zijn charmes te vallen
Nee maar dat soort mensen weten vaak zelf niet hoe ze iets mondeling moeten bespreken.quote:Op zondag 27 mei 2012 14:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Zal idd best, maar aan de andere kant is hij nou niet bepaald grof, agressief of intimiderend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |