over een uur ben je hier en over 5 uur strompel je weer weg.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 03:20 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
I bedoelde meer... ik ben heel flexibel en kan aan hoop dingen wennen, waaronder een zak over minj harses.
Oej ik bespeur een traumaquote:Op zaterdag 26 mei 2012 03:20 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ik ben gewend aan milieuvriendelijke papieren zakken
Nee, maar er werd gevraagd hoe oud ik was, vandaar.quote:
Ik ben het met je eens. Laten we het weer over de link tussen Hitler en supermarkten hebben.quote:
de jodenkoeken en milieuvriendelijke papieren zakken zijn in de bonus.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 03:23 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens. Laten we het weer over de link tussen Hitler en supermarkten hebben.
Jij eerst.
ik ben te moe om leuk uit de hoek te komenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 03:23 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens. Laten we het weer over de link tussen Hitler en supermarkten hebben.
Jij eerst.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 03:28 schreef HaywoodJablome het volgende:
Ik ben te dronken om nog een coherente opmerking te plaatsen en ga dus ook maar eens pitten.
Fijne avond nog voor degenen die het nog volhouden of in een andere tijdzone zitten.
trusten! en kijk uit voor je baarmoederstukjes en sliertjes bij het opstaan!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 03:28 schreef HaywoodJablome het volgende:
Ik ben te dronken om nog een coherente opmerking te plaatsen en ga dus ook maar eens pitten.
Fijne avond nog voor degenen die het nog volhouden of in een andere tijdzone zitten.
eenschquote:Op zaterdag 26 mei 2012 03:28 schreef El_Matador het volgende:
nachtbagger is niet meer wat het was. nu is het gewoon bagger.
Nog een dorpsidiootquote:Op zaterdag 26 mei 2012 02:04 schreef Zolder het volgende:
Zijn eigen supermarkt is gestart.
Ik doe regelmatig boodschappen bij de AH.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |