Het is gewoon een Hagedis, ze hebben gewoon een nieuwe variatie van een Hagedis gevonden en dan een stempel plaatsen het is geëvolueerd, het is nooit waargenomen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:34 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Als je eerst het verschil tussen snel en langzaam leert kunnen we verder praten.
Ik vroeg aan jou, wat heeft daar de wetenschap ermee te maken, leg mij even uit meer vraag ik niet.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:35 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Doe je net alsof je dom bent of is het echt zo?
Als ze een nieuwe variatie van een hagedis vinden is dat verandering in de soort en dus waargenomen en evolutie, je zegt net dat ze dat hebben gevonden dus je kunt dat niet ontkennen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:36 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Het is gewoon een Hagedis, ze hebben gewoon een nieuwe variatie van een Hagedis gevonden en dan een stempel plaatsen het is geëvolueerd, het is nooit waargenomen.
maar dit is waargenomenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:36 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Het is gewoon een Hagedis, ze hebben gewoon een nieuwe variatie van een Hagedis gevonden en dan een stempel plaatsen het is geëvolueerd, het is nooit waargenomen.
Dat heeft alles met wetenschap te maken.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:36 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Ik vroeg aan jou, wat heeft daar de wetenschap ermee te maken, leg mij even uit meer vraag ik niet.
Het is een nieuw gevonden variatie van een Hagedis gevonden, de rest is puur een aanname meer niet en er is geen bewijs ervan dat het is geëvolueerd. Soorten evolueren niet, alleen bacterie kunnen veranderen naar een ander bacterie en dan heb je het gehad.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:35 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
dat is evolutie
een hagedis groep die over grofweg 30 generaties een nieuwe structuur in zijn darmen ontwikkeld is een duidelijk bewijs dat evolutie dingen kan toevoegen aan een organisme.
Er zijn nog zoveel dieren die nog niet gevonden zijn, en ik zal voorspellen dat ze eerst komen met evolutie.................................:) Je weet hoe groot de Ark was he ?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:38 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Als ze een nieuwe variatie van een hagedis vinden is dat verandering in de soort en dus waargenomen en evolutie, je zegt net dat ze dat hebben gevonden dus je kunt dat niet ontkennen.
Leg mij dan even uit graag.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:38 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Dat heeft alles met wetenschap te maken.
Een bacterie is ook een soort, daar ga je al.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:39 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Het is een nieuw gevonden variatie van een Hagedis gevonden, de rest is puur een aanname meer niet en er is geen bewijs ervan dat het is geëvolueerd. Soorten evolueren niet, alleen bacterie kunnen veranderen naar een ander bacterie en dan heb je het gehad.
Hagedis is een Soort de rest is allemaal variaties ervan.
quote:Wetenschappers observeerden reeds het ontstaan van nieuwe soorten via evolutie, zowel in het laboratorium als in het wild (zie bijvoorbeeld Weinberg, J.R., V.R. Starczak, and D. Jorg, 1992, "Evidence for rapid speciation following a founder event in the laboratory." Evolution 46: 1214-1220). Zelfs zonder deze directe observaties zou het verkeerd zijn te stellen dat evolutie nog niet waargenomen werd. Bewijsmateriaal is niet zomaar beperkt tot wat we voor onze eigen ogen zien gebeuren. De evolutietheorie doet voorspellingen die betrekking hebben op fossielen, vergelijkende anatomie, genetica, de geografische verspreiding van soorten, enz. Deze voorspellingen werden reeds herhaaldelijk geverifieerd. Het aantal observaties die de theorie ondersteunen is werkelijk overweldigend.
Te klein voor alle verschillende soorten op de wereld. Je verklaart niet de grote variëteit van vogels als dat allemaal via de ark is gebeurd.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:40 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Er zijn nog zoveel dieren die nog niet gevonden zijn, en ik zal voorspellen dat ze eerst komen met evolutie.................................:) Je weet hoe groot de Ark was he ?
Nee, dat is een micro organisme. bacterie kunnen zich aanpassen in bepaalde klimaten vandaar dat er veel en erg veel variaties zijn onder een Soort.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:42 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Een bacterie is ook een soort, daar ga je al.
Een hoopje botten in het grond kan je niet concluderen dat het baby's heeft gehad.quote:
Dat is dus evolutie van die bacterie dan.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:43 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Nee, dat is een micro organisme. bacterie kunnen zich aanpassen in bepaalde klimaten vandaar dat er veel en erg veel variaties zijn onder een Soort.
Toen waren er zeer weinig variaties in de tijd van Noach toen was het een haal ander aarde dan wij nu kennen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:42 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Te klein voor alle verschillende soorten op de wereld. Je verklaart niet de grote variëteit van vogels als dat allemaal via de ark is gebeurd.
Ok, jij gelooft dat er organismen bestaan dus die geen baby's krijgen?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:45 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Een hopje botten in het grond kan je niet concluderen dat het baby's heeft gehad.
Dus fossiel kan je nooit als bewijs hebben voor evolutie.
Ja klopt, en die variaties noem je evolutie.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:46 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Toen waren er zeer weinig variaties in de tijd van Noach toen was het een haal ander aarde dan wij nu kennen.
Evidence for rapid speciation following a founder event in the laboratory." Evolution 46: 1214-1220quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:45 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Een hoopje botten in het grond kan je niet concluderen dat het baby's heeft gehad.
Dus fossiel kan je nooit als bewijs hebben voor evolutie.
We wisten exact welke soorten er op dat eiland waren voordat er een uitheemse soort op dat eiland werd neergezet.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:39 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Het is een nieuw gevonden variatie van een Hagedis gevonden, de rest is puur een aanname meer niet en er is geen bewijs ervan dat het is geëvolueerd. Soorten evolueren niet, alleen bacterie kunnen veranderen naar een ander bacterie en dan heb je het gehad.
Hagedis is een Soort de rest is allemaal variaties ervan.
Een gelovige overtuigen is moeilijker dan de nobelprijs voor de natuurkunde winnen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:46 schreef Supertolll het volgende:
[..]
Evidence for rapid speciation following a founder event in the laboratory." Evolution 46: 1214-1220
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |