abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112050204
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 00:33 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Ik zei dat evolutie een feit is, zoals de bolvorm van de aarde een feit is. Niemand kijkt om zich en constateert dat hij op een bol staat. Toch mag je het een feit noemen, maar het is geen simpele directe waarneming. De aardbol is daarvoor te groot en evolutie is daarvoor te traag.
Je typte (wetenschappelijk kennis) er is geen kennis wat nooit is waargenomen beste kerel.
Alleen op micro organisme zoals Bacterie kunnen veranderen en daar blijf het gewoon bij de rest is puur een religie waar men in geloofd net zoals ik in de Bijbel geloofd dat leven door God is gecreëerd.

Bij jullie is altijd als het maar lang geleden en ver weg is, dat betekent dat jullie geen bewijzen hebben zo simpel is dat.
pi_112050246
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 14:15 schreef Kingdom34 het volgende:

[..]

Je typte (wetenschappelijk kennis) er is geen kennis wat nooit is waargenomen beste kerel.
Alleen op micro organisme zoals Bacterie kunnen veranderen en daar blijf het gewoon bij de rest is puur een religie waar men in geloofd net zoals ik in de Bijbel geloofd dat leven door God is gecreëerd.
Dus we geloven allebei in onzin? Geloof dan op z'n minst in 'leuke onzin' en niet in een boekje wat stampvol zit met massaslachtingen.
  zaterdag 26 mei 2012 @ 14:20:22 #43
311910 MetalIsAwesome
Hey, kijk niet zo man
pi_112050306
quote:

[..]

Bij jullie is altijd als het maar lang geleden en ver weg is, dat betekent dat jullie geen bewijzen hebben zo simpel is dat.
De Romeinen bestonden lang geleden, toch is er bewijs voor hun bestaan door opgravingen en teksten van de Romeinen. De bijbel biedt er geen enkel bewijs voor, het enige bewijs dat de bijbel geeft is dat er in de bijbel iets beschreven staat ove reen volk dat de romeinen heet. Je moet er echter archeologische opgravingen voor doen om bewijs te verkrijgen.
De wereld is er om te respecteren, omdat het ons een plaats en de kans om te leven heeft gegund.
  zaterdag 26 mei 2012 @ 14:20:38 #44
311910 MetalIsAwesome
Hey, kijk niet zo man
pi_112050314
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 14:17 schreef Klauz het volgende:

[..]

Dus we geloven allebei in onzin? Geloof dan op z'n minst in 'leuke onzin' en niet in een boekje wat stampvol zit met massaslachtingen.
Ja, maar het zijn goede massaslachtingen he. ;)
De wereld is er om te respecteren, omdat het ons een plaats en de kans om te leven heeft gegund.
pi_112050354
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 00:37 schreef Molurus het volgende:
Kingdom34, had je gezien dat Hovind erkent dat twee groepen van dezelfde soort door variatie en natuurlijke selectie zo ver uit elkaar kunnen groeien dat ze niet meer onderling kunnen voortplanten?

Als dat geen soortvorming is, wat is het dan wel? In zijn eigen woorden: "if they can bring forth, they are the same kind"
(Kind) betekent gewoon (Aard) en dat is hetzelfde als Soort.
Chihuahua kan men ook niet met een Wolf voortplanten, maar het zijn wel een soort, want de Chihuahua heeft al veel DNA kwijt geraakt door gefokt ervan maar blijf een Soort.

Wees niet selectief graag.

quote:
Het lijkt erop dat Hovind de belangrijkste elementen van evolutie niet betwist, maar vooral bezwaar heeft tegen het gebruik van het woord 'evolutie'.
Natuurlijke selectie selecteer alleen maar meer niet, dat is duidelijk door Kent uitgelegd.
Kent hovind was ook oneens dat ons belasting geld naar de evolutionisten gaan met het geld zoals NASA puur verricht om leven zoeken wat men nooit zal vinden.
pi_112050387
quote:

[..]

jWe hebben ook veranderingen gezien andere organismen
http://news.nationalgeogr(...)izard-evolution.html
pi_112050390
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 01:11 schreef MetalIsAwesome het volgende:

[..]

Ik vond deze. :')

The Bible Says God Doesn't Exist (Really!)
by ~RushAndRuleIt

Many Christians wonder how anyone could doubt the existence of God, but it turns out it's right in the bible. If you read between the lines, it tells you there's no God…

1) The bible claims that God sacrificed Jesus for our sins. (John 3:16, Romans 3:25, Ephesians 5:2, Hebrews 9:26) (This is ignoring Deuteronomy 24:16 and Ezekiel 18:20, which state that everyone is to be responsible for their own transgressions without anyone else dying for their sins, thus undermining the primary basis of Christianity.)

2) Since Jesus is God (2 Peter 1:1, John 10:30-33, and other verses), premise 1 means that God sacrificed himself.

3) A sacrifice involves the destruction of the entire being, including the spirit. This seems intuitively obvious especially for a self-sacrifice, since it's not much of a sacrifice if the martyr is guaranteed an eternity in heaven. The bible never directly specifies what constitutes a "sacrifice," but it seems to support this intuition.

a) In the entire bible, only humans are said to have been given immortal souls. (Ecclesiastes 3:11, 12:7, and other verses)

b) The bible allows animal sacrifice (several passages in Leviticus 1), but it condemns human sacrifice in the same breath as witchcraft, sorcery, fortune telling, and other forms of magic. (Deuteronomy 18:10-11)

c) Of all the things the bible forbids, why lump human sacrifice together with magic? It would require some type of occult power to sacrifice the additional element of the soul.

Do not be afraid of those who kill the body but cannot kill the soul. Rather, be afraid of the One who can destroy both soul and body in hell.
(Matthew 10:28)

Therefore, the bible implicitly defines sacrifice as the destruction of the whole being, including the spirit.

4) From the above premises, God must have died with no afterlife.

Therefore, according to the bible, God doesn't exist.
Wat is daar de bedoeling ervan?
pi_112050422
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 14:24 schreef Mr.44 het volgende:

[..]

jWe hebben ook veranderingen gezien andere organismen
http://news.nationalgeogr(...)izard-evolution.html
Dat evolutie sponsor programma zit vol met mantra wat nooit is bewezen.
Ik typte ook duidelijk MICRO organisme.
pi_112050470
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 13:46 schreef Mr.44 het volgende:

[..]

Er zijn geen 7 evolutietermen binnen de evolutietheorie.
Als je er dingen als sterrenevolutie bijhaalt heeft het niks meer met evolutietheorie te maken.
Jawel, alleen evolutionisten willen graag niet over hebben.
Ze beweren dat een ster worden geboren, nooit is aangetoond sterren alleen maar niet worden geboren.
pi_112050472
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 14:25 schreef Kingdom34 het volgende:

[..]

Dat evolutie sponsor programma zit vol met mantra wat nooit is bewezen.
Ik typte ook duidelijk MICRO organisme.
daarom geef ik een voorbeeld van iets wat niet een micro organisme is
hier heb je een voorbeeld van een organisme wat geen micro organisme is maar wel is veranderd.
  zaterdag 26 mei 2012 @ 14:28:43 #51
311910 MetalIsAwesome
Hey, kijk niet zo man
pi_112050496
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 14:24 schreef Kingdom34 het volgende:

[..]

Wat is daar de bedoeling ervan?
Daarin staat hoe de bijbel uitlegt dat God niet bestaat.
pi_112050515
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 14:27 schreef Kingdom34 het volgende:

[..]

Jawel, alleen evolutionisten willen graag niet over hebben.
Ze beweren dat een ster worden geboren, nooit is aangetoond sterren alleen maar niet worden geboren.
wat heeft dat met de evolutietheorie te maken?
de evolutietheorie gaat over levende dingen
een ster leeft niet, valt dus buiten de evolutietheorie en kan dus geen bron zijn voor argumenten voor of tegen de evolutietheorie.
pi_112050568
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 14:20 schreef MetalIsAwesome het volgende:

[..]

De Romeinen bestonden lang geleden, toch is er bewijs voor hun bestaan door opgravingen en teksten van de Romeinen. De bijbel biedt er geen enkel bewijs voor, het enige bewijs dat de bijbel geeft is dat er in de bijbel iets beschreven staat ove reen volk dat de romeinen heet. Je moet er echter archeologische opgravingen voor doen om bewijs te verkrijgen.
Jij snapt daar letterlijk niets van, maar laten we daar maar ophouden anders wordt het alleen maar off-topic. Jullie gaan nou zoeken naar andere onderwerpen omdat jullie geen bewijs kan tonen over evolutie.

We zijn bezig met wetenschap en geloof niet over historische bewijzen wat vol zit in de Bijbel.
  zaterdag 26 mei 2012 @ 14:31:53 #54
311910 MetalIsAwesome
Hey, kijk niet zo man
pi_112050575
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 14:29 schreef Mr.44 het volgende:

[..]

wat heeft dat met de evolutietheorie te maken?
de evolutietheorie gaat over levende dingen
een ster leeft niet, valt dus buiten de evolutietheorie en kan dus geen bron zijn voor argumenten voor of tegen de evolutietheorie.
Iemand die graag de waarheid in een boekje wil lezen dat geen goede argumenten geeft overtuig je niet.
pi_112050603
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 14:27 schreef Mr.44 het volgende:

[..]

daarom geef ik een voorbeeld van iets wat niet een micro organisme is
hier heb je een voorbeeld van een organisme wat geen micro organisme is maar wel is veranderd.
Het blijft gewoon een hagedis meer niet, gewoon een soort maar dan een ander variatie ervan.
Dat is geen evolutie vriend. Er is nooit waargenomen van niet hagedis tot hagedis veranderd.
  zaterdag 26 mei 2012 @ 14:33:32 #56
311910 MetalIsAwesome
Hey, kijk niet zo man
pi_112050609
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 14:31 schreef Kingdom34 het volgende:

[..]

Jij snapt daar letterlijk niets van, maar laten we daar maar ophouden anders wordt het alleen maar off-topic. Jullie gaan nou zoeken naar andere onderwerpen omdat jullie geen bewijs kan tonen over evolutie.

We zijn bezig met wetenschap en geloof niet over historische bewijzen wat vol zit in de Bijbel.
Dit heeft er alles mee te maken! Jij legt een correlatie tussen de waarneming en het hebben van bewijs, dus ik laat jou zien dat je ook zonder directe waarneming toch ergens bewijs vandaan kunt halen. Maar ik sta niet beschreven in de bijbel, dus het kan best dat ik niet besta hoor.

Bianconeri, kom alsjeblieft terug, want sinds deze kerel er is begin ik je een fijne kerel te vinden.
  zaterdag 26 mei 2012 @ 14:34:14 #57
311910 MetalIsAwesome
Hey, kijk niet zo man
pi_112050623
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 14:33 schreef Kingdom34 het volgende:

[..]

Het blijft gewoon een hagedis meer niet, gewoon een soort maar dan een ander variatie ervan.
Dat is geen evolutie vriend.
Als je eerst het verschil tussen snel en langzaam leert kunnen we verder praten.
pi_112050642
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 14:33 schreef MetalIsAwesome het volgende:

[..]

Dit heeft er alles mee te maken! Jij legt een correlatie tussen de waarneming en het hebben van bewijs, dus ik laat jou zien dat je ook zonder directe waarneming toch ergens bewijs vandaan kunt halen. Maar ik sta niet beschreven in de bijbel, dus het kan best dat ik niet besta hoor.

Bianconeri, kom alsjeblieft terug, want sinds deze kerel er is begin ik je een fijne kerel te vinden.
Kom op zeg hem heb ik al tig keren de klem gehad.
Maar goed, wat heeft dat met wetenschap te maken?
  zaterdag 26 mei 2012 @ 14:35:28 #59
311910 MetalIsAwesome
Hey, kijk niet zo man
pi_112050660
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 14:34 schreef Kingdom34 het volgende:

[..]

Kom op zeg hem heb ik al tig keren de klem gehad.
Maar goed, wat heeft dat met wetenschap te maken?
Doe je net alsof je dom bent of is het echt zo?
pi_112050667
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 14:33 schreef Kingdom34 het volgende:

[..]

Dat is geen evolutie vriend.
dat is evolutie
een hagedis groep die over grofweg 30 generaties een nieuwe structuur in zijn darmen ontwikkeld is een duidelijk bewijs dat evolutie dingen kan toevoegen aan een organisme.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')