Dat een Mens een SOORT is.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, een mens is een soort. Maar wat versta jij er onder?

waarom?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:51 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Feit is DNA bestaat. Hoe ga je het zoiets wat zo complex uitleggen hoe het is ontstaan.
Er moet iemand geweest zijn (God) een ander hoge intelligentie dat voor elkaar kreeg klopt dat zo beetje?

Waarom? Een walvis heeft als enige overeenkomst met een vis dat het onder water leeft. Voor de rest letterlijk niets.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:51 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Het blijft een vis, alleen Mensen veranderen de categorisch zelf maar de Bijbel is Duizenden jaren niet veranderd en volgens de Bijbel is een Walvis een vis.

Dat zie ik je steeds zeggen, maar wat "wij mensen" waarnemen gedurende de tijd dat de natuur echt onderzoeken, zeg 500 jaar (ik neem het ruim) is niet zo relevant. Evolutie gaat over het algemeen over periodes op de geologische schaal, maar er zijn wel voorbeelden van waargenomen evolutie:quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:37 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
De Bijbel zeg soort brengt keer op keer hetzelfde soort wat wij keer op keer waarnemen.
Nee niet bepaald, ik zou niet weten op welke manier de bijbel relevant is in de tegenwoordige wetenschap.quote:Ben je met mij eens dat de Bijbel wetenschappelijk is bekrachtigd ?

Nee, je hebt dat nog niet uitgelegd en ja ik heb je berichten gelezen. Je lepelt wat op uit de bijbel wat nauwelijks een definitie is.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:41 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Ik heb dat uitgelegd, maar Molorus dwong mij ertoe keer op keer omdat hij niet accepteerde wat ik definieerde precies wat de Bijbel zegt.
Heb je nog meer voorbeelden?

"dus een vis die op strand kan kruipen is dezelfde soort als een vis een paar generaties eerder die dat niet kon"quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:50 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
war zeg ik dat een vis niet altijd kieuwen heeft gehad
ik zeg dat er een vis is die longen heeft ontwikkeld en die over het land kan kruipen
en die bestaan

Dat een mens een Mens produceert.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:53 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
dat is geen definitie van soort
dat is de mens definiėren als een soort

Of ik het kan bevestigen, kijk eens om je heen dan zie je alles wat is bevestigd.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dus als een dier hetzelfde dier produceert is dat een soort? Kun je dat even bevestigen?

We kunnen het ook leuker maker hequote:

Okay. Dan heb ik een paar vragen voor je.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:57 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Of ik het kan bevestigen, kijk eens om je heen dan zie je alles wat is bevestigd.

Nee! Een definitie willen we krijgen. Een mens is een soort, maar wat jouw definitie van soort.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:45 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Is een Mens een Soort ja of nee? We praten over dieren/Mensen en Planten.
Dus een beschrijving van de term!quote:De situatie waarin onze diepste Behoeften zijn verwezenlijkt: Gelukssituatie De Subjectieve indruk, en het daarmee gepaard gaande Gevoel dat men zich in zo'n situatie bevindt: Geluksgevoel De diepste Behoefte van mens (en dier): Geluksbehoefte

Gewoon een soort. Kat Hond en Paardquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Okay. Dan heb ik een paar vragen voor je.
Zijn een tekkel en een Deense Dog dezelfde soort? En een ezel en een muilezel? En een leeuw en een tijger?

Je loopt er om heen te lullen! Je bent oneerlijk tegenover jezelf en ons...maar goed dat is normaal onder creationisten...maar dat neemt niet weg dat ik een antwoord wil.quote:

Gewoon een soort?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:01 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Gewoon een soort. Kat Hond en Paard
Er zijn zoveel variaties onder een soort te vinden we weten nog niets alles over dieren wat wij nu kennen. In de tijd van Noach was het ene heel ander Aarde wat wij nu kennen, toen had je geen kou hier en daar alleen maar een lekker temperatuur dus de dieren van toen hoefde nooit aan te passen, maar ze hadden wel de DNA voor om wel te kunnen wat wij nu kennen.

Les 1 in het verdedigen van onmogelijke zakenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Okay. Dan heb ik een paar vragen voor je.
Zijn een tekkel en een Deense Dog dezelfde soort? En een ezel en een muilezel? En een leeuw en een tijger?

Ga me niet dwingen, want Molorus deed het ook al gisteren puur omdat het hem niet bevalt wat ik zei en blijkbaar bevalt het jou ook niet.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:59 schreef Semisane het volgende:
[..]
Nee! Een definitie willen we krijgen. Een mens is een soort, maar wat jouw definitie van soort.
Een definitie is bijvoorbeeld:
Geluk
[..]
Dus een beschrijving van de term!
En nu jij met soort.

Wat dacht je van variatie van een Soort?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gewoon een soort?Zonder definitie kan ik nog niets. Waarom is een Deense Dog geen soort en een ezel wel? Of is dat volgens jou niet zo?

Een ras dus?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:04 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Wat dacht je van variatie van een Soort?

Van al mn reacties reageer je alleen op die.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:24 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Dat is maar een gedachte wat men denkt, maar geen feit.
Alleen Bacterie kunnen veranderen en dat is waargenomen de rest is maar aannames en nooit wetenschappelijk bewezen.

Nee, dat een mens een Soort is en definieer dat een mens een Mens produceert.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:04 schreef Semisane het volgende:
Het enige wat ik tot nu toe van je hoor Kindom is niets meer dan Een soort is een soort is een soort
Waardeloos gewauwel....en dan heb je nog niet eens uitgelegd wat je bedoelt met "van soort naar soort gaan".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |