abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112062041
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 20:45 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ja, een mens is een soort. Maar wat versta jij er onder?
Dat een Mens een SOORT is.
pi_112062046
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 20:51 schreef Kingdom34 het volgende:

[..]

Feit is DNA bestaat. Hoe ga je het zoiets wat zo complex uitleggen hoe het is ontstaan.
Er moet iemand geweest zijn (God) een ander hoge intelligentie dat voor elkaar kreeg klopt dat zo beetje?
waarom?
pi_112062051
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 20:51 schreef Kingdom34 het volgende:

[..]

Het blijft een vis, alleen Mensen veranderen de categorisch zelf maar de Bijbel is Duizenden jaren niet veranderd en volgens de Bijbel is een Walvis een vis.
Waarom? Een walvis heeft als enige overeenkomst met een vis dat het onder water leeft. Voor de rest letterlijk niets.
  zaterdag 26 mei 2012 @ 20:52:38 #254
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_112062053
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 20:37 schreef Kingdom34 het volgende:

[..]

De Bijbel zeg soort brengt keer op keer hetzelfde soort wat wij keer op keer waarnemen.
Dat zie ik je steeds zeggen, maar wat "wij mensen" waarnemen gedurende de tijd dat de natuur echt onderzoeken, zeg 500 jaar (ik neem het ruim) is niet zo relevant. Evolutie gaat over het algemeen over periodes op de geologische schaal, maar er zijn wel voorbeelden van waargenomen evolutie:

http://listverse.com/2011(...)evolution-in-action/

http://www.wired.com/wiredscience/2008/12/evolutionexampl/

http://www.toptenz.net/top-10-recent-signs-evolution-is-real.php

http://curiosity.discover(...)atural-selection.htm

quote:
Ben je met mij eens dat de Bijbel wetenschappelijk is bekrachtigd ?
Nee niet bepaald, ik zou niet weten op welke manier de bijbel relevant is in de tegenwoordige wetenschap.

De bijbel is een religieus boek en geschreven door mensen die, vergeleken met ons ja, zelfs jij helemaal niks wisten van de natuurlijke wereld. Met wist niks van biochemie, natuurkunde, scheikunde, biologie, geologie of van bacterien, virussen, genetica of zelfs maar van elektriciteit.

Ik snap niet zo goed waarom je zo nodig de bijbel wetenschappelijk bekrachtigd wilt zien, zou dat je geloof versterken dan? Het is toch een boek dat een totaal andere achtergrond en doel heeft dan de wetenschap? :?
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_112062060
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 20:52 schreef Kingdom34 het volgende:

[..]

Is de mens dan de enige soort? Je draait een beetje om mijn vraag heen.
pi_112062086
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 20:52 schreef Kingdom34 het volgende:

[..]

dat is geen definitie van soort
dat is de mens definiėren als een soort
  zaterdag 26 mei 2012 @ 20:55:22 #257
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_112062186
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 20:41 schreef Kingdom34 het volgende:

[..]

Ik heb dat uitgelegd, maar Molorus dwong mij ertoe keer op keer omdat hij niet accepteerde wat ik definieerde precies wat de Bijbel zegt.

Heb je nog meer voorbeelden?
Nee, je hebt dat nog niet uitgelegd en ja ik heb je berichten gelezen. Je lepelt wat op uit de bijbel wat nauwelijks een definitie is.

Daarbij geeft je niet aan wat je met "van soort naar soort gaan" bedoelt.

Ik ga geen nieuwe voorbeelden geven tot dat je echt en eerlijk antwoord geeft op het bovenstaande. Je gaat er bij mij echt niet mee weg komen knul! Het rondstrooien met uitspraken en termen zonder definities op te geven...die tijd is verdomme voorbij...ook creationisten moeten zich maar gaan aanpassen. :P
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_112062201
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 20:50 schreef Mr.44 het volgende:

[..]

war zeg ik dat een vis niet altijd kieuwen heeft gehad
ik zeg dat er een vis is die longen heeft ontwikkeld en die over het land kan kruipen
en die bestaan
"dus een vis die op strand kan kruipen is dezelfde soort als een vis een paar generaties eerder die dat niet kon"

Je gaat ervan uit dat een vis kan kruipen en een conclusie trekt dat het ook een Vis is die van paar generaties eerder niet doen, ten eerste we weten het niet dat is een aanname van je.
.
Als je een vlieg de vleugels uit trekt, is het nog een vlieg of een kruiper? want hij kan niet meer vliegen alleen kruipen.
pi_112062210
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 20:53 schreef Mr.44 het volgende:

[..]

dat is geen definitie van soort
dat is de mens definiėren als een soort
Dat een mens een Mens produceert.
pi_112062235
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 20:56 schreef Kingdom34 het volgende:

[..]

Dus als een dier hetzelfde dier produceert is dat een soort? Kun je dat even bevestigen?
pi_112062269
quote:

[..]

quote:

[..]

nu laat je seks zo kil klinken :'(
pi_112062276
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 20:56 schreef Tchock het volgende:

[..]

Dus als een dier hetzelfde dier produceert is dat een soort? Kun je dat even bevestigen?
Of ik het kan bevestigen, kijk eens om je heen dan zie je alles wat is bevestigd.
pi_112062301
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 20:57 schreef Mr.44 het volgende:

[..]

[..]

nu laat je seks zo kil klinken :'(
We kunnen het ook leuker maker he ;)
Pak een Aap zou ik zeggen ;)

Misschien kan jij voor evolutie zorgen :)
pi_112062320
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 20:57 schreef Kingdom34 het volgende:

[..]

Of ik het kan bevestigen, kijk eens om je heen dan zie je alles wat is bevestigd.
Okay. Dan heb ik een paar vragen voor je.

Zijn een tekkel en een Deense Dog dezelfde soort? En een ezel en een muilezel? En een leeuw en een tijger?
  zaterdag 26 mei 2012 @ 20:59:32 #265
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_112062367
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 20:45 schreef Kingdom34 het volgende:

[..]

Is een Mens een Soort ja of nee? We praten over dieren/Mensen en Planten.
Nee! Een definitie willen we krijgen. Een mens is een soort, maar wat jouw definitie van soort.

Een definitie is bijvoorbeeld:

Geluk

quote:
De situatie waarin onze diepste Behoeften zijn verwezenlijkt: Gelukssituatie De Subjectieve indruk, en het daarmee gepaard gaande Gevoel dat men zich in zo'n situatie bevindt: Geluksgevoel De diepste Behoefte van mens (en dier): Geluksbehoefte
Dus een beschrijving van de term!

En nu jij met soort.
pi_112062454
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 20:58 schreef Tchock het volgende:

[..]

Zijn een tekkel en een Deense Dog dezelfde soort? En een ezel en een muilezel? En een leeuw en een tijger?
Gewoon een soort. Kat Hond en Paard

Er zijn zoveel variaties onder een soort te vinden we weten nog niets alles over dieren wat wij nu kennen. In de tijd van Noach was het ene heel ander Aarde wat wij nu kennen, toen had je geen kou hier en daar alleen maar een lekker temperatuur dus de dieren van toen hoefde nooit aan te passen, maar ze hadden wel de DNA voor om wel te kunnen wat wij nu kennen.
  zaterdag 26 mei 2012 @ 21:02:37 #267
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_112062498
quote:

[..]

Je loopt er om heen te lullen! Je bent oneerlijk tegenover jezelf en ons...maar goed dat is normaal onder creationisten...maar dat neemt niet weg dat ik een antwoord wil.

Definitie van soort! Een beschrijving van wat jij bedoelt met de term soort. Dus wat de voorwaarden zijn voordat jij iets een soort noemt, etc.
pi_112062500
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 21:01 schreef Kingdom34 het volgende:

[..]

Gewoon een soort. Kat Hond en Paard

Er zijn zoveel variaties onder een soort te vinden we weten nog niets alles over dieren wat wij nu kennen. In de tijd van Noach was het ene heel ander Aarde wat wij nu kennen, toen had je geen kou hier en daar alleen maar een lekker temperatuur dus de dieren van toen hoefde nooit aan te passen, maar ze hadden wel de DNA voor om wel te kunnen wat wij nu kennen.
Gewoon een soort? :') Zonder definitie kan ik nog niets. Waarom is een Deense Dog geen soort en een ezel wel? Of is dat volgens jou niet zo?
pi_112062537
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 20:58 schreef Tchock het volgende:

[..]

Les 1 in het verdedigen van onmogelijke zaken
geef geen definities waarvan je weet dat ze een probleem gaan opleveren bij het verdedigen van je wereldbeeld.
Zo heeft Behe onder ede een definitie van wetenschap moeten geven waarbij zowel astronomie als astrologie wetenschappelijk zijn. Dat moest hij wel zo ruim definiėren omdat anders zijn ID geneuzel zelfs door hem niet onder wetenschap gerekend kan worden.
pi_112062546
quote:
2s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 20:59 schreef Semisane het volgende:

[..]

Nee! Een definitie willen we krijgen. Een mens is een soort, maar wat jouw definitie van soort.

Een definitie is bijvoorbeeld:

Geluk

[..]

Dus een beschrijving van de term!

En nu jij met soort.
Ga me niet dwingen, want Molorus deed het ook al gisteren puur omdat het hem niet bevalt wat ik zei en blijkbaar bevalt het jou ook niet.

Ik heb het gezegd ga niet jou interpretatie mij dwingen wat ik definieer wat Soort is.
pi_112062573
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 21:02 schreef Tchock het volgende:

[..]

Gewoon een soort? :') Zonder definitie kan ik nog niets. Waarom is een Deense Dog geen soort en een ezel wel? Of is dat volgens jou niet zo?
Wat dacht je van variatie van een Soort?
  zaterdag 26 mei 2012 @ 21:04:17 #272
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_112062583
Het enige wat ik tot nu toe van je hoor Kindom is niets meer dan Een soort is een soort is een soort

Waardeloos gewauwel....en dan heb je nog niet eens uitgelegd wat je bedoelt met "van soort naar soort gaan".
pi_112062597
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 21:04 schreef Kingdom34 het volgende:

[..]

Wat dacht je van variatie van een Soort?
Een ras dus?
  zaterdag 26 mei 2012 @ 21:05:11 #274
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_112062633
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 20:24 schreef Kingdom34 het volgende:

[..]

Dat is maar een gedachte wat men denkt, maar geen feit.
Alleen Bacterie kunnen veranderen en dat is waargenomen de rest is maar aannames en nooit wetenschappelijk bewezen.
Van al mn reacties reageer je alleen op die. :'(

En dan alleen met je herhaling van iets dat eenvoudig niet waar is. (En wat zelfs jouw Hovind nog wel ziet.)
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_112062644
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 21:04 schreef Semisane het volgende:
Het enige wat ik tot nu toe van je hoor Kindom is niets meer dan Een soort is een soort is een soort

Waardeloos gewauwel....en dan heb je nog niet eens uitgelegd wat je bedoelt met "van soort naar soort gaan".
Nee, dat een mens een Soort is en definieer dat een mens een Mens produceert.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')