Join de club van vriendlozenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:49 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Stiekem wel ja
[..]
ook een goeden tip
[..]
Ik eigenlijk ook wel maar heb al weinig echte vrienden
[..]
Spring maar achterop bij mij achter op mijn fiets
Volgens mij zijn we hier allemaal een beetje sociaal gestoordquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:51 schreef megamandy het volgende:
[..]
Join de club van vriendlozenIk heb 1 vriendin die ik dus al 16 jaar ken en twee vrienden van de middelbare maar die zie ik allemaal ook maar 1x in de 1-2 maanden
(Geen probleemquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:51 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Maar is wel waar Ren wat je zei
(kon even niet meer qouten)
toch wel mooi!quote:
We brengen gewoon teveel tijd door op Fok, geen tijd meer voor IRL-sociaal levenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:51 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we hier allemaal een beetje sociaal gestoord
O ja kan ook nogquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:51 schreef RenRen- het volgende:
[..]
(Geen probleem)
Ja toch? Echte vrienden zijn waardevoller dan. Neppe vrienden. Misschien is ze een heel geschikte kennis
Ja volgens mij wel jaquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:51 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we hier allemaal een beetje sociaal gestoord
Misschien komt de volgende tet wel in de volgende TTquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
toch wel mooi!
Een soort verrassingstet!
Zo van, ik heb ze toch gekocht!quote:
Beetje zoals ditquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:52 schreef BBQ-kip het volgende:
vrijdag 25 mei 2012 23:48 schreef megamandy het volgende:[/b]
[..]
Slechte energie
ja ik geloof in heidense dingen![]()
Sociaal leven was da?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
We brengen gewoon teveel tijd door op Fok, geen tijd meer voor IRL-sociaal leven
Dit. Ik heb een vriendin waarbij het altijd weer goed voelt als ze er is, maar ze woont in schotland.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:51 schreef megamandy het volgende:
[..]
Join de club van vriendlozenIk heb 1 vriendin die ik dus al 16 jaar ken en twee vrienden van de middelbare maar die zie ik allemaal ook maar 1x in de 1-2 maanden
En dan erop stampenquote:
ik vind nog steeds Ted Tetterdetet briljantquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Misschien komt de volgende tet wel in de volgende TT
Beetje zoals ditquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:52 schreef BBQ-kip het volgende:
vrijdag 25 mei 2012 23:48 schreef megamandy het volgende:[/b]
[..]
Slechte energie
precies!quote:
Hoor ik die te kennen?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik vind nog steeds Ted Tetterdetet briljant
[ afbeelding ]quote:
Dat dacht ik ook meteenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:48 schreef megamandy het volgende:
[..]
Slechte energie
Ja zulke heb ik ook gehad inderdaad had vroeger een vriendin in friesland die toen ik verhuisde naar DH geen vriendschap meer wou omdat ze nu iemand had die wel elke dag bij haar op de koffie kon komenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:53 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dit. Ik heb een vriendin waarbij het altijd weer goed voelt als ze er is, maar ze woont in schotland.
En een vriendin die veel andere interesses heeft en het heel druk heeft, dus die ik niet zie.
En een vriendin die me best goed begrijpt, maar als ze het druk heeft is het ook gelijk heel druk, dus kunne nwe elkaar niet veel zienVerder houdt het op, of steken ze me in mijn rug.
Ome Henk, behoort tot een gedegen opvoeding ja!quote:
Gij kent The Dark Crystal (niet)?quote:
ik heb vrindin waarbij ik gewoon ongegeneerd in de billen, ballen en tetten mag krijpenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wij willen stampen op onze vrinden en vragen ons vervolgens af waarom we zo weinig vrinden hebben
Daar heb ik een collega voorquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik heb vrindin waarbij ik gewoon ongegeneerd in de billen, ballen en tetten mag krijpen
* BBQ-kip uitsloofpost
Woah!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik heb vrindin waarbij ik gewoon ongegeneerd in de billen, ballen en tetten mag krijpen
* BBQ-kip uitsloofpost
Fijne binnenkomer zegquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:55 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ja zulke heb ik ook gehad inderdaad had vroeger een vriendin in friesland die toen ik verhuisde naar DH geen vriendschap meer wou omdat ze nu iemand had die wel elke dag bij haar op de koffie kon komeno en toen ik laatst na 5 jaar eens bij haar langs ging (ik dacht das leuk) was haar eerste opmerking goh je bent wel aangekomen he
sorry, ik faaldequote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:56 schreef megamandy het volgende:
Nou dat quoten gaat ook lekker in dit topic
oh ja, collega's ookquote:
Ja he sindsdien negeer ik haar smsjes ookquote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:55 schreef megamandy het volgende:
[..]
Gij kent The Dark Crystal (niet)?
[ afbeelding ]
Die stelen je essence man, net als mensen die je energie wegzuigen
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:55 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ja zulke heb ik ook gehad inderdaad had vroeger een vriendin in friesland die toen ik verhuisde naar DH geen vriendschap meer wou omdat ze nu iemand had die wel elke dag bij haar op de koffie kon komeno en toen ik laatst na 5 jaar eens bij haar langs ging (ik dacht das leuk) was haar eerste opmerking goh je bent wel aangekomen he
België???quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
één keer trek je de conclusie... LALALALALAALA
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
één keer trek je de conclusie... LALALALALAALA
quote:
Een keer trek je de conclusie Belgie?quote:
Verhuizen naar Schotland dus!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:58 schreef RenRen- het volgende:
[..]Oké, doei, ik ga wel weer terug naar huis. Dat is echt wel minder
Nou ja, wij, die vriendin in Schotland heeft natuurlijk een heel leven opgebouwd in Schotland (En een vriendje die heel ver woont), en dan is het gewoon lastiger, maar w ehouden wel zoveel mogelijk contact en in Nederland doen we ook zoveel mogelijk samen, en dat is altijd zo leuk
Wat Kip zegt!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:58 schreef RenRen- het volgende:
Nou ja, wij, die vriendin in Schotland heeft natuurlijk een heel leven opgebouwd in Schotland (En een vriendje die heel ver woont), en dan is het gewoon lastiger, maar w ehouden wel zoveel mogelijk contact en in Nederland doen we ook zoveel mogelijk samen, en dat is altijd zo leuk
Maar Nederland!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Verhuizen naar Schotland dus!
Want: Schotland!![]()
![]()
Oeh, goeden plan, ik ga meequote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Verhuizen naar Schotland dus!
Want: Schotland!![]()
![]()
Met een B hoezo?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ooievaar met welke letter begint jouw voornaam?
ja tuurlijk welquote:
Lekker slapen Renquote:
Ik heb dat trouwens ook met jouw nicht meegemaakt. Op vakantie grootste lol samen, maar daarna weer lekker verder met ons eigen leven.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:58 schreef RenRen- het volgende:
Mwehehe, ik vind het nogsteeds zķ bizar!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:00 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Ik heb dat trouwens ook met jouw nicht meegemaakt. Op vakantie grootste lol samen, maar daarna weer lekker verder met ons eigen leven.*heeft verder niks met de kwoot te maken*
ja ook weer waar...quote:
ik snapte hem eerst nietquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja tuurlijk wel![]()
maar die hebben toch ook dat nummer "Beeeeeeeeeeeeelllllllgiëëëëëëë"?
(ok het is laat, sorry voor matigen humor)
Gelukkigquote:
slaap lekker en groeten aan je ratten!quote:
Ik word gewoon rijk met mijn kunstquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja ook weer waar...
doordeweeks in Nederland en weekends in Schotland dan?
Een hendig sjieke mooie cottage in de Highlands![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
slaap lekker en groeten aan je ratten!Cavia's
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Gelukkig.
Ik had tot voor kort een debiele collega die uit Friesland kwam. En toen jij zo zei van "toen ik van Friesland naar Den Haag verhuisde" dacht ik FUCK DAT DEED ZIJ OOK EN HOEVEEL FRIEZEN DOEN DAT NOU EN EINZ STRAKS IS HET HAAR, IIEEEEKKKK
Dus ik ben opgelucht
Trusten jacquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:01 schreef Jacqie1986 het volgende:
Mjah... Ik ga ook maar afsluiten en naar bed.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zat echt van "maar ze doet hier zo normaal, hoe kan dat?"quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:01 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]![]()
je vergelijkt mij met een debiele collega
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:02 schreef RenRen- het volgende:
Jullie zijn ratten Kavia's;(
ftfySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
zekers!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:01 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik word gewoon rijk met mijn kunst![]()
Trusten nogmaals! En zijn geen ratten
Je noemde mij normaalquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik zat echt van "maar ze doet hier zo normaal, hoe kan dat?".
Had al genoeg argumenten dat je het niet was, maar ik kan mezelf zo gek maken daarmee dat het makkelijker is om het gewoon te controleren
Subtiel hoor, die Schaarquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:01 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]![]()
je vergelijkt mij met een debiele collega
tukse Zjak!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:01 schreef Jacqie1986 het volgende:
Mjah... Ik ga ook maar afsluiten en naar bed.![]()
Vooral op Fokquote:
Ja ik wil dat huisje + meisje wel op de kinderkamerquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zekers!
Mocht ik ooit kinderen krijgen word ik klant bij je
En sorry, ik bedoelde je gelflings
ik vind de RenRen stijltjes erg mooiquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:04 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja ik wil dat huisje + meisje wel op de kinderkamer
Daarover gesproken, waar is Rosekai?quote:
proest haar slok drinken uitquote:
Ook al zo subtielquote:
Mijn vent heeft daar gewoond, maar ik kan helemaal geen Fins, alleen Vittu Satane Perkele hehehhee, da's dus een scheldwoordquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:06 schreef megamandy het volgende:
Kip ken jij ook Fins? Of ga je alleen maar daarheen op vakantie
nee hoor, ik heb geld gestort op de rekening van Yvonne, dus dat houdt mij even banvrij denk ikquote:
Ja dat moest ik dus weten haha!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Mijn vent heeft daar gewoond, maar ik kan helemaal geen Fins, alleen Vittu Satane Perkele hehehhee, da's dus een scheldwoord
En ik ben zwaar geboeid door Scandinavië, na Denemarken, Zweden en Noorwegen gaan we dus nu Finland "doen"
Kip je bent mijn heldquote:A Finnish guy called me today at my work, he told me that he didn't want to buy one of our product. I tolled him "vittu perkele saatana", just because I can pronounce these words the best. But the guy hang up the phone......
quote:
hehehehe, hoe bedoel je toeval!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:08 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja dat moest ik dus weten haha!
Iemand op facebook:
[..]
Kip je bent mijn held
Wat betekent het in het nederlands dan?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hehehehe, hoe bedoel je toeval!
Ik weet dus niet hoe je het precies schrijft, maar goed, het is ook volgens mij het meest bekende (en grove?) scheldwoord
http://en.wikipedia.org/wiki/Finnish_profanityquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:10 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Wat betekent het in het nederlands dan?
hehehehe, net als honden die uit het raam van de trein/auto hangen en hun mond open doenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:15 schreef megamandy het volgende:
![]()
![]()
![]()
Op het journaal is een filmpje van een vrouw van 80 die bijna uit het tuigje glipt tijdens een parachutesprong. En je ziet ook allemaal los vel flubberen![]()
Is heel erg maar ik vond het echt grappig uitzien
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hehehehe, net als honden die uit het raam van de trein/auto hangen en hun mond open doen
hehe houd het dan maar op het finsquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:16 schreef BBQ-kip het volgende:
Kut (vittu) Satan (saatana, wordt net zo gebruikt als hel in het Engels, als in "what the hell") Duivel (perkele, naar ik begrijp is dit het meest gebruikte scheldwoord voor Finnen)
Dus Kut Satan Duivel ofzoiets
Wat een rare zin zoquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:16 schreef BBQ-kip het volgende:
Kut (vittu) Satan (saatana, wordt net zo gebruikt als hel in het Engels, als in "what the hell") Duivel (perkele, naar ik begrijp is dit het meest gebruikte scheldwoord voor Finnen)
Dus Kut Satan Duivel ofzoiets
voor de logica erachter moet je bij IJs zijn hoorquote:
Zie onze vorige tips!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:19 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
fuck nou vraagt ze of we wat leuks gaan doen dit weekend
Als jij er niets voor zou moeten doen, heb je er dan zin in?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:19 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
fuck nou vraagt ze of we wat leuks gaan doen dit weekend
Finse mythologiequote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:19 schreef BBQ-kip het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Perkele
Hele wiki over Perkele
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:19 schreef BBQ-kip het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Perkele
Hele wiki over Perkele
I can do it ik heb het gewoon niet gekregen EINZ!!!quote:
Nee eigenlijk nietquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:20 schreef megamandy het volgende:
[..]
Als jij er niets voor zou moeten doen, heb je er dan zin in?
Dan negeren jaquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:21 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
I can do it ik heb het gewoon niet gekregen EINZ!!!
[..]
Nee eigenlijk niet
quote:
ja goed hequote:
Is daar ook een opleiding in?quote:
structureel blijven negeren werkt vaak wel goedquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:21 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
I can do it ik heb het gewoon niet gekregen EINZ!!!
[..]
Nee eigenlijk niet
Jonge dat heb ik al gevraagdquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
structureel blijven negeren werkt vaak wel goed
Woont ze vlak bij jou? (Oftwel, veel of weinig kans dat ze ineens langs komt piepen?)
Ja, vraag maar aan IJs. Die heeft dat een tijd gedaan, was wel met taal en letterkunde erbij en academischquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:24 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Is daar ook een opleiding in?
oh sorryquote:
Nachtje doorhalen met wikipediaquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:24 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Is daar ook een opleiding in?
Ze woont in Voorburg en ik in DH en mijn huis is gelukkig vrij moeilijk te bereiken met het OVquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
structureel blijven negeren werkt vaak wel goed
Woont ze vlak bij jou? (Oftwel, veel of weinig kans dat ze ineens langs komt piepen?)
paar nachtjes (lees: weken/maanden), zekersquote:
wat je ook kunt doen als je een evil brain hebt. Een verhuiskaart sturen dat je naar Drenthe ofzo (ver weg in ieder geval) bent verhuisd, niet goed met OV te bereikenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:25 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ze woont in Voorburg en ik in DH en mijn huis is gelukkig vrij moeilijk te bereiken met het OV![]()
En vraag me af of ze nog weet waar ik woon ze is hier nog maar 1 keer geweest in de 2 jaar dat we hier wonen
Schiermonnikoogquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wat je ook kunt doen als je een evil brain hebt. Een verhuiskaart sturen dat je naar Drenthe ofzo (ver weg in ieder geval) bent verhuisd, niet goed met OV te bereiken![]()
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wat je ook kunt doen als je een evil brain hebt. Een verhuiskaart sturen dat je naar Drenthe ofzo (ver weg in ieder geval) bent verhuisd, niet goed met OV te bereiken![]()
oh da;s jammer....quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:28 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]mwah ze heeft nog contact met een paar collega's van mijn vriend
Ik ga maar negeren inddquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh da;s jammer....
Dan lekker negeren, kijken hoe lang ze het vol houdt
Je kunt altijd opperen dat je telefoon stuk of gejat was
ik ga alvast inpakkenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:29 schreef megamandy het volgende:
http://9292.nl/reisadvies(...)trek/2012-05-28T1225
Vanaf Voorburg naar Hulst, meer dan 4u met het OV voor ¤26,31 voor een enkeltje
gewoon haar feestboek negeren en over een maand of 3 haar eraf gooienquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:31 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ik ga maar negeren indd
O dan zet ze vast een 'mensen die' post op FB
[..]
ik ga alvast inpakken
Ach ja wat kan mij dat boeien ga het gewoon doen!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
gewoon haar feestboek negeren en over een maand of 3 haar eraf gooien
hartstikke goed!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:34 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ach ja wat kan mij dat boeien ga het gewoon doen!
Ik wil ook weer terug naar Scandinaviëquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:36 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ben in 2007 naar deze tentoonstelling geweest (om die reden naar Groningen gegaan een weekend)
http://www.groningermuseu(...)verhalen-en-legenden
En ik vond het echt prachtig, heb het boek gekocht en ook dit boek over de Finse kunstenaar Akseli Gallen-Kallela
https://synergy.groninger(...)emcode=9789056625245
Heel erg mooi. Wat me boeit zijn de (natuur)religie(s), de mystiek eromheen, de mythes en sagen, de mooie kunst, heel erg mooi en boeiend allemaal
Daarom gaan we daar ook naar op vakantie, omdat ik meer van die landen wil meemaken, het wil voelen.
En als je door een bos loopt in Finland of bij een fjord in Noorwegen staat is dat echt zo indrukwekkend, ik kan me daarbij heel goed deze kunstvormen en mythes voorstellen
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:36 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ben in 2007 naar deze tentoonstelling geweest (om die reden naar Groningen gegaan een weekend)
En ik vond het echt prachtig, heb het boek gekocht en ook dit boek over de Finse kunstenaar Akseli Gallen-Kallela
Heel erg mooi. Wat me boeit zijn de (natuur)religie(s), de mystiek eromheen, de mythes en sagen, de mooie kunst, heel erg mooi en boeiend allemaal
Daarom gaan we daar ook naar op vakantie, omdat ik meer van die landen wil meemaken, het wil voelen.
En als je door een bos loopt in Finland of bij een fjord in Noorwegen staat is dat echt zo indrukwekkend, ik kan me daarbij heel goed deze kunstvormen en mythes voorstellen
Precies!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hartstikke goed!
Uitzuigers gaan maar lekker ergens anders heen, zo van: DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGGGGGGG!!!!!
waarom voel je je rot nu dan daarover?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:36 schreef megamandy het volgende:
Knap
Ik kan dat nietheb al 1,5 jaar geen contact meer met iemand waarvan ik dacht dat ze mijn beste vriendin was (nog 1x met carnaval gezien) maar ik kan haar niet van Facebook afgooien
En dan bezoek ik soms toch haar facebook en dan voel ik mij ook echt kut
zoals nu
ja het was enigszins duur daar jaquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:38 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik wil ook weer terug naar ScandinaviëBen met de trein door Noorwegen gegaan een stukje maar daar moet je eigenlijk zelf rijden want nu was het super duur om georganiseerd naar een fjord te gaan of wat dan ook
ik ben nog steeds op zoek naar een mooie prent ofzo om op te hangen in huisquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:38 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]kan me voorstellen dat het daar heel erg mooi is, t klinkt ook altijd zo mooi al die verhalen heb hier een kinderboek liggen met allemaal finse sprookjes met mooi tekeningen erbij
Inderdaad je loopt er vanzelf een keer tegenaanquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik ben nog steeds op zoek naar een mooie prent ofzo om op te hangen in huis![]()
komt wel maar ik moet er even tegenaan lopen
MM waarom heb jij geen contact meer met haar dan?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:36 schreef megamandy het volgende:
Knap
Ik kan dat nietheb al 1,5 jaar geen contact meer met iemand waarvan ik dacht dat ze mijn beste vriendin was (nog 1x met carnaval gezien) maar ik kan haar niet van Facebook afgooien
En dan bezoek ik soms toch haar facebook en dan voel ik mij ook echt kut
zoals nu
http://www.groningermuseum.nl/tentoonstelling/nordic-artquote:TENTOONSTELLING
Nordic Art
The Modern Breakthrough
09 DECEMBER 2012 T/M 05 MEI 2013
Noord Europese schilderkunst uit de 19de en 20ste eeuw.
De tentoonstelling Nordic art – The modern breakthrough is een ode aan de volken en culturen van Scandinavië. Het biedt een overzicht van stromingen: zowel het realisme als het naturalisme, symbolisme en de opkomende progressieve trends zijn vertegenwoordigd. Naast bekende namen als Edvard Munch, Akseli Gallen-Kallela en August Strindberg, vindt u er voorbeelden van de rijkdom aan noordelijke schilders. Met hun heldere, kleurrijke en frappante werken vangen zij de poëtische bekoring, de kern en de ziel van het mystieke noorden in hun landschappen, portretten en verbeelding van het dagelijkse leven.
Oe die ga ik even onthoudenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
http://www.groningermuseum.nl/tentoonstelling/nordic-art
Voor de geīnteresseerden
Ik weet niet precies, gefaald ofzo? In ieder geval echt gekwetst.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
waarom voel je je rot nu dan daarover?
En waarom heb je geen contact meer?
MEET! Als er dan een treinkaartjesactie isquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
http://www.groningermuseum.nl/tentoonstelling/nordic-art
Voor de geīnteresseerden
Snap ik MM maar zo te lezen ligt het ook een beetje aan haar zij heeft ook niet zoveel moeite gedaan om weer in contact te komen met jou.....quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:47 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik weet niet precies, gefaald ofzo? In ieder geval echt gekwetst. Het eerste jaar na de middelbare gingen we nog vaak met elkaar om. Maar in het 2e jaar moest ik stage lopen en toen hebben we elkaar bijna niet meer gezien, toen was ik best wel een beetje depressief/burn out whatever en toen is het een beetje misgegaan.
Vanuit haar heb ik toen ook niets gehoord en zelf was ik in die periode daar dus gewoon laks meeToen heb ik haar nog 1x gezien in de zomervakantie daarna en toen had ik al besloten om te gaan werken. Daar heb ik toen een hele rare reactie op gekregen en daarna heb ik haar nog 1 dus met carnaval gezien.
Toen zei ze nog: Jaaa volgend jaar kom je in Tillie studeren (dat was toen mijn plan wat mislukt is) en dan kunnen we weer afspreken enzo. Maar ze kwam ook niet op mijn verjaardag, ben niet voor haar verjaardag gevraagd en andere keren als ik iets wilde afspreken kon ze ook niet.
Voor mij was het gewoon het idee dat ik opeens niet meer goed genoeg was omdat ik stopte met mijn opleiding + zij had minder tijd ivm dispuut en alles.
En daar voel ik mij dus nog steeds kut over en mijn self-esteem (kom even niet op het Nederlandse woord) is ook echt 0,0 mede daardoor. Ik maak moeilijk contact en maak bijna geen afspraken met mijn vrienden omdat ik denk "dat ik hen tot last ben".
Dit heb ik misschien al vaker getypt maar ik vind het gewoon nog steeds echt super kut en ben er weer misselijk van.
Ja ik probeer ik de laatste tijd om ook echt meer contact te zoeken met de vrienden die ik heb, heb dat ook aangegeven dat ik dat voel en toen zeiden ze ook dat ik hen natuurlijk niet tot last ben.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:51 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Snap ik MM maar zo te lezen ligt het ook een beetje aan haar zij heeft ook niet zoveel moeite gedaan om weer in contact te komen met jou.....
En ik denk echt niet dat je je vrienden tot last bent, als ze dat dachten waren ze je vrienden niet![]()
Zoals ik je hier altijd lees kom je op mij over als een leuke meid
computer crashte even, arggggggquote:
Misschien is zij ook wel verandert op een of andere manier maar kun je dan niet proberen om 'voorzichtig' het contact weer een beetje aan te halen? of wil je dat zelf niet (meer)quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:54 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja ik probeer ik de laatste tijd om ook echt meer contact te zoeken met de vrienden die ik heb, heb dat ook aangegeven dat ik dat voel en toen zeiden ze ook dat ik hen natuurlijk niet tot last ben.
En die situatie met die meid, ik snap gewoon niet waar ik "veranderd" zou zijn waardoor onze relatie veranderd is. Behalve dus mijn studie, en de keren dat wij altijd afspraken in het eerste jaar was ook altijd heel gezellig en alles.
Maar bedankt
Ze zit nu in Hongkongquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:56 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Misschien is zij ook wel verandert op een of andere manier maar kun je dan niet proberen om 'voorzichtig' het contact weer een beetje aan te halen? of wil je dat zelf niet (meer)
No problem
ja dat is wel een beetje ver weg indd, als jij het geprobeerd hebt heb jij in ieder geval je best gedaanquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:58 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ze zit nu in HongkongMaar ik heb het vaker geprobeerd na die carnaval, en tijdens haar verjaardag en dan kreeg ik maar een beetje onzin terug. Naja, nu probeer ik het niet meer, maar ik kan haar ook niet verwijderen van facebook
Oe da's wel moeilijk. Niet zo zeer omdat mensen nu eenmaal veranderen en andere kanten op gaan, maar wel omdat jij je gekwetst voelt en blijkbaar weinig/laag zelfvertrouwen hebt wat hierdoor verergerde.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:47 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik weet niet precies, gefaald ofzo? In ieder geval echt gekwetst.
Het eerste jaar na de middelbare gingen we nog vaak met elkaar om. Maar in het 2e jaar moest ik stage lopen en toen hebben we elkaar bijna niet meer gezien, toen was ik best wel een beetje depressief/burn out whatever en toen is het een beetje misgegaan.
Vanuit haar heb ik toen ook niets gehoord en zelf was ik in die periode daar dus gewoon laks meeToen heb ik haar nog 1x gezien in de zomervakantie daarna en toen had ik al besloten om te gaan werken. Daar heb ik toen een hele rare reactie op gekregen en daarna heb ik haar nog 1 dus met carnaval gezien.
Toen zei ze nog: Jaaa volgend jaar kom je in Tillie studeren (dat was toen mijn plan wat mislukt is) en dan kunnen we weer afspreken enzo. Maar ze kwam ook niet op mijn verjaardag, ben niet voor haar verjaardag gevraagd en andere keren als ik iets wilde afspreken kon ze ook niet.
Voor mij was het gewoon het idee dat ik opeens niet meer goed genoeg was omdat ik stopte met mijn opleiding + zij had minder tijd ivm dispuut en alles.
En daar voel ik mij dus nog steeds kut over en mijn self-esteem (kom even niet op het Nederlandse woord) is ook echt 0,0 mede daardoor. Ik maak moeilijk contact en maak bijna geen afspraken met mijn vrienden omdat ik denk "dat ik hen tot last ben".
Dit heb ik misschien al vaker getypt maar ik vind het gewoon nog steeds echt super kut en ben er weer misselijk van.
jaaaa, leuk!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:48 schreef megamandy het volgende:
[..]
MEET! Als er dan een treinkaartjesactie is
Jawel want als ik kijk ben ik dus meteen misselijkquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:00 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
ja dat is wel een beetje ver weg indd, als jij het geprobeerd hebt heb jij in ieder geval je best gedaan
van de FB snap ik wel een beetje je wilt toch een beetje kijken waar ze nu mee bezig is wat ze aan het doen is enzo.
Maar kwel je jezelf zo niet onnodig?
misschien ben jij niet veranderd, maar zij. Of jullie beide een beetje (gewoon doordat je ouder wordt en levenspaden veranderen) waardoor jullie band veranderde.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:54 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja ik probeer ik de laatste tijd om ook echt meer contact te zoeken met de vrienden die ik heb, heb dat ook aangegeven dat ik dat voel en toen zeiden ze ook dat ik hen natuurlijk niet tot last ben.
En die situatie met die meid, ik snap gewoon niet waar ik "veranderd" zou zijn waardoor onze relatie veranderd is. Behalve dus mijn studie, en de keren dat wij altijd afspraken in het eerste jaar was ook altijd heel gezellig en alles.
Maar bedankt
Ja en zeker als ik dat dan nu allemaal lees bij sociale psychologie waardoor dit ook bij mij op dat moment juist zo een impact had is het allemaal heel logisch maar toch moeilijk om te veranderen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oe da's wel moeilijk. Niet zo zeer omdat mensen nu eenmaal veranderen en andere kanten op gaan, maar wel omdat jij je gekwetst voelt en blijkbaar weinig/laag zelfvertrouwen hebt wat hierdoor verergerde.
Realistisch weet je vast ook wel dat het onzin is dat jij je minderwaardig voelt, maar op emotioneel vlak kan dat natuurlijk heel anders zitten.
Je bent een leuk wijf en je bent prima bezig in je leven, niks om je rot over te voelen. Maar ja, hoe ga je dat écht tot je door laten dringen heDa's de uitdaging!
Ok, opdracht:quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:01 schreef megamandy het volgende:
[..]
Jawel want als ik kijk ben ik dus meteen misselijkMaar toch lukt het niet. Denk dat ik toch nog ergens hoop heb ofzo?
![]()
als het je zo beīnvloed en je zo'n rotgevoel geeft is dat misschien helemaal niet zo verkeerdquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:03 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja en zeker als ik dat dan nu allemaal lees bij sociale psychologie waardoor dit ook bij mij op dat moment juist zo een impact had is het allemaal heel logisch maar toch moeilijk om te veranderen.
Soms denk ik dat ik toch eens met een psycholoog moet gaan praten voor mijn zelfvertrouwen wat op te krikken.
Is denk ik ook ergens wel logisch je hebt toch een groot gedeelte van je leven met haar doorgebracht/dingen ge deelt, maar ik denk dat het toch beter is om het los te laten voor jou en ik snap dat dat heel moeilijk is maar zo te lezen is dat wel het beste voor jouquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:01 schreef megamandy het volgende:
[..]
Jawel want als ik kijk ben ik dus meteen misselijkMaar toch lukt het niet. Denk dat ik toch nog ergens hoop heb ofzo?
![]()
Ja misschien moet ik dat ook maar gewoon doenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ok, opdracht:
Verwijder haar van FB, binnen nu en 30 minuten en wees trots op jezelf.
Banden doorsnijden om ruimte te maken voor nieuwe banden en vriendschappen, leuke dingen, waar je wat aan hebt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.吴 曼 迪
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:04 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja misschien moet ik dat ook maar gewoon doenkusjekroel en krachtsterrtje voor jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Being perfect may be okay with Barbie,
But let us all remember, she ended up with a guy with no dick!
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:05 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
kusjekroel en krachtsterrtje voor jou
Goed zo MM ben trots op jequote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:04 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja misschien moet ik dat ook maar gewoon doendat geeft toch ook helemaal niet, huilen is goed jonguh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Ik was een mooi plaatje aan het zoeken om je aan te moedigen maar je bent me gewoon voor!quote:
Ook al is het in het begin zwaar je krijgt er veel voor terugquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik was een mooi plaatje aan het zoeken om je aan te moedigen maar je bent me gewoon voor!
Gij held!!!!![]()
![]()
Dit plaatje was het:
[ afbeelding ]
Zo van: je zit vast aan dingen (uit je verleden) die je niet helpen, doorknippen die handel en je bent vrijer
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik was een mooi plaatje aan het zoeken om je aan te moedigen maar je bent me gewoon voor!
Gij held!!!!![]()
![]()
Dit plaatje was het:
[ afbeelding ]
Zo van: je zit vast aan dingen (uit je verleden) die je niet helpen, doorknippen die handel en je bent vrijer
Jawel daar is-ie uitgerustquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:10 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik zie nu dat je het laatste beeldje uit dat plaatje maar even weg moet denken![]()
![]()
spiegoloog jonguh!quote:
Ik voel mij nu al opgeluchterquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:10 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ook al is het in het begin zwaar je krijgt er veel voor terug
volgens mij issie dood daaroquote:
en dan ook zo op je kaartjes zettenquote:
Mehehequote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:12 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat zei vandaag ook nog iemand toen ik zei wat ik studeer
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:12 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
en dan ook zo op je kaartjes zetten
Irritant hequote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:13 schreef megamandy het volgende:
[..]![]()
Jonge ik krijg al de hele avond van Fok te horen dat ik te snel typ
mensen zijn echt zo kansloos soms...quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:12 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat zei vandaag ook nog iemand toen ik zei wat ik studeer
niet té goed he, anders word je net zo verknipt als ikquote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
mensen zijn echt zo kansloos soms...
psychiatrische instelling in Den Haag heet PsyQ, ongeveer 90% van hun cliënten kan dit echter niet fatsoenlijk uitspreken![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn paint faalt even, maar ik ben bezig
Maar das leuk!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
niet té goed he, anders word je net zo verknipt als ik
Ik moet nog steeds een nieuwe afspraak makenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
mensen zijn echt zo kansloos soms...
psychiatrische instelling in Den Haag heet PsyQ, ongeveer 90% van hun cliënten kan dit echter niet fatsoenlijk uitspreken![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn paint faalt even, maar ik ben bezig
Kun jij het wel uitspreken?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:16 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds een nieuwe afspraak maken
Ik spreek het altijd zo uit zoals ik het zie dus psy en dan een q er achter geen flauw idee of dat goed isquote:
volgens mij gewoon op zijn Engels Psych, psaaik (denk tenminste dat dit fonetisch goed geschreven isquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:17 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ik spreek het altijd zo uit zoals ik het zie dus psy en dan een q er achter geen flauw idee of dat goed is
ja da's correct.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:17 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ik spreek het altijd zo uit zoals ik het zie dus psy en dan een q er achter geen flauw idee of dat goed is
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja da's correct.
u gaat nu door voor de volgende intake!![]()
(zo gaat dat namelijk daar he, 80 intakes ofzo...)
netjes hoor!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:19 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]het duurde 'maar' een jaar voordat ik diagnose had
Tijdens mijn stage was er een negerin en niemand wist of ze nou een Rechtelijke Machtiging had ja of neequote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:19 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]het duurde 'maar' een jaar voordat ik diagnose had
Ja echt! of ik ben gewoon zo fucked up dat ze niet wisten wat ze met mij moestenquote:
Ook handigquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:20 schreef megamandy het volgende:
[..]
Tijdens mijn stage was er een negerin en niemand wist of ze nou een Rechtelijke Machtiging had ja of nee(dus of ze alleen naar de stad mocht gaan of wat dan ook
)
whehehehe, heel relevant dat het een negerin is ookquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:20 schreef megamandy het volgende:
[..]
Tijdens mijn stage was er een negerin en niemand wist of ze nou een Rechtelijke Machtiging had ja of nee(dus of ze alleen naar de stad mocht gaan of wat dan ook
)
Ik vind dat wel een beetje ernstig, ik bedoel je zit daar toch al niet voor niks en dan laten ze je ook nog zo lang wachtenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
whehehehe, heel relevant dat het een negerin is ook![]()
![]()
![]()
Moest hardop lolleren!
Maar kansloos ja...
Swarte, gaat altijd zo daar hoor, jij bent geen uitzondering
Ja en dan stond er weer eens iemand op de afdeling die normaal ergens anders stond en dan had ze beloofd voor etenstijd terug te komen en dan kwam ze weer niet terug. Probleem was dat ze ook HIV had en dus op vaste tijdstippen medicatie nodig had die ze dan weer niet bij zich had enzoquote:
Ik lollerde hardop!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:22 schreef BBQ-kip het volgende:
Ja, mijn briljanten paint () is af!
Hoop dat je het er mee eens bent
[ afbeelding ]
Ik lollerde hardopquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:22 schreef BBQ-kip het volgende:
Ja, mijn briljanten paint () is af!
Hoop dat je het er mee eens bent
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:23 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja en dan stond er weer eens iemand op de afdeling die normaal ergens anders stond en dan had ze beloofd voor etenstijd terug te komen en dan kwam ze weer niet terug. Probleem was dat ze ook HIV had en dus op vaste tijdstippen medicatie nodig had die ze dan weer niet bij zich had enzo
Altijd een hele soap
quote:
ja ik weet het... ik heb er regelmatig in mijn werk mee te maken... ben hard op zoek naar alternatieve instellingen, maar ja... ik word daar nog ook niet zo vrolijk van. Geestelijke gezondheidzorg is wel om ernstig moedeloos van de worden, of zoals mijn patiënt tijdje geleden zei "ik word er moederloos van"quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:22 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ik vind dat wel een beetje ernstig, ik bedoel je zit daar toch al niet voor niks en dan laten ze je ook nog zo lang wachten
Mooi zo!quote:
Ja dat kan ookquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja ik weet het... ik heb er regelmatig in mijn werk mee te maken... ben hard op zoek naar alternatieve instellingen, maar ja... ik word daar nog ook niet zo vrolijk van. Geestelijke gezondheidzorg is wel om ernstig moedeloos van de worden, of zoals mijn patiënt tijdje geleden zei "ik word er moederloos van"
Been there, done thatquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Mooi zo!
Mag je hem nu als je hem leuk vindt op FB zetten
IPV die dooie gast
En reguliere psychiaters dan? of mag/kan dat niet?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja ik weet het... ik heb er regelmatig in mijn werk mee te maken... ben hard op zoek naar alternatieve instellingen, maar ja... ik word daar nog ook niet zo vrolijk van. Geestelijke gezondheidzorg is wel om ernstig moedeloos van de worden, of zoals mijn patiënt tijdje geleden zei "ik word er moederloos van"
Naja zal ook wel vaker om opnames gaan? Dan is er inderdaad niet veel keusquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:26 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
En reguliere psychiaters dan? of mag/kan dat niet?
en moederloos
die hebben maar bar weinig capaciteit en dat kan/mag niet altijd van de verzekeringen, of ze hebben geen specialisatie in wat wij zoeken ofzo..quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:26 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
En reguliere psychiaters dan? of mag/kan dat niet?
en moederloos
quote:
Nee dat is waarquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:27 schreef megamandy het volgende:
[..]
Naja zal ook wel vaker om opnames gaan? Dan is er inderdaad niet veel keus
kun je wel hendig sjiek racen!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:28 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Nee dat is waar
De instelling waar mijn moeder heen gaat is dan wel weer goed maar ja die zit in Assen
Slimquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:26 schreef BBQ-kip het volgende:
HIV-ers die liegen dat ze HIV hebben, ook altijd fijn![]()
![]()
![]()
Zo vaak meegemaakt, ik draag nu altijd handschoenen enzo, you've got HIV/AIDS until proven innocent
Ja vooral als het weer eens mis gaat lekker dichtbij ookquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
kun je wel hendig sjiek racen!
Gaat bij ons meestal om dagbehandeling, maar dan nog is het drama.
oh ja, Mexico Hoestquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:29 schreef megamandy het volgende:
[..]
Slim
In die tijd was de Mexicaanse griep, ik was toen een keer een van de weinige "verpleegkundige" aanwezig die kon prikken () dus ik mee om dat hele gebouw te prikken. Zaten ze mij bij haar helemaal zenuwachtig te maken ivm bloed enzo. Naja vond het eigenlijk niet eng maar doordat ze zo vaak vroegen of ik het zeker wist heb ik het hen maar zelf laten doen.
Wel de prikpil bij haar gezetOeeehooeeehhh
als niemand je meer kan helpen? In welk opzicht?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:34 schreef megamandy het volgende:
Oja en in Eindhoven is er ook de KIB (spreek uit KIP) daar kom je terecht als niemand je meer kan helpen
Mijn tante heeft als nachthoofd in het Catharina Ziekenhuis gewerkt, er waren bepaalde bekenden die vaker terugkwamen op de EHBO vanuit de KIB![]()
Naja we hadden eens college en toen was daar ook iemand die kwam vertellen die daar had gezeten, dat was zo een typische psychiatrische patiëntquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
als niemand je meer kan helpen? In welk opzicht?
slaap lekker!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:37 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
O ja ik ging slapen
Trusten chicks
edit: http://www.palier.nl/203128/Centrum-Intensieve-Behandeling.html De Haagse afdeling..quote:De Kliniek intensieve behandeling (KIB) is een onderdeel van Centrum intensieve behandeling. Ze biedt hulp wanneer de behandelrelatie tussen een cliënt en zijn instelling voor geestelijke gezondheidszorg ernstig verstoord is en er voor beiden een ontwrichte situatie is ontstaan.
Jij ook straks kip en voor jou ook MMquote:
Hahahahaha, ik weet helemaal wat je bedoelt. De psychiatrische blikquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:38 schreef megamandy het volgende:
[..]
Naja we hadden eens college en toen was daar ook iemand die kwam vertellen die daar had gezeten, dat was zo een typische psychiatrische patiënt
Maar uhm daar beginnen ze "helemaal opnieuw" met de behandeling. En je mag alles zelf bepalen volgens mij. Gevolg, ze zitten iedere week zowat op de EHBO op de armen helemaal open of dat ze vanalles ingeslikt hebben.
Oja en toen ik op interne stage liep hadden we ook iemand uit de ggze en die zat steeds haar hechtingen weer los te pulken enzoquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hahahahaha, ik weet helemaal wat je bedoelt. De psychiatrische blik
Binnen 1 minuut weet je het al als het zware gevallen zijn![]()
![]()
![]()
Kost een partij geld man, damn... paar keer per week op de SEH enzo, dan weet even een ziekenhuisopname, dan weer scans, pillen, al dan niet gedwongen opname en dat jaar in, jaar uit....
Ik had er nog nooit van gehoordquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:39 schreef megamandy het volgende:
[..]
edit: http://www.palier.nl/203128/Centrum-Intensieve-Behandeling.html De Haagse afdeling..
Thanks!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:39 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Jij ook straks kip en voor jou ook MM
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:48 schreef megamandy het volgende:
Mhehe ik moest net nog even het licht uitdoen via zo een afstandbediening en dat ding ligt in het kastje waar de spin net onder was gerend
Dus toen stond ik een meter van dat ding af, helemaal voorovergebogen om de afstandbediening te pakken. En toen was het dus donker in de kamer en ben ik snel naar de gang gerend
Aah das echt kutquote:Op zaterdag 26 mei 2012 03:52 schreef Incantrix het volgende:
Skeksis
Ik kan niet meer slapen, ik heb al een paar dagen verrot veel pijn in mijn nek en kan dus niet goed liggen.. Maar als ik pcm inneem ga ik overgeven
Dus ga ik hier maar klieren ofzo
Ik was bij de opening van die tentoonstelling. Met de president van Finland.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:36 schreef BBQ-kip het volgende:
Veel water drinkenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 10:26 schreef megamandy het volgende:
Ooh en ik heb echt geen zin om re gaan werken na donderdag. Dus ik doe maar een kort broekje aan zonder panty en mijn werkshirt.
Maar ben nu al misselijkhopelijk gaat het weg als ik eenmaal aan het werk ben
Ja ik herken het ook wel gelukkig maar nu met die plotselinge hitte is het bijna iedere dag raak, heel irritant.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Veel water drinken![]()
En op tijd je grens herkennen. Toen ik twee keer flauwgevallen was, kon ik het daarna voelen aankomen als het mis ging. Licht in het hoofd, niet snel meer reageren, af en toe draaierig. Turning point was voor mij als ik een ijzersmaak in m'n mond kreeg. Dan moest ik weg en frisse lucht halen. (ik had het vooral in discotheken). Door dan frisse lucht te halen kon ik me weer herstellen. Dus goed op signalen van je lichaam letten.
En niet de hele tijd denken "als ik nou maar niet flauw wordt als ik nou maar niet flauw wordt als ik nou maar niet flauw wordt", want dan is het wachten tot dat gebeurt.
Mocht je dat toch krijgen, dan even goed op je ademhaling letten, goede kans dat die te hoog komt te zitten en dat helpt natuurlijk niet.
Tot zover mijn adviesrondje van deze ochtend
O hai
Wat liefquote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
Aangeboden: Nina en Gizmo (beiden pers) zoeken een goed onderkomen
Dit zijn echt toffe kadden, kiek hoe lillek![]()
![]()
![]()
Jaa ik wil zequote:
Of hij wordt gehypnotiseerdquote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jaa ik wil ze.
Maar ik denk dat Co ze stuk zal maken
pics?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:22 schreef Mss het volgende:
Wehkanp binnen, eens zien hoe mijn roze broek staat!
Het was een veredelde legging helaas. Kleurtje was heel tof, maar ik moet echt iets met een knoop ofzo hebben.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fruitjurk
en nu uiteten
吴 曼 迪
Die zijn alle drie baasquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ze verkopen op schiphol die amerikaanse m&m's!
Heb pretzel, kokosnoot en peanut butter meegenomen om te proberen. Omdat het kan, want wel duur.
En op de terugweg begon mij auto ineens te roepen dat ik moest stoppen. Bleek de temperatuur in het rood te lopen. Dus langzaam doorgereden naar een tankstation, maar er zat nog genoeg koelvloeistof in. Op advies van de anwb aangevuld met water, met 90 naar huis gereden en dinsdag maar naar de garage.
Hoeveel gram zit erin en hoe duur?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ben benieuwd! Moet volgende week weer op schiphol zijn om m'n ouders weer op te halen
Kleine zakjes (heb ze thuis laten liggen) voor iets van 1,50. In de schiphol supermarktquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hoeveel gram zit erin en hoe duur?
In de winkel in Amsterdam kopen is goedkoper dan op schipholquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ze verkopen op schiphol die amerikaanse m&m's!
Heb pretzel, kokosnoot en peanut butter meegenomen om te proberen. Omdat het kan, want wel duur.
En op de terugweg begon mij auto ineens te roepen dat ik moest stoppen. Bleek de temperatuur in het rood te lopen. Dus langzaam doorgereden naar een tankstation, maar er zat nog genoeg koelvloeistof in. Op advies van de anwb aangevuld met water, met 90 naar huis gereden en dinsdag maar naar de garage.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:57 schreef megamandy het volgende:
tof!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fruitjurk
en nu uitetendisclaimer
Maar daar kom ik nooitquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
In de winkel in Amsterdam kopen is goedkoper dan op schiphol
Vier uur in de volle zon gelopen, dat sloopt.quote:
Bad.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:22 schreef Mss het volgende:
Hehe, zagen jullie wat ik daar deed?
Den barbecue is het nieuwe bad!
Hehehequote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:22 schreef Mss het volgende:
Hehe, zagen jullie wat ik daar deed?
Den barbecue is het nieuwe bad!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |