Join de club van vriendlozenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:49 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Stiekem wel ja
[..]
ook een goeden tip
[..]
Ik eigenlijk ook wel maar heb al weinig echte vrienden
[..]
Spring maar achterop bij mij achter op mijn fiets
Volgens mij zijn we hier allemaal een beetje sociaal gestoordquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:51 schreef megamandy het volgende:
[..]
Join de club van vriendlozenIk heb 1 vriendin die ik dus al 16 jaar ken en twee vrienden van de middelbare maar die zie ik allemaal ook maar 1x in de 1-2 maanden
(Geen probleemquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:51 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Maar is wel waar Ren wat je zei
(kon even niet meer qouten)
toch wel mooi!quote:
We brengen gewoon teveel tijd door op Fok, geen tijd meer voor IRL-sociaal levenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:51 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we hier allemaal een beetje sociaal gestoord
O ja kan ook nogquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:51 schreef RenRen- het volgende:
[..]
(Geen probleem)
Ja toch? Echte vrienden zijn waardevoller dan. Neppe vrienden. Misschien is ze een heel geschikte kennis
Ja volgens mij wel jaquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:51 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we hier allemaal een beetje sociaal gestoord
Misschien komt de volgende tet wel in de volgende TTquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
toch wel mooi!
Een soort verrassingstet!
Zo van, ik heb ze toch gekocht!quote:
Beetje zoals ditquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:52 schreef BBQ-kip het volgende:
vrijdag 25 mei 2012 23:48 schreef megamandy het volgende:[/b]
[..]
Slechte energie
ja ik geloof in heidense dingen![]()
Sociaal leven was da?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
We brengen gewoon teveel tijd door op Fok, geen tijd meer voor IRL-sociaal leven
Dit. Ik heb een vriendin waarbij het altijd weer goed voelt als ze er is, maar ze woont in schotland.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:51 schreef megamandy het volgende:
[..]
Join de club van vriendlozenIk heb 1 vriendin die ik dus al 16 jaar ken en twee vrienden van de middelbare maar die zie ik allemaal ook maar 1x in de 1-2 maanden
En dan erop stampenquote:
ik vind nog steeds Ted Tetterdetet briljantquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Misschien komt de volgende tet wel in de volgende TT
Beetje zoals ditquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:52 schreef BBQ-kip het volgende:
vrijdag 25 mei 2012 23:48 schreef megamandy het volgende:[/b]
[..]
Slechte energie
precies!quote:
Hoor ik die te kennen?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik vind nog steeds Ted Tetterdetet briljant
[ afbeelding ]quote:
Dat dacht ik ook meteenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:48 schreef megamandy het volgende:
[..]
Slechte energie
Ja zulke heb ik ook gehad inderdaad had vroeger een vriendin in friesland die toen ik verhuisde naar DH geen vriendschap meer wou omdat ze nu iemand had die wel elke dag bij haar op de koffie kon komenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:53 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dit. Ik heb een vriendin waarbij het altijd weer goed voelt als ze er is, maar ze woont in schotland.
En een vriendin die veel andere interesses heeft en het heel druk heeft, dus die ik niet zie.
En een vriendin die me best goed begrijpt, maar als ze het druk heeft is het ook gelijk heel druk, dus kunne nwe elkaar niet veel zienVerder houdt het op, of steken ze me in mijn rug.
Ome Henk, behoort tot een gedegen opvoeding ja!quote:
Gij kent The Dark Crystal (niet)?quote:
ik heb vrindin waarbij ik gewoon ongegeneerd in de billen, ballen en tetten mag krijpenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wij willen stampen op onze vrinden en vragen ons vervolgens af waarom we zo weinig vrinden hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |