abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 mei 2012 @ 23:21:59 #1
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112038137
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_112038183
Omnomnom. Oh ja, morgen kippensoep, met een lekker brood misschien, zo maar 's even biga + soaker maken dan.
Ja doei.
pi_112038239
Panda is dus eigenlijk een bamboekoe?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  vrijdag 25 mei 2012 @ 23:25:30 #4
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_112038264
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 23:23 schreef motorbloempje het volgende:
Omnomnom. Oh ja, morgen kippensoep, met een lekker brood misschien, zo maar 's even biga + soaker maken dan.
Lekker! Dat was mijn ontbijt :P

Zeemeeuw, reigers e.d. is volgens mij niet echt lekker..
Panda's? Geen idee

Mini schildpadjes zijn iig wel te eten.
Kikkerbillen zijn mislukte minikipfiletjes
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_112038266
Morgen spare ribs, hamburgers, speklapjes, spekfakkels, iets van rundvlees dat ik niet herken :D, kipfilet-paprika-ui-champi stokjes, stokbrood, saté saus, zalm, ijs en ga zo maar even door :9
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  vrijdag 25 mei 2012 @ 23:26:30 #6
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_112038304
quote:
17s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 23:25 schreef Ml-etje het volgende:
Morgen spare ribs, hamburgers, speklapjes, spekfakkels, iets van rundvlees dat ik niet herken :D, kipfilet-paprika-ui-champi stokjes, stokbrood, saté saus, zalm, ijs en ga zo maar even door :9
De good old ordinaire BBQ, just the way zoals het moet :9
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_112038364
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 23:26 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

De good old ordinaire BBQ, just the way zoals het moet :9
Jep het enige liflafje is de zalm.
Die mik ik morgenvroeg in de mosterd-basterdsuiker marinade O+
pi_112038685
Awh, lekker, barbecue! O+ Dinsdag weer, om te vieren dat de tentamens voorbij zijn O+
Ja doei.
  vrijdag 25 mei 2012 @ 23:58:10 #9
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_112039517
Mo, je bent al lekker bruin trouwens.

Ik mag/moet nog kwark :')
pi_112039633
Ja, goed hè! :D Ik ben in jaren niet zó bruin geweest. Een tuin hebben is tof :D
Ja doei.
pi_112040382
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 23:58 schreef uniekhoorn het volgende:
Mo, je bent al lekker bruin trouwens.

Ik mag/moet nog kwark :')
Ik doe vanavond makreelfilets :9
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  zaterdag 26 mei 2012 @ 00:42:38 #12
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_112041059
Ik moet nog Jilliannen...
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_112044088
Mogge.
Ik kwam zojuist langs de rekstok. Even een timer gezet; ik kan 3 keer compleet optrekken in 30 seconden. Als ik niet weer helemaal met gestrekte armen zou terughangen kan ik er wel meer.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 26 mei 2012 @ 06:26:16 #14
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112044117
Goeiemorgen!

Wat een heerlijk weer is het ook. Maar ben wel echt verbrand, au. Vandaag maar even shirtje met mouwtjes aan dus. Zo mijn nieuwe schoenen uitproberen en voor het eerst in een week weer heel rustig lopen. Ben benieuwd

Oh en Mark is een held want hij gaat naar Groningen vandaag en neemt de adapter mee zodat ik in de loop van de middag weer geluid heb _O_. Ga dus even op en neer naar groningen straks. Je merkt pas hoe belangrijk je oren zijn als ze het niet doen, damn :X.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 26 mei 2012 @ 07:43:46 #15
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112044294
Hardlopen ging goed, jee! *O*. Heb nu ook nergens last van, hopelijk blijft dat zo. Maandagavond weer :Y.
Niet meer actief op Fok!
pi_112044308
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 07:43 schreef Viking84 het volgende:
Hardlopen ging goed, jee! *O*. Heb nu ook nergens last van, hopelijk blijft dat zo. Maandagavond weer :Y.
^O^
  zaterdag 26 mei 2012 @ 07:56:39 #17
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112044335
Volgens Endomondo heb ik met mijn fietstocht van gisteren 1500 calorieën verbrand. Dat is toch bs? :?
Niet meer actief op Fok!
pi_112044443
Goedemorgen!!

Nog een kwartiertje en dan hardlopen. Moest even iemand helpen vanmorgen en nu ben ik dus wakker. Dacht, of ik kan terug m'n bed in, of ik kan vast gaan hardlopen en dan heb ik nog de hele dag! Dus dan dat maar :')
pi_112044444
Mijn pre-O bestond uit een glas kefir en een paar plakjes bio grillworst. Ben benieuwd of dat een beetje goede brandstof is.... :D
pi_112044554
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 05:55 schreef sigme het volgende:
Mogge.
Ik kwam zojuist langs de rekstok. Even een timer gezet; ik kan 3 keer compleet optrekken in 30 seconden. Als ik niet weer helemaal met gestrekte armen zou terughangen kan ik er wel meer.
^O^ ^O^ ^O^

Ik las pindasteak vor de topictitel en dacht WTH :')
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 08:17 schreef Perruche het volgende:
Mijn pre-O bestond uit een glas kefir en een paar plakjes bio grillworst. Ben benieuwd of dat een beetje goede brandstof is.... :D
heb je het binnen kunnen houden?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  zaterdag 26 mei 2012 @ 08:35:26 #21
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_112044569
Goedemorgen, gisteren geen Jillian meer en vandaag wordt het shoppen met 30°C en 2.5 uur slaap, dolle pret!

Lijstje:
O: 2 geroosterde boterhammen met jam
T: Fruit
L: Ergens in Antwerpen (ik hoop soep/salade)
T: Bak rauwkost
D: Wok met veeeeeeeeeeeel groenten en beetje kip
S: Of op café of looptraining
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_112044621
Mogge!
Wat is het weer een mooie dag O+
pi_112044669
Pfff, veel te warm vannacht en mijn eten was niet helemaal lekker gevallen denk ik. Nu nog steeds misselijk en zweterig en met 3 uur slaap nog niet heel veel zin in het familieweekwendje weg. Laat staan in eten.

Goedemorgen!

Vik, ik vertrouw endomondo daarin ook voor geen meter. Heb je btw cycling sport of transport gedaan? Daar zit ook nog verschil tussen. Top van Mark!!
pi_112044756
mogge.... :Z
Ja doei.
  zaterdag 26 mei 2012 @ 08:59:41 #25
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112044766
@ anna: maakte geen verschil of ik hem op transport of sport zette. Wat is het verschil eigenlijk? Ik fiets toch gewoon in eem bepaald tempo en verbrand daarmee een x aantal cal? Verbrand met dit tempo niet ineens meer op een racefiets :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_112044833
Wow, M is echt te goed voor je, Vik.
  zaterdag 26 mei 2012 @ 09:08:04 #27
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112044852
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 09:06 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wow, M is echt te goed voor je, Vik.
Hij gaat niet alleen maar voor mij naar Groningen hoor ;). Gaat bij z'n vader langs. Als hij geen vader in Groningen had gehad, had 'ie t niet gedaan. Maar desondanks _O_.
Niet meer actief op Fok!
pi_112044956
Oh bah Anna, dat is geen fijn begin!

Fijn Vik!

Zit mijn yoghurt naar binnen te lepelen, het is hier alweer strakblauw :D
Zo snel nog wat water bij de kers mikken want die ziet dit weer nog niet helemaal zitten.

Verder luieren en op de fiets stokbrood enz halen :9
  zaterdag 26 mei 2012 @ 09:22:15 #29
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_112044982
Mogge!

Sterkte anna!

Beter Vik :).

Ben nu nog in Zwolle. Steaks naar m'n ouders en daar de cabrio maar eens ff charteren :7. En m'n eigen barrel ff wassen . Cadeautje halen voor moeder- en vaderdag maar gelijk en verder ga ik lekker in de schaduw van de beuk in de tuin van m'n ouders zitten :z.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_112045039
Morning!

Zo, 5 km zit er alweer op. Ging wel lekker maar ik merkte echt dat het ochtend was - stijf en stram en met kleine pasjes was ik daar aan het lopen :D En allemaal veel professionelere mensen haalden me in :') maar soit, heb het wel gedaan. Laatste 3 minuten nog ff "vol gas" en nu kan de dag beginnen. Het was wel echt heerlijk in het zonnetje!

Anna, wat vervelend dat je je zo slecht voel! Hopelijk knap je snel op :*

En vikkestein geen M maar een hele dikke kuffel, wat een topgozer!
pi_112045057
Respect Perr :Y

Klinkt heerlijk XM!
pi_112045083
Ik heb al gefietst, gesjouwd, hardgelopen. En mijn vriendje ligt nog steeds te pitten :D
  zaterdag 26 mei 2012 @ 09:33:32 #33
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112045107
Oh, Perr, mij zou je wel ingehaald hebben hoor vanochtend. Deed er maar liefst 40 minuten over :D Was ook helemaal niet bezweet ofzo toen ik thuiskwam. Lekker voorzichtig kaktempo :P. Was allang blij dat ik weer nagenoeg pijnloos lopen kon O+.
Niet meer actief op Fok!
pi_112045111
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 09:31 schreef Perruche het volgende:
Ik heb al gefietst, gesjouwd, hardgelopen. En mijn vriendje ligt nog steeds te pitten :D
Dat is hier net omgedraaid.
Zit half aangekleed droopy kijkend boven een bakje yoghurt en de Mr zit al aan zijn pre-fiets lunch nadat hij er al een paar uur werken op heeft zitten.

En gebraden gehakt uit de magnetron :r mijn maag, wat doettie!
  zaterdag 26 mei 2012 @ 09:34:06 #35
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112045119
Ik verveel me :'). Het is te koud om al buiten te zitten. Ik denk dat ik even naar het winkelcentrum fiets :s).
Niet meer actief op Fok!
pi_112045244
Ik verveel me ook :') ga maar even de afwas doen ofzo... of nee, eerst ontbijten!
pi_112045275
Ik wilde dat ik me verveelde! :+

Zo, ik zit. Koffie loopt door, zo even roggebrood snijden (hongerrrrrrrr), even zien wat er op FOK! allemaal op slot mag ( :') ) en dan aan de studie om 09.00.

Power and Resistance in a Globalizing World:
quote:
How has globalization affected domestic (ie national) political agendas in the twenty-first century?
Here I come! :z
Ja doei.
pi_112045295
Ik vind de cocoschoentjes ook best leuk maar vind zandkleurig mooier though.

Verder had ik ook zo'n oma. Die heb ik vanaf mijn ±20e tot aan haar dood twee jaar geleden ook niet meer gezien, aangezien ze me hoer noemde omdat ik ongetrouwd samenwoonde. :') Er zijn grenzen aan mijn olifantenhuid. Nooit meer een gedachte aan gewijd.

Gisteren was zo'n fijn dagje! De kennemerduinen is echt zo'n heel mooi wandelgebied! En er was geen hond. Ik was in korte broek en wandelschoenen en nu heb ik witte voeten, bruine middenbenen en witte bovenbenen, very charming. Volgende keer loop ik op slippers en een rokje, zodat ik die omhoog kan houden als er geen mensen in de buurt zijn. :+

Daarna nog wat gegeten in een strandtent en helemaal blij en rozig in de trein weer terug. Moet ik vaker doen. O+

Gisteren:
O: stukje koude quiche
L: 2x bruin bolletje met mayo, thaise peper, sla, ham, paprika, preiringen en wat chinese wokgroenten. En de ander hetzelfde maar dan ipv ham gerookte kipfilet.
T: volle kwark met diepvriesaardbeien
T: smoothie van framboos en peer
D: saté met frietjes, sla en mayo, 2 glazen rosé

Vandaag:
O: bruin bolletje met 30+ kaas
L: 1 volkoren boterham met filet americain sla en ui en eentje met een gekookt eitje
T: volle kwark met diepvriesaardbeitjes
S: klein rondje hardlopen
T: wodka/katjang
D: iets met de aubergine en courgette die ik nog heb liggen. Maar ik moet werken, dus ik denk dat ik de lasagne te veel werk vind om te maken.
T: verse ananas
pi_112045309
Goed bezig Perruche! En wat fijn Vik!

Net Evy les 19 met een beetje gelopen *O*. Ik moest eigenlijk 8-10-8 lopen, maar heb er 8-10-13 van gemaakt. Toen was ik thuis :+. Ging lekker!

Ik was overigens gestart met een heel kort broekje, maar na een halve minuut rennen ben ik terug gegaan omdat het broekje héél erg opkroop en ik alleen maar bezig was hem naar beneden te trekken :'). Geen succes :+. Misschien vanmiddag even kijken voor een andere korte broek.
pi_112045323
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 09:48 schreef conleche het volgende:
En er was geen hond.
Was Koek niet mee? ;(
Ja doei.
pi_112045336
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 09:50 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Was Koek niet mee? ;(
Nee die was verboje daar. ;(
pi_112045344
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 09:48 schreef conleche het volgende:
Volgende keer loop ik op slippers en een rokje, zodat ik die omhoog kan houden als er geen mensen in de buurt zijn. :+
:D!

Klinkt als een heerlijke dag Co O+.
pi_112045347
Ocherm! Klinkt wel als een heerlijk dagje, though.
Ja doei.
pi_112045396
Planning:
S: hardlopen 8-10-13
O: Yoghurt met appel, 2 muesli-cracker met hütenkäse/fricandeau (en komkommer)
L: 2 geroosterde volkoren boterhammen met hütenkäse/gerookte kip, 2 kleine roggebrood met fricandeau/gerookte kip (en komkommer)
T: Salade van veldsla, komkommer, zongedroogde tomaten, zachte geitenkaas en olijven
D: Mie met verschillende groente en kip
T: Bak optimel kwark met 2 nectarines (als ze rijp zijn, anders wordt het diepvrieszomerfruit)
pi_112045496
Heerlijk Co! O+ Ik heb ook zo'n zin in lange stukken wandelen, dat mis ik echt. Kijk wel uit met slippers in duingebieden, toen ik dat deed kwam er zand tussen en had ik pijnlijke blaren halverwege ;(. En de ondergrond was te grillig om op blote voeten verder te lopen.

Vik, fijn dat het lopen goed en pijnloos ging! En dat M je oplader meeneemt!

Wat is iedereen al aan het sporten / functioneel bezig zijn _O_ Heb hier wel al een was gedaan, straks wordt het vast te warm om nog iets te doen. Wil ook ff afwassen, maar moet eerst m'n flesje water leeglurken, anders vergeet ik weer te drinken.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_112045542
Wat een narigheid zeg!
Wat waren mijn strenghervormde opa en oma dan knap, dat er dingen gaan zoals ze liever niet zagen, maar er uiteindelijk mee leefden :)
pi_112045788
Mijn oma heeft wel eens commentaar gehad op de kledingkeuze van mijn broertje en mij, maar is toen teruggefloten door mn moeder ('ma dit is een periode en als zij dit mooi vinden mogen ze het van mij dragen'). Verder is ze heel lief O+. Al heb ik geen idee wat ze van mn piercing gaat vinden, vast hetzelfde als mn ouders (ze vinden het niets, maar vinden dat het mijn keuze is dus bemoeien zich er niet mee).

Ik wil vandaag eigenlijk ook wel een rondje gaan rennen, maar ben bang dat het daar te warm voor is. En ik zou een hele dag tentamen gaan leren.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_112045812
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 10:25 schreef Chicolate het volgende:
Ik wil vandaag eigenlijk ook wel een rondje gaan rennen, maar ben bang dat het daar te warm voor is. En ik zou een hele dag tentamen gaan leren.
Exact dat.
Ja doei.
pi_112045865
Vanmorgen was het goed te doen qua warmte. Inmiddels zijn we wel twee uur verder, dus ik weet niet hoe het nu is :+.
pi_112045883
Het was vanmorgen al warm :'). Ik ga denk ik morgen of maandag even de stad in (amsterdam, Bijenkorf is sowieso open :D) en jurkjes kopen en als de sportzaak open is ook een kort broekje voor het lopen.

Mijn O: omelet van 2 eieren met bieslook en wat parmezaan, 2 volkoren toast waarvan 1 met notenpasta. Erbij (ga ik nu blenderen) een drankje van komkommer/fruit/munt.
  zaterdag 26 mei 2012 @ 10:41:10 #51
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112046069
Okee! Sinds vorige keer wegen ben ik best veel aangekomen :') :@ Nieuwe weegschaal gehaald @ le hema en ondanks dat ik het wel een beetje verwacht had schrok ik wel :') Durf nog even niet te zeggen hoeveel, dus ja :+

Potjandikkie oO< Nouja, gek genoeg ben ik met meten weinig groter geworden sinds oktober 2011? 2 cm erbij op de borstkas, 1 cm erbij op de heupen, 1-2 cm eraf bij de kuiten. Bovenbenen en taille zijn gelijk gebleven.

Op het oog ben ik ook niet veel veranderd, ik kom wel geleidelijk aan. Heb iig nog vorm als ik sta :+ Merkte het eigenlijk vooral aan de bewbs en rugvetjes :')

Werk aan de winkel oO< Meh.
  zaterdag 26 mei 2012 @ 10:41:37 #52
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112046077
En ook letterlijk werk aan de winkel, want zo klussen in het nieuwe huisje van een vriend w/ iig S vandaag :+ :')
pi_112046125
Wat een heerlijke dagjes zie ik voorbij komen! Hier helaas gewoon aan t werk!

Gisteren toch maar wat gezonds gekozen, 200gr Chinese wokgroente, met visfilet mosterd/dille en wat aardappeltjes. :)
~ Bonito La Risa ~
pi_112046139
Hallo!

Er was stroomstoring hier :') Maar nu doet alles t weer!
Gisteravond heel lang bij vrienden gezeten met wijn en rum :9
Nu tikje gaar wel! Maar hoef lekker niks. Net op t balkon ontbeten en zo even boodschappen halen en vanmiddag lekker varen *O*.

Volgens mij ben je hartstikke goed bezig Maria, gewoon zo doorgaan!
Be someone that makes you happy
pi_112046163
Nooit leuk zo'n confrontatie natuurlijk Maria, maar hopelijk levert het wat extra motivatie op! Je bent volgens mij al best goed bezig, dus ga vooral zo door *O*.
pi_112046171
Maria maar dat is dus op een andere/nieuwe weegschaal gewogen?
Dat kan de schommeling ook verklaren.
  zaterdag 26 mei 2012 @ 10:47:53 #57
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112046179
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 10:45 schreef Nallie het volgende:
Hallo!

Er was stroomstoring hier :') Maar nu doet alles t weer!
Gisteravond heel lang bij vrienden gezeten met wijn en rum :9
Nu tikje gaar wel! Maar hoef lekker niks. Net op t balkon ontbeten en zo even boodschappen halen en vanmiddag lekker varen *O*.

Volgens mij ben je hartstikke goed bezig Maria, gewoon zo doorgaan!
Lekker avondje gehad dus O+ En nu ochtendje! Ik moet nog even ontbijten voor ik mezelf ga onderdompelen in verf :7

En nuja, goed bezig... Dat valt dus kennelijk nogal tegen ;( Maar goed, motivatie enzo! of bedoelde je meer de afgelopen dagen? :+
pi_112046191
Phaidra, jouw buik! O+ Mooi!! ik lurk soms in dat topic :@ :+
  zaterdag 26 mei 2012 @ 10:49:37 #59
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112046207
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 10:47 schreef Sarabi het volgende:
Maria maar dat is dus op een andere/nieuwe weegschaal gewogen?
Dat kan de schommeling ook verklaren.
Ja eerst woog ik me altijd op de Wii :P :+ Maar geloof me, zelfs als het alleen schommeling is, is het een flinke schommel, zeg maar :') :+
pi_112046223
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 10:47 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Lekker avondje gehad dus O+ En nu ochtendje! Ik moet nog even ontbijten voor ik mezelf ga onderdompelen in verf :7

En nuja, goed bezig... Dat valt dus kennelijk nogal tegen ;( Maar goed, motivatie enzo! of bedoelde je meer de afgelopen dagen? :+
Nou met je groene smoothies en je lijstjes zien er altijd vrij goed uit! En je hebt nu een momentopname he? Misschien woog je paar weken geleden wel 5 kilo meer... nu heb je een startpunt en kan je ook kijken of iets effect heeft!
pi_112046230
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 10:49 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ja eerst woog ik me altijd op de Wii :P :+ Maar geloof me, zelfs als het alleen schommeling is, is het een flinke schommel, zeg maar :') :+
Per weegschaal kan het echt veel verschillen, bij mijn ouders weeg ik ook 4 kilo meer.
  zaterdag 26 mei 2012 @ 10:55:30 #62
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112046305
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 10:50 schreef Nallie het volgende:

[..]

Nou met je groene smoothies en je lijstjes zien er altijd vrij goed uit! En je hebt nu een momentopname he? Misschien woog je paar weken geleden wel 5 kilo meer... nu heb je een startpunt en kan je ook kijken of iets effect heeft!
Dat is waar :Y Ben er overigens ook vrij rustig onder nog hoor! Baal wel, maar da's logisch :P Ben iig niet heel miepig :+

Ga komende tijd maar een beetje monitoren wat eten/sporten doet qua omvang/gewicht. Meten is weten enzo en volgens mij heb ik toch niet echt aanleg voor obsessief gedrag.
pi_112046429
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 10:55 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Dat is waar :Y Ben er overigens ook vrij rustig onder nog hoor! Baal wel, maar da's logisch :P Ben iig niet heel miepig :+

Ga komende tijd maar een beetje monitoren wat eten/sporten doet qua omvang/gewicht. Meten is weten enzo en volgens mij heb ik toch niet echt aanleg voor obsessief gedrag.
Meet tegenwoordig ook altijd na.
Al is de weegschaal erg lief tot nu toe O+

Maar het begint nu echt warm te worden dus ben benieuwd wat Mr. weegschaal daarvan vindt :P

Zomer is dé tijd om lekker te eten en af te vallen Maria *O* salades :9
pi_112046457
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 10:48 schreef Vlierbloesem het volgende:
Phaidra, jouw buik! O+ Mooi!! ik lurk soms in dat topic :@ :+
Tnx, lief! O+

En Maria, dat is ook balen ja! Deels kan een andere weegschaal een verklaring zijn :Y. Maar je eetlijstjes zijn best puik de laatste tijd (dacht ik), misschien dat meer sporten de truc doet? :*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_112046468
Mijn weegschaal vertelt me dat ik teveel weeg.
Ben zojuist bij de sportschool geweest en ik ben heus sterker dan ik was, maar ook ik kan prima zien dat er spek af moet. Komende week kamperen in Frankrijk, geen sport.
Daarna moet ik toch echtechtecht iets gaan doen aan het innamebeleid. Met alleen krachtsport kom ik er niet. Zelfs niet met krachtsport en hardlopen, waarvan ik hoop dat dat na de vakantie ook weer kan.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_112046513
Maar wel lekker kamperen! Fijn! Veel plezier sigme! Waar in Frankrijk ga je heen?
Ja doei.
pi_112046633
Van dat strand plan is ook weinig terecht gekomen. Shitstorm op werk op zo'n mooie dag. ;(
  Vis een optie? zaterdag 26 mei 2012 @ 11:18:56 #68
70532 loveli
N
pi_112046672
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 05:55 schreef sigme het volgende:
Mogge.
_O_
Doe ze tegenwoordig zonder gestrekte armen. Soms een kwartslag gedraaid en dan beutelings m'n hoofd links of rechts van de stok.
crap in = crap out
pi_112046679
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 11:17 schreef ElDinosaur het volgende:
Van dat strand plan is ook weinig terecht gekomen. Shitstorm op werk op zo'n mooie dag. ;(
balen! Kan je niet op je balkonnetje werken? Of moet je naar de zaak?

Ik heb mijn lief achtergelaten bij mijn broertje, ze gaan vandaag de tuin tegelen en lief mag helpen sjouwen.

Ik ben benieuwd hoe erg verbrand hij is als ik 'm vanaaf terugzie :+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  Vis een optie? zaterdag 26 mei 2012 @ 11:26:43 #70
70532 loveli
N
pi_112046830
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 10:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
Okee! Sinds vorige keer wegen ben ik best veel aangekomen :') :@ Nieuwe weegschaal gehaald @ le hema en ondanks dat ik het wel een beetje verwacht had schrok ik wel :') Durf nog even niet te zeggen hoeveel, dus ja :+

Potjandikkie oO< Nouja, gek genoeg ben ik met meten weinig groter geworden sinds oktober 2011? 2 cm erbij op de borstkas, 1 cm erbij op de heupen, 1-2 cm eraf bij de kuiten. Bovenbenen en taille zijn gelijk gebleven.

Op het oog ben ik ook niet veel veranderd, ik kom wel geleidelijk aan. Heb iig nog vorm als ik sta :+ Merkte het eigenlijk vooral aan de bewbs en rugvetjes :')

Werk aan de winkel oO< Meh.
Op zich mooi dat je gelijkmatig aankomt. Je bent wsch vooral veranderd omdat je fulltime werkt en minder fut hebt om te sporten?

Kleine aanpassinkjes doen in je patroon. Als je je aanleert elke keer de trap te pakken ipv de lift, schelen die kleine beetjes op jaarbasis best veel (of naar de eerste met de trap en dan pas de lift). Boodschappen doen bij een (goedkopere) winkel net iets verder op de fiets (of de auto verder parkeren zodat je net iets langer moet lopen). Of elke keer voordat je gaat LOL-en een blokje om lopen ;) Iets wat voor jou werkt.
crap in = crap out
pi_112047359
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 11:09 schreef motorbloempje het volgende:
Maar wel lekker kamperen! Fijn! Veel plezier sigme! Waar in Frankrijk ga je heen?
Plan is zuid-Frankrijk, maar we zitten nergens aan vast.

Ik heb zojuist kleren gepakt, heb genoeg voor elke dag een ander setje (en uiteraard ga ik naar een camping waar je helegaar geen kleren aanhoeft :+ ).
pi_112047445
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 11:18 schreef loveli het volgende:

[..]

_O_
Doe ze tegenwoordig zonder gestrekte armen. Soms een kwartslag gedraaid en dan beutelings m'n hoofd links of rechts van de stok.
Wat een revolutionair plan!
Ook maar even gedaan, met timer, als ik mijn armen alleen maar even genoeg hoef te laten vieren om links-rechts te doen, kan ik er 10 a 12 in 30 seconden (de laatste 2 waren discutabel, net / net niet met de kin boven stokhoogte). Dan is de tijd nog niet op maar mijn kracht wel.
pi_112047622
Sterke armen sigme! Veel vakantieplezier :)
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_112048421
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 11:18 schreef loveli het volgende:

[..]

_O_
Autsch :D waar doe je dat dan?
Probeer die man van mij er nog steeds toe te zetten even een stok te maken tussen 2 palen (die staan er hier zat).
Nog even en ik betaal onze buurman ervoor :D

Verder gefietst *O* met Bo in de fietsbak en een hele berg boodschappen terug.
Nu zuurdesembrood :9 met rabarberjam :9
  Vis een optie? zaterdag 26 mei 2012 @ 12:58:59 #75
70532 loveli
N
pi_112048594
Lidl rekstok in de deuropening. Eens in de zoveel tijd hang ik er even aan.
crap in = crap out
pi_112048634
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 12:58 schreef loveli het volgende:
Lidl rekstok in de deuropening. Eens in de zoveel tijd hang ik er even aan.
Ah jij bent handig!
pi_112048745
Middag! Heerlijk weer zeg, zo even boodschapjes doen.

Nallie, klinkt als een lekker avondje, wijn :9

Goed gedaan hardlopers! Ga vanmiddag ook een rondje doen :)

Maria, das balen! Maar nu weet je tenminste waar je staat en kan je jezelf een doel voorhouden!

Lijst:

O - 250ml Griekse yoghurt met gemengde noten en honing
T - 3 vk knackebrod met filet a en tuinkers
L - salade van kikkererwten of kidneybonen met paprika, tomaat, koriander
T - stuk fruit
S - hardlopen
D - cote de boeuf van de bbq :9, een gepofte aardappel met zure room, gezonde coleslaw (geen mayo) flesje appelcider :9
T - 2 koffie verkeerd en misschien nog een blokje pure choco
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_112048781
Vanmiddag hardlopen Novem :o
pi_112048841
Mwah in dit tempo wordt dat waarschijnlijk vanavond :P

Oh en we zijn er denk ik uit, vakantie gaat Costa Rica worden :9
pi_112049101
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 13:09 schreef Novem het volgende:
Mwah in dit tempo wordt dat waarschijnlijk vanavond :P

Oh en we zijn er denk ik uit, vakantie gaat Costa Rica worden :9
Tof! :)
  zaterdag 26 mei 2012 @ 13:26:49 #81
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112049226
Nice Novem!

Ik ga zo naar Groningen, die lader ophalen. 13.00 werd 14.00 uur, 14.00 uur werd 15.00 uur... :P.
Doe zuinig met m'n accu, af en toe even aan, dus met de stilte valt het mee :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_112049235
Oeh, leuk, Costa Rica! Wil ik oooook nog naar toe! En waar haal jij in NL een côte du boeuf vandaan? Dat is echt zulk lekker vlees(ch)! O+
  zaterdag 26 mei 2012 @ 13:28:27 #83
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112049265
Als het herstel volgens schema loopt ga ik volgend weekend eens hardlopen in de hitte. Anders ga ik nog wat beleven als ik de wedstrijd in Amersfoort wel ga lopen _O-. Sws al besloten: áls ik hem ga lopen, rustig aan. PR's boeien nu even niet :).
Niet meer actief op Fok!
pi_112049348
In de hitte hardlopen kan best hoor. Gewoon iets rustiger aandoen. Je zweet je wel de tering, maar dat vind ik altijd wel lekker.
  zaterdag 26 mei 2012 @ 13:35:50 #85
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112049414
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 13:32 schreef conleche het volgende:
In de hitte hardlopen kan best hoor. Gewoon iets rustiger aandoen. Je zweet je wel de tering, maar dat vind ik altijd wel lekker.
Ja, geloof ik wel, maar ik probeer het toch graag even uit voor ik een wedstrijd loop ;). En ga dus sowieso al niet voor PR maar met die hitte al helemaal niet meer.
Niet meer actief op Fok!
pi_112049555
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 13:35 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja, geloof ik wel, maar ik probeer het toch graag even uit voor ik een wedstrijd loop ;). En ga dus sowieso al niet voor PR maar met die hitte al helemaal niet meer.
Oh dat uitproberen zou ik zeker ook doen, heur, daar had ik het niet over. :P

Ik loop in Frankrijk ook vaak met 30+ graden. Het is ook wel iets zwaarder dan normaal, maar dat is met tegenwind lopen bv ook. Wel belangrijk is dat je (daarna) echt veel drinkt, ik denk dat je zo 2 liter uitzweet in een half uur.
  Vis een optie? zaterdag 26 mei 2012 @ 13:53:40 #87
70532 loveli
N
pi_112049771
Morgen ook zweten.
*flesjes water in vriezer stopt*
crap in = crap out
pi_112049854
Sinds dinsdag niet meer gesport, toen was het echt veelste warm.
Komende dinsdag zal ik wel weer moeten, maar met dit weer beweeg ik het liefst zo min mogelijk.
pi_112049876
Juist wel bewegen :Y maar dan niet pal in de zon ofzo en goed drinken.
pi_112049946
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 13:58 schreef Ml-etje het volgende:
Juist wel bewegen :Y maar dan niet pal in de zon ofzo en goed drinken.
Moet misschien gewoon op zoek naar een sportschool met airco :D
Ach ik kom wel aan mijn 2x 1,5 uur sporten in de week (oke behalve deze week).
Maar normaal is het een flink stuk meer.
pi_112049969
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 14:02 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Moet misschien gewoon op zoek naar een sportschool met airco :D
Ach ik kom wel aan mijn 2x 1,5 uur sporten in de week (oke behalve deze week).
Maar normaal is het een flink stuk meer.
Of dat ja :D
pi_112050039
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 13:57 schreef Sarabi het volgende:
Sinds dinsdag niet meer gesport, toen was het echt veelste warm.
Komende dinsdag zal ik wel weer moeten, maar met dit weer beweeg ik het liefst zo min mogelijk.
Wij zijn gisteren om 20.00 uur gegaan, was een fijne temperatuur!
pi_112050079
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 14:07 schreef LieLie het volgende:

[..]

Wij zijn gisteren om 20.00 uur gegaan, was een fijne temperatuur!
Nah voor mij nog steeds te warm (of het koelt hier minder snel af).
pi_112050271
Bikini *O* Tuintijd O+
pi_112050318
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 14:18 schreef Ml-etje het volgende:
Bikini *O* Tuintijd O+
Lekker O+
Hier eerst nog even F1 kijken en dan ook met bikini en boek de tuin in.
pi_112050351
Ik zal mijn onderbenen ook even wat zon laten zien :Y
  zaterdag 26 mei 2012 @ 14:28:05 #97
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112050481
Om 6.45 vanochtend was t nog lekker koel, sarabi :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_112050530
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 14:22 schreef LieLie het volgende:
Ik zal mijn onderbenen ook even wat zon laten zien :Y
De rest niet?

Geloof dat ik mezelf vanavond meteen met de benen omhoog mag leggen het lijtk wel of ze per minuut zwellen :') Sneue dingen.
pi_112050532
Het is toch niet zooooo warm? :? Gewoon lekker zomerweer. Stelletje mietjes. :P
pi_112050537
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 14:28 schreef Viking84 het volgende:
Om 6.45 vanochtend was t nog lekker koel, sarabi :P.
Ik geloof je :) maar ik ga niet vroeger op staan om te gaan sporten.
Kwam vandaag zelfs pas rond half 11 uit bed _O-
pi_112050544
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 14:30 schreef conleche het volgende:
_O- Het is hier ook lekker, het waait O+
pi_112050550
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 14:30 schreef conleche het volgende:
Je hoort mij niet zeuren als het regent of koud is O+ dat is mijn soort weer.
Warmer dan 20 graden vind ik al niet meer leuk.
  zaterdag 26 mei 2012 @ 14:32:47 #103
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_112050590
M'n linker bovenarm is verbrand doordat ik geen airco heb en met het raam open heb gereden :'). Ach, loop van morgen is het weer gewoon wit :').

[ Bericht 0% gewijzigd door XcUZ_Me op 26-05-2012 14:38:42 ]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_112050708
Van mij mag het de hele zomer zo blijven als nu O+. Perfect!

Ik ben geslaagd voor een hardloopbroekje. Hopelijk kruipt deze niet zo op :+ (ik denk het niet in ieder geval). Binnenkort maar even uitproberen.
  zaterdag 26 mei 2012 @ 14:39:38 #105
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_112050774
Ja, van mij mag t ook zo blijven hoor O+ heb er ook nog niet echt van kunnen genieten... Maar ach..

Verder is het super rustig op m'n werk.. Collega is maar een italiaans ijsje halen O+
~ Bonito La Risa ~
  zaterdag 26 mei 2012 @ 14:45:26 #106
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112050929
Ik ga later nog even reageren op de puike tips O+

Ben nu gespikkeld van de verf :D Goeie S voor mijn armen iig :7
pi_112051293
Co, heb het gehaald bij de slager in Marqt aan het Rembrandtplein! Nog niet eerder gehaald daar dus ben benieuwd :9
  zaterdag 26 mei 2012 @ 15:04:27 #108
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112051404
Ik ga zo een lekker softijsje halen als ik weer naar huis loop. Hopelijk met banaan O+
Niet meer actief op Fok!
pi_112051438
Ik ga vanavond ook weer een rondje door het bos rennen. Alleen die vliegjes :'( ! Eigenlijk zou ik met zo'n imkerhoofddeksel moeten lopen.
pi_112051509
Ja die beestjes zijn niks, ik fietste laatst door het park tussen bomen door die vol zaten met groene rupsen.....na 5 minuten zaten al mn kleren en mn haar vol met die krengen :'( :r
  zaterdag 26 mei 2012 @ 15:12:15 #111
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112051626
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 15:05 schreef Laureline het volgende:
Ik ga vanavond ook weer een rondje door het bos rennen. Alleen die vliegjes :'( ! Eigenlijk zou ik met zo'n imkerhoofddeksel moeten lopen.
die vliegjes zijn superirri. Met bril op en mond dicht door het park :P.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 26 mei 2012 @ 15:12:56 #112
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112051642
In de schaduw is het fris trouwens.
Niet meer actief op Fok!
pi_112051745
Gewoon als inbreker gaan hardlopen :P
Onze buren hebben kinderen op visite.. Gillende kinderen brrrr ben blij met de afstand nu.

Zo broodje met livar :9
pi_112052136
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 14:30 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

De rest niet?

Geloof dat ik mezelf vanavond meteen met de benen omhoog mag leggen het lijtk wel of ze per minuut zwellen :') Sneue dingen.
Ik heb mijn 'korte' broek aan. Zijn dakbekleding op een prieel aan het leggen bij m'n oudres.

Dat spul wordt goed warm in de zon trouwens :+
pi_112052256
Korte broek gekocht *O* Ik kon ook een heel erg leuk kort ding van maat 42 aan, maar die was me echt te kort met mijn olifantspootjes :@
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_112052624
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 15:33 schreef LieLie het volgende:

[..]

Ik heb mijn 'korte' broek aan. Zijn dakbekleding op een prieel aan het leggen bij m'n oudres.

Dat spul wordt goed warm in de zon trouwens :+
Oh ja dat smelt nu zowat, zit het wel meteen goed vast :P
pi_112052997
Tijd voor bbq zo!
  zaterdag 26 mei 2012 @ 16:15:54 #118
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_112053229
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 16:07 schreef MevrouwPuff het volgende:
Tijd voor bbq zo!
^^ lekkaaa. Eetse!
~ Bonito La Risa ~
pi_112053328
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 15:54 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Oh ja dat smelt nu zowat, zit het wel meteen goed vast :P
Nou, absoluut!
pi_112053340
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 16:07 schreef MevrouwPuff het volgende:
Tijd voor bbq zo!
^^

Zo even wat kruidenboter maken en wat groente snijden :9
Dan nog even in de tuin werken, voor de beweging.
pi_112053499
Ik zit vast. Al twee dagen ;(

Het lukt gewoon niet om een verhaal (of eigenlijk 2 verhalen) te verzinnen die coherent en duidelijk zijn en die de vragen die ik moet beantwoorden maandag ook daadwerkelijk beantwoorden. Ik heb zóveel gelezen en zoveel opgeschreven, maar de klik is gewoon wég. Bah.

Net maar therapeutisch brood gekneed en zo even een middagdutje doen. Kijken of ik daarna wel inspiratie heb :'(
Ja doei.
pi_112053769
Ohai!

Wat een heerlijke dag O+.
  zaterdag 26 mei 2012 @ 16:53:49 #123
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112054197
Idd, al zit er wel allemaal zand op me. Straks soep eten en friet van t hoekje :D
Niet meer actief op Fok!
pi_112054238
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 16:37 schreef Perruche het volgende:
Ohai!

Wat een heerlijke dag O+.
^^

Kipsateetjes liggen in de wacht en de kruidenboter is gemaakt.
Heb er eens wat zeezout doorgedaan :9
pi_112054541
Oooh zomer! Me happy :D

Ik begin nu echt zwart te worden :D

BBQ :9 Cider :9
pi_112054997
Lijstje!!
T: glas kefir en wat plakes grillworst
O: 2 vk toast, omelet 2 eieren en drankje van komkommer en diepvriesfruit
L: sushi en 100 gram mango
T: pakje crackers, glas sinaasappelsap
T: perenijsje
D: couscous met tomaat, komkommer, feta enzo
T: iets lekkers tijdens de film.
pi_112055173
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 16:53 schreef Viking84 het volgende:
Idd, al zit er wel allemaal zand op me. Straks soep eten en friet van t hoekje :D
Toch geen bbq? ;)
pi_112055190
Wij gaan pannenkoeken eten, net iets voor dit weer he? :P

Het halve dak is bekleed en een van mijn schouders is verbrand :+
pi_112055444
Heerlijk weer! Het scheelt ook zoveel gedoe, als je alleen maar een jurkje en slippers aan hoeft te doen O+ . Benen zijn ook weer bruin (nouja, eerder geel, want dat word ik altijd), na 2 dagen smeren met een tube Ambre Solaire glitterspul, dus ik ben weer toonbaar voor de buitenwereld oO<
pi_112055845
Ik ben mijn petje kwijt }:|. Tijdens de verhuizing op een onlogische plek opgeborgen waarschijnlijk. Nu moet ik op zoek naar een nieuw petje, want zon + geen zonnebril = hoofdpijn :'). Maar ze hebben nergens leuke (ik ben maar een beetje boel kieskeurig). Waar vind je nou leuke petjes zoals onderstaand model, maar dan in leuke kleuren en evt prints enzo?
  zaterdag 26 mei 2012 @ 18:00:49 #131
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_112056206
Outdoorshops :?.

Lijstje :)

O: 2 afbakcroissantjes met jam
L: 2 waldkornbroodjes met graskaas
T: grapefruit
B: auto wassen
D: ??

Mn moeder is denk ik vergeten dat ik vanavond ook wat moet eten want er is behalve eten voor morgen en maandag niks in huis :'). En het is nu 18h en ze zijn er nog niet, dus ik denk dat het een gevalletje thuisbezorgd gaat worden.
pi_112056270
Supermarkten zijn tot 20h open, kun je meteen kijken of je zondag/maandag wat nodig hebt.

Net Bo uit de sloot staan vissen, dat is wel genoeg leningheidsoefening voor vandaag.
Madam heeft het zwemmen ontdekt :D
  zaterdag 26 mei 2012 @ 18:07:20 #133
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_112056405
Hardlopen met dit weer gaat prima, lekker gewoon.
Gewoon door blijven bewegen is het allerbeste!

Zo wij hebben al terras gehangen en de nodig biertjes op.
De gevulde paprika's staan in de oven.

Daarna nog wat huishoudelijke taken en dan gaan wij de feesttent in... Bier drinken en hossen!

Lijst:
O: nectarine, stokbroodje ossenworst, beker melk
T's: dropjes, peer, paar blokjes kaas
L: boterham visstick, beschuit kaas, beschuit aardbeien
T's appel, blokje choco, 4 biertjes, gekookt ei
D: Gevulde paprika's, champignons, tartaar, rijst e.d. met een salade
T: kwark en vla
T: ben bang heel veel bier en een frikandel speciaal want daar heb ik al een half jaar lang zin in :')
pi_112056432
Baardmans heeft nieuw speelgoed, de Nikon D5100. Mooi spul, wel.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_112056798
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 18:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Tof! Ben ook nog steeds blij met onze Canon!

/netweer100kittenfotosmeegemaakt :D
  zaterdag 26 mei 2012 @ 18:28:34 #136
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112057069
Zo! Thuis, moe :9 Huisje gewit, nu weer fris gedoucht! Morgen mag ik weer voor de tweede laag :+ Ik vind klussen heul niet leuk, wehe _O-

Lijstje van vandaag is dus beetje gek, want bezig en 1 krentenbol en cola :') In de ochtend wel netjes ontbeten met twee sneetjes met kipgrillworst :P
pi_112057156
Het doel heiligt de middelen.

Ik bedenk eerst m'n hele conclusie, dan m'n voorbeeld die bij de conclusie past, dan filter ik de bronnen die mijn conclusie en voorbeeld goed inleiden en dan de inleiding voor 't geheel. M'n hersenen zijn gestopt met werken. :(
Ja doei.
  zaterdag 26 mei 2012 @ 18:32:28 #138
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112057184
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 11:26 schreef loveli het volgende:

[..]

Op zich mooi dat je gelijkmatig aankomt. Je bent wsch vooral veranderd omdat je fulltime werkt en minder fut hebt om te sporten?

Kleine aanpassinkjes doen in je patroon. Als je je aanleert elke keer de trap te pakken ipv de lift, schelen die kleine beetjes op jaarbasis best veel (of naar de eerste met de trap en dan pas de lift). Boodschappen doen bij een (goedkopere) winkel net iets verder op de fiets (of de auto verder parkeren zodat je net iets langer moet lopen). Of elke keer voordat je gaat LOL-en een blokje om lopen ;) Iets wat voor jou werkt.
Yes en yes! Denk ik. En minstens 2x per week laat thuis en dan geen zin meer om uitgebreid te koken wil ook wel wat doen denk ik :P

Helaas zijn zowel huis als werk op de begane grond maar ik zie wat je bedoelt :+ Ik loop de laatste tijd op de terugweg wel al vaak naar de metro (ongeveer 15-20 min) ipv dat ik de dichtstbijzijnde tram neem.

Een auto heb ik niet, dus fietsen/lopen naar station / supermarkt / stad doe ik altijd wel :Y

Ik moet gewoon vaker sporten denk ik... En minder zwaar avondeten. Zoals vorige keer ook al gezegd was :@ Als ik moe ben wordt mijn motivatie minder oO<
pi_112057345
Lag net in bikini in de tuin en heb toch besloten dat het vanaf 1 juni allemaal nog iets strenger moet.
Namelijk 1 september weer een optreden en wil er dan toch wel vooral strakker uitzien.
pi_112057358
pi_112057386
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 18:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat is wel leuk speelgoed ja :D.

Morgen vriendinnetje leren omgaan met mijn beginners spiegelreflex en een klasgenootje met zijn nieuwe aankoop (ook een D5100). Misschien dat ik zelf wel mn analoge cam meeneem, die moet ik toch ook eens leren kennen :+.
pi_112057576
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 18:02 schreef Ml-etje het volgende:
Supermarkten zijn tot 20h open, kun je meteen kijken of je zondag/maandag wat nodig hebt.

Net Bo uit de sloot staan vissen, dat is wel genoeg leningheidsoefening voor vandaag.

Wat cute!!

En XM, sorry, maar jouw ouders zijn echt weird?! Hoe kan ze nou niks te eten hebben voor vanaaf...
pi_112057628
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 18:32 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Yes en yes! Denk ik. En minstens 2x per week laat thuis en dan geen zin meer om uitgebreid te koken wil ook wel wat doen denk ik :P

Helaas zijn zowel huis als werk op de begane grond maar ik zie wat je bedoelt :+ Ik loop de laatste tijd op de terugweg wel al vaak naar de metro (ongeveer 15-20 min) ipv dat ik de dichtstbijzijnde tram neem.

Een auto heb ik niet, dus fietsen/lopen naar station / supermarkt / stad doe ik altijd wel :Y

Ik moet gewoon vaker sporten denk ik... En minder zwaar avondeten. Zoals vorige keer ook al gezegd was :@ Als ik moe ben wordt mijn motivatie minder oO<
Ik werk ook regelmatig thuis en ik sport of voor ik ga werken of ik probeer te bewegen tijdens mijn pauze. Dus echt weg achter mijn computer en of naar buiten en rondje rennen of huppeltjes met Jillian :)
pi_112057722
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zaterdag 26 mei 2012 @ 19:01:43 #145
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112057959
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 18:48 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Ik werk ook regelmatig thuis en ik sport of voor ik ga werken of ik probeer te bewegen tijdens mijn pauze. Dus echt weg achter mijn computer en of naar buiten en rondje rennen of huppeltjes met Jillian :)
Als ik thuis werk doe ik nu sinds kort Evy! :Y
Als ik dat blijf doen zou dat toch wel enig effect moeten hebben denk ik!
  zaterdag 26 mei 2012 @ 19:02:06 #146
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112057966
quote:
Mooi! :Y Wel doer :o
  zaterdag 26 mei 2012 @ 19:05:25 #147
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_112058043
Aurum, omdat ze zelf pas vanavond laat terugkomen. Denk dat ze er gewoon niet aan gedacht heeft :).
pi_112058218
Is toch we'll vaker dat je daar vniks te eten hebt?
pi_112058796
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 18:38 schreef Sarabi het volgende:
Lag net in bikini in de tuin en heb toch besloten dat het vanaf 1 juni allemaal nog iets strenger moet.
Namelijk 1 september weer een optreden en wil er dan toch wel vooral strakker uitzien.
Altijd goed zulke plannen! Maar waarom pas 1 juni en niet nu?
pi_112059037
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 19:31 schreef Novem het volgende:

[..]

Altijd goed zulke plannen! Maar waarom pas 1 juni en niet nu?
Omdat ik nu wel al redelijk serieus bezig ben de afgelopen 2 maanden maar de komende dagen komen er nog een paar feestjes aan dus 'perfect' gaat niet.
Maar vanaf 1 juni ga ik wel mijn best doen voor perfect en zijn er ook een stuk minder feestjes hahaha.
pi_112059043
Pffft, tijdens het rennen viel het me allemaal reuze mee, maar nu ik thuis ben heb ik echt een hoofd als een biet en zweet ik peentjes.

O: appel met yoghurt, grapefruitsap
T: 2 cappuccino
L: 2 boterhammen pindakaas
T: yoghurt met cruesli, halve zak fritessticks, kwark met vanilleyoghurt, appel
D: omelet met 3 ons Chinese groenten
T: 3 vliegjes
pi_112059156
quote:
11s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 19:39 schreef Laureline het volgende:
Pffft, tijdens het rennen viel het me allemaal reuze mee, maar nu ik thuis ben heb ik echt een hoofd als een biet en zweet ik peentjes.

:D

Same here! (maar dan zonder de vliegjes hihi) En ik baal, hier in de buurt is er blijkbaar geen bruikbaar gps signaal dus zegt runkeeper dat ik 0 km/h gerend heb, en ik liep op een lange rechte weg dus geen idee hoeveel km dan precies. Ik zou bijna overwegen om een abo voor 3G af te sluiten, puur voor runkeeper :'). Maar wel lekker 5x3min gerend :D. Benen werden behoorlijk moe bij de 3e/4e keer, maar de laatste 3 min nog wat kunnen versnellen zelfs. En nu inderdaad kop als een biet en zweten, dat deed ik buiten nog niet :+.
pi_112059232
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 19:42 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Same here! (maar dan zonder de vliegjes hihi) En ik baal, hier in de buurt is er blijkbaar geen bruikbaar gps signaal dus zegt runkeeper dat ik 0 km/h gerend heb, en ik liep op een lange rechte weg dus geen idee hoeveel km dan precies. Ik zou bijna overwegen om een abo voor 3G af te sluiten, puur voor runkeeper :'). Maar wel lekker 5x3min gerend :D. Benen werden behoorlijk moe bij de 3e/4e keer, maar de laatste 3 min nog wat kunnen versnellen zelfs. En nu inderdaad kop als een biet en zweten, dat deed ik buiten nog niet :+.
Kun je het niet narekenen met afstandmeten.nl?
  Vis een optie? zaterdag 26 mei 2012 @ 19:46:10 #154
70532 loveli
N
pi_112059268
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 18:02 schreef Ml-etje het volgende:

AH to go soms nog later. Hier in de buurt is de C1000 zelfs tot 22 uur open.

Foto's van de hond gemaakt?
crap in = crap out
  Vis een optie? zaterdag 26 mei 2012 @ 19:50:58 #155
70532 loveli
N
pi_112059457
Volgens mij gaat iedereen vandaag BBQen. Pfff... Druk overal.
crap in = crap out
pi_112059470
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 19:45 schreef LieLie het volgende:

[..]

Kun je het niet narekenen met afstandmeten.nl?
Ik heb geen idee tot hoe ver ik gerend heb op die lange weg. Het is waarschijnlijk *ergens* voor het bruggetje geweest (ik kan me geen brug herinneren), maar hoe ver ik precies gekomen ben, geen idee. En daar zit een verschil van 600m ofzo in :P. Dus alternatieven zijn 3G betalen, niet zeuren of een garmin aanschaffen.
pi_112059706
quote:
Die is wel tof ja! O+

Maar ik overweeg ook deze, iets goedkoper en vind 'm ook wel vrolijk (en niet heel gevoelig voor vlekken :P).
Venus in pocketformaat
© loveli
  zaterdag 26 mei 2012 @ 19:58:24 #158
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_112059738
Helaas geen BBQ hier maar de gevulde paprika's waren echt ontzettend lekker!

Maria, wil je soms wel eens een schop onder je bevallige kont?
Kan je krijgen hoor!

Goed van het sporten iedereen (die zich aangesproken voelt :P )
  zaterdag 26 mei 2012 @ 19:58:46 #159
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112059750
quote:
11s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 19:39 schreef Laureline het volgende:
:D.

@ loveli: de ene helft bbqt, de andere helft eet patat op de camping :P.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 26 mei 2012 @ 19:59:54 #160
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112059807
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 19:51 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik heb geen idee tot hoe ver ik gerend heb op die lange weg. Het is waarschijnlijk *ergens* voor het bruggetje geweest (ik kan me geen brug herinneren), maar hoe ver ik precies gekomen ben, geen idee. En daar zit een verschil van 600m ofzo in :P. Dus alternatieven zijn 3G betalen, niet zeuren of een garmin aanschaffen.
Garmin is best prijzig. Meer iets voor als je zeker weet dat je door blijft gaan met hardlopen :Y.

Kun je geen SIM-kaart met prepaid internet kopen oid?
Niet meer actief op Fok!
pi_112059831
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 19:58 schreef Viking84 het volgende:

[..]

:D.

@ loveli: de ene helft bbqt, de andere helft eet patat op de camping :P.
Niettus! Ik heb een couscoussalade gegeten met feta, amandelen, gedroogde abrikozen, munt, koriander en sinaasappelsap.

Maar dat kwam omdat we door uitlopende kluswerkzaamheden niet genoeg tijd hadden om het vlees in de marinade te zetten ;).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_112059902
Zaterdag. Pizza.
Vooraf aspergesoep, de daarin gegaarde dikke asperges op de pizza.
pi_112059952
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 19:59 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Garmin is best prijzig. Meer iets voor als je zeker weet dat je door blijft gaan met hardlopen :Y.

Kun je geen SIM-kaart met prepaid internet kopen oid?
Klopt. Maar ik roep al jaren dat ik zo'n ding wil en heb net vakantiegeld gekregen. Grafiekjes en snelheden maken me blij O+. Andere kant, als mijn mobiel geen GPS kan vinden, zou een Garmin dat dan wel kunnen? :+

Die SIM-kaart ga ik eens over nadenken. Ik heb nog wel ergens een oude vodafone prepaid slingeren, maar de internetblox daarvoor zijn volgens mij even duur als voor mn abo?
  zaterdag 26 mei 2012 @ 20:04:17 #164
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112059956
quote:
16s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 20:00 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Niettus! Ik heb een couscoussalade gegeten met feta, amandelen, gedroogde abrikozen, munt, koriander en sinaasappelsap.

Maar dat kwam omdat we door uitlopende kluswerkzaamheden niet genoeg tijd hadden om het vlees in de marinade te zetten ;).
Wij Slankies zijn een bijzondere subgroep *)

maar ik heb wel patat gegeten, natuurlijk. Alleen niet op de camping :P
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 26 mei 2012 @ 20:05:47 #165
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112059997
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 20:04 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Klopt. Maar ik roep al jaren dat ik zo'n ding wil en heb net vakantiegeld gekregen. Grafiekjes en snelheden maken me blij O+. Andere kant, als mijn mobiel geen GPS kan vinden, zou een Garmin dat dan wel kunnen? :+

Die SIM-kaart ga ik eens over nadenken. Ik heb nog wel ergens een oude vodafone prepaid slingeren, maar de internetblox daarvoor zijn volgens mij even duur als voor mn abo?
Bij een Garmin kan het idd ook even duren. Er zijn dagen dat ik een halfuur aan het wandelen ben voor 'ie een signaal pakt. Weet niet waar je woont, maar hoge gebouwen en bomen zijn van invloed.

@ dat laatste: weet ik niet :P
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 26 mei 2012 @ 20:07:27 #166
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_112060060
Noch patat, noch BBQ.
pi_112060085
Sigme! Jij had toch een rookoventje gekocht? En er staat me iets bij, dat er ook nog een heel goedkoop alternatief was, een soort van doos?
Ik wil tonijn gaan roken met de meneer (8> . We hadden het in Madrid gegeten bij een peperdure tapasbar, eigenlijk net zo gemaakt als gerookte zalm, in plakjes. Zou zoiets kunnen in dat oventje?
pi_112060146
Maria! 13 t/m 19 augustus is in Artis de week van de axolotl :P

En voor Henk: 25 augustus treedt Moss op in Artis om 19.30 uur.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_112060177
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 20:08 schreef Laureline het volgende:
Sigme! Jij had toch een rookoventje gekocht? En er staat me iets bij, dat er ook nog een heel goedkoop alternatief was, een soort van doos?
Ik wil tonijn gaan roken met de meneer (8> . We hadden het in Madrid gegeten bij een peperdure tapasbar, eigenlijk net zo gemaakt als gerookte zalm, in plakjes. Zou zoiets kunnen in dat oventje?
Ja, dat wel enzo, maar die goedkope doos (briljante uitvinding) is om *koud* in te roken. Weet je zeker dat de peperdure tapasbar z'n tonijn koudgerookt had?

Warm roken is trouwens makkelijker, maar kan niet in een kartonnen doos.
  zaterdag 26 mei 2012 @ 20:12:19 #170
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_112060251
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 20:09 schreef Phaidra het volgende:
Maria! 13 t/m 19 augustus is in Artis de week van de axolotl :P

En voor Henk: 25 augustus treedt Moss op in Artis om 19.30 uur.
Ik las: alcohol :')

Omkleden, beetje make up en dan maar eventjes hossen bij Flinke Pink :')
pi_112060288
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 20:05 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Bij een Garmin kan het idd ook even duren. Er zijn dagen dat ik een halfuur aan het wandelen ben voor 'ie een signaal pakt. Weet niet waar je woont, maar hoge gebouwen en bomen zijn van invloed.

@ dat laatste: weet ik niet :P
Ik woon in een flat, tussen de andere flats :'). En loop deels tussen de huizen, deels in een park (hurray voor bomen die schaduw geven) en deels in een soort open vlakte.
pi_112060365
Dat weet ik helaas niet, roken is voor mij abacadabra. Ik denk zoals gerookte zalm ook wordt gerookt, is dat warm? En wat kan je dan koudroken? En wat moet warm?
Want jij doet dus warmroken begrijp ik? Anders koop ik wel zo'n warmrookoventje, als het niet al te prijzig is.
Hoewel ik moet toegeven dat die kartonnen doos me mateloos fascineert. Dat je dan je gasten een delicatesse voorzet, en als iedereen genietend zegt:"Ooo, hoe heb je dàt gemaakt?!" dat je dan triomfantelijk naar die kartonnen doos wijst >:O
pi_112060383
Voor warm roken op een klein Haagse platje / balkon / park / .. zou ik zoiets nemen.
Kost 35 euro bij deze webshop, is ook wel bij kookwinkeltjes te koop.
quote:

Tafelmodel rookkastje. Ideale rookoven kan worden gebruikt met de bijgeleverde spiritus branders of kan op bbq, gasfornuis, buitenkachel, camping brander etc worden geplaatst. Word zeer compleet geleverd incl roosters, deksel, branders en een zak rookmeel beuken. De rookoven bied plaats voor 6 tot 8 forellen/makrelen maar is natuurlijk ook te gebruiken voor andere vis, vlees, wild, gevogelte etc etc. De ideale rookoven dus, voor thuis, onderweg, camping, vis stek etc etc. (gebruik rookmeel of mot voor deze oven, let op bij gebruik van de (spiritus) branders voor brandgevaar. Vul deze dan ook voor maximaal 1/3)
De kartonnen doos is duurder :+.
pi_112060506
Dat lijkt wel zo'n warmhoudding, bij buffetten! Kan inderdaad op het balkon ^O^
Hoe lang moet je een visje dan roken, denk jij? Plakjes zal wel sneller gaan, toch? Hoewel, bij zo'n palingrokerij hangen de vissen dagen/wekenlang aan het plafond...
pi_112060531
quote:
11s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 20:15 schreef Laureline het volgende:
Dat weet ik helaas niet, roken is voor mij abacadabra. Ik denk zoals gerookte zalm ook wordt gerookt, is dat warm? En wat kan je dan koudroken? En wat moet warm?
Want jij doet dus warmroken begrijp ik? Anders koop ik wel zo'n warmrookoventje, als het niet al te prijzig is.
Hoewel ik moet toegeven dat die kartonnen doos me mateloos fascineert. Dat je dan je gasten een delicatesse voorzet, en als iedereen genietend zegt:"Ooo, hoe heb je dàt gemaakt?!" dat je dan triomfantelijk naar die kartonnen doos wijst >:O
Oh ok, jij je zin :D. 25 euro voor de doos, 40 voor de kouderookgenerator.

quote:

Economisch de meest kosteneffectieve methode om voedsel koud te rook, wanneer het gebruikt met de ProQ Cold smoke generator (apart verkrijgbaar). Het is eco-vriendelijk omdat het overwegend ge-produceerd is van karton, dit betekent dat meer dan 90% van het apparaat recyclet kan worden. Gemakkelijk te gebruiken voor koud rook van voedingsmiddelen zoals kaas, knoflook, zout, pa-prika, vis, worstjes, bacon en ham.

Je kan je delicatesse waarschijnlijk gewoon warm roken.
pi_112060584
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 20:18 schreef Laureline het volgende:
Dat lijkt wel zo'n warmhoudding, bij buffetten! Kan inderdaad op het balkon ^O^
Hoe lang moet je een visje dan roken, denk jij? Plakjes zal wel sneller gaan, toch? Hoewel, bij zo'n palingrokerij hangen de vissen dagen/wekenlang aan het plafond...
Koud roken duurt uuuuuuuuuuuuren tot dagen.
Warm roken is gewoonlijk binnen het uur gepiept. Plakjes roken is vast sneller, maar ook lastiger (uit elkaar vallen enzo. Bij warm roken dan. Bij koud roken worden het harde taaie plakken.).

Alles wat je rookt moet eerst gepekeld worden.
pi_112060597
Nou, ik moet me duidelijk eens gaan verdiepen in het verschil tussen koud en warm roken.
pi_112060633
Oh god, pekelen ook nog!
pi_112060681
quote:
6s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 20:20 schreef Laureline het volgende:
Nou, ik moet me duidelijk eens gaan verdiepen in het verschil tussen koud en warm roken.
Oh, het basisverschil is eenvoudig:
koud roken = conserveren, niet garen
warm roken = garen, niet conserveren

Lang houdbaar gerookt spul (droge worst, ham, van die keiharde visjes) zijn koud gerookt.
Heerlijk gaar op de tong smeltende lekkernijen die in de koelkast bewaard moeten worden en binnen een paar dagen op -> warm gerookt.
pi_112060691
_O- de gemeente even laten voorrijden..

Vinden jullie die tas echt duur? :@ Zou er wel keurigjens voor sparen maar duur vind ik hem niet.

Li, heb er geen foto's van ben in het weekend meestal telefoonloos en liep in rok met bikinitopje.
pi_112060766
quote:
11s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 20:21 schreef Laureline het volgende:
Oh god, pekelen ook nog!
Ja, maar dat is vrij eenvoudig. Flink zout erop, enige tijd van tevoren.
Als je warm rookt steekt het allemaal niet zo nauw, hooguit is het de ene keer wat lekkerder dan de andere. Bij koudroken moet het goed zijn, want anders spartelt je vis / worst na 24 uur rauw in een lauwe vochtige rook gehangen te hebben.
pi_112060772
Ooo, dan is het echt warm gerookt, onze tonijn! Dus daar gaan de wilde plannen met de kartonnen doos :+
  zaterdag 26 mei 2012 @ 20:25:47 #183
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112060782
Ik krijg zo monchoutaart :9.

Ik ben superonrustig de laatste dagen. Kan amper stilzitten. Nu wil ik morgenochtend gaan fietsen, maar m'n ouders hebben alleen een elektrische fiets en die nemen ze ook nog zelf mee naar de kerk :').
Niet meer actief op Fok!
pi_112060872
Wordt het trouwens niet te zout, van dat pekelen? Wat gebeurt er bijvoorbeeld als je dat niet doet?
Ik ben nu ook wel benieuwd wat jij allemaal al hebt gerookt, het enige wat ik me herinner is boter.
  zaterdag 26 mei 2012 @ 20:30:57 #185
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_112060997
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 20:25 schreef Viking84 het volgende:
Ik krijg zo monchoutaart :9.

Ik ben superonrustig de laatste dagen. Kan amper stilzitten. Nu wil ik morgenochtend gaan fietsen, maar m'n ouders hebben alleen een elektrische fiets en die nemen ze ook nog zelf mee naar de kerk :').
Dat viel mij ook al op Y
Komt waarschijnlijk door je zorgen over je schenen en ' te weinig' hardlopen.
Je mist je geluksstofjes, het is niet voor niks verslavend.
  zaterdag 26 mei 2012 @ 20:41:31 #186
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112061491
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 20:30 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Dat viel mij ook al op Y
Komt waarschijnlijk door je zorgen over je schenen en ' te weinig' hardlopen.
Je mist je geluksstofjes, het is niet voor niks verslavend.
Dat zal het zijn idd :Y. Bweh. Naja, ik ben iig weer begonnen nu, maar ik zit alleen maar met mijn hoofd bij lange duurlopen van > 10 km :').
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 26 mei 2012 @ 20:49:54 #187
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_112061919
Denk het wel Vik, na 2 dagen rust gaat het bij mij ook kriebelen en dan word ik letterlijk kriebelig :P

Ben vandaag 5 x naar de winkel geweest :')
1 x c1000 voor brood en kipfilet
1 x jumbo voor appels en vla (was de vla op)
1 x ah voor de vla
1 x Lidl voor alle groentes en cola

En zonet: 1 x naar de c1000 want de hagelslag en nootmuskaat was ineens op :')

Je maakt wat mee *O*
  zaterdag 26 mei 2012 @ 20:56:09 #188
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112062218
Tis maar 17 km van Utrecht CS naar mijn werk, dus ik ga deze week een keertje fietsen. Zou me een uur moeten kosten incl alle stoplichten. We gaan het meemaken. Eerst maar van werk naar Utrecht ipv andersom, voor t geval ik verdwaal :P.

Als ik Utrecht eenmaal uit ben is het de hele tijd rechtdoor, dus dat gaat lekker snel :D.

[ Bericht 23% gewijzigd door Viking84 op 26-05-2012 21:01:38 ]
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 26 mei 2012 @ 21:10:17 #189
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_112062930
Ik wandel wel eens naar mijn werk, dat is 30 km precies :D
5.40 uur doe ik er over
  zaterdag 26 mei 2012 @ 21:11:28 #190
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112062995
Week van de axolotl :D Misschien dan maar weer es gaan, heb dan toch vrij :+

Uniekje, misschien wel! :D Al 'weet' ik dingen veelal wel, doe ze alleen niet altijd :') Al heb ik net wel mn best gedaan om ondanks moe semi-net eten met een boel groenten te maken O+ En heb spul gehaald voor groene smoothies en rookvlees en eitjes enzo. En citroenen voor in water.

D: klein beetje rijst (1-persoonsportie voor ons twee), met een heel groentenpakket (ook voor 2), kipfiletblokjes en satesaus van de toko

:9
  zaterdag 26 mei 2012 @ 21:12:24 #191
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112063060
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 21:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik wandel wel eens naar mijn werk, dat is 30 km precies :D
5.40 uur doe ik er over
OMG, en je begint al zo vroeg _O-.

Ik dacht dat het 25 km was, maar dat is met auto, dus dit valt nogal mee :). Best lekker om dan niet elke dag een sardientje in een blikje te zijn *O*. Nu nog even bedenken wanneer ik dit ga doen. Dodag zou de eerstvolgende mogelijkheid zijn en dan vrijdagochtend van Utrecht naar werk, maar de weersvoorspellingen zijn iets minder mooi dan nu :P.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 26 mei 2012 @ 21:13:48 #192
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_112063136
Nee joh, dan ga ik niet werken :D
Als mijn lief (en collega) vroege dienst heeft en ik vrij, dan wil ik wel eens om 8 uur in de ochtend vertrekken en dan rij ik met heb om 14.00 uur weer mee terug
  zaterdag 26 mei 2012 @ 21:31:56 #193
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112064243
quote:
11s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 21:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Nee joh, dan ga ik niet werken :D
Als mijn lief (en collega) vroege dienst heeft en ik vrij, dan wil ik wel eens om 8 uur in de ochtend vertrekken en dan rij ik met heb om 14.00 uur weer mee terug
Lol, dacht al: kort nachtje dan :P. Zou het niet tof zijn om dat stuk hardlopend af te leggen? O+
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 26 mei 2012 @ 21:33:01 #194
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_112064310
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 20:16 schreef sigme het volgende:
Voor warm roken op een klein Haagse platje / balkon / park / .. zou ik zoiets nemen.
Kost 35 euro bij deze webshop, is ook wel bij kookwinkeltjes te koop.

[..]

De kartonnen doos is duurder :+.
Die heb ik. Rookt goed, maar na 5 keer gebruiken ofzo vallen den knoppen eraf.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zaterdag 26 mei 2012 @ 21:38:57 #195
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_112064674
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 21:31 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Lol, dacht al: kort nachtje dan :P. Zou het niet tof zijn om dat stuk hardlopend af te leggen? O+
Ja, hardlopend en wandelend alleen dat is kut met een rugzak.. Voor zo'n eind heb je veel vocht en echt wel eten nodig.. MOet nog bedenken hoe het handig kan
  zaterdag 26 mei 2012 @ 21:39:50 #196
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112064723
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 21:38 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ja, hardlopend en wandelend alleen dat is kut met een rugzak.. Voor zo'n eind heb je veel vocht en echt wel eten nodig.. MOet nog bedenken hoe het handig kan
http://www.camelbak.com/

:s)
Niet meer actief op Fok!
pi_112065375
Eindstand:
S: hardlopen 8-10-13
O: Yoghurt met appel, 2 muesli-cracker met hütenkäse/fricandeau (en komkommer)
L: 2 geroosterde volkoren boterhammen met hütenkäse/gerookte kip, 2 kleine roggebrood met fricandeau/gerookte kip (en komkommer)
T: Salade van veldsla, komkommer, zongedroogde tomaten, zachte geitenkaas en olijven
D: Mie met verschillende groente en kip
T: Bak optimel kwark met 2 1.5 nectarine (als ze rijp zijn, anders wordt het diepvrieszomerfruit) en een appel

Geen BBQ of friet/patat :+.
pi_112066318
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 20:23 schreef Ml-etje het volgende:
Vinden jullie die tas echt duur? :@ Zou er wel keurigjens voor sparen maar duur vind ik hem niet.
Luiers... Die zijn volgens mij al duur zat, en dan wil je ook nog eens 130,- uitgeven voor een tas ervoor? :{w
2 tasjes van de Wibra kan je ook gebruiken...

Zat even te denken over een nieuw trainingsschema voor na de verhuizing. Denk dat ik weer 's ochtends ga sporten, dat mis ik wel :@
Maar wat? Weer zwemmen, of dan toch maar hardlopen 's ochtends. Allebeide kunnen gewoon dagelijks natuurlijk, naja, maar even over nadenken.
pi_112066465
Geen optie om het af te wisselen V1?
pi_112066545
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 22:06 schreef Vlierbloesem het volgende:
Geen optie om het af te wisselen V1?
:o dat kan natuurlijk ook :D Zwemmen gaat toch per keer... Thanks!
pi_112066614
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 22:07 schreef V1z0R het volgende:

[..]

:o dat kan natuurlijk ook :D Zwemmen gaat toch per keer... Thanks!
:D. Soms is de oplossing zo simpel dat je er niet aan denkt :+.
  zaterdag 26 mei 2012 @ 22:11:53 #202
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112066753
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 22:09 schreef Vlierbloesem het volgende:

[..]

:D. Soms is de oplossing zo simpel dat je er niet aan denkt :+.
En dat zijn vaak de beste oplossingen! *O*
pi_112066778
:@ :Y
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 22:11 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

En dat zijn vaak de beste oplossingen! *O*
En soms illegaal :')
pi_112067169
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 20:23 schreef Ml-etje het volgende:
_O- de gemeente even laten voorrijden..

Li, heb er geen foto's van ben in het weekend meestal telefoonloos en liep in rok met bikinitopje.
Voor een leren tas vind ik m niet duur hoor! Maar ik twijfel hoe praktisch leer is voor een gebruiksvoorwerp waarbij baby's, plakkerige melk en vieze kleding / luiers bij betrokken zijn :P.
Venus in pocketformaat
© loveli
  zaterdag 26 mei 2012 @ 22:19:50 #205
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_112067237
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 22:04 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Luiers... Die zijn volgens mij al duur zat, en dan wil je ook nog eens 130,- uitgeven voor een tas ervoor? :{w

^^
Heb het bij beide kinderen prima zonder luiertas gered. Wist niet eens dat die dingen bestonden.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_112067396
:W

V1z hoe is t met je casa?
pi_112067609
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 22:04 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Zat even te denken over een nieuw trainingsschema voor na de verhuizing. Denk dat ik weer 's ochtends ga sporten, dat mis ik wel :@
Maar wat? Weer zwemmen, of dan toch maar hardlopen 's ochtends. Allebeide kunnen gewoon dagelijks natuurlijk, naja, maar even over nadenken.
_O- ikke niet, krijg van het gemiddelde kind na een half uur uitslag.

3x zwemmen en 3x lopen dan? Schijnbaar moet je iets 3x per week doen ofzo voor het zoden aan den dijk zet?
pi_112067684
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 21:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
Week van de axolotl :D Misschien dan maar weer es gaan, heb dan toch vrij :+

Uniekje, misschien wel! :D Al 'weet' ik dingen veelal wel, doe ze alleen niet altijd :') Al heb ik net wel mn best gedaan om ondanks moe semi-net eten met een boel groenten te maken O+ En heb spul gehaald voor groene smoothies en rookvlees en eitjes enzo. En citroenen voor in water.

D: klein beetje rijst (1-persoonsportie voor ons twee), met een heel groentenpakket (ook voor 2), kipfiletblokjes en satesaus van de toko

:9
Wat is dat dan?
pi_112067701
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 22:22 schreef Nallie het volgende:

V1z hoe is t met je casa?
Goed! Zit nog wel met 1 bepaalde plek in m'n hoofd, wat niet precies wat ik er nou mee aan moet eigenlijk :{ Maar rest is voornamelijk afronding :) Wel vergeten om over de meubels te bellen :|W

The Offspring O+ Kun je gewoon meeblehren want Dexter zingt live ook bagger :D :')
http://www.youtube.com/rockinrio?feature=inp-lt-rof
^^ Live Rock in Rio Lissabon, straks Linkin Park O+ en dan Smashing Pumpkins O+ :@
pi_112067758
Oh maar dat komt allemaal wel als je er eenmaal echt woont enzo :) Krijgen we nog pics?
pi_112067820
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 22:29 schreef Nallie het volgende:
Oh maar dat komt allemaal wel als je er eenmaal echt woont enzo :) Krijgen we nog pics?
^^ :+
  zaterdag 26 mei 2012 @ 22:31:28 #212
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112067846
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 22:27 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Wat is dat dan?
Dat zei Phaidra eerder, dat ze vanaf 13 augustus de week van de axolotl hebben in Artis :D
pi_112067960
Bbq gehad en alweer zonder jillian. Morgen wel!
pi_112067985
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 22:31 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Dat zei Phaidra eerder, dat ze vanaf 13 augustus de week van de axolotl hebben in Artis :D
Oh echt? Dat is wel heel leuk! Heb er dus nog nooit een live gezien :D
pi_112068031
Lijstje:

O: havermout met banaan, dadels en een beetje kokosmelk
T: koffie verkeerd, stukje raw brownie
L: pistoletje geitenkaas, cracker pindakaas
T: wat stukjes turks brood met humus/tapenade
D: salade van komkommer, spinazie, tomaat, paprika, gekookt ei en wat croutons
T: bak yoghurt met halve mango, kokos en wat geschaafde choco :9
B: hele dag op de boot lopen klooien :') veel buikspieren (en ook schaafwonden en blauwe knieen...)
pi_112068137
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 22:29 schreef Nallie het volgende:
Nee, wat ik er van ga maken :P Was meegenomen in de muur maar was oorspronkelijk een raampje naar het kleine halletje... Denk er over om er een kast te maken omdat het vlakbij waar de kabel binnenkomt en zou daar dus de kastjes in kunnen wegwerken. Had eerst het idee was om er een stuk krijtbord van te maken i.c.m. bakjes en haakjes voor sleutels en dergelijke.
(daarachter komt toch een kast, dus gaten voor ventilatie kan)

Nu zien te bedenken of het beide kan :@
  zaterdag 26 mei 2012 @ 22:41:21 #217
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112068397
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 22:34 schreef Nallie het volgende:
Lijstje:

O: havermout met banaan, dadels en een beetje kokosmelk
T: koffie verkeerd, stukje raw brownie
L: pistoletje geitenkaas, cracker pindakaas
T: wat stukjes turks brood met humus/tapenade
D: salade van komkommer, spinazie, tomaat, paprika, gekookt ei en wat croutons
T: bak yoghurt met halve mango, kokos en wat geschaafde choco :9
B: hele dag op de boot lopen klooien :') veel buikspieren (en ook schaafwonden en blauwe knieen...)
O+
pi_112068510
Lijstje:
O: blauwe bessen met bulgaarse yoghurt
S: fietsen van en naar het volgende dorp met veel boodschappen en Bo in de bak zo'n 10 km
T: boterham met rabarberjam
L: boterham met livar en 1 met gebraden gehakt (zuurdesembrood maar dan met een apart knapperig korstje :9 )
D: BBq-en, Stuk rundvlees, spekfakkel, 3 kipspiesjes, stuk zalm, half stokbrood, halve paprika, 3 champi's, halve ui, halve komkommer, 2 el pindakaas, chilisaus.
T: als ik nog zin heb nog een bakje ijs
S: 2x 2 km wandelen en met gieters water slepen.
pi_112068535
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 22:41 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

O+
O+
pi_112068715
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 22:36 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Nee, wat ik er van ga maken :P Was meegenomen in de muur maar was oorspronkelijk een raampje naar het kleine halletje... Denk er over om er een kast te maken omdat het vlakbij waar de kabel binnenkomt en zou daar dus de kastjes in kunnen wegwerken. Had eerst het idee was om er een stuk krijtbord van te maken i.c.m. bakjes en haakjes voor sleutels en dergelijke.
(daarachter komt toch een kast, dus gaten voor ventilatie kan)

Nu zien te bedenken of het beide kan :@
Dat kan toch beide?
Als je de kastdeurtjes maak met een omlijsting kun je in het midden een krijtbord maken.
-edit- of krijtbordverf gebruiken, werkt ook prima.
pi_112069157
Was ook meer bedenken hoe precies, Ml :) mm's berekenen en zulks.

Mijn lijstjes zijn echt bagger dit soort dagen :@ post ze ook niet :P Want als ik erbij vertel dat de teller dus op -9 staat gaan andere mensen denken dat ze met shoarmaschotels kunnen afvallen :P
pi_112069268
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 22:54 schreef V1z0R het volgende:
Mijn lijstjes zijn echt bagger dit soort dagen :@ post ze ook niet :P Want als ik erbij vertel dat de teller dus op -9 staat gaan andere mensen denken dat ze met shoarmaschotels kunnen afvallen :P
_O- als dat zou kunnen!
pi_112069423
quote:
Mooi :Y Ik ga straks in de zomervakantie alles bij elkaar sprokkelen, heb nog wat meer tijd dan onze Phaidra, haha ;)
pi_112069541
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 22:59 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Mooi :Y Ik ga straks in de zomervakantie alles bij elkaar sprokkelen, heb nog wat meer tijd dan onze Phaidra, haha ;)
Maar je hebt al een schattig buikje O+
  zaterdag 26 mei 2012 @ 23:04:21 #225
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112069644
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 22:54 schreef V1z0R het volgende:
Was ook meer bedenken hoe precies, Ml :) mm's berekenen en zulks.

Vertel je geheim!
pi_112069668
Mijn eindstand:
T: plakjes grillworst en glas kefir
S: Evy 24 (11, 11, 8)
O: omelet 2 eieren met bieslook, 2x toast waarvan 1 met pindakaas
L: Sushi en 100 gr mango
B: 5 km wandelen
T: pakje crackers, glas sinaasappelsap, perenijsje
D: paprika/tomatensoep, tosti van 2 volkorenboterhammen en kaas
T: broodje chorizo, mini magnum

Te weinig gegeten tijdens lunch :')
pi_112069674
En ik dacht vrijdagmorgen met mijn slaapdronken hoofd even kleur te fotograferen voor Aurum _O- geen gezicht!

En vanmiddag met alle luiken dicht en flets lamplicht weer :') goed dat moet dus over.
En ja deze gaan zo de bak in.

quote:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 25% gewijzigd door Ml-etje op 26-05-2012 23:14:56 ]
  zaterdag 26 mei 2012 @ 23:05:16 #228
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112069684
Ik ga binnenkort maar es bellen met een andere sportschool, die heeft op zondag bijv. ook toffe lesjes (zumba en body combat) en op dinsdag sh'bam en je kan ook voor losse lessen betalen! Dan kan ik het er voorlopig misschien bij doen soms *O*
pi_112069687
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 23:02 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Maar je hebt al een schattig buikje O+
Vandaag vroeg iemand me hoe lang ik nog moest :')
pi_112069752
Mozes! Zie Ml even afgetraind zijn! :@
pi_112069763
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 23:05 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Vandaag vroeg iemand me hoe lang ik nog moest :')
Dat is een best normale vraag :+

quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 23:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ga binnenkort maar es bellen met een andere sportschool, die heeft op zondag bijv. ook toffe lesjes (zumba en body combat) en op dinsdag sh'bam en je kan ook voor losse lessen betalen! Dan kan ik het er voorlopig misschien bij doen soms *O*
Oh dat klinkt wel goed!
pi_112069794
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 23:06 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Dat is een best normale vraag :+
Ja, maar hij schrok zichtbaar toen hij hoorde dat ik nog tot november moet. Volgens mij dacht die gast dat ik bijna klaar was met bakken :D
pi_112069844
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 23:06 schreef V1z0R het volgende:
Mozes! Zie Ml even afgetraind zijn! :@
^^ ^O^
pi_112069863
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 23:07 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ja, maar hij schrok zichtbaar toen hij hoorde dat ik nog tot november moet. Volgens mij dacht die gast dat ik bijna klaar was met bakken :D
_O- het is wel een man hé. /generalisatie off
  zaterdag 26 mei 2012 @ 23:09:42 #235
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112069920
"Mozes" _O- hihi

Wel eens! Plat buikje, mooi figuur O+ En bruin idd! :+

Ik leek vanmiddag ook wel bruiner, door al die contrasterende witte verfstrepen en -spetters :9
pi_112069962
Zo dan! Ik zie ook net de pica's van MI! Nice hoor :D O+
pi_112069990
Ml is een luie donder die sport heul niet ;)
Heb gewoon een tengere bouw, mini polsjes-vingers en enkels.
Dat is mijn geluk.

Maar ben wel slanker geworden :Y O+
pi_112070174
Bedenk nu wel dat een heleboel vrouwelijke slankies je nu haten, he?! :') :D :P

Ik vind dat buikentopic zo awesome! :D
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 23:04 schreef Perruche het volgende:
Mijn eindstand:
T: plakjes grillworst en glas kefir
S: Evy 24 (11, 11, 8)
O: omelet 2 eieren met bieslook, 2x toast waarvan 1 met pindakaas
L: Sushi en 100 gr mango
B: 5 km wandelen
T: pakje crackers, glas sinaasappelsap, perenijsje
D: paprika/tomatensoep, tosti van 2 volkorenboterhammen en kaas
T: broodje chorizo, mini magnum

Te weinig gegeten tijdens lunch :')
Te weinig? Omdat je nooit genoeg sushi kunt eten? :9
  zaterdag 26 mei 2012 @ 23:16:28 #240
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112070254
Ik heb trouwens een geinig nieuw shirtje! Had eerst een aanfoto maar daar zag je het printje niet goed, schoot niet op :P

En een peace loving hippievestje :P Had ook een broek maar ze hadden bedacht dat maat L gelijk was aan 40 (ik dacht 42, harhar) dus daar paste mijn bips niet goed in. Wel kleine win: als ik stond geen muffintop ondanks strakkig \o/ Maar die moest dus terug.

</lief dagboek>
  zaterdag 26 mei 2012 @ 23:17:21 #241
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112070296
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 23:14 schreef V1z0R het volgende:
Bedenk nu wel dat een heleboel vrouwelijke slankies je nu haten, he?! :') :D :P

Bwaaah slankies zijn heul niet zo haatdragend toch :D Ml heeft een mooi figuur en dat is win :Y
pi_112070426
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 23:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb trouwens een geinig nieuw shirtje! Had eerst een aanfoto maar daar zag je het printje niet goed, schoot niet op :P

En een peace loving hippievestje :P Had ook een broek maar ze hadden bedacht dat maat L gelijk was aan 40 (ik dacht 42, harhar) dus daar paste mijn bips niet goed in. Wel kleine win: als ik stond geen muffintop ondanks strakkig \o/ Maar die moest dus terug.

</lief dagboek>
Maria kleertjes O+ waar vind je het toch.
pi_112070469
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 23:17 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Bwaaah slankies zijn heul niet zo haatdragend toch :D Ml heeft een mooi figuur en dat is win :Y
Nope, gelukkig niet O+

Live daarentegen :D
pi_112070525
Vind vooral het vestje erg leuk! De mouwtjes van 't shirtje lijken erg strak? Of rare lengte? Of ligt dat aan de foto? Want de print is wel erg tof!

MI'tje is te leuk om te haten ;)
pi_112070557
Mooi figuur en kleurtje MI :Y.
pi_112070631
:D duidelijk jouw stijl, Maria!

Teksten op borsthoogte zijn irritant bij vrouwen, dan ga je ze lezen en zo...
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 23:17 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

:P
  zaterdag 26 mei 2012 @ 23:24:15 #247
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112070661
Zalando Ml :D En hoezo live wel? Smeuïge details? :9 :+

Cocoface: ik heb best chubby bovenarmpjes en de mouwtjes zitten nog lossig gelukkig! *O* Heb dan ook wel een L-etje genomen :+

Ik heb tegenwoordig trouwens wel een iets diversere stijl dan vroegah denk ik :D Maar idd, vestjes en blije shirtjes blijven tof O+
pi_112070709
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 23:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zalando Ml :D En hoezo live wel? Smeuïge details? :9 :+

Cocoface: ik heb best chubby bovenarmpjes en de mouwtjes zitten nog lossig gelukkig! *O* Heb dan ook wel een L-etje genomen :+
Oh, dan lijkt dat alleen maar zo. Ik heb namelijk ook chubby armpjes, dus daarom ben ik altijd wat argwanend naar strakke (of strak lijkende) mouwtjes :+

Mgoed, een áán foto geeft natuurlijk een veel beter beeld.... O-)
pi_112070715
Leuke Maria-kleren! O+
pi_112070817
Heb deze ooit gekregen van een vriendin O+ maar dan in damesmaat.

Erg leuk voor vrijdag op kantoor :+

pi_112071008
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 23:25 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Oh, dan lijkt dat alleen maar zo. Ik heb namelijk ook chubby armpjes, dus daarom ben ik altijd wat argwanend naar strakke (of strak lijkende) mouwtjes :+

^^ dat ja!
  zaterdag 26 mei 2012 @ 23:31:05 #252
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112071036
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 23:25 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Op de foto die ik had gemaakt zie je de armpjes niet zo! Da was deze met gekke houding om shirt in beeld te krijgen met telefoon :')
pi_112071087
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 23:31 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Op de foto die ik had gemaakt zie je de armpjes niet zo! Da was deze met gekke houding om shirt in beeld te krijgen met telefoon :')
[ afbeelding ]
Leuk :Y
Mouwtjes zitten ook goed zo te zien.
pi_112071214
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 23:31 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Leuk :Y
Mouwtjes zitten ook goed zo te zien.
Van dittum! En heul erg Maria idd! O+
pi_112071270
^O^ Muffintops zijn ook duidelijk minder dan eerder! Dus echt wel resultaat }:| :D
  zaterdag 26 mei 2012 @ 23:36:33 #256
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112071410
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 23:34 schreef V1z0R het volgende:
^O^ Muffintops zijn ook duidelijk minder dan eerder! Dus echt wel resultaat }:| :D
Resultaat van plus zoveel kilo! :+

Had ik eerder een foto met muffintop gepost dan? :o :@
pi_112071432
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 23:34 schreef V1z0R het volgende:
Mooi dat jij het zegt want ik zat er ook naar te staren :D
  zaterdag 26 mei 2012 @ 23:38:15 #258
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112071506
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 23:33 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Van dittum! En heul erg Maria idd! O+
*O*
Over 'heel erg Maria' gesproken, ik kwam erachter dat ik als ik mn telefoon ondersteboven houd en dan een foto van mezelf neem, ik er heel anders uit zie dan normaal _O- Soort van hoofdvervorming ofzo :D
pi_112071592
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 23:36 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Resultaat van plus zoveel kilo! :+

Had ik eerder een foto met muffintop gepost dan? :o :@
Nee, maar ik herinner jou aan een tas-voor-de-buik-foto van FB (omdat je nu C&H als pic hebt), en daar had je volgens mij best wel meer 'top :@

Ik ben slecht in complimenten zeg :')
pi_112071603
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 23:38 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

*O*
Over 'heel erg Maria' gesproken, ik kwam erachter dat ik als ik mn telefoon ondersteboven houd en dan een foto van mezelf neem, ik er heel anders uit zie dan normaal _O- Soort van hoofdvervorming ofzo :D
  Vis een optie? zaterdag 26 mei 2012 @ 23:40:45 #261
70532 loveli
N
pi_112071639
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 23:05 schreef Ml-etje het volgende:
En ik dacht vrijdagmorgen met mijn slaapdronken hoofd even kleur te fotograferen voor Aurum _O- geen gezicht!

En vanmiddag met alle luiken dicht en flets lamplicht weer :') goed dat moet dus over.
En ja deze gaan zo de bak in.

[..]

*insert sad smiley*
crap in = crap out
pi_112071658
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 23:40 schreef loveli het volgende:

[..]

*insert sad smiley*
Jajajaja ik pm je wel ;)
  zaterdag 26 mei 2012 @ 23:44:23 #263
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112071825
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 23:39 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Nee, maar ik herinner jou aan een tas-voor-de-buik-foto van FB (omdat je nu C&H als pic hebt), en daar had je volgens mij best wel meer 'top :@

Ik ben slecht in complimenten zeg :')
Ik vraag me nu wel af welke foto ja _O- :@ Al heb ik een vermoeden, daar drukt de tas idd precies onder de buik waardoor die soort van uitsteekt :')

Maar dank je wel V1z0Rmans, het sentiment wordt gewaardeerd :D
pi_112071832
Maria, je ziet er goed uit!
pi_112071890
Mijn favoriete lekkere zachte knuffelkussen is lek -O-
  zaterdag 26 mei 2012 @ 23:45:47 #266
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112071904
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 23:44 schreef V1z0R het volgende:
Maria, je ziet er goed uit!
_O-

Dank je wel hoor! :D :*
  zaterdag 26 mei 2012 @ 23:46:50 #267
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112071960
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 23:40 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Even uploaden, al zal het je wellicht weinig zeggen, want je hebt me nog niet irl gezien :D
pi_112071964
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 23:45 schreef Cocotrimonium het volgende:
Mijn favoriete lekkere zachte knuffelkussen is lek -O-
Je verhaal van de niet-BBQ-meet doet me iets verkeerds bedenken :D _O- :') :'( _O-
pi_112071996
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 23:46 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Je verhaal van de niet-BBQ-meet doet me iets verkeerds bedenken :D _O- :') :'( _O-
Ohhhh! Ik heb echt geen idee waar je het over hebt en dat is zoooo annoying :D
pi_112071999
:W even potje LoL.
Kom zo weer foto's spieken ;)
pi_112072011
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 23:47 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ohhhh! Ik heb echt geen idee waar je het over hebt en dat is zoooo annoying :D
_O- zwangerschapsdementie :D
pi_112072018
  zaterdag 26 mei 2012 @ 23:48:40 #273
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112072060
quote:
THE CLAAAAW
pi_112072072
quote:
Oh die kan je gewoon maken!
pi_112072108
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 23:48 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Oh die kan je gewoon maken!
Ja, dat zou je denken he?
pi_112072169
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 23:48 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

THE CLAAAAW
Ik vind die vier georganiseerde bolletjes onder mijn ringvinger op de een of andere manier heel aandoenlijk :') :+
  zaterdag 26 mei 2012 @ 23:50:33 #277
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112072175
Gek onderstebovencamerahoofd! Fluffy hippiehaar!

Gaat zo weer weg, voor het geval ik er toch iets teveel op lijk he :+

*en foetsie!*

Ik had er ook een waar mijn wenkbrauwen net niet op stonden, dat was nog maffer want die dingen doen nog best veel voor je algemene uitstraling _O-

</nuttige vrijetijdsbesteding>

[ Bericht 10% gewijzigd door MariaEtcetera op 27-05-2012 00:07:56 ]
pi_112072247
Mariahoofd O+
pi_112072272
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 23:49 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ja, dat zou je denken he?
Zeker weten :Y

quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 23:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
Gek onderstebovencamerahoofd! Fluffy hippiehaar!

Gaat zo weer weg, voor het geval ik er toch iets teveel op lijk he :+

]

Ik had er ook een waar mijn wenkbrauwen net niet op stonden, dat was nog maffer want die dingen doen nog best veel voor je algemene uitstraling _O-

</nuttige vrijetijdsbesteding>
Oh je lijkt anders van vorm qua gezicht.

[ Bericht 3% gewijzigd door Ml-etje op 27-05-2012 00:13:57 ]
pi_112072347
Topic-Pocahontas O+
pi_112072371
Aaawwwww! Ik kwam deze net weer tegen O+

pi_112072487
Toen was 'ie nog klein :+
pi_112072518
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 23:56 schreef V1z0R het volgende:
Toen was 'ie nog klein :+
Dat heeft niet lang geduurd, nee :')
  zaterdag 26 mei 2012 @ 23:58:00 #284
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112072609
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 23:56 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Mini Dude O+
pi_112072634
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 23:56 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Wel meest awesome vloerkleed wat er bestaat! :D :P
  zondag 27 mei 2012 @ 00:00:10 #286
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112072736
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 23:53 schreef V1z0R het volgende:
Topic-Pocahontas O+
Ugh en alle kleuren van de wind enzo!
pi_112072789
Awww! Bleven ze maar zo O+
pi_112072866
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 23:58 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Wel meest awesome vloerkleed wat er bestaat! :D :P
Schei uit, hij ligt inmiddels door het hele huis verspreid :')

Maria Indiaantje *O* O+

MI: ja he? Maar als kleine tanker is hij ook wel lief, gelukkig :+
pi_112073015
Hihi

pi_112073129
Overlord Manatee O+ :D :')

zondag 27 mei 2012 @ 00:07:39 #291
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112073197
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 00:06 schreef Cocotrimonium het volgende:
Overlord Manatee O+ :D :')

[ afbeelding ]
Dayum! xD
pi_112073395

hihihihi O+

zondag 27 mei 2012 @ 00:14:06 #293
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_112073576
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 00:10 schreef Cocotrimonium het volgende:
[ afbeelding ]

hihihihi O+

[ afbeelding ]
Hehe ik dacht er steeds zo'n "PWEP"-geluidje bij xD

Maar goed, bedtijd! Morgen weer door de verf rollen (met een roller, jaja)! En daarna barbekjoe @ casa di schoonouders, maandag wordt hopelijk lambaldagje :P
pi_112073641
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 00:14 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Hehe ik dacht er steeds zo'n "PWEP"-geluidje bij xD

Maar goed, bedtijd! Morgen weer door de verf rollen (met een roller, jaja)! En daarna barbekjoe @ casa di schoonouders, maandag wordt hopelijk lambaldagje :P
Slaap lekker! Ik ga ook eens ophouden met het topic vervuilen (sorry! :@ ) en lekker mn bed opzoeken :)

:W :*
pi_112073831
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 00:15 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Slaap lekker! Ik ga ook eens ophouden met het topic vervuilen (sorry! :@ ) en lekker mn bed opzoeken :)

:W :*
Slaap lekker :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')