Lekker! Dat was mijn ontbijtquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:23 schreef motorbloempje het volgende:
Omnomnom. Oh ja, morgen kippensoep, met een lekker brood misschien, zo maar 's even biga + soaker maken dan.
De good old ordinaire BBQ, just the way zoals het moetquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:25 schreef Ml-etje het volgende:
Morgen spare ribs, hamburgers, speklapjes, spekfakkels, iets van rundvlees dat ik niet herken, kipfilet-paprika-ui-champi stokjes, stokbrood, saté saus, zalm, ijs en ga zo maar even door
Jep het enige liflafje is de zalm.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:26 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
De good old ordinaire BBQ, just the way zoals het moet
Ik doe vanavond makreelfiletsquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:58 schreef uniekhoorn het volgende:
Mo, je bent al lekker bruin trouwens.
Ik mag/moet nog kwark
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 07:43 schreef Viking84 het volgende:
Hardlopen ging goed, jee!. Heb nu ook nergens last van, hopelijk blijft dat zo. Maandagavond weer
.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 05:55 schreef sigme het volgende:
Mogge.
Ik kwam zojuist langs de rekstok. Even een timer gezet; ik kan 3 keer compleet optrekken in 30 seconden. Als ik niet weer helemaal met gestrekte armen zou terughangen kan ik er wel meer.
heb je het binnen kunnen houden?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 08:17 schreef Perruche het volgende:
Mijn pre-O bestond uit een glas kefir en een paar plakjes bio grillworst. Ben benieuwd of dat een beetje goede brandstof is....
Hij gaat niet alleen maar voor mij naar Groningen hoorquote:
Dat is hier net omgedraaid.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 09:31 schreef Perruche het volgende:
Ik heb al gefietst, gesjouwd, hardgelopen. En mijn vriendje ligt nog steeds te pitten
Here I come!quote:How has globalization affected domestic (ie national) political agendas in the twenty-first century?
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 09:48 schreef conleche het volgende:
Volgende keer loop ik op slippers en een rokje, zodat ik die omhoog kan houden als er geen mensen in de buurt zijn.
Exact dat.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 10:25 schreef Chicolate het volgende:
Ik wil vandaag eigenlijk ook wel een rondje gaan rennen, maar ben bang dat het daar te warm voor is. En ik zou een hele dag tentamen gaan leren.
Lekker avondje gehad dusquote:Op zaterdag 26 mei 2012 10:45 schreef Nallie het volgende:
Hallo!
Er was stroomstoring hierMaar nu doet alles t weer!
Gisteravond heel lang bij vrienden gezeten met wijn en rum
Nu tikje gaar wel! Maar hoef lekker niks. Net op t balkon ontbeten en zo even boodschappen halen en vanmiddag lekker varen.
Volgens mij ben je hartstikke goed bezig Maria, gewoon zo doorgaan!
Ja eerst woog ik me altijd op de Wiiquote:Op zaterdag 26 mei 2012 10:47 schreef Sarabi het volgende:
Maria maar dat is dus op een andere/nieuwe weegschaal gewogen?
Dat kan de schommeling ook verklaren.
Nou met je groene smoothies en je lijstjes zien er altijd vrij goed uit! En je hebt nu een momentopname he? Misschien woog je paar weken geleden wel 5 kilo meer... nu heb je een startpunt en kan je ook kijken of iets effect heeft!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 10:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Lekker avondje gehad dusEn nu ochtendje! Ik moet nog even ontbijten voor ik mezelf ga onderdompelen in verf
![]()
En nuja, goed bezig... Dat valt dus kennelijk nogal tegenMaar goed, motivatie enzo! of bedoelde je meer de afgelopen dagen?
Per weegschaal kan het echt veel verschillen, bij mijn ouders weeg ik ook 4 kilo meer.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 10:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja eerst woog ik me altijd op de Wii![]()
Maar geloof me, zelfs als het alleen schommeling is, is het een flinke schommel, zeg maar
![]()
Dat is waarquote:Op zaterdag 26 mei 2012 10:50 schreef Nallie het volgende:
[..]
Nou met je groene smoothies en je lijstjes zien er altijd vrij goed uit! En je hebt nu een momentopname he? Misschien woog je paar weken geleden wel 5 kilo meer... nu heb je een startpunt en kan je ook kijken of iets effect heeft!
Meet tegenwoordig ook altijd na.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 10:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dat is waarBen er overigens ook vrij rustig onder nog hoor! Baal wel, maar da's logisch
Ben iig niet heel miepig
![]()
Ga komende tijd maar een beetje monitoren wat eten/sporten doet qua omvang/gewicht. Meten is weten enzo en volgens mij heb ik toch niet echt aanleg voor obsessief gedrag.
Tnx, lief!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 10:48 schreef Vlierbloesem het volgende:
Phaidra, jouw buik!Mooi!! ik lurk soms in dat topic
![]()
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 05:55 schreef sigme het volgende:
Mogge.
Ik kwam zojuist langs de rekstok. Even een timer gezet; ik kan 3 keer compleet optrekken in 30 seconden. Als ik niet weer helemaal met gestrekte armen zou terughangen kan ik er wel meer.
balen! Kan je niet op je balkonnetje werken? Of moet je naar de zaak?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:17 schreef ElDinosaur het volgende:
Van dat strand plan is ook weinig terecht gekomen. Shitstorm op werk op zo'n mooie dag.
Op zich mooi dat je gelijkmatig aankomt. Je bent wsch vooral veranderd omdat je fulltime werkt en minder fut hebt om te sporten?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 10:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
Okee! Sinds vorige keer wegen ben ik best veel aangekomen![]()
Nieuwe weegschaal gehaald @ le hema en ondanks dat ik het wel een beetje verwacht had schrok ik wel
Durf nog even niet te zeggen hoeveel, dus ja
![]()
PotjandikkieNouja, gek genoeg ben ik met meten weinig groter geworden sinds oktober 2011? 2 cm erbij op de borstkas, 1 cm erbij op de heupen, 1-2 cm eraf bij de kuiten. Bovenbenen en taille zijn gelijk gebleven.
Op het oog ben ik ook niet veel veranderd, ik kom wel geleidelijk aan. Heb iig nog vorm als ik staMerkte het eigenlijk vooral aan de bewbs en rugvetjes
![]()
Werk aan de winkelMeh.
Plan is zuid-Frankrijk, maar we zitten nergens aan vast.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:09 schreef motorbloempje het volgende:
Maar wel lekker kamperen! Fijn! Veel plezier sigme! Waar in Frankrijk ga je heen?
Wat een revolutionair plan!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:18 schreef loveli het volgende:
[..]![]()
Doe ze tegenwoordig zonder gestrekte armen. Soms een kwartslag gedraaid en dan beutelings m'n hoofd links of rechts van de stok.
Autschquote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:18 schreef loveli het volgende:
[..]![]()
Doe ze tegenwoordig zonder gestrekte armen. Soms een kwartslag gedraaid en dan beutelings m'n hoofd links of rechts van de stok.
Ah jij bent handig!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:58 schreef loveli het volgende:
Lidl rekstok in de deuropening. Eens in de zoveel tijd hang ik er even aan.
Tof!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:09 schreef Novem het volgende:
Mwah in dit tempo wordt dat waarschijnlijk vanavond
Oh en we zijn er denk ik uit, vakantie gaat Costa Rica worden
Ja, geloof ik wel, maar ik probeer het toch graag even uit voor ik een wedstrijd loopquote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:32 schreef conleche het volgende:
In de hitte hardlopen kan best hoor. Gewoon iets rustiger aandoen. Je zweet je wel de tering, maar dat vind ik altijd wel lekker.
Oh dat uitproberen zou ik zeker ook doen, heur, daar had ik het niet over.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, geloof ik wel, maar ik probeer het toch graag even uit voor ik een wedstrijd loop. En ga dus sowieso al niet voor PR maar met die hitte al helemaal niet meer.
Moet misschien gewoon op zoek naar een sportschool met aircoquote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:58 schreef Ml-etje het volgende:
Juist wel bewegenmaar dan niet pal in de zon ofzo en goed drinken.
Of dat jaquote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:02 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Moet misschien gewoon op zoek naar een sportschool met airco
Ach ik kom wel aan mijn 2x 1,5 uur sporten in de week (oke behalve deze week).
Maar normaal is het een flink stuk meer.
Wij zijn gisteren om 20.00 uur gegaan, was een fijne temperatuur!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:57 schreef Sarabi het volgende:
Sinds dinsdag niet meer gesport, toen was het echt veelste warm.
Komende dinsdag zal ik wel weer moeten, maar met dit weer beweeg ik het liefst zo min mogelijk.
Nah voor mij nog steeds te warm (of het koelt hier minder snel af).quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:07 schreef LieLie het volgende:
[..]
Wij zijn gisteren om 20.00 uur gegaan, was een fijne temperatuur!
De rest niet?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:22 schreef LieLie het volgende:
Ik zal mijn onderbenen ook even wat zon laten zien
Ik geloof jequote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:28 schreef Viking84 het volgende:
Om 6.45 vanochtend was t nog lekker koel, sarabi.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:30 schreef conleche het volgende:
Het is toch niet zooooo warm?Gewoon lekker zomerweer. Stelletje mietjes.
Je hoort mij niet zeuren als het regent of koud isquote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:30 schreef conleche het volgende:
Het is toch niet zooooo warm?Gewoon lekker zomerweer. Stelletje mietjes.
die vliegjes zijn superirri. Met bril op en mond dicht door het parkquote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:05 schreef Laureline het volgende:
Ik ga vanavond ook weer een rondje door het bos rennen. Alleen die vliegjes! Eigenlijk zou ik met zo'n imkerhoofddeksel moeten lopen.
Ik heb mijn 'korte' broek aan. Zijn dakbekleding op een prieel aan het leggen bij m'n oudres.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
De rest niet?
Geloof dat ik mezelf vanavond meteen met de benen omhoog mag leggen het lijtk wel of ze per minuut zwellenSneue dingen.
Oh ja dat smelt nu zowat, zit het wel meteen goed vastquote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:33 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik heb mijn 'korte' broek aan. Zijn dakbekleding op een prieel aan het leggen bij m'n oudres.
Dat spul wordt goed warm in de zon trouwens
Nou, absoluut!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh ja dat smelt nu zowat, zit het wel meteen goed vast
^^quote:
^^quote:
Toch geen bbq?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:53 schreef Viking84 het volgende:
Idd, al zit er wel allemaal zand op me. Straks soep eten en friet van t hoekje
Tof! Ben ook nog steeds blij met onze Canon!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Baardmans heeft nieuw speelgoed, de Nikon D5100. Mooi spul, wel.
Yes en yes! Denk ik. En minstens 2x per week laat thuis en dan geen zin meer om uitgebreid te koken wil ook wel wat doen denk ikquote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:26 schreef loveli het volgende:
[..]
Op zich mooi dat je gelijkmatig aankomt. Je bent wsch vooral veranderd omdat je fulltime werkt en minder fut hebt om te sporten?
Kleine aanpassinkjes doen in je patroon. Als je je aanleert elke keer de trap te pakken ipv de lift, schelen die kleine beetjes op jaarbasis best veel (of naar de eerste met de trap en dan pas de lift). Boodschappen doen bij een (goedkopere) winkel net iets verder op de fiets (of de auto verder parkeren zodat je net iets langer moet lopen). Of elke keer voordat je gaat LOL-en een blokje om lopenIets wat voor jou werkt.
Dat is wel leuk speelgoed jaquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Baardmans heeft nieuw speelgoed, de Nikon D5100. Mooi spul, wel.
Wat cute!!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:02 schreef Ml-etje het volgende:
Supermarkten zijn tot 20h open, kun je meteen kijken of je zondag/maandag wat nodig hebt.
Net Bo uit de sloot staan vissen, dat is wel genoeg leningheidsoefening voor vandaag.
Madam heeft het zwemmen ontdekt
Ik werk ook regelmatig thuis en ik sport of voor ik ga werken of ik probeer te bewegen tijdens mijn pauze. Dus echt weg achter mijn computer en of naar buiten en rondje rennen of huppeltjes met Jillianquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Yes en yes! Denk ik. En minstens 2x per week laat thuis en dan geen zin meer om uitgebreid te koken wil ook wel wat doen denk ik![]()
Helaas zijn zowel huis als werk op de begane grond maar ik zie wat je bedoeltIk loop de laatste tijd op de terugweg wel al vaak naar de metro (ongeveer 15-20 min) ipv dat ik de dichtstbijzijnde tram neem.
Een auto heb ik niet, dus fietsen/lopen naar station / supermarkt / stad doe ik altijd wel![]()
Ik moet gewoon vaker sporten denk ik... En minder zwaar avondeten. Zoals vorige keer ook al gezegd wasAls ik moe ben wordt mijn motivatie minder
Tof!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:39 schreef Ml-etje het volgende:
Phaidra/Coco?
http://www.twish.nl/product/107070/CowboysbagLuiertas.html
Als ik thuis werk doe ik nu sinds kort Evy!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:48 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Ik werk ook regelmatig thuis en ik sport of voor ik ga werken of ik probeer te bewegen tijdens mijn pauze. Dus echt weg achter mijn computer en of naar buiten en rondje rennen of huppeltjes met Jillian
Mooi!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:39 schreef Ml-etje het volgende:
Phaidra/Coco?
Altijd goed zulke plannen! Maar waarom pas 1 juni en niet nu?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:38 schreef Sarabi het volgende:
Lag net in bikini in de tuin en heb toch besloten dat het vanaf 1 juni allemaal nog iets strenger moet.
Namelijk 1 september weer een optreden en wil er dan toch wel vooral strakker uitzien.
Omdat ik nu wel al redelijk serieus bezig ben de afgelopen 2 maanden maar de komende dagen komen er nog een paar feestjes aan dus 'perfect' gaat niet.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:31 schreef Novem het volgende:
[..]
Altijd goed zulke plannen! Maar waarom pas 1 juni en niet nu?
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:39 schreef Laureline het volgende:
Pffft, tijdens het rennen viel het me allemaal reuze mee, maar nu ik thuis ben heb ik echt een hoofd als een biet en zweet ik peentjes.
T: 3 vliegjes
Kun je het niet narekenen met afstandmeten.nl?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:42 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Same here! (maar dan zonder de vliegjes hihi) En ik baal, hier in de buurt is er blijkbaar geen bruikbaar gps signaal dus zegt runkeeper dat ik 0 km/h gerend heb, en ik liep op een lange rechte weg dus geen idee hoeveel km dan precies. Ik zou bijna overwegen om een abo voor 3G af te sluiten, puur voor runkeeper. Maar wel lekker 5x3min gerend
. Benen werden behoorlijk moe bij de 3e/4e keer, maar de laatste 3 min nog wat kunnen versnellen zelfs. En nu inderdaad kop als een biet en zweten, dat deed ik buiten nog niet
.
AH to go soms nog later. Hier in de buurt is de C1000 zelfs tot 22 uur open.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:02 schreef Ml-etje het volgende:
Supermarkten zijn tot 20h open, kun je meteen kijken of je zondag/maandag wat nodig hebt.
Net Bo uit de sloot staan vissen, dat is wel genoeg leningheidsoefening voor vandaag.
Madam heeft het zwemmen ontdekt
Ik heb geen idee tot hoe ver ik gerend heb op die lange weg. Het is waarschijnlijk *ergens* voor het bruggetje geweest (ik kan me geen brug herinneren), maar hoe ver ik precies gekomen ben, geen idee. En daar zit een verschil van 600m ofzo inquote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:45 schreef LieLie het volgende:
[..]
Kun je het niet narekenen met afstandmeten.nl?
Die is wel tof ja!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:39 schreef Ml-etje het volgende:
Phaidra/Coco?
quote:
Garmin is best prijzig. Meer iets voor als je zeker weet dat je door blijft gaan met hardlopenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:51 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik heb geen idee tot hoe ver ik gerend heb op die lange weg. Het is waarschijnlijk *ergens* voor het bruggetje geweest (ik kan me geen brug herinneren), maar hoe ver ik precies gekomen ben, geen idee. En daar zit een verschil van 600m ofzo in. Dus alternatieven zijn 3G betalen, niet zeuren of een garmin aanschaffen.
Niettus! Ik heb een couscoussalade gegeten met feta, amandelen, gedroogde abrikozen, munt, koriander en sinaasappelsap.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:58 schreef Viking84 het volgende:
[..].
@ loveli: de ene helft bbqt, de andere helft eet patat op de camping.
Klopt. Maar ik roep al jaren dat ik zo'n ding wil en heb net vakantiegeld gekregen. Grafiekjes en snelheden maken me blijquote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Garmin is best prijzig. Meer iets voor als je zeker weet dat je door blijft gaan met hardlopen.
Kun je geen SIM-kaart met prepaid internet kopen oid?
Wij Slankies zijn een bijzondere subgroepquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:00 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Niettus! Ik heb een couscoussalade gegeten met feta, amandelen, gedroogde abrikozen, munt, koriander en sinaasappelsap.
Maar dat kwam omdat we door uitlopende kluswerkzaamheden niet genoeg tijd hadden om het vlees in de marinade te zetten.
Bij een Garmin kan het idd ook even duren. Er zijn dagen dat ik een halfuur aan het wandelen ben voor 'ie een signaal pakt. Weet niet waar je woont, maar hoge gebouwen en bomen zijn van invloed.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:04 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik roep al jaren dat ik zo'n ding wil en heb net vakantiegeld gekregen. Grafiekjes en snelheden maken me blij. Andere kant, als mijn mobiel geen GPS kan vinden, zou een Garmin dat dan wel kunnen?
Die SIM-kaart ga ik eens over nadenken. Ik heb nog wel ergens een oude vodafone prepaid slingeren, maar de internetblox daarvoor zijn volgens mij even duur als voor mn abo?
Ja, dat wel enzo, maar die goedkope doos (briljante uitvinding) is om *koud* in te roken. Weet je zeker dat de peperdure tapasbar z'n tonijn koudgerookt had?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:08 schreef Laureline het volgende:
Sigme! Jij had toch een rookoventje gekocht? En er staat me iets bij, dat er ook nog een heel goedkoop alternatief was, een soort van doos?
Ik wil tonijn gaan roken met de meneer. We hadden het in Madrid gegeten bij een peperdure tapasbar, eigenlijk net zo gemaakt als gerookte zalm, in plakjes. Zou zoiets kunnen in dat oventje?
Ik las: alcoholquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:09 schreef Phaidra het volgende:
Maria! 13 t/m 19 augustus is in Artis de week van de axolotl
En voor Henk: 25 augustus treedt Moss op in Artis om 19.30 uur.
Ik woon in een flat, tussen de andere flatsquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bij een Garmin kan het idd ook even duren. Er zijn dagen dat ik een halfuur aan het wandelen ben voor 'ie een signaal pakt. Weet niet waar je woont, maar hoge gebouwen en bomen zijn van invloed.
@ dat laatste: weet ik niet
De kartonnen doos is duurderquote:
Tafelmodel rookkastje. Ideale rookoven kan worden gebruikt met de bijgeleverde spiritus branders of kan op bbq, gasfornuis, buitenkachel, camping brander etc worden geplaatst. Word zeer compleet geleverd incl roosters, deksel, branders en een zak rookmeel beuken. De rookoven bied plaats voor 6 tot 8 forellen/makrelen maar is natuurlijk ook te gebruiken voor andere vis, vlees, wild, gevogelte etc etc. De ideale rookoven dus, voor thuis, onderweg, camping, vis stek etc etc. (gebruik rookmeel of mot voor deze oven, let op bij gebruik van de (spiritus) branders voor brandgevaar. Vul deze dan ook voor maximaal 1/3)
Oh ok, jij je zinquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:15 schreef Laureline het volgende:
Dat weet ik helaas niet, roken is voor mij abacadabra. Ik denk zoals gerookte zalm ook wordt gerookt, is dat warm? En wat kan je dan koudroken? En wat moet warm?
Want jij doet dus warmroken begrijp ik? Anders koop ik wel zo'n warmrookoventje, als het niet al te prijzig is.
Hoewel ik moet toegeven dat die kartonnen doos me mateloos fascineert. Dat je dan je gasten een delicatesse voorzet, en als iedereen genietend zegt:"Ooo, hoe heb je dàt gemaakt?!" dat je dan triomfantelijk naar die kartonnen doos wijst![]()
Je kan je delicatesse waarschijnlijk gewoon warm roken.quote:
Economisch de meest kosteneffectieve methode om voedsel koud te rook, wanneer het gebruikt met de ProQ Cold smoke generator (apart verkrijgbaar). Het is eco-vriendelijk omdat het overwegend ge-produceerd is van karton, dit betekent dat meer dan 90% van het apparaat recyclet kan worden. Gemakkelijk te gebruiken voor koud rook van voedingsmiddelen zoals kaas, knoflook, zout, pa-prika, vis, worstjes, bacon en ham.
Koud roken duurt uuuuuuuuuuuuren tot dagen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:18 schreef Laureline het volgende:
Dat lijkt wel zo'n warmhoudding, bij buffetten! Kan inderdaad op het balkon![]()
Hoe lang moet je een visje dan roken, denk jij? Plakjes zal wel sneller gaan, toch? Hoewel, bij zo'n palingrokerij hangen de vissen dagen/wekenlang aan het plafond...
Oh, het basisverschil is eenvoudig:quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:20 schreef Laureline het volgende:
Nou, ik moet me duidelijk eens gaan verdiepen in het verschil tussen koud en warm roken.
Ja, maar dat is vrij eenvoudig. Flink zout erop, enige tijd van tevoren.quote:
Dat viel mij ook al op Yquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:25 schreef Viking84 het volgende:
Ik krijg zo monchoutaart.
Ik ben superonrustig de laatste dagen. Kan amper stilzitten. Nu wil ik morgenochtend gaan fietsen, maar m'n ouders hebben alleen een elektrische fiets en die nemen ze ook nog zelf mee naar de kerk.
Dat zal het zijn iddquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:30 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat viel mij ook al op Y
Komt waarschijnlijk door je zorgen over je schenen en ' te weinig' hardlopen.
Je mist je geluksstofjes, het is niet voor niks verslavend.
OMG, en je begint al zo vroegquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik wandel wel eens naar mijn werk, dat is 30 km precies
5.40 uur doe ik er over
Lol, dacht al: kort nachtje danquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Nee joh, dan ga ik niet werken
Als mijn lief (en collega) vroege dienst heeft en ik vrij, dan wil ik wel eens om 8 uur in de ochtend vertrekken en dan rij ik met heb om 14.00 uur weer mee terug
Die heb ik. Rookt goed, maar na 5 keer gebruiken ofzo vallen den knoppen eraf.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:16 schreef sigme het volgende:
Voor warm roken op een klein Haagse platje / balkon / park / .. zou ik zoiets nemen.
Kost 35 euro bij deze webshop, is ook wel bij kookwinkeltjes te koop.
[..]
De kartonnen doos is duurder.
Ja, hardlopend en wandelend alleen dat is kut met een rugzak.. Voor zo'n eind heb je veel vocht en echt wel eten nodig.. MOet nog bedenken hoe het handig kanquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Lol, dacht al: kort nachtje dan. Zou het niet tof zijn om dat stuk hardlopend af te leggen?
http://www.camelbak.com/quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:38 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja, hardlopend en wandelend alleen dat is kut met een rugzak.. Voor zo'n eind heb je veel vocht en echt wel eten nodig.. MOet nog bedenken hoe het handig kan
Luiers... Die zijn volgens mij al duur zat, en dan wil je ook nog eens 130,- uitgeven voor een tas ervoor?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:23 schreef Ml-etje het volgende:
Vinden jullie die tas echt duur?Zou er wel keurigjens voor sparen maar duur vind ik hem niet.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:06 schreef Vlierbloesem het volgende:
Geen optie om het af te wisselen V1?
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:07 schreef V1z0R het volgende:
[..]dat kan natuurlijk ook
Zwemmen gaat toch per keer... Thanks!
En dat zijn vaak de beste oplossingen!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:09 schreef Vlierbloesem het volgende:
[..]. Soms is de oplossing zo simpel dat je er niet aan denkt
.
En soms illegaalquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
En dat zijn vaak de beste oplossingen!
Voor een leren tas vind ik m niet duur hoor! Maar ik twijfel hoe praktisch leer is voor een gebruiksvoorwerp waarbij baby's, plakkerige melk en vieze kleding / luiers bij betrokken zijnquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:23 schreef Ml-etje het volgende:
de gemeente even laten voorrijden..
Vinden jullie die tas echt duur?Zou er wel keurigjens voor sparen maar duur vind ik hem niet.
Li, heb er geen foto's van ben in het weekend meestal telefoonloos en liep in rok met bikinitopje.
^^quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:04 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Luiers... Die zijn volgens mij al duur zat, en dan wil je ook nog eens 130,- uitgeven voor een tas ervoor?
2 tasjes van de Wibra kan je ook gebruiken...
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:04 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Luiers... Die zijn volgens mij al duur zat, en dan wil je ook nog eens 130,- uitgeven voor een tas ervoor?
2 tasjes van de Wibra kan je ook gebruiken...
Zat even te denken over een nieuw trainingsschema voor na de verhuizing. Denk dat ik weer 's ochtends ga sporten, dat mis ik wel
Maar wat? Weer zwemmen, of dan toch maar hardlopen 's ochtends. Allebeide kunnen gewoon dagelijks natuurlijk, naja, maar even over nadenken.
Wat is dat dan?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
Week van de axolotlMisschien dan maar weer es gaan, heb dan toch vrij
![]()
Uniekje, misschien wel!Al 'weet' ik dingen veelal wel, doe ze alleen niet altijd
Al heb ik net wel mn best gedaan om ondanks moe semi-net eten met een boel groenten te maken
En heb spul gehaald voor groene smoothies en rookvlees en eitjes enzo. En citroenen voor in water.
D: klein beetje rijst (1-persoonsportie voor ons twee), met een heel groentenpakket (ook voor 2), kipfiletblokjes en satesaus van de toko
quote:
^^quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:29 schreef Nallie het volgende:
Oh maar dat komt allemaal wel als je er eenmaal echt woont enzoKrijgen we nog pics?
Dat zei Phaidra eerder, dat ze vanaf 13 augustus de week van de axolotl hebben in Artisquote:
Oh echt? Dat is wel heel leuk! Heb er dus nog nooit een live gezienquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dat zei Phaidra eerder, dat ze vanaf 13 augustus de week van de axolotl hebben in Artis
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:29 schreef Nallie het volgende:
Oh maar dat komt allemaal wel als je er eenmaal echt woont enzoKrijgen we nog pics?
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:34 schreef Nallie het volgende:
Lijstje:
O: havermout met banaan, dadels en een beetje kokosmelk
T: koffie verkeerd, stukje raw brownie
L: pistoletje geitenkaas, cracker pindakaas
T: wat stukjes turks brood met humus/tapenade
D: salade van komkommer, spinazie, tomaat, paprika, gekookt ei en wat croutons
T: bak yoghurt met halve mango, kokos en wat geschaafde choco
B: hele dag op de boot lopen klooienveel buikspieren (en ook schaafwonden en blauwe knieen...)
Dat kan toch beide?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:36 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Nee, wat ik er van ga makenWas meegenomen in de muur maar was oorspronkelijk een raampje naar het kleine halletje... Denk er over om er een kast te maken omdat het vlakbij waar de kabel binnenkomt en zou daar dus de kastjes in kunnen wegwerken. Had eerst het idee was om er een stuk krijtbord van te maken i.c.m. bakjes en haakjes voor sleutels en dergelijke.
(daarachter komt toch een kast, dus gaten voor ventilatie kan)
Nu zien te bedenken of het beide kan
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:54 schreef V1z0R het volgende:
Mijn lijstjes zijn echt bagger dit soort dagenpost ze ook niet
Want als ik erbij vertel dat de teller dus op -9 staat gaan andere mensen denken dat ze met shoarmaschotels kunnen afvallen
Mooiquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:39 schreef Ml-etje het volgende:
Phaidra/Coco?
Maar je hebt al een schattig buikjequote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:59 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
MooiIk ga straks in de zomervakantie alles bij elkaar sprokkelen, heb nog wat meer tijd dan onze Phaidra, haha
Vertel je geheim!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:54 schreef V1z0R het volgende:
Was ook meer bedenken hoe precies, Mlmm's berekenen en zulks.
Mijn lijstjes zijn echt bagger dit soort dagenpost ze ook niet
Want als ik erbij vertel dat de teller dus op -9 staat gaan andere mensen denken dat ze met shoarmaschotels kunnen afvallen
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door Ml-etje op 26-05-2012 23:14:56 ]Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Dat is een best normale vraagquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Vandaag vroeg iemand me hoe lang ik nog moest
Oh dat klinkt wel goed!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ga binnenkort maar es bellen met een andere sportschool, die heeft op zondag bijv. ook toffe lesjes (zumba en body combat) en op dinsdag sh'bam en je kan ook voor losse lessen betalen! Dan kan ik het er voorlopig misschien bij doen soms
Ja, maar hij schrok zichtbaar toen hij hoorde dat ik nog tot november moet. Volgens mij dacht die gast dat ik bijna klaar was met bakkenquote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:07 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, maar hij schrok zichtbaar toen hij hoorde dat ik nog tot november moet. Volgens mij dacht die gast dat ik bijna klaar was met bakken
Te weinig? Omdat je nooit genoeg sushi kunt eten?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:04 schreef Perruche het volgende:
Mijn eindstand:
T: plakjes grillworst en glas kefir
S: Evy 24 (11, 11, 8)
O: omelet 2 eieren met bieslook, 2x toast waarvan 1 met pindakaas
L: Sushi en 100 gr mango
B: 5 km wandelen
T: pakje crackers, glas sinaasappelsap, perenijsje
D: paprika/tomatensoep, tosti van 2 volkorenboterhammen en kaas
T: broodje chorizo, mini magnum
Te weinig gegeten tijdens lunch
Bwaaah slankies zijn heul niet zo haatdragend tochquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:14 schreef V1z0R het volgende:
Bedenk nu wel dat een heleboel vrouwelijke slankies je nu haten, he?!![]()
![]()
Maria kleertjesquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb trouwens een geinig nieuw shirtje! Had eerst een aanfoto maar daar zag je het printje niet goed, schoot niet op
En een peace loving hippievestjeHad ook een broek maar ze hadden bedacht dat maat L gelijk was aan 40 (ik dacht 42, harhar) dus daar paste mijn bips niet goed in. Wel kleine win: als ik stond geen muffintop ondanks strakkig \o/ Maar die moest dus terug.
</lief dagboek>
Nope, gelukkig nietquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Bwaaah slankies zijn heul niet zo haatdragend tochMl heeft een mooi figuur en dat is win
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Bwaaah slankies zijn heul niet zo haatdragend tochMl heeft een mooi figuur en dat is win
Oh, dan lijkt dat alleen maar zo. Ik heb namelijk ook chubby armpjes, dus daarom ben ik altijd wat argwanend naar strakke (of strak lijkende) mouwtjesquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zalando MlEn hoezo live wel? Smeuïge details?
![]()
![]()
Cocoface: ik heb best chubby bovenarmpjes en de mouwtjes zitten nog lossig gelukkig!Heb dan ook wel een L-etje genomen
^^ dat ja!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:25 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh, dan lijkt dat alleen maar zo. Ik heb namelijk ook chubby armpjes, dus daarom ben ik altijd wat argwanend naar strakke (of strak lijkende) mouwtjes
Mgoed, een áán foto geeft natuurlijk een veel beter beeld....
Op de foto die ik had gemaakt zie je de armpjes niet zo! Da was deze met gekke houding om shirt in beeld te krijgen met telefoonquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:25 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh, dan lijkt dat alleen maar zo. Ik heb namelijk ook chubby armpjes, dus daarom ben ik altijd wat argwanend naar strakke (of strak lijkende) mouwtjes
Mgoed, een áán foto geeft natuurlijk een veel beter beeld....
Leukquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Op de foto die ik had gemaakt zie je de armpjes niet zo! Da was deze met gekke houding om shirt in beeld te krijgen met telefoon![]()
[ afbeelding ]
Van dittum! En heul erg Maria idd!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Leuk
Mouwtjes zitten ook goed zo te zien.
Resultaat van plus zoveel kilo!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:34 schreef V1z0R het volgende:
Muffintops zijn ook duidelijk minder dan eerder! Dus echt wel resultaat
![]()
Mooi dat jij het zegt want ik zat er ook naar te starenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:34 schreef V1z0R het volgende:
Muffintops zijn ook duidelijk minder dan eerder! Dus echt wel resultaat
![]()
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:33 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Van dittum! En heul erg Maria idd!
Nee, maar ik herinner jou aan een tas-voor-de-buik-foto van FB (omdat je nu C&H als pic hebt), en daar had je volgens mij best wel meer 'topquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Resultaat van plus zoveel kilo!![]()
Had ik eerder een foto met muffintop gepost dan?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]![]()
Over 'heel erg Maria' gesproken, ik kwam erachter dat ik als ik mn telefoon ondersteboven houd en dan een foto van mezelf neem, ik er heel anders uit zie dan normaalSoort van hoofdvervorming ofzo
*insert sad smiley*quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:05 schreef Ml-etje het volgende:
En ik dacht vrijdagmorgen met mijn slaapdronken hoofd even kleur te fotograferen voor Aurumgeen gezicht!
En vanmiddag met alle luiken dicht en flets lamplicht weergoed dat moet dus over.
En ja deze gaan zo de bak in.
[..]
Jajajaja ik pm je welquote:
Ik vraag me nu wel af welke foto jaquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:39 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Nee, maar ik herinner jou aan een tas-voor-de-buik-foto van FB (omdat je nu C&H als pic hebt), en daar had je volgens mij best wel meer 'top
Ik ben slecht in complimenten zeg
Even uploaden, al zal het je wellicht weinig zeggen, want je hebt me nog niet irl gezienquote:
Je verhaal van de niet-BBQ-meet doet me iets verkeerds bedenkenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:45 schreef Cocotrimonium het volgende:
Mijn favoriete lekkere zachte knuffelkussen is lek
Ohhhh! Ik heb echt geen idee waar je het over hebt en dat is zoooo annoyingquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:46 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Je verhaal van de niet-BBQ-meet doet me iets verkeerds bedenken![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:47 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ohhhh! Ik heb echt geen idee waar je het over hebt en dat is zoooo annoying
Oh die kan je gewoon maken!quote:
Ik vind die vier georganiseerde bolletjes onder mijn ringvinger op de een of andere manier heel aandoenlijkquote:
Zeker wetenquote:
Oh je lijkt anders van vorm qua gezicht.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
Gek onderstebovencamerahoofd! Fluffy hippiehaar!
Gaat zo weer weg, voor het geval ik er toch iets teveel op lijk he![]()
]
Ik had er ook een waar mijn wenkbrauwen net niet op stonden, dat was nog maffer want die dingen doen nog best veel voor je algemene uitstraling![]()
</nuttige vrijetijdsbesteding>
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:56 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dat heeft niet lang geduurd, nee
Wel meest awesome vloerkleed wat er bestaat!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:56 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dat heeft niet lang geduurd, nee
Schei uit, hij ligt inmiddels door het hele huis verspreidquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:58 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Wel meest awesome vloerkleed wat er bestaat!![]()
Hehe ik dacht er steeds zo'n "PWEP"-geluidje bij xDquote:Op zondag 27 mei 2012 00:10 schreef Cocotrimonium het volgende:
[ afbeelding ]
hihihihi
[ afbeelding ]
Slaap lekker! Ik ga ook eens ophouden met het topic vervuilen (sorry!quote:Op zondag 27 mei 2012 00:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hehe ik dacht er steeds zo'n "PWEP"-geluidje bij xD
Maar goed, bedtijd! Morgen weer door de verf rollen (met een roller, jaja)! En daarna barbekjoe @ casa di schoonouders, maandag wordt hopelijk lambaldagje
Slaap lekkerquote:Op zondag 27 mei 2012 00:15 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Slaap lekker! Ik ga ook eens ophouden met het topic vervuilen (sorry!) en lekker mn bed opzoeken
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |