Lekker! Dat was mijn ontbijtquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:23 schreef motorbloempje het volgende:
Omnomnom. Oh ja, morgen kippensoep, met een lekker brood misschien, zo maar 's even biga + soaker maken dan.
De good old ordinaire BBQ, just the way zoals het moetquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:25 schreef Ml-etje het volgende:
Morgen spare ribs, hamburgers, speklapjes, spekfakkels, iets van rundvlees dat ik niet herken, kipfilet-paprika-ui-champi stokjes, stokbrood, saté saus, zalm, ijs en ga zo maar even door
Jep het enige liflafje is de zalm.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:26 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
De good old ordinaire BBQ, just the way zoals het moet
Ik doe vanavond makreelfiletsquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:58 schreef uniekhoorn het volgende:
Mo, je bent al lekker bruin trouwens.
Ik mag/moet nog kwark
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 07:43 schreef Viking84 het volgende:
Hardlopen ging goed, jee!. Heb nu ook nergens last van, hopelijk blijft dat zo. Maandagavond weer
.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 05:55 schreef sigme het volgende:
Mogge.
Ik kwam zojuist langs de rekstok. Even een timer gezet; ik kan 3 keer compleet optrekken in 30 seconden. Als ik niet weer helemaal met gestrekte armen zou terughangen kan ik er wel meer.
heb je het binnen kunnen houden?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 08:17 schreef Perruche het volgende:
Mijn pre-O bestond uit een glas kefir en een paar plakjes bio grillworst. Ben benieuwd of dat een beetje goede brandstof is....
Hij gaat niet alleen maar voor mij naar Groningen hoorquote:
Dat is hier net omgedraaid.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 09:31 schreef Perruche het volgende:
Ik heb al gefietst, gesjouwd, hardgelopen. En mijn vriendje ligt nog steeds te pitten
Here I come!quote:How has globalization affected domestic (ie national) political agendas in the twenty-first century?
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 09:48 schreef conleche het volgende:
Volgende keer loop ik op slippers en een rokje, zodat ik die omhoog kan houden als er geen mensen in de buurt zijn.
Exact dat.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 10:25 schreef Chicolate het volgende:
Ik wil vandaag eigenlijk ook wel een rondje gaan rennen, maar ben bang dat het daar te warm voor is. En ik zou een hele dag tentamen gaan leren.
Lekker avondje gehad dusquote:Op zaterdag 26 mei 2012 10:45 schreef Nallie het volgende:
Hallo!
Er was stroomstoring hierMaar nu doet alles t weer!
Gisteravond heel lang bij vrienden gezeten met wijn en rum
Nu tikje gaar wel! Maar hoef lekker niks. Net op t balkon ontbeten en zo even boodschappen halen en vanmiddag lekker varen.
Volgens mij ben je hartstikke goed bezig Maria, gewoon zo doorgaan!
Ja eerst woog ik me altijd op de Wiiquote:Op zaterdag 26 mei 2012 10:47 schreef Sarabi het volgende:
Maria maar dat is dus op een andere/nieuwe weegschaal gewogen?
Dat kan de schommeling ook verklaren.
Nou met je groene smoothies en je lijstjes zien er altijd vrij goed uit! En je hebt nu een momentopname he? Misschien woog je paar weken geleden wel 5 kilo meer... nu heb je een startpunt en kan je ook kijken of iets effect heeft!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 10:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Lekker avondje gehad dusEn nu ochtendje! Ik moet nog even ontbijten voor ik mezelf ga onderdompelen in verf
![]()
En nuja, goed bezig... Dat valt dus kennelijk nogal tegenMaar goed, motivatie enzo! of bedoelde je meer de afgelopen dagen?
Per weegschaal kan het echt veel verschillen, bij mijn ouders weeg ik ook 4 kilo meer.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 10:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja eerst woog ik me altijd op de Wii![]()
Maar geloof me, zelfs als het alleen schommeling is, is het een flinke schommel, zeg maar
![]()
Dat is waarquote:Op zaterdag 26 mei 2012 10:50 schreef Nallie het volgende:
[..]
Nou met je groene smoothies en je lijstjes zien er altijd vrij goed uit! En je hebt nu een momentopname he? Misschien woog je paar weken geleden wel 5 kilo meer... nu heb je een startpunt en kan je ook kijken of iets effect heeft!
Meet tegenwoordig ook altijd na.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 10:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dat is waarBen er overigens ook vrij rustig onder nog hoor! Baal wel, maar da's logisch
Ben iig niet heel miepig
![]()
Ga komende tijd maar een beetje monitoren wat eten/sporten doet qua omvang/gewicht. Meten is weten enzo en volgens mij heb ik toch niet echt aanleg voor obsessief gedrag.
Tnx, lief!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 10:48 schreef Vlierbloesem het volgende:
Phaidra, jouw buik!Mooi!! ik lurk soms in dat topic
![]()
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 05:55 schreef sigme het volgende:
Mogge.
Ik kwam zojuist langs de rekstok. Even een timer gezet; ik kan 3 keer compleet optrekken in 30 seconden. Als ik niet weer helemaal met gestrekte armen zou terughangen kan ik er wel meer.
balen! Kan je niet op je balkonnetje werken? Of moet je naar de zaak?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:17 schreef ElDinosaur het volgende:
Van dat strand plan is ook weinig terecht gekomen. Shitstorm op werk op zo'n mooie dag.
Op zich mooi dat je gelijkmatig aankomt. Je bent wsch vooral veranderd omdat je fulltime werkt en minder fut hebt om te sporten?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 10:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
Okee! Sinds vorige keer wegen ben ik best veel aangekomen![]()
Nieuwe weegschaal gehaald @ le hema en ondanks dat ik het wel een beetje verwacht had schrok ik wel
Durf nog even niet te zeggen hoeveel, dus ja
![]()
PotjandikkieNouja, gek genoeg ben ik met meten weinig groter geworden sinds oktober 2011? 2 cm erbij op de borstkas, 1 cm erbij op de heupen, 1-2 cm eraf bij de kuiten. Bovenbenen en taille zijn gelijk gebleven.
Op het oog ben ik ook niet veel veranderd, ik kom wel geleidelijk aan. Heb iig nog vorm als ik staMerkte het eigenlijk vooral aan de bewbs en rugvetjes
![]()
Werk aan de winkelMeh.
Plan is zuid-Frankrijk, maar we zitten nergens aan vast.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:09 schreef motorbloempje het volgende:
Maar wel lekker kamperen! Fijn! Veel plezier sigme! Waar in Frankrijk ga je heen?
Wat een revolutionair plan!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:18 schreef loveli het volgende:
[..]![]()
Doe ze tegenwoordig zonder gestrekte armen. Soms een kwartslag gedraaid en dan beutelings m'n hoofd links of rechts van de stok.
Autschquote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:18 schreef loveli het volgende:
[..]![]()
Doe ze tegenwoordig zonder gestrekte armen. Soms een kwartslag gedraaid en dan beutelings m'n hoofd links of rechts van de stok.
Ah jij bent handig!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:58 schreef loveli het volgende:
Lidl rekstok in de deuropening. Eens in de zoveel tijd hang ik er even aan.
Tof!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:09 schreef Novem het volgende:
Mwah in dit tempo wordt dat waarschijnlijk vanavond
Oh en we zijn er denk ik uit, vakantie gaat Costa Rica worden
Ja, geloof ik wel, maar ik probeer het toch graag even uit voor ik een wedstrijd loopquote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:32 schreef conleche het volgende:
In de hitte hardlopen kan best hoor. Gewoon iets rustiger aandoen. Je zweet je wel de tering, maar dat vind ik altijd wel lekker.
Oh dat uitproberen zou ik zeker ook doen, heur, daar had ik het niet over.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, geloof ik wel, maar ik probeer het toch graag even uit voor ik een wedstrijd loop. En ga dus sowieso al niet voor PR maar met die hitte al helemaal niet meer.
Moet misschien gewoon op zoek naar een sportschool met aircoquote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:58 schreef Ml-etje het volgende:
Juist wel bewegenmaar dan niet pal in de zon ofzo en goed drinken.
Of dat jaquote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:02 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Moet misschien gewoon op zoek naar een sportschool met airco
Ach ik kom wel aan mijn 2x 1,5 uur sporten in de week (oke behalve deze week).
Maar normaal is het een flink stuk meer.
Wij zijn gisteren om 20.00 uur gegaan, was een fijne temperatuur!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:57 schreef Sarabi het volgende:
Sinds dinsdag niet meer gesport, toen was het echt veelste warm.
Komende dinsdag zal ik wel weer moeten, maar met dit weer beweeg ik het liefst zo min mogelijk.
Nah voor mij nog steeds te warm (of het koelt hier minder snel af).quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:07 schreef LieLie het volgende:
[..]
Wij zijn gisteren om 20.00 uur gegaan, was een fijne temperatuur!
De rest niet?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:22 schreef LieLie het volgende:
Ik zal mijn onderbenen ook even wat zon laten zien
Ik geloof jequote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:28 schreef Viking84 het volgende:
Om 6.45 vanochtend was t nog lekker koel, sarabi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |