Ja hele dag lekker niet en toen de kinderen op bed lagen om 9 uur begonnenquote:
ohjaquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je wil dat ik rode billen krijg? of mis je een woordje?
picsquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ga je goeie voorbeeld even volgen lola. echter wel iets anders, in de blote kont met een biertje strijken
Kunnen we daar ook een filmpje van krijgen?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ga je goeie voorbeeld even volgen lola. echter wel iets anders, in de blote kont met een biertje strijken
jij welquote:
uhm.. let me think about that...quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:50 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Kunnen we daar ook een filmpje van krijgen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
jaquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:56 schreef Nixx- het volgende:
Nou ja... Wel seks filmpjes, maar geen blote billen shots...
ik doe al die stomme blouse dingen van jjh niet, is tie zelf goed inquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nu al?
Nou ik hou het voor gezien voor vandaag
Ik ben er nogquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik doe al die stomme blouse dingen van jjh niet, is tie zelf goed in![]()
dus ja al klaar.
jij gaat slapen?
Whihi.. waar wil je er 1? of is het alleen nog maar kijken, fantaseren, kwijlen en niet kunnen kiezen?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben er nog
tattoo plaatjes kijken
Ik wil, moet
Op buitenkant onderbeenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Whihi.. waar wil je er 1? of is het alleen nog maar kijken, fantaseren, kwijlen en niet kunnen kiezen?
Een tekenaar vinden dusquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Op buitenkant onderbeen
Ik weet wel wat ik wil.. maar kan zelf voor geen meter tekenen
Ik denk morgen ff naar de shopquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Een tekenaar vinden dusof shop inlopen en vragen.. moet ik ook nog doen voor mn andere enkel
ik wil ook dit jaar, liefst in augustus tweede laten zetten maar schijtertquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk morgen ff naar de shop
soberso eens vragen hoe ze zitten in de planning
Gewoon een goede zoekenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik wil ook dit jaar, liefst in augustus tweede laten zetten maar schijtert
eerste heeft goeie vriend gezet, maar is geen doen om daar weer te doen.. ben dan een hele dag weg voor 20 min werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |