ben je een dief?quote:
jaquote:
Doe ik ook altijdquote:
Kom de 22 van juni in Feyenoord shirtje naar Amsterdam dan, ik geef je wel een rondleidingquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:04 schreef Typisch het volgende:
Maar warom kom je niet effe hangen steven, gewoon ajax shirtje aan kijken hoelang je het uithoud.
Nee man, agressief volk daar.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:04 schreef stevenmac26 het volgende:
Kom de 22 van juni in Feyenoord shirtje naar Amsterdam dan, ik geef je wel een rondleiding
Vriend van mij zijn neef zat met zijn pa in de Kuip tijdens Feyenoord-Ajax en Ajax scoorde en dat joch kreeg een klap van de befaamde Rotterdamse denker, dus ga nou niet lullen over agressief volkquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee man, agressief volk daar.
In 03/04 dacht ik was ik met me pa mee naar Ajax-Fey. Maarja toen was ik 12 ofzo. Toen scoorde Feyenoord en riep ik ''jaa!!'' toen werden mijn pa en ik bijna in elkaar gemept.Toen liet mijn pa zijn seizoenkaart zien en was het goed.
Wacht ff, ben je voor Feyenoord?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee man, agressief volk daar.
In 03/04 dacht ik was ik met me pa mee naar Ajax-Fey. Maarja toen was ik 12 ofzo. Toen scoorde Feyenoord en riep ik ''jaa!!'' toen werden mijn pa en ik bijna in elkaar gemept.Toen liet mijn pa zijn seizoenkaart zien en was het goed.
jij bent voor?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wacht ff, ben je voor Feyenoord?
Bah
hehe, weet ik ook wel. Polen doen het ook altijd goed in De Kuip, vorige keer werd er 1 de gracht in gegooid.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vriend van mij zijn neef zat met zijn pa in de Kuip tijdens Feyenoord-Ajax en Ajax scoorde en dat joch kreeg een klap van de befaamde Rotterdamse denker, dus ga nou niet lullen over agressief volk
Ja.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wacht ff, ben je voor Feyenoord?
Bah
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
Michel Vorm - rechtsback?
Wat vind je van deze kwestie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |