Tussen Leiden en Schiphol, maar omdat er net iemand was gesprongen was er lichte paniek bij de NS dus denk dat 30 minuten het verschil wel had kunnen maken.quote:
Ah, dan had je wel naar Rotterdam terug kunnen gaan om de Sprinter op te halenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:19 schreef Viezze het volgende:
[..]
Tussen Leiden en Schiphol, maar omdat er net iemand was gesprongen was er lichte paniek bij de NS dus denk dat 30 minuten het verschil wel had kunnen maken.
Ik vroeg nog of ze wat hadden maar helaasquote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:21 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Ah, dan had je wel naar Rotterdam terug kunnen gaan om de Sprinter op te halen
Vorige week had ik overigens deze mee:
[ afbeelding ]
* Wil meedoen met showen maar heeft geen foto *
Plaatje voor het troostenquote:
Heb ook weleens particuliere rit gedaan, was gewoon een afgebeukte sprinterquote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:43 schreef maxmin het volgende:
Ik ben vanmiddag nog gebeld voor een ritje morgen:) Mn eerste weekendrit. Helaas moet ik al wel om tien voor 9 op de trein stappen om vervolgens om 12 uur een keer in Heeg aan te komen(een onbereikbaar gat bij Sneek in de buurt). Van daaruit naar Breda rijden en weer terug ov'en naar Utrecht. Wordt wel een brakke ochtend na vanavond maar ik kan het geld goed gebruiken! En bovendien lekker betaald slapen in de trein:)
Het is een particuliere rit en kenteken/auto is nog onbekend, dus ben benieuwd! Ik hoop stiekem wel dat het een dikke bak is want welke particulier laat z'n peugeot 107 nou voor 100 euro ofzo vervoeren?
Wat moet ik me voorstellen bij een 'full-options' Renault Traffic? Eindelijk eens een hok die wel rechtdoor blijft gaan als je het stuur los laat?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:57 schreef joppie_saus het volgende:
Ik heb ook een keer een particuliere rit gedaan. Moest ik een full-options Renault Traffic bij een failliet bouwbedrijf ophalen en stallen bij een ander bouwbedrijf, om te voorkomen dat de fiscus er beslag op zou leggen. Overschrijvingsformulieren en alles lag in de auto
Elektrische ramen en stuurbekrachtiging. Misschien ergens een bekerhouder en een binnenspiegel ofzo....quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:05 schreef S-RS het volgende:
[..]
Wat moet ik me voorstellen bij een 'full-options' Renault Traffic? Eindelijk eens een hok die wel rechtdoor blijft gaan als je het stuur los laat?
Nu je het zegt, allemaal dingen die ontbreken op die busjes die ik heb gehadquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:09 schreef Mallet het volgende:
[..]
Elektrische ramen en stuurbekrachtiging. Misschien ergens een bekerhouder en een binnenspiegel ofzo....
Oh, dat is wel lekker inderdaad! Heb wel een keer een Vivaro met 145pk en automaat gehad. Die automaat meurde naar verbrand rubberquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:19 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb een keer full-options Opel Vivaro gehad. Leren bekleding, cruise control, climate control, navigatie, alles elektrisch, stoelverwarming, een 2.5CDTI met 145pk....
Zou kunnen, ik had een handgeschakeldequote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:27 schreef S-RS het volgende:
[..]
Oh, dat is wel lekker inderdaad! Heb wel een keer een Vivaro met 145pk en automaat gehad. Die automaat meurde naar verbrand rubber
Haha ik kwam ook nog langs een hiker in Houten die een foto van z'n Opel Ampera(die chevy volt) maakte. Lang balletjes haar, supernetjes gekleed met stropdas aan.... Beetje overdreven vond ikquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:45 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Zag vanavond rond 19.15 uur op Rotterdam Centraal nog een gast met een felblauwe trui en een EW tas.. Iemand van hier?
Dat zat inderdaad ook allemaal in die Traffic. Alleen dat navigatiesysteem kon ook DVD's afspelen en hij had achteruitrij camera. Geen wonder dat die kerel dat ding niet aan de fiscuswilde afstaan.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:19 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb een keer full-options Opel Vivaro gehad. Leren bekleding, cruise control, climate control, navigatie, alles elektrisch, stoelverwarming, een 2.5CDTI met 145pk....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |