Ik had vandaag college van 3 tot 5, en meestal word ik rond die tijd gebeld.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:35 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Haha precies hetzelfde heb ik ook. Gewoon beschikbaarheid alleen voor 's ochtends ingevuld en bingo!
Nee maar ze staan wel vaak op dat viaduct of bij de Lorentzsluizen te lasergamen. En tegen tijd dat je die ziet, ben je al lang en breed aan de beurtquote:Op donderdag 31 mei 2012 18:13 schreef Viezze het volgende:
Afsluitdijk leent zich ook prima voor 200 hoor, om even je auto uit te proberen. Ze kunnen daar toch niet verdekt een flitser opstellen.
Bij mij worden altijd alleen de uren dat ik daar aanwezig ben berekend. Zelfs wanneer ik bij de urendeclaratie ook de reistijd invul wordt die alsnog niet vergoed.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:56 schreef DarkNoize het volgende:
Iemand die weet hoe het zit bij Autoreset als je op locatie werkt. Krijg je dan alleen de tijd betaald dat je daar aanwezig / aan het werk was? (in mijn geval vandaag van 8 tot 12:20) of kan ik later mijn reisuren daar via de site nog bijtellen zodat ik van 7 tot 13:30 betaald krijg? (- halfuur woon/werk)
Die 4.2 V8 kan 210? Tsjonge, wat een prestaties.quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:20 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Kijk, dat scheelt weer.
@Viezze
Denk dat het wel even duurt hoor, voor die Touareg op 200 zit. Met een opgegeven top van 210 ofzo.. Heb ook het vermoeden dat hij dan over de weg heen en weer zwalkt.
Maar een ding is zeker, ga dat ding wel even flink de sporen geven!
Wat dacht je van een begrenzer? Doen ze wel vaker bij vrachtwagens.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:11 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Die 4.2 V8 kan 210? Tsjonge, wat een prestaties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |