Van hoelang geleden is dat, als ik vragen mag?quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:41 schreef dery1990 het volgende:
Had m'n eerste boete...
In een Ibiza gecorrigeerd 125km/h op de 120km/h snelweg... 40 euro
Bij mij wordt minstens 1 op de 10 ritten gecanceldquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:02 schreef joppie_saus het volgende:
Dat is ook gewoon de eerste keer dat me dit in deze mate overkomt in de twee jaar dat ik dit werk nu doe. Wel een keer gehad dat ze een dubbelboeking hadden gedaan, maar dat was op het depot dus kreeg ik gewoon een andere auto mee.
Dat was op 04-04! Ik vrees dat er nog meer gaan komenquote:Op donderdag 31 mei 2012 00:46 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Van hoelang geleden is dat, als ik vragen mag?
[..]
Bij mij wordt minstens 1 op de 10 ritten gecanceld![]()
Waarom rijd je ook te hard op de snelwegquote:Op donderdag 31 mei 2012 01:37 schreef dery1990 het volgende:
[..]
Dat was op 04-04! Ik vrees dat er nog meer gaan komen
O kak, daarom ben ik altijd zo snel klaarquote:Op donderdag 31 mei 2012 09:18 schreef Viezze het volgende:
[..]
Waarom rijd je ook te hard op de snelweg
Je naait jezelf dubbel. Je bent eerder thuis dus je krijgt minder betaald en je maakt kans op boetes.
Hehe, geinig, ben daar gisteren nog geweest. Eindelijk een keer iemand die wel echt vriendelijk was ipv een gare debiel. Welke locatie zit je nu? Zijn er twee toch?quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:01 schreef natuurlijkwel het volgende:
Ik mag de hele dag achter een balie zitten in Meerkerk om hikers te ontvangen en formulieren te tekenen. Wel grappig om een keer te doen en ik mag de hele dag Facebooken e.d...
Nu de hele boel daar verbouwd is is het er anders best prima toeven.quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:08 schreef Viezze het volgende:
Wat zou ik daar graag willen werken. Zulke vriendelijke mensen. Elke keer als ik daar kom word ik met open armen ontvangen.
Oo ik ben er al een tijd niet meer geweest. Wat is er verbouwd dan? Het zag er altijd vrij aftands uitquote:Op donderdag 31 mei 2012 10:11 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Nu de hele boel daar verbouwd is is het er anders best prima toeven.
Ik heb de balans eens opgemaakt voor deze maand, 64 uur ondanks dat ik 14 dagen niet gewerkt hebt. Best nice.
Geen idee wat jullie de snelweg locatie noemenquote:Op donderdag 31 mei 2012 10:06 schreef natuurlijkwel het volgende:
Niet de snelweg-locatie maar die andere... Normaal zit er iemand van hier maar omdat het druk is gaan ze allebei controleren.
Personeel is pleite, nieuwe mensen. Nieuw schoon hokje en groter parkeerterrein.quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:15 schreef Viezze het volgende:
[..]
Oo ik ben er al een tijd niet meer geweest. Wat is er verbouwd dan? Het zag er altijd vrij aftands uit
Ja bagger, ik kan wel. Maar geen OV, dikke teringquote:Op donderdag 31 mei 2012 10:30 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Overigens, iemand regio Groningen die niks te doen heeft? Ze stuurden net een sms, maar ik kan niet...
Ik wacht ook op werkquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:37 schreef joppie_saus het volgende:
Morgenochtend voor college nog even mooi een wisseltje Groningen - Burgum rijden.
Haha precies hetzelfde heb ik ook. Gewoon beschikbaarheid alleen voor 's ochtends ingevuld en bingo!quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:22 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ik wacht ook op werkCollege van 3 tot 5, hopen dat het goed komt
Ik had vandaag college van 3 tot 5, en meestal word ik rond die tijd gebeld.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:35 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Haha precies hetzelfde heb ik ook. Gewoon beschikbaarheid alleen voor 's ochtends ingevuld en bingo!
Nee maar ze staan wel vaak op dat viaduct of bij de Lorentzsluizen te lasergamen. En tegen tijd dat je die ziet, ben je al lang en breed aan de beurtquote:Op donderdag 31 mei 2012 18:13 schreef Viezze het volgende:
Afsluitdijk leent zich ook prima voor 200 hoor, om even je auto uit te proberen. Ze kunnen daar toch niet verdekt een flitser opstellen.
Bij mij worden altijd alleen de uren dat ik daar aanwezig ben berekend. Zelfs wanneer ik bij de urendeclaratie ook de reistijd invul wordt die alsnog niet vergoed.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:56 schreef DarkNoize het volgende:
Iemand die weet hoe het zit bij Autoreset als je op locatie werkt. Krijg je dan alleen de tijd betaald dat je daar aanwezig / aan het werk was? (in mijn geval vandaag van 8 tot 12:20) of kan ik later mijn reisuren daar via de site nog bijtellen zodat ik van 7 tot 13:30 betaald krijg? (- halfuur woon/werk)
Die 4.2 V8 kan 210? Tsjonge, wat een prestaties.quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:20 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Kijk, dat scheelt weer.
@Viezze
Denk dat het wel even duurt hoor, voor die Touareg op 200 zit. Met een opgegeven top van 210 ofzo.. Heb ook het vermoeden dat hij dan over de weg heen en weer zwalkt.
Maar een ding is zeker, ga dat ding wel even flink de sporen geven!
Wat dacht je van een begrenzer? Doen ze wel vaker bij vrachtwagens.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:11 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Die 4.2 V8 kan 210? Tsjonge, wat een prestaties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |