ey stomme kutmongool je mag geen topic kaap doen zeker niet als je groen en irritant bent.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:29 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
De gouden regels:
- Niet baggeren.
- Niet kutklonen.
- Niet verzieken.
- Doe normaal.
- Niet pijpzeiken.
- Blijf van de OP af.
Alleen ik mag datquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:29 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ey stomme kutmongool je mag geen topic kaap doen zeker niet als je groen en irritant bent.
Ik mag dat.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:29 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ey stomme kutmongool je mag geen topic kaap doen zeker niet als je groen en irritant bent.
lekker lekker en met jou danquote:
Jij mag helemaal niks want nu zit ik nog steeds met 2 van die kut kaartjes.quote:
waarom ga je niet een andere slow chat opzoeken ofzo.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij mag helemaal niks want nu zit ik nog steeds met 2 van die kut kaartjes.
Iemand anders intresse in 2 kaartjes voor Kanye en Jay-z de 15e in Arnhem? 2 maatjes kunnen niet dus nu hebben we er 2 over. Je kunt met mij en 7 andere mee of gewoon alleen met diegene waarmee je dat kaartje koopt.
gr gr markplaats.
Ik zit hier nu bijna een week en jij bent de eerste die zo tegen me doet, doe eens lief!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:32 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
waarom ga je niet een andere slow chat opzoeken ofzo.
Hoeveel?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij mag helemaal niks want nu zit ik nog steeds met 2 van die kut kaartjes.
Iemand anders intresse in 2 kaartjes voor Kanye en Jay-z de 15e in Arnhem? 2 maatjes kunnen niet dus nu hebben we er 2 over. Je kunt met mij en 7 andere mee of gewoon alleen met diegene waarmee je dat kaartje koopt.
gr gr markplaats.
Gewoon een werkgever zoeken die niet betaalt, kan je thuis zitten met dit mooie weer tot ie het wel doetquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:32 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ja goed man zon dit dat. werken dit dat. geen hoeren thoughsad story.
Hij is lief.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik zit hier nu bijna een week en jij bent de eerste die zo tegen me doet, doe eens lief!
Nee hoor, je kunt ook iemand anders mee nemen. Weet alleen niet of je binnen kan, want heb echt geen idee of er een leeftijdsgrens aan zit. En iets van 65 eu per kaartje.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hoeveel?
En moet ik perse met jullie mee?
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee hoor, je kunt ook iemand anders mee nemen. Weet alleen niet of je binnen kan, want heb echt geen idee of er een leeftijdsgrens aan zit. En iets van 65 eu per kaartje.
Ik moest werkenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:35 schreef monkyyy het volgende:
Mensen die niet de hele middag in het park hebben gelegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |