ik vreet ze in 1x op, vind je het gek dat je niet groeitquote:Op zondag 27 mei 2012 00:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als ik ze in huis heb vreet ik vaak zo'n pak van 10 op binnen een dag, misschien 2. Vind ze wel lekkermoet wat anders vreten als ik geen speculaasjes en stroopwafels mag.
quote:Op zondag 27 mei 2012 00:17 schreef Splackavellie02 het volgende:
Waarom mag je dat niet?
En bedankt heren. Dankzij jullie gelul over eten heb ik de spekkoek die ik een paar dagen geleden gebakken heb uit de vriezer getrokken.
Weer 1500 calorieën voor niets verbrand vanmorgen..
Dat welquote:
Jonge, volg jij het Sonja Bakker dieet of watquote:Op zondag 27 mei 2012 00:18 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik vreet ze in 1x op, vind je het gek dat je niet groeit
Dual screens hierquote:Op zondag 27 mei 2012 00:22 schreef Geo4kant het volgende:
Mijn laptop is veel te klein voor al die DM's.
Ja zit op mijn laptop omdat PC regelmatig vast loopt, dus MSN op laptop (pc loopt daardoor vaker vast net als winamp)quote:Op zondag 27 mei 2012 00:24 schreef Sinji het volgende:
[..]
Dual screens hier![]()
Ondertussen Game of Thrones in HD kieke
Ik was een goed driekwart jaar kwijt door Shin Splintz... door hardlopen..quote:Op zondag 27 mei 2012 00:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jonge, volg jij het Sonja Bakker dieet of watVan eierkoeken ga je ook niet groeien.. die doos heeft onzin verkocht, waarschijnlijk gewoon dealtje met de eierkoek fabrikant.
Ik ben al beter met eten, kwarkjes, weinig/geen fastfood (al heb ik morgen BBQ maar dan kip), 6 liter melk per week (helpt ook voor mijn darmen) .. eiwitjes jonge
Alleen nu heb ik dus 'shin splints'.. dat is een infectie/overbelast spierweefsel, niet bacteriel dus niet te behandelen.. Nu moet ik me benen rust geven, dokter zegt 1 tot 2 maanden weinig/niks doen (trainen), maar internet zegt 3 tot 6..
ufc facebookquote:Op zondag 27 mei 2012 00:44 schreef ChesterPerry het volgende:
Iemand een link? ben zo slecht in die dingeties
Ja ik ben er bang voor maar ik weet niet eens waar ik het mee op heb moeten lopen. Ik heb ALLEEN last bij het hardlopen, en dat doe ik pas sinds 3 weken na de kracht.. HIIT op de loop band. Bij het fietsen, cross.. nergens last van. Dus denk begin stadium.. en ook pas na 10min ga ik het echt voelen.. dus hopelijk is mijn herstel periode korter.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:44 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ik was een goed driekwart jaar kwijt door Shin Splintz... door hardlopen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |