Hardyquote:Op zaterdag 26 mei 2012 03:52 schreef Geo4kant het volgende:
Wie denken jullie dat er wint tussen Hardy en Ludwig?
Je bedoelt de Miller die niet eens KO ging van soccer kicks? Door Dollaway, die amper power heeft? Please. Dollaway gaat lekker slapen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 03:53 schreef Geo4kant het volgende:
Miller is going to sleep. En dan is het bye bye UFC
Hij won wel de eerste ronde en ging 5rounds met Shields zonder al te veel problemen, had hem nog in een locked RNC waar Shields gered werd door de bel. Ik denk dat die gas tegen Bisping iets eenmaligs was en dat hij vandaag vrij eenvoudig wint.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:15 schreef roepdeman het volgende:
Op zich heeft hij wel skills, maar hij komt altijd tekort tegen echte tegenstanders. Je zou hem moeten herinneren van TUF finale toen hij na 1 ronde al liep te hijgen alsof hij doodging van zuurstofgebrek.
Half 6 is het main event dus ik denk om 2 uur de pre limsquote:
Dat is het vroeg opstaan wel waardquote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:32 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Half 6 is het main event dus ik denk om 2 uur de pre lims
Ik heb het niet over een KOquote:Op zaterdag 26 mei 2012 10:18 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Je bedoelt de Miller die niet eens KO ging van soccer kicks? Door Dollaway, die amper power heeft? Please. Dollaway gaat lekker slapen.
Zonder te kijken zeg ik dit klopt, het is in Vegas dus..quote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:44 schreef Fenomeno het volgende:
1 uur facebook prelims (denk ik)
2 uur prelims
4 uur begint main card.
de Miller die de distance ging met Shields en Jacare, en die al tien jaar niet gesubmit is, wordt gesubmit door Dollaway, die ging slapen door Lawlor?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb het niet over een KO.. hij wordt gesubbed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |